Spotprenten

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Spelen zonder tegenstand vind ik uiteraard geweldig. Zo kent iedereen mij, een speler die actief is wanneer er geen tegenstand is! Juist niet. Ik zoek tegenstand op, ik wacht niet op tegenstand, ik zorg er zelf voor.

Mits jij je grote muil op W50 niet kon beheersen, was het normaal dat wanneer jij stopte, je gebashed werd. Niet eens door mij, want eerlijk gezegd boei je me geen ene ruk.
 
Reactiescore
126
7794b627dd1e96ddad52a41faf655a0f.png
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Gewoon quiten vanaf je ziet dat je het lastig krijgt, dan is het nooit je eigen schuld. Je verveelde je vlak voor je weggespeeld werd: ez game, ez life.

Uiteraard, dan kan je zeggen dat je pas dorpen verloor nadat je quitte :O
 

DeletedUser77710

Guest
Toch knap, driedubbel offtopic gaan in minder dan 20 woorden.

Ik ben overigens gestopt op wereld 50 omdat er geen hol aan was. Welgeteld 0 aanvallen binnengekregen, behalve op een dorp waar, toen ik hem overnam, al edels van drakan opliepen. Vind jij vast geweldig, spelen zonder tegenstand, maar ik verveelde me op een gegeven moment te pletter. En iedere week een ander event werd ook een beetje vermoeiend.

Ik ben pas dorpen verloren ruim nadat ik gestopt was, zie click. Ik ben inderdaad geen topspeler, heb ik ook nooit beweerd, maar controleer eerst de feiten voordat je een beetje populair komt doen.

Overigens ben ik geenzins van plan om deze Classic ronde geheel uit te spelen, dus je kan alvast wat posts klaarzetten om mij te bashen eer ik hier gestopt ben.

Je spreekt hier wel tegen dé God hè!
 
Reactiescore
276
Leuk dat je selectief reageert, het is wat he.

Iets over een pot en een ketel. Jouw zever over w50 raakt aantoonbaar kant noch wal, zoals te zien op geposte link. Normaal quote je berichten waarop je reageert, maar die toevallig niet. Over selectief gesproken.

We zijn inmiddels een pagina verder en nog altijd heb je geen enkele keer ontopic gepost. Bewaar je roddel en achterklap liever voor de Discord, daar kunnen ze wel wat activiteit gebruiken.
 
Laatst bewerkt:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Jouw openingspost was niet eens on topic. Als je mij wijst op mijn hypocrisie, laat dan teminste zien waarin ik ook maar 1 "argument" van je negeer. Jij post linkjes dat je pas dorpen verloor nadat je bent gestopt, dat is zowat het grootste kulargument dat je kan geven als je bent weg geknald.

Roddel en achterklap? Ik zeg nochtans alles mooi in je gezicht, maar ja. Snugger ben je niet dus dat zegt het wel.
 
Reactiescore
276
Jouw openingspost was niet eens on topic.
Smaken in dat opzicht kunnen verschillen, fair enough. Ik heb in dat opzicht tenminste nog een poging gewaagd.
Als je mij wijst op mijn hypocrisie, laat dan teminste zien waarin ik ook maar 1 "argument" van je negeer.
Met het feit dat je in deze post reageert op "argumenten" uit een van mijn eerdere posts laat je dit zelf toch al zien?
dat is zowat het grootste kulargument dat je kan geven als je bent weg geknald.
Ik zie niet in hoe je weggeknald kan worden als je nog nooit aangevallen bent, maar laten we maar gewoon zeggen dat we er een andere mening op nahouden.
Roddel en achterklap? Ik zeg nochtans alles mooi in je gezicht, maar ja. Snugger ben je niet dus dat zegt het wel.
Alles mooi in mijn gezicht, maar wel op een publiek toegankelijk forum waar iedereen kan meelezen.


Inmiddels ben ik er een beetje moe van geworden, en deze discussie voegt ook helemaal niets toe voor de andere lezers, dus ik laat het hierbij.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser72857

Guest
Smaken in dat opzicht kunnen verschillen, fair enough. Ik heb in dat opzicht tenminste nog een poging gewaagd.

Met het feit dat je in deze post reageert op "argumenten" uit een van mijn eerdere posts laat je dit zelf toch al zien?

Ik zie niet in hoe je weggeknald kan worden als je nog nooit aangevallen bent, maar laten we maar gewoon zeggen dat we er een andere mening op nahouden.

Alles mooi in mijn gezicht, maar wel op een publiek toegankelijk forum waar iedereen kan meelezen.


Inmiddels ben ik er een beetje moe van geworden, en deze discussie voegt ook helemaal niets toe voor de andere lezers, dus ik laat het hierbij.

Ik vind het nochtans wel amuzant om te lezen, ik heb die wereld niet gevolgd maar het staat wel vast dat je je hier verbaal je niet kan verweren.

Maar goed, idd een beetje off-topic
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Toch grappig hoe steeds dezelfde spelers wereld na wereld steeds dezelfde waardeloze discussie willen voeren met het gedacht dat er effectief interesse is naar onverwerkte trauma's van spelertjes die elkaar het leven zuur maakten.

Na 53 werelden zou je toch beginnen verbazen dat naast het hoeveel lc-topic er nog geen 'het allang vergeten maar toch nodig om te ragen-topic' is aangemaakt. Maargoed als we de toon hier gaan verder zetten moet iemand dat misschien alvast aanmaken.
 

DeletedUser61134

Guest
Ja gewoon respect afdwingen zodat niemand je aanvalt en op delete.
Dan nodig je een vriend/vriendin uit en zet je netflix aan.
 
Bovenaan