Golden Awards

DeletedUser77798

Guest
Beste speler: Ik was zeer aan het twijfelen of ik hier wel een speler zou nomineren. Weinig tot geen spelers uit de top 25 komen ook maar in de buurt van *Suicide Consultant. Normaal nomineer ik hier niet graag spelers uit mijn stam, maar volgens mij is deze wel degelijk verdiend. Op haast ieder vlak heeft hij zich bewezen. Ik ken cederic al even nu en hij is actiever dan ooit. Ik denk dat we nog mooie dingen mogen verwachten van hem, zeker als je kijkt tegen wie hij speelt.

Beste stam: Ik zou Septen en Humble naast elkaar zetten op dit moment heeft septen de beste ligging. De core geeft hen nu al een safe zone, wat het humble zeer moeilijk maakt. Dat humble een cluster heeft dat zich nog moet ontwikkelen is duidelijk, toch is dit op lange termijn het meest levensvatbaar. Het verleden heeft meermaals uitgewezen dat (semi-)rimstammen meestal de bovenhand nemen na een tijdje. Kwalitatief schat ik Humble toch wel een stukje beter in dan Septen, al zal het vast niet veel schelen.

De beste stam speler: Jannes, altijd bereikbaar voor zijn leden, ook snachts. Zet zich als leider in voor de stam en is niet vies van vv’s aan te nemen. Aangezien ik moeilijk binnen kan kijken in andere stammen doe ik hier waarschijnlijk mensen te kort mee.

Het grootste ego: /

Beste leider: Moeilijke… zou opnieuw voor de leiding uit de twee voornaamste kampen gaan. Zowel de leiding van Septen als Humble doen het vrij goed.

Slechtste leider: /

Meest overschatte stam: Denk niet dat er nu nog overschatte stammen zijn.

Meest onderschatte stam: Humble. Keer op keer hoor ik dat ze het niet gaan halen maar tot nu toe houden ze goed stand.

Meest overschatte speler: Misschien IGHI een beetje. Dat ze hoog staan maakt hen nog niet de beste spelers. Wat overigens niet betekent dat het slechte spelers zijn.

Meest onderschatte speler: terroristman misschien? Zijn naam ziet er wat noob uit maar denk dat het prima spelers zijn.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Mensen die zich inzetten voor zowel hun account als de stam.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Sandokan, vanwege het kata gebruik.

Mooiste spelers naam: /

Mooiste stam naam: /

Het tofste topic: Golden Awards, als er lijstjes komen.

Het domste topic: Inactieve topics (heel wat dus)

Favoriete forum poster: Jannes vooral omdat hij telkens de moeite doet om zijn punt te maken.

Minst favoriete forum poster: Die spammers die echt iedere dag topics vergallen met hun waardeloos gezever. Mochten ze hun tijd eens steken in een leuke post, zou het hier veel aantrekkelijker zijn om te posten.

Dikste wannabe op het forum: /

Dikste wannabe in het spel: /

Mooiste profiel foto van spelers: /

Mooiste profiel foto van stammen: /

Mooiste actie van de wereld: Dorpen pakken terwijl je een massa op je krijgt. Iedereen weet wel waarover dit gaat.



Meest belovende speler voor de toekomst: Ik doe het niet erg graag maar wil hier even onszelf - Pikhaak - nomineren. Hebben een sterk team en ook de activiteit is aanwezig.

Meest belovende stam voor de toekomst: Edict. Heel benieuwd hoe de wereld voor hen uitdraait.

Grootste blunder: Humble die WOWS terug aanneemt.

Voor wie heb je nu echt respect: Jannes, Cederic, mijn medespelers, en alle doorzetters die gaan voor hun doel.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Jannes

Geen al te slecht lijstje , in jouw standpunt kan ik begrijpen dat je deze kijk over het spel hebt. Jammer dat er enkele dingen niet mee instonden zoals Beste Stam , of overal waar streepjes staan.

Vind het niet erg dat je mijn naam noemt bij meest overschatte speler al is het toch vreemd. Iedereen weet dat ik een intern noob ben. Is wel beledigend dat je me dan NOG overschat :'(

Overigens , had ik niet verwacht dat Sophia hier uit de bus ging komen. Kan me andere spelers inbeelden die jij overschat vind/vond. Sophia is zelfs 1 van de betere spelers binnen de stam in mijn opzicht.
 

DeletedUser77455

Guest
Tuurlijk mag je dat. Is wel een vette naam, eens iets anders dan al die Engelse wannabe namen :D
(maak me zelf ook schuldig aan Engels hoor, maar dat is omdat ik nog geen geniale naam vond :( )
 

Deleted User - 487871837

Guest
Tuurlijk mag je dat. Is wel een vette naam, eens iets anders dan al die Engelse wannabe namen :D
(maak me zelf ook schuldig aan Engels hoor, maar dat is omdat ik nog geen geniale naam vond :( )

Doe Tyd Towenaar :eek:
Volgens google is dat Afrikaans voor Tiwi
 

DeletedUser77942

Guest
Beste speler: het is erg lastig te bepalen van accounts die je eigenlijk maar zijdelings mee maakt en enkel in de stats tegenkomt.
Ik kies in deze twee spelers, als eerste suicide consultant van humble daarnaast floris van sophia (septen)
Suicide staat ,vliegt en ramt er een volle 100% in en heeft in zijn handelen een bepaalde overtuiging die de grond laat schudden.
Sophia, de opponent van suiside en edelt flink door ondanks de ligging met dubbel front, valt degelijk aan en verdedigd rustig en passend.
Voor beide een dikke plus.
De beste stam speler:jannes van hoz, tomeloze inzet voor alle accounts op onmogelijk tijden, ja fijne teamplayer.
Het grootste ego: Deze kan denk ik het best neergelegd worden bij het team van WoW die van rang 3 in vrije val gingen, niet omdat de aanval onzichtbaar was met magische edels die uit de lucht vielen maar omdat ze verdedigden zonder ervaring, plan en troepen. Eenmaal de troepen vastgezet gingen ze denk ik gezamelijk op feestweekend om hun rang 3 nog eenmaal te vieren.
Beste leider: Edict, keuze is hier bepaald door obediah die duidelijk,recht door zee en direct de benadering en issues bloot legt, oplossingen aandraagt en erg netjes is in omgang met vreemden.
Slechtste leider: Nog geen directe nominatie.
Meest overschatte stam: Vooralsnog zijn er geen echte topstammen gevallen door de leiding en het gebrek aan inzicht, dus ook deze vind ik erg vroeg om te geven.
Meest onderschatte stam: Humble, mede door de verhalen die rond gaan als zinkend schip,raar cluster, weglopers,onrust enz.
Meest overschatte speler:WoW
Meest onderschatte speler: Roi Danton, solide ,en onzichtbaar maar o wat is die gevaarlijk.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:Fijn team met gezelligheid en vuurr ,Lionhart of cuba.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Sandokan the Pirate, heb een hekel aan afbraak en ja het is een tactiek maar ik ben geen fan
Mooiste spelers naam: Auf Der Jagd
Mooiste stam naam: Edict
Het tofste topic: ------
Het domste topic: -----
Favoriete forum poster: jannes omdat die altijd de reacties krijgt.
Minst favoriete forum poster:--
Dikste wannabe op het forum: --
Dikste wannabe in het spel: -
Mooiste profiel foto van spelers:SnDD
Mooiste profiel foto van stammen:At All
Mooiste actie van de wereld: sick of it met 40+ dorpen van wow
Meest belovende speler voor de toekomst: turn up the music, ligging,activiteit en team klaar voor een echt lange rit op w51
Meest belovende stam voor de toekomst:Edict
Grootste blunder: -
Voor wie heb je nu echt respect: suicide
 

DeletedUser76162

Guest
Beste speler: Sick of it / Terroristman / *Suicide Consultant / Ajacied 413 / Hözjiüstn
SOI: Als geen ander weten deze spelers me iedere keer weer te verrassen met de ongenoemde activiteit die zij op een dag weten te tonen. Dat account loopt als een trein en dat zie je goed wederreflecteren in de zogenoemde winsten tegen Humble. Alsook is het 'tactisch denkvermogen' een algemeen geweten op dat account, wat terug te zien is in de efficiëntie van dorpenopbouw/muntenslaan etc.
Terroristman: Diplomatiek en pienter zijn de twee woorden die er door mijn hoofd schieten bij dit account. Meermaals ben ik het gesprek aangegaan met de drager van het account, graag laat hij zijn vingers het werk doen en typt die een paraafje uit over hoe en wat. Wat mij hieraan opvalt is zijn manier van denken en de strategie die hij hierbij toepast. Ik ben van mening dat het account met deze handige eigenschap nog wat gaat laten zien, al is het een voorgevoel.
*Suicide Consultant: Deze speler bij deze vernoeming lijkt me een algemeen aanvaard principe. 360 graden front, 6.5 miljoen OD en een stam met een cluster waar geen touw aan vast te knopen is maar toch winsten tegen de vijand pakken. En dat solo! Dat lijkt mij zeggend genoeg.
Ajacied413: Net als zojuist genoemde heeft ook deze speler een mooie prestatie begaan die een voorbode legt voor een goede toekomst. Het solo wegspelen van de 'befaamde' Araleth, die met zijn mooie praatjes een goede reputatie schetste (althans voor mij), als zijnde een spelertje van ruwweg 140 k. Ik geef het een pluim en het schept voor mij hoge verwachtingen!

Beste stam:
Edict. / At all / Humble / Septen / N-S
Edict.: Met een mooi, vooruitstrevend cluster, een stabiele groep individuën en een sterke leiding ben ik van mening dat deze stam een stapje voor heeft op de andere drie kanshebbers. Alsook heb ik het gevoel dat ze toch licht overwoekerd worden door de strijd tussen Humble en Septen wat ze ietwat die gouden 'underdog' positie geeft.
Humble: De meest belaagde stam van W51, vooralsnog zijn ze twee leden verloren. Wat nog een vrij knappe prestatie blijkt gezien deze toekomstloze ligging. Het doet me zeer veel deugd te zien dat er stand wordt gehouden tegen de toch wel overgrote macht die zij als vijand benamen. Er is duidelijk sprake van enige kwaliteit binnen de stam wat deze benauwende situatie waar zij voor hebben gekozen toch enigszins goed praat. Nochtans ben ik van mening dat zij het niet gaan halen deze wereld, in ieder geval niet zonder de nodige diplomatieke verwikkelingen.
At all: Kenmerkend aan deze stam zijn, voor mij, de nodige complicaties die zich binnen de stam plaats vinden. Twee leden zijn de stam verlaten en er heerst enige solo=mentaliteit, heb ik mogen ondervinden tijdens een gesprek met een insider. Inactiviteit is er heersende en er is een gebrek aan sturing sinds het verlaten van een leidinggevende binnen de betreffende stam. Ik zie At all als zwakste van de vier maar sluit zeker niet uit dat ze niet eventuele kanshebbers voor de wereldwinst zouden zijn. Kunnen ze orde op zaken stellen en de gemaakte gaten in hun cluster herstellen dan gun ik ze zeker de nodige waardering.
Septen: De zogenoemde kwantitatieve overmacht van wereld 51. Sympathiek en discutabel zijn ze zeker. Maar feit blijft dat zij momenteel de beste kaarten in handen hebben. Het cluster mag dan wel niet zo strak gevormd als dat van Edict. of eventueel At all maar er is zeker genoeg def te bieden om met hun huidige cluster vooruitgang te boeken. De enige echte vraag die gesteld moet worden is; Kunnen ze een lijn door Humble trekken?
De beste stam speler: Obadiah. De speler die de meeste vv's heeft gedraait binnen Edict. en de meeste handelingen heeft ondernomen de kwaliteit van Edict. te verbeteren. Natuurlijk is dit te verwachten als leider van Edict. maar ik vind het toch een vernoeming waard.
Het grootste ego: Jannes (Hözjiüstn)
Jannes (Hözjiüstn): Al slaat de inhoud nergens op, zolang er maar iets van een weerwoord geproduceerd wordt zit het goed toch Jannes? Ik ben een paar keer de discussie met je aangegaan en heb hieruit ondervonden dat je hoe dan ook door wilt blijven praten al is het overduidelijk dat je op vrijwel elk front in de discussie verliest, wat ik tot op zekere hoogte wel kan waarderen. Maar wat nu zo kenmerkend aan jou is dat je zelf niet inziet hoe discutabel je jezelf opstelt tijdens deze woordenwisselingen, je bent er volgens mij heilig van overtuigd dat je gelijk hebt wat dan toch tuigt naar een bijzonder groot ego.
Beste leider: Obadiah
Obadiah: Obadiah heeft de touwtjes goed in handen in Edict., wat ik uit eerste hand kan beamen. Stabiliteit en een sterk cluster vormen de basis van ons bestaan hier wat ik erg goed vind opgebouwd van meneer Marvin.
Slechtste leider: At all
At all: Ik heb de nodige onderbouwing hier al voor gegeven.
Meest overschatte stam: Septen
Septen: Een stam met een vruchtbaar puntenaantal als deze kan mensen altijd op het verkeerde spoor zetten. Natuurlijk komen ze groots over en dat zijn ze ook. Maar dit is niet alles. Winsten boeken op Humble doen ze vooralsnog minimaal en je weet nooit wat voor interne strubbelingen er om de hoek kunnen komen. Septen wordt dan niet persé overschat, maar denk ik wel ietwat boven haar waarde geschat in tegenstelling tot de andere benoemingswaardige.
Meest onderschatte stam: ///
Meest overschatte speler: Nader te bepalen.
Meest onderschatte speler: The Pianist. / holland105
Voor beide geldt dat ze voor het ogenblik nog vrijwel volledig onder de radar blijven. Maar met voor de één een gezond cluster en een goede ligging en voor de ander een goede stammentaliteit en denkvermogen zie ik ze beide nog ver komen. (vreemd om op deze manier over je eigen account te praten)
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: INf3Kt3D / i get high i
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Hözjiüstn (dis-stabiliteit) / Sandokan The Pirate
Hözjiüstn: Ik denk dat de bespeler(s) van dit account voor teveel onnodige onstabiliteit binnen een stam zouden zorgen wat, wat mij betreft een nadelige bodem zou leggen voor een goed functionerende stam.
Mooiste spelers naam: The Pianist.
Mooiste stam naam: Bij gebrek aan beter neigt mijn mening toch uit naar Humble.
Het tofste topic: Golden awards / Oorlogstopics
Het domste topic: ///
Favoriete forum poster: Ikzelf
Minst favoriete forum poster: Jannes (Hözjiüstn)
Jannes (Hözjiüstn): Je dramt teveel door, je ontwijkt bij tijd de inhoud van een post een je 'come=backs' zijn op zijn zachts gezegd bevragingswekkend.
Dikste wannabe op het forum: ///
Dikste wannabe in het spel: ///
Mooiste profiel foto van spelers: Devil in Disguise
Mooiste profiel foto van stammen:
Septen
Mooiste actie van de wereld: Het automatische onthouden van een post van het algemeen forum, omdat ik per ongeluk deze pagina wegklikte alvorens het verzenden van deze post :D
Meest belovende speler voor de toekomst: The Bathman / TNP / SOI / *Suicide Consultant
Qua ligging zie ik The Bathman nog erg ver komen in de ranglijsten. Veelal kijkend naar kwaliteit en ervaring lijken TNP, SOI en *Suicide Consultant de goede keus voor deze award.
Meest belovende stam voor de toekomst: Edict.
Grootste blunder: ///
Voor wie heb je nu echt respect: ///
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Spelers die qua niveau mijn petje te boven gaan.
 
Reactiescore
3.586
Erg zwak lijstje waarin ik veel tekortkomingen zie op basis van tactisch inzicht en persoonlijke inschatting. Tevens komt je persoonlijke frustratie richting mij wel erg opvallend naar boven wat de geloofwaardigheid van de post niet ten goede komt om te zwijgen van de onderbouwing die ik bij de dingen waarbij ik het wou lezen niet zie.

Als ik mij kan herinneren ben jij de gene die te fel doordramt over de domste dingen met te lange posten,.... Maar blijf vooral als een gefrustreerde kleuter reageren. Als je wilt reageer ik inhoudelijk op alles wat fout is of nergens op slaat in je GA lijstje. Of je daar gelukkig van gaat worden is nog maar de vraag natuurlijk.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ruben waarom geef je soms 5 spelers een nominatie en uitleg bij maar 3 ofzo :(
 

DeletedUser76162

Guest
Erg zwak lijstje waarin ik veel tekortkomingen zie op basis van tactisch inzicht en persoonlijke inschatting. Tevens komt je persoonlijke frustratie richting mij wel erg opvallend naar boven wat de geloofwaardigheid van de post niet ten goede komt om te zwijgen van de onderbouwing die ik bij de dingen waarbij ik het wou lezen niet zie.

Als ik mij kan herinneren ben jij de gene die te fel doordramt over de domste dingen met te lange posten,.... Maar blijf vooral als een gefrustreerde kleuter reageren. Als je wilt reageer ik inhoudelijk op alles wat fout is of nergens op slaat in je GA lijstje. Of je daar gelukkig van gaat worden is nog maar de vraag natuurlijk.

Waarom zouden mijn 'frustraties' naar jou de geloofwaardigheid niet ten goede komen? Frustraties vind ik tevens wel een groot woord, dit is en blijft een spel en frustraties of enige emoties anders dan teleurstelling zul je nooit bij mij lospeuteren.

Mijn lijstje is een halve pagina lang aan aaneenstrengelende meningen en onderbouwingen hiervan. Maar goed, waar zou je nog meer onderbouwing willen zien?

Ik heb inderdaad al wat lange posts geproduceerd ja, van inhoud voorzien natuurlijk. En dat moet niet een straf zijn om te lezen in tegenstelling tot jouw, vaak evenlange posts, waarin het voornamelijk gaat over haatspuwingen en het denigreren van je tegenstander.

Je noemt mij een gefrustreerde kleuter? Heb je wel door hoe hypocriet deze uitspraak overkomt gezien het feit dat je het toch weer nodig achtte om op zo'n gepikeerde manier op mijn lijstje te reageren? Laat staan je houding tegen mij van de afgelopen discussies; 'je bent een klein mannetje dat probeert groot te zijn'. Die is me bijgebleven :p

Reageer aub op alles wat 'inhoudelijk fout' is, daar wens ik je veel succes mee gezien meningen niet fout kunnen zijn, alsook persoonlijke belevingen en onderbouwingen hieruit voortstromend.

Reageer aub op het vetgedrukte bovenstaand en wijk niet van de inhoud af :)
 

Deleted User - 487828103

Guest
Nog meer je eigen account en stam's reet likken anders :)

Veder niets tegen je, prima lijstje ook buiten dat.
 

DeletedUser76162

Guest
Nog meer je eigen account en stam's reet likken anders :)

Veder niets tegen je, prima lijstje ook buiten dat.

Het was niet mijn intentie om mijn eigen stam op te hemelen, dit is gewoon hoe ik er momenteel over denk.
 

DeletedUser77941

Guest
Haha mooi dat mensen toch altijd op Jannes reageren :'). Advies van een oude bekende; bespaar jezelf de tijd, het is simpelweg zonde van je tijd xd.
 
Bovenaan