[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #260

DeletedUser77710

Guest
Volg jij het potje wel? Op dat moment had ik de meeste stemmen (samen met Blauwemessenman), de enige die zijn bm stem van mij afhaalde was ik zelf. Het had dus enorm veel nut om nog je stem op mij te houden als je in mijn burgemeester schap te geloven.

Dan welke conclusie wilde je trekken naar aanleiding van mijn reactie? En vooral hoe?



Je leest het verkeerd, ik zeg dat je gister wel door had dat het een troll was en vandaag van de situatie gebruik wil maken door te doen alsof het geen troll was. Daarna bagatelliseer je ook jouw eerder gedane opmerkingen als er kritiek op is, wat Blauwemessenman terecht opmerkte. Dit zijn wolvenstappen.
Volg jij het potje wel? Op dat moment had ik de meeste stemmen (samen met Blauwemessenman), de enige die zijn bm stem van mij afhaalde was ik zelf. Het had dus enorm veel nut om nog je stem op mij te houden als je in mijn burgemeester schap te geloven.

Dan welke conclusie wilde je trekken naar aanleiding van mijn reactie? En vooral hoe?



Je leest het verkeerd, ik zeg dat je gister wel door had dat het een troll was en vandaag van de situatie gebruik wil maken door te doen alsof het geen troll was. Daarna bagatelliseer je ook jouw eerder gedane opmerkingen als er kritiek op is, wat Blauwemessenman terecht opmerkte. Dit zijn wolvenstappen.

In mijn inzien had ik pok het volste recht om mijn stem te veranderen. Zie redenen die ik had gegeven.

Ik wou letten hoe je reageert op mijn stemverandering. Ik weet genoeg haha. :D
 

DeletedUser72524

Guest
Ik zal dit ook gewoon op het forum zetten, alsof het niets is...

Het feit dat je jezelf al zo in de verdediging trekt zegt al veel tbh

Wat zegt het dan en waarom zo je het niet op het forum zetten? Als je gelooft dat ik wolf ben dan moet je toch jouw bevindingen delen.
 

DeletedUser77710

Guest
Wat zegt het dan en waarom zo je het niet op het forum zetten? Als je gelooft dat ik wolf ben dan moet je toch jouw bevindingen delen.

Ach Sander, nergens zie je staan dat ik je verdenk als wolf, als ik je verdenk, hou ik dit nu even voor mezelf.

En als ik nu gewoon ga zeggen dat je wolf bent, is het beetje raar he. Er is zo goed als niets gebeurd vandaag, behalve discussies waaruit je bijna niet, tot geen conclussies uit kunt trekken.
 
Reactiescore
2.196
Actief potje, ben ik niet meer gewend :p

Ach Sander, nergens zie je staan dat ik je verdenk als wolf, als ik je verdenk, hou ik dit nu even voor mezelf.

En als ik nu gewoon ga zeggen dat je wolf bent, is het beetje raar he. Er is zo goed als niets gebeurd vandaag, behalve discussies waaruit je bijna niet, tot geen conclussies uit kunt trekken.

Niks gebeurd? Vergeleken met andere potjes is er wel wat meer gebeurd vandaag.

Twan die zich verspreekt door eerst green wolfs te noemen en daarna terug te krabbelen, Jens die geforceerd verder gaat zoeken naar de verdenking op blue.

Dit komt bij mij ook zo over dat je gewoon moeite hebt met verdachte zoeken en daar kan best wel een aannemelijke reden voor zijn. ;)
 

DeletedUser8414

Guest
Actief potje, ben ik niet meer gewend :p



Niks gebeurd? Vergeleken met andere potjes is er wel wat meer gebeurd vandaag.

Twan die zich verspreekt door eerst green wolfs te noemen en daarna terug te krabbelen, Jens die geforceerd verder gaat zoeken naar de verdenking op blue.

Dit komt bij mij ook zo over dat je gewoon moeite hebt met verdachte zoeken en daar kan best wel een aannemelijke reden voor zijn. ;)
Waarom zoek ik geforceerd verder? Ik was gewoon nieuwsgierig of er waarheid in de theorie van green zat dus daarom ging ik wat potjes terugkijken, had ik hem echt verdacht willen maken had ik er wel alleen quotes bijgeplakt die in de theorie pasten en niet ene die hem tegenspreekt.
 
Reactiescore
2.196
Het voelt geforceerd aan en als goedje hoef je dat niet te doen. Ik zeg niet dat het je meteen wolf maakt maar het valt me wel op.
 

DeletedUser63354

Guest
Wat is dit dan voor onzin Time. Ik zeg tegen je dat je nog een keer moet lezen maar je blijft dezelfde onzin uitkramen.

EDIT: to the point dan maar, dan leg ik het ook voor jou wel in Jip & Janneke taal uit:
- Quote een zin waarin ik zeg dat hij mijn verdachte is.
- Quote een zin waarin ik zeg dat hij mijn verdachte niet méér is.

Jij zegt dat ik terugkrabbel, bewijs dat dan maar eens.

Ik kan ook gemakkelijk bullshit verwijten gaan gooien.
 

DeletedUser77710

Guest
Actief potje, ben ik niet meer gewend :p



Niks gebeurd? Vergeleken met andere potjes is er wel wat meer gebeurd vandaag.

Twan die zich verspreekt door eerst green wolfs te noemen en daarna terug te krabbelen, Jens die geforceerd verder gaat zoeken naar de verdenking op blue.

Dit komt bij mij ook zo over dat je gewoon moeite hebt met verdachte zoeken en daar kan best wel een aannemelijke reden voor zijn. ;)

Inderdaad, groot gelijk, ik heb er een reden voor.

Dit is namelijk mijn 2e lotje WvW online. En irl geneurt er sowieso niet zoveel naar mijn mening.

Als je dit portje vergelijken met potje 259 is er niet zoveel verschil te zien vind ik. Kan ook aan mij liggen.
 
Reactiescore
2.196
Ah oke, ja deze zin: "Mag ik even zeggen dat het hartstikke wolfs is om een theorie te plaatsen die zo overtuigend mogelijk over moet komen, zelf (nog) niet te stemmen maar wel wachten op anderen?" liet me denken dat je het over mij had ;)

Maar we zullen zien hoe het potje gaat lopen, ik hou het in ieder geval zeker in mijn achterhoofd

En dit dan? Iemand die een theorie maakt zo overtuigend mogelijk maar zonder stem. Met andere woorden een counter. En het enigste wat je kon doen was later terugkrabbelen.
 

DeletedUser63354

Guest
En Sir Thrones snapt volgens mij het hele spel op dit forum niet, dus ben er al sinds vorig potje achter gekomen dat je daar geen discussie mee moet willen voeren @sander14
 
Bovenaan