[Speeltopic] WvW #256 Gamers van Wakkerdam

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum

DeletedUser76681

Guest
heb ook nergens gezegd dat je moest claimen. Ik vraag alleen maar waarom jij nu al een bewezen goedje bent.
Volgens mij ben je pas een bewezen goedje als je dood bent, of door een speciaaltjes actie.
Dat jij dus aanhaald dat je een bewezen goedje bent omdat je een coach hebt is een beetje gek.

Das waar, ben je idd pas als je dood of door een actie. Maar mijn coach fluisterde dit in mijn oor. Dat ik zijn advies niet in een vraagteken mocht zetten. ;)

Over het Claimen ik denk idd dat het niet handig zou zijn. Moest er effectief een welp inzitten zou het ontzettend stom zijn toch. :)
 

DeletedUser8414

Guest
Vanwaar pas dag 3?
De welp wordt na een onbekende nacht een gewone weerwolf. Dus kan ie ook pas na dag3 opgroeien?

Gezien het geringe deelnemersaantal denk ik wel dat de welp nacht 3 wel zal opgegroeid zijn, of ten laatste nacht 4. 18 spelers houdt in dat het spel vermoedelijk maar 5-6 (max 7?) dagen zal duren, dus een welp die pas op nacht 5 opgroeit lijkt me weinig waarschijnlijk.

Ik vond het ook wel een rare uitspraak maargoed ik nam het niet serieus op eigenlijk :p

Jenskheueuuueueuueuuueeueeeuuuuuuuu
word mijn BM!

Bedankt! :)

Bij Anthrax klopt dit inderdaad :), maar bij Jenskeuh zullen we mijn kreet maar als niet relevant beschouwen omwille van zijn zelfvertrouwen ;)
Ga dan niet gelijk mijn zelfvertrouwen ondermijnen. Al moet ik je wel bijtreden in het feit dat er meer ervaren spelers zijn dan mij. Maar dat zal me er niet van weerhouden om toch graag BM te willen worden! :)
 

DeletedUser72524

Guest
Status Quo is wel één van de spelers met ervaring, maar speelde onder Ice Scream.

En Jens, je doet leuk mee afgelopen potjes dus alleen maar zo doorgaan :)
 

DeletedUser76681

Guest
Eerste posts en meteen speciaaltjes claim. Er is geen reden voor dit dus ik vraag me af waarom.

Anthraxxis als coach xD

Moet je aan anthra vragen. ;)

@jenskeuh dat klopt, maar ligt er aan of de welp er effectief inzit. En als dat zo is is het toch ook mogelijk dat er meerdere inzitten die elk een andere nacht opgroeien?

Zou daar echt rekening mee gehouden worden hoeveel dagen een potje duurt?
 

DeletedUser8414

Guest
Moet je aan anthra vragen. ;)

@jenskeuh dat klopt, maar ligt er aan of de welp er effectief inzit. En als dat zo is is het toch ook mogelijk dat er meerdere inzitten die elk een andere nacht opgroeien?

Zou daar echt rekening mee gehouden worden hoeveel dagen een potje duurt?
Ik vermoed van wel, het heeft geen zin om een welp te laten opgroeien op nacht 5 als er verwacht wordt dat het maar 5 dagen duurt. Das althans mijn idee erover. Want als die al lang overleeft krijg je een situatie waarbij je als overblijvende spelers bvb hebt: 1 wolf, 1 welp, 2/3/4 goedjes, op dat moment hebben de wolven ook niks aan een welp omdat ze die niet kennen. Dus dat is de reden waarom het voor mij zo onwaarschijnlijk lijkt dat deze zo laat opgroeit.
 

DeletedUser72524

Guest
Ik vermoed van wel, het heeft geen zin om een welp te laten opgroeien op nacht 5 als er verwacht wordt dat het maar 5 dagen duurt. Das althans mijn idee erover. Want als die al lang overleeft krijg je een situatie waarbij je als overblijvende spelers bvb hebt: 1 wolf, 1 welp, 2/3/4 goedjes, op dat moment hebben de wolven ook niks aan een welp omdat ze die niet kennen. Dus dat is de reden waarom het voor mij zo onwaarschijnlijk lijkt dat deze zo laat opgroeit.

Ik denk dat de spelleiders bepalen of een welp opgroeit naar aanleiding van de situatie, hoe dan ook beter om gewoon niet te claimen, mits bewezen goedje.
 

DeletedUser8414

Guest
Ik denk dat de spelleiders bepalen of een welp opgroeit naar aanleiding van de situatie, hoe dan ook beter om gewoon niet te claimen, mits bewezen goedje.
Ben ik mee akkoord ja, al helpt claimen sowieso goed later in het spel. Maar dan wel bij bewezen mensen zoals je zelf zegt.
 

DeletedUser66944

Guest
Zelfs burgerclaims zijn niet al te slim (zeker als ze echt zijn). Geeft de wolven/welp een target minder om te focussen.
 
Reactiescore
182
Mee eens, gewoon niet claimen tenzij t moet. Ik ben trouwens .... ooh nee wacht
 

DeletedUser72524

Guest
Sander14 --> Democratische zwijmelAars, vanwege het verwijderen van een IS-sympathisant uit de WvW chat.
 

DeletedUser77639

Guest
Freaker vind het zeker een sterke speler dus hij krijgt van mij mijn BM stem, denk dat hij er dit potje wel zin heeft dus ik geef hem het vertrouwen :)
 
Bovenaan