Top/Flop stammen

DeletedUser63354

Guest
snap je reactie niet.

Dat zo'n reactie inhoudelijk natuurlijk dikke onzin is. Het hoeft geen anti-Plop sfeer te zijn, maar elke keer als er iets over Plop wordt gezegd, wordt er naar een random stam (in het vorige geval Zooi) verwezen 'maar zij doen het ook!'

'Jij-ook' drogreden

Mooie is dat de beschrijving van Wikipedia niet eens helemaal klopt in dit geval. In dit geval wordt niet eens iemands eigen standpunt tegen hem gebruikt.

A zegt tegen B dat hij dik is. Dan zegt B dat C nog veel dikker is!
Kom op zeg, het is toch verschrikkelijk :D
 
Reactiescore
146
413649175_fe832782fd_m.jpg

Het echte werk komt nog!
 

DeletedUser64972

Guest
Zeg eens welke accounts er uitsteken in Zooi, die slechter zijn in Plop. En beargumenteer dit ook even.
Post jij eens het tegenovergestelde? Ben benieuwd waar je mee gaat afkomen.
Ik ben het eens met je dat men niet voortdurend kan doorgroeien, toch zie ik geen reden om zeker in dit (redelijk "vroege") stadium meerdere weken een dusdanig relatief trage groei te laten zien.
"Meerdere weken" :rolleyes:
 

DeletedUser77632

Guest
Ach plop zijn allemaal naabs. Het is dankzij de interns dat ze nog op deze wereld zitten.
 

DeletedUser74396

Guest
het AF begint een beetje tot leven te komen. Jammer genoeg is het nog vaak noobjes die overtuigd zijn van hun gelijk en discussiëren met toppers die geen moeite willen doen de ander van hun ongelijk te overtuigen. Maar een begin is een begin!

Wat ik wel tegenkwam waar heel vaak op in is gegaan, maar in mijn ogen telkens op de verkeerde manier zijn vriendjes.
Ik las ergens dat ze Zooi beschuldigen van teveel vriendjes in de rim waardoor we niet meer groeien?
#OmgedraaideWereld.

Ik ken de situatie binnen Plop niet voor 100%. En natuurlijk heeft elke stam af en toe een intern. De 1 zelfs iets groter als de ander, niets op aan te merken.
Maar om nu te zeggen dat spelers die nu amper groeien doordat er slechte diplomatieke betrekkingen zijn?
Ik wil net het omgedraaide aantonen met dezelfde argumenten die reeds gezegd zijn...
Terwijl Zooi bvb niet iedere rimmer als slaafje/intern pakt, zijn er andere stammen die alles recruiten wat ze kunnen.
Stel DS bvb, ik spreek het meeste over hen omdat ik hen ook gewoon ken:
Hun diplomatieke beleid bestaat uit elke speler buiten Zooi recruiten tot de stam of de internstam.
Zie de BG met Plop (fuck logic), zie de BG met Que, zie de BG met Alice, zie de MB stam van Nox (W00t), ...

Terwijl DS dus bvb elke week - 2weken alle clears op Xav kan gooien (met minstens 300 edels per wave op achterland gegooid) en rustig kan internen/stabben voor gratis dorpen eens de clears op zijn, moet een stam als Zooi zijn clears nuttig gebruiken. Dode clears betekenen minder groei bij ons en bij normale spelers.

Dit is nu een zeer extreem voorbeeld waar zelfs nog niet alles van is gezegd. Maar het toont goed genoeg aan dat hoe eerlijker je speelt, hoe moeilijker je groeit.
Niet iedereen zal hier schuldig aan zijn, maar de meeste puntenstijgingen komen tegenwoordig daardoor ipv door spelers weg te spelen.
De aspecten van het spel veranderen enorm :)
 

DeletedUser75133

Guest
het AF begint een beetje tot leven te komen. Jammer genoeg is het nog vaak noobjes die overtuigd zijn van hun gelijk en discussiëren met toppers die geen moeite willen doen de ander van hun ongelijk te overtuigen. Maar een begin is een begin!

Wat ik wel tegenkwam waar heel vaak op in is gegaan, maar in mijn ogen telkens op de verkeerde manier zijn vriendjes.
Ik las ergens dat ze Zooi beschuldigen van teveel vriendjes in de rim waardoor we niet meer groeien?
#OmgedraaideWereld.

Ik ken de situatie binnen Plop niet voor 100%. En natuurlijk heeft elke stam af en toe een intern. De 1 zelfs iets groter als de ander, niets op aan te merken.
Maar om nu te zeggen dat spelers die nu amper groeien doordat er slechte diplomatieke betrekkingen zijn?
Ik wil net het omgedraaide aantonen met dezelfde argumenten die reeds gezegd zijn...
Terwijl Zooi bvb niet iedere rimmer als slaafje/intern pakt, zijn er andere stammen die alles recruiten wat ze kunnen.
Stel DS bvb, ik spreek het meeste over hen omdat ik hen ook gewoon ken:
Hun diplomatieke beleid bestaat uit elke speler buiten Zooi recruiten tot de stam of de internstam.
Zie de BG met Plop (fuck logic), zie de BG met Que, zie de BG met Alice, zie de MB stam van Nox (W00t), ...

Terwijl DS dus bvb elke week - 2weken alle clears op Xav kan gooien (met minstens 300 edels per wave op achterland gegooid) en rustig kan internen/stabben voor gratis dorpen eens de clears op zijn, moet een stam als Zooi zijn clears nuttig gebruiken. Dode clears betekenen minder groei bij ons en bij normale spelers.

Dit is nu een zeer extreem voorbeeld waar zelfs nog niet alles van is gezegd. Maar het toont goed genoeg aan dat hoe eerlijker je speelt, hoe moeilijker je groeit.
Niet iedereen zal hier schuldig aan zijn, maar de meeste puntenstijgingen komen tegenwoordig daardoor ipv door spelers weg te spelen.
De aspecten van het spel veranderen enorm :)

Ik ben het niet volledig eens met de boodschap die je, naar mijn mening, probeert over te brengen. Bondgenootschappen aangaan om samen met hen een gemeenschappelijke vijand weg te spelen behoort toch tot een van de aspecten van het spel? Het kan erg voordelig zijn om dit te doen, en inderdaad soms tot irritaties bij de alleenstaande vijand. Uiteindelijk zullen ze met de vele bondjes toch wel in hun vingers snijden. Doch denk ik dat je dus niet kan spreken over "hoe eerlijker je speelt, hoe moeilijker je groeit". Het smeden van diplomatieke banden en samen wegspelen van vijanden hoort volgens mij net zo onder eerlijk spel dan het gewoon individueel wegspelen van andere spelers.

Daarbij denk ik dat er nog genoeg spelers zijn die gewoon fatsoenlijk aanvallen en spelers wegspelen zonder interns en bondgenootschappen met de halve wereld. (bvb mijn account)
 

DeletedUser71210

Guest
Ik sluit me daar helemaal bij aan. Zelf groei ik ook redelijk en heb nagenoeg geen interns. Dit zonder een bondgenoot oid.

Ik snap enkel wel wat er overgebracht geprobeerd te worden, ik zie ook dat stammen veel sneller naar een BG grijpen als het een beetje lastig begint te worden.
Wellicht heeft dat te maken met de grootte van de werelden tegenwoordig, want werelden komen veel sneller in de "ending" fase dan vroeger.

Een goed overwogen en tactisch slim liggende bondgenoot is gewoon een normale manier van spelen in mijn ogen, een bondgenoot kiezen omdat je bang bent dat je deze zelf niet aankunt is wel een beetje een bange manier.
 
Bovenaan