[Speeltopic] WvW #255B Zwarte Pieten VS Kleuren Pieten

DeletedUser64575

Guest
Dat jij jezelf verdacht vond hoeft niet te betekenen dat ik dat ook vind. Ik bestempel niet iedereen als verdacht, dat maakt het voor de slechtjes juist makkelijker. Ik heb gisteren duidelijk aangegeven wie ik verdacht vond en ook daar hoort naar mijn mening ook bij dat je vertelt wie je niet verdacht vindt.



In je andere post beschuldig je me ook ineens van het zijn van wolf, vooral ook met argumenten die niet kloppen. Ik stemde juist niet simpel en inhoudelijk heb ik veel bijgedragen tot nu toe. Lytho was één van mijn hoofdverdachten zoals ik gisteren al aangaf en dat klaagmuurbericht lijkt mij correct, wat Lytho er ook over zegt.

Lytho

Even voor de duidelijkheid: ik heb niet gezegd dat je absoluut niets hebt bijgedragen. Ik zeg wel dat ik zowel jou als Lytho als sterke spelers zie en dat jullie beide dit potje voor jullie doen gewoon weinig bijdragen waar we daadwerkelijk iets mee kunnen.

Kijk bijvoorbeeld naar je stemmen tot nu toe:

Makkelijk hoor McAwesome.

Ik had van jou wel wat beters verwacht. Vooral die laatste zinnen waarin je je indekt doen het hem.

Meeloopstem op McAwesome, wie overigens een goedje was en in mijn ogen totaal niet verdacht overkwam.

Ik kan in Gamebreaker wel een wolfje zien ja. Vooral omdat hij onervaren is. Dit lijkt op zenuwachtig wolvengedrag.

Meeloopstem op Game, welke wederom goedje was en wederom in mijn ogen totaal niet verdacht was.

Ook wil ik deze post nog even aanhalen:
Speculeren over lunches is onbegonnen werk. Misschien is het iemand die er genoegen in schept om chaos te creëren, of iemand die trollt, zoals CI wel zou kunnen doen. CI is een flauwe wolf volgens mij. Mensen vrijspreken vind ik sowieso onterecht.

Hier probeer je te zeggen dat we niet moeten letten op de lunch omdat we daar niks aan hebben, maar uit die lunch heb ik juist enorm veel informatie terug kunnen vinden (wat je terug kunt lezen in mijn theorie). Ook probeer je de schuld nog even af te schuiven op CI, die ook goedje was. Ik heb je in ieder geval betere potjes zien spelen.

Ook dat je zegt dat Lytho een belangrijke verdachte van je was wilt niets zeggen. We komen daarbij eigenlijk terug op mijn eerdere gesprek met Joker:
Daar zou je inderdaad zomaar gelijk in kunnen hebben. Toch wil ik het niet uitsluiten, zeker niet bij Lytho.

Wat je zegt over Marneus klopt helemaal. Het is een veel voorkomende strategie om voor goedjes op te komen terwijl je slechtje bent om zo minder verdacht over te komen, terwijl het eigenlijk helemaal niets hoeft te zeggen.

Goed om te zien dat je het grotendeels met me eens bent :)

Hetzelfde geldt voor slechtjes die stemmen op andere slechtjes om zichzelf zo minder verdacht over te laten komen.

Tigor ook wolf weigert nu ook weer kleur te bekennen.

Leuke poging om nog even chaos te scheppen. Je bent gewoon hartstikke wolf.
 

DeletedUser64575

Guest
Dat Marneus nu op Lytho gaat spreekt wel voor hem?

Nee, absoluut niet. Slechtjes stemmen vaak op andere slechtjes zodat ze dan zelf minder verdacht overkomen. Hij heeft geen andere keuze, zeker niet na z'n post van gisteren:

Op dit moment heb ik meerdere verdachten. Ik vind sowieso dat CI er echt op een vreemde manier is uitgewerkt. Van nul stemmen naar lynch in een half uur. Tigor en Lytho vallen me daarbij het meest op. Ik zie ook wel een link tussen hen want ze mijden elkaar compleet.

Verder vind ik WBJIMO ook verdacht. Hij sluipt een beetje geruisloos mee en bemoeit zich niet zo met de hoofdlijnen in dit potje.



Ook een zwak onderbouwde stem op jokersbrain die ik dan weer helemaal niet verdacht vind.



Eerst vlugjes meelopen op McAwesome en daarna op CI, terwijl ze beiden niet genoemd had in haar posts. Ik kan hieruit de conclusie trekken dat ze het noemen van verdachten een beetje geforceerd doet om om niet als wolf gezien te worden. Ook de toevoeging neigt naar indekken, ze was immers toch niet 100% overtuigt, dus mocht CI geen slechtje zijn dan is het haar niet aan te rekenen. Komt op mij allemaal wat paniekerig over.



Van Lytho verwacht ik iets beters dan zo'n stem. Er waren nauwelijks argumenten tegen CI. Hij zat de hele tijd op jessica maar switched snel naar CI. Lijkt afgesproken (met Tigor?). Aan de andere kant is het wel risicovol en omdat Lytho BM is ga ik er van uit dat hij gezienert is inmiddels dus wellicht dat we dat nog gaan horen dan. Hopelijk komt Lytho vandaag met iets beters.



Ik ben benieuwd naar je toevoegingen.



Je bent geen BM dus waarom je zo verontschuldigen? Zie daar geen reden voor behalve om je te verstoppen. Iedereen kan mis zitten maar hoe meer personen er vervolgens om heen gaan zitten lullen hoe verdachter het wordt voor mij. Maar goed, met je lijstjes en al verwacht ik niet dat je wolf bent. Spelers die dat doen zijn 9/10 keer gewoon goed.

Als hij nu ineens op iemand anders zou stemmen terwijl hij Lytho gisteren nog zo verdacht vond zou hij sowieso door de mand vallen als wolf. Vandaar dat hij door de huidige situatie in een hoek gedreven is en eigenlijk niet anders kan dan op Lytho stemmen, in de hoop dat wij hem dan ook minder verdacht vinden.

Echter ben ik ervan overtuigd dat mijn eerdere theorie over Lytho > Marneus klopt. Als Lytho dus infectiewolf is, is Marneus de geïnfecteerde. Eerder dan dat kan hij mij er niet van overtuigen dat hij geen wolf is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser48278

Guest
Even voor de duidelijkheid: ik heb niet gezegd dat je absoluut niets hebt bijgedragen. Ik zeg wel dat ik zowel jou als Lytho als sterke spelers zie en dat jullie beide dit potje voor jullie doen gewoon weinig bijdragen waar we daadwerkelijk iets mee kunnen.

Kijk bijvoorbeeld naar je stemmen tot nu toe:



Meeloopstem op McAwesome, wie overigens een goedje was en in mijn ogen totaal niet verdacht overkwam.




Meeloopstem op Game, welke wederom goedje was en wederom in mijn ogen totaal niet verdacht was.

Ook wil ik deze post nog even aanhalen:


Hier probeer je te zeggen dat we niet moeten letten op de lunch omdat we daar niks aan hebben, maar uit die lunch heb ik juist enorm veel informatie terug kunnen vinden (wat je terug kunt lezen in mijn theorie). Ook probeer je de schuld nog even af te schuiven op CI, die ook goedje was. Ik heb je in ieder geval betere potjes zien spelen.

Ook dat je zegt dat Lytho een belangrijke verdachte van je was wilt niets zeggen. We komen daarbij eigenlijk terug op mijn eerdere gesprek met Joker:


Hetzelfde geldt voor slechtjes die stemmen op andere slechtjes om zichzelf zo minder verdacht over te laten komen.



Leuke poging om nog even chaos te scheppen. Je bent gewoon hartstikke wolf.

Meelopen op McAwesome, ik was de eerste? Iedereen liep mee met mij. Kan ik er wat aan doen dat hij zo'n verdachte post maakt.

Game gedroeg zich zeker ook wel verdacht, anders stem ik toch niet op hem?

Ik heb dit potje tot nu toe juist meer bijgedragen dan andere potjes. Twee potjes geleden zat ik steeds mis en vorig potje was ik BM en heb ik gewoon gezegd wie verdacht waren adhv claims. Voor mijn doen draag ik bij wat ik normaliter bijdraag.

Die lunch komt nu van pas als ondersteunend argument. Gewoonweg speculeren heeft weinig nut en dat standpunt blijf ik bij. CI heb ik verder niet op gestemd, maar dat hij zoiets zou kunnen doen als wolf weet ik gewoon omdat ik hem ken als wolf. Dat ik Lytho zie als grootste verdachte zegt niks? Ja daag, dat slaat helemaal nergens op.

Chaos creëren doe ik al helemaal niet, ik ga gewoon op Lytho en geef verder aan dat Tigor daarnaast mijn andere verdachte is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.586
We zullen eerst afwachten op Lytho de wolf is, de lynch word hij alvast zeker zo te zien.
 

DeletedUser64575

Guest
Meelopen op McAwesome, ik was de eerste? Iedereen liep mee met mij. Kan ik er wat aan doen dat hij zo'n verdachte post maakt.

Game gedroeg zich zeker ook wel verdacht, anders stem ik toch niet op hem?

Ik heb dit potje tot nu toe juist meer bijgedragen dan andere potjes. Twee potjes geleden zat ik steeds mis en vorig potje was ik BM en heb ik gewoon gezegd wie verdacht waren adhv claims. Voor mijn doen draag ik bij wat ik normaliter bijdraag.

Die lunch komt nu van pas als ondersteunend argument. Gewoonweg speculeren heeft weinig nut en dat standpunt blijf ik bij. CI heb ik verder niet op gestemd, maar dat hij zoiets zou kunnen doen als wolf weet ik gewoon omdat ik hem ken als wolf. Dat ik Lytho zie als grootste verdacht zegt niks? Ja daag, dat slaat helemaal nergens op.

Chaos creëren doe ik al helemaal niet, ik ga gewoon op Lytho en geef verder aan de Tigor daarnaast mijn andere verdachte ks.

Dit was Game z'n eerste potje en als zelfs ik zie dat zijn gedrag gewoon het gedrag was van een beginnend goedje dat zich eigenlijk geen raad weet, dan moet jij dat zeker zien. Wat McAwesome betreft was je inderdaad de eerste, dat heb ik verkeerd gezien.
Echter spreekt dat toch juist in je tegendeel? Voor zover ik kan zien wordt in dit potje vooral van jou en van Lytho veel verwacht om voor de goedjes de overwinning te behalen. Als jij dan op McAwesome stemt gebaseerd op 1 enkele post terwijl je weet dat de rest gewoon zal volgen en hij blijkt gewoon goedje, dan is dat een voordeel voor de wolven. Als wolf weet je namelijk wie de goedjes zijn.

En nee, dat jij Lytho als verdachte ziet zegt helemaal niks. Het zou me namelijk niets verbazen dat jij dit gewoon met Lytho hebt afgesproken in de wolvenchat, zodat je dit argument kunt gebruiken om jezelf vrij te spreken. Helaas trap ik daar niet in.

Je geeft gewoon aan dat je Tigor als hoofdverdachte ziet? Het leek meer op 'Oh, Tigor weet het nog niet, wolf!' Een mislynch op Tigor zou natuurlijk wel enorm goed uitkomen voor de wolven, want dan zouden jullie winnen.

Maar wat joker zegt, we zullen het resultaat van de lynch op Lytho even afwachten. Ik durf de volledige verantwoordelijkheid op me te nemen als ik ernaast zit, maar ik ben er zeker van dat dit niet het geval is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser48278

Guest
Als eerste gaan is nu ineens verdacht maar zo net toen je nog dacht dat ik meeliep was dat verdacht.

Je zet gewoon alles wat ik doe in een verdacht daglicht. Ga gewoon maar even na of dat terecht is. Maar goed we zien wel wat er nog gebeurd verder.
 

DeletedUser76681

Guest
Tigor ook wolf weigert nu ook weer kleur te bekennen.

Ik wil gerust open kaart spelen.
En ben ik helemaal geen wolf maar gewoon een standaard burger.

Ik hoor het al jaja de standaard claim.Tja Helaas niets aan te veranderen.
Wat maakt dat ik in jouw ogen wolf ben?

Omdat ik meeloop? En geen argumenten heb? Klopt helemaal waar, en tuurlijk weet ik het nog niet wat ik ga doen deze avond. En nee ik hoef daar met niemand over te hebben. Ja ik kan volgen, maar ik wil mijn eigen mening ook wel toevoegen.

Je bent wel snel op je teentjes getrapt, door dat wbj jou noemde? eerlijk gezegd begin ik nou hard over je te twijfelen marneus, want ik achtte je als goedje.
 

DeletedUser64575

Guest
Als eerste gaan is nu ineens verdacht maar zo net toen je nog dacht dat ik meeliep was dat verdacht.

Je zet gewoon alles wat ik doe in een verdacht daglicht. Ga gewoon maar even na of dat terecht is. Maar goed we zien wel wat er nog gebeurd verder.

Als het alleen verdacht is wanneer je meeloopt, dan hoef je alleen maar steeds als eerste op iemand te stemmen en je zit al goed. Dat zou het spel wel heel makkelijk maken.

Ik moet eerlijk zeggen, m'n theorie dat jij het infectietarget zou zijn was enkel ondersteund door m'n eigen logica, maar nu je me uitdaagt om de discussie met je aan te gaan en ik je oude posts opnieuw lees ben ik er zeker van dat je wolf bent.
 

DeletedUser76251

Guest
Nu ik erover nadenk lijkt de hele loop van het spel ineens heel logisch.

Ik denk dat er 1 infectiewolf was om het spel mee te beginnen: Lytho.
Hij probeerde de goedjes eerder al op een dwaalspoor te zetten door te zeggen dat er 4/5 wolven zijn op 17 spelers, maar dat lijkt me veel te veel.

De lunch op time had voor Lytho 2 grote voordelen:
1. Niemand zou van iemand als Lytho verwachten dat hij die lunch zou doen, dus dat maakt hem een 'bewezen goedje'. Hetzelfde geldt voor zijn infectietarget Marneus.

Besides, Lytho was de dag vd lunch van time niet eens actief rond de dl. Als de lunch maar iets voor de dl is ingestuurd wat best mogelijk is dan heeft Lytho er geen invloed op gehad.
Marneus was wel actief en 1 vd weinige personen van wie de rol nog niet bekend is die toen postte, rond de dl. Dus hij kan ook gwn een begin wolf zijn en niet de geinfecteerde zoals jij denkt.

Maar in beide gevallen is de kans van Marneus als wolf best groot en die van Lytho ook.
 

DeletedUser64575

Guest
Besides, Lytho was de dag vd lunch van time niet eens actief rond de dl. Als de lunch maar iets voor de dl is ingestuurd wat best mogelijk is dan heeft Lytho er geen invloed op gehad.
Marneus was wel actief en 1 vd weinige personen van wie de rol nog niet bekend is die toen postte, rond de dl. Dus hij kan ook gwn een begin wolf zijn en niet de geinfecteerde zoals jij denkt.

Maar in beide gevallen is de kans van Marneus als wolf best groot en die van Lytho ook.

Dat zou inderdaad kunnen, maar dan komt de theorie alsnog op hetzelfde neer. Een lunch kan ook worden besproken in de wolvenchat en ruim van tevoren worden bepaald, dus dat ze niet actief zijn op het forum hoeft niet te betekenen dat ze niet actief zijn in de Skype chat.

Maar hoe dan ook, bedankt voor je vertrouwen :) Zoals het er nu naar uit ziet gaan we het redden.
@jessicavd @Jo Han @A Step Back moeten alleen nog even iets van zich laten horen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser48278

Guest
Ik wil gerust open kaart spelen.
En ben ik helemaal geen wolf maar gewoon een standaard burger.

Ik hoor het al jaja de standaard claim.Tja Helaas niets aan te veranderen.
Wat maakt dat ik in jouw ogen wolf ben?

Omdat ik meeloop? En geen argumenten heb? Klopt helemaal waar, en tuurlijk weet ik het nog niet wat ik ga doen deze avond. En nee ik hoef daar met niemand over te hebben. Ja ik kan volgen, maar ik wil mijn eigen mening ook wel toevoegen.

Je bent wel snel op je teentjes getrapt, door dat wbj jou noemde? eerlijk gezegd begin ik nou hard over je te twijfelen marneus, want ik achtte je als goedje.

Je geeft de redenen zelf al aan ja. Die redenen op zich maken je gewoon verdacht, maar de dingen die je zegt maken dat ik je wolf acht. Je draait om alles heen en durft niets ronduit te zeggen. Zoals ik gisteren al aangaf zie ik een duidelijke link tussen jouw en Lytho. Jij zou prima geïnfecteerd kunnen zijn.

Als het alleen verdacht is wanneer je meeloopt, dan hoef je alleen maar steeds als eerste op iemand te stemmen en je zit al goed. Dat zou het spel wel heel makkelijk maken.

Ik moet eerlijk zeggen, m'n theorie dat jij het infectietarget zou zijn was enkel ondersteund door m'n eigen logica, maar nu je me uitdaagt om de discussie met je aan te gaan en ik je oude posts opnieuw lees ben ik er zeker van dat je wolf bent.

Jij komt letterlijk uit het niets met het een-tweetje dat waneer Lytho wolf is, ik dat ook ben en je geeft daarbij een hele rits onzinargumenten. Natuurlijk ga ik in op al die onterechte aantijgingen.
 

DeletedUser64575

Guest
Jij komt letterlijk uit het niets met het een-tweetje dat waneer Lytho wolf is, ik dat ook ben en je geeft daarbij een hele rits onzinargumenten. Natuurlijk ga ik in op al die onterechte aantijgingen.

Of zit ik te dicht bij de waarheid en probeer je nu de andere goedjes ervan te overtuigen dat dat niet zo is?

En wil je alsjeblieft stoppen met je beschuldigingen richting Tigor. Het is zo obvious dat je nu jezelf probeert te redden en Tigor verdacht wilt maken. Ik hoop dat de rest dat ook gewoon ziet.
 

DeletedUser48278

Guest
Of zit ik te dicht bij de waarheid en probeer je nu de andere goedjes ervan te overtuigen dat dat niet zo is?

En wil je alsjeblieft stoppen met je beschuldigingen richting Tigor. Het is zo obvious dat je nu jezelf probeert te redden en Tigor verdacht wilt maken. Ik hoop dat de rest dat ook gewoon ziet.

Ik heb het recht mezelf te verdedigen als jij met een in mijn ogen ongefundeerde theorie komt. Andere spelers mogen hun conclusies trekken.

Hoezo moet ik daarmee stoppen? Spelen we ineens geen wvw meer? Het zijn gewoon inhoudelijke argumenten, het zijn geen persoonlijke aanvallen. Rare reactie dit.
 

DeletedUser64575

Guest
Ik heb het recht mezelf te verdedigen als jij met een in mijn ogen ongefundeerde theorie komt. Andere spelers mogen hun conclusies trekken.

Hoezo moet ik daarmee stoppen? Spelen we ineens geen wvw meer? Het zijn gewoon inhoudelijke argumenten, het zijn geen persoonlijke aanvallen. Rare reactie dit.

Jouw verdenking richting Tigor spreekt naar mijn mening nogal in je nadeel. Ik verdenk je van een mogelijke infectie en jij probeert die meteen af te schuiven op Tigor. Zoals ik al zei: het is een duidelijke poging om jezelf nog even snel van de lynch te redden.
 

DeletedUser76681

Guest
Ik heb het recht mezelf te verdedigen als jij met een in mijn ogen ongefundeerde theorie komt. Andere spelers mogen hun conclusies trekken.

Hoezo moet ik daarmee stoppen? Spelen we ineens geen wvw meer? Het zijn gewoon inhoudelijke argumenten, het zijn geen persoonlijke aanvallen. Rare reactie dit.

Off topic: ik weet het dat het geen persoonlijke aanvallen zijn, maar spel gerelateerd, dat hoort er eenmaal bij :D

Ik kom online zodra mijn kiddo in zijn bed ligt
 

DeletedUser64575

Guest
Off topic: ik weet het dat het geen persoonlijke aanvallen zijn, maar spel gerelateerd, dat hoort er eenmaal bij :D

Ik kom online zodra mijn kiddo in zijn bed ligt

Mooi, met jouw stem gaan we het redden.
 

DeletedUser76681

Guest
Je geeft de redenen zelf al aan ja. Die redenen op zich maken je gewoon verdacht, maar de dingen die je zegt maken dat ik je wolf acht. Je draait om alles heen en durft niets ronduit te zeggen. Zoals ik gisteren al aangaf zie ik een duidelijke link tussen jouw en Lytho. Jij zou prima geïnfecteerd kunnen zijn.

Jij komt letterlijk uit het niets met het een-tweetje dat waneer Lytho wolf is, ik dat ook ben en je geeft daarbij een hele rits onzinargumenten. Natuurlijk ga ik in op al die onterechte aantijgingen.

Ik snap dat je dat zegt omdat ik en lytho elkaar 'mijden' in het potje. Wat eigenlijk niet waar is, omdat lytho mij niet opgevallen was.
Natuurlijk ga ik ook reageren als ik mijn naam hoor vallen. Zoals Jenskeuh, WBJ, enzo deed.
Want je zou ook kunnen aangeven dat er een link is tussen mij en Jessica bv omdat ik totaal niets met haar heb dit potje? omdat ik niet op haar inga?

Door wat postst terug te lezen over lytho lijkt mij het gewoon zo dat Harald het even druk heeft als wanneer ik met hem het potje leidde. Daarbij was hij ook enkel rond 21 a 22 uur er soms zelfs later.

En toevallig weet ik dat hij het druk heeft met school (dacht ik toch iig met iets druk was)

Maar ik vind de logica heel waterdicht voor het moment dat ik niet anders kan Lytho
ik denk niet dat mijn stem het verschil zou maken daar en tegen WBJ

Nu ik erover nadenk lijkt de hele loop van het spel ineens heel logisch.

Ik denk dat er 1 infectiewolf was om het spel mee te beginnen: Lytho.
Hij probeerde de goedjes eerder al op een dwaalspoor te zetten door te zeggen dat er 4/5 wolven zijn op 17 spelers, maar dat lijkt me veel te veel.



Lytho kon 1 iemand infecteren, dus Time, McAwesome of Marneus lijken mij de beste keuzes. Ik zat eerst ook aan Jens te denken, maar die heeft voor dit potje slechts 1 potje goed gespeeld en is nog nooit slechtje geweest. Lytho lijkt me niet het type persoon die iemand het voordeel van de twijfel geeft, waardoor Jens bij mij afvalt. Ook Tigor lijkt me niet de sterkste keuze als wolf, waarna je verder enkel beginnende spelers en inactievelingen overhoudt.

Ik denk dat er naast deze 2 wolven nog een derde wolf is, namelijk een opgegroeide welp die geen succesvolle actie's heeft kunnen uitvoeren door het gebrek aan informatie.

Terug naar de infecties. Lytho zou vooral denken aan een infectie van Time, McAwesome of Marneus, maar we weten intussen allemaal dat Time en McAwesome al bewezen goedjes zijn. Waarom koos hij er dan voor om Time te lunchen, in plaats van te infecteren?

De lunch op time had voor Lytho 2 grote voordelen:
1. Niemand zou van iemand als Lytho verwachten dat hij die lunch zou doen, dus dat maakt hem een 'bewezen goedje'. Hetzelfde geldt voor zijn infectietarget Marneus.


2. Lytho wist dat Time hem als BM zou verkiezen boven Jens, al was het maar omdat Time en Jens op de eerste dag al een discussie hadden over de prestatie van Time van vorig potje.
Nu is er al enkele keren aangekaart dat je als slechtje geen BM wilt zijn, want er is toch een zienende rol die jou meteen checkt en je valt als eerste door de mand. Echter maakte Lytho deze post naar aanleiding van het klaagmuur bericht over de ziener:

Lytho ging er dus vanuit dat er überhaupt geen ziener of iets dergelijks in het spel is, waardoor hij ook niet gecontroleerd kon worden. Lytho kon Time dus gemakkelijk lunchen om zo én een 'bewezen goedje' te worden, en BM te worden zonder door de mand te vallen.

De infectie op Marneus spreekt voor zich. Hierbij is het vooral een geluk bij een ongeluk dat de 2 andere belangrijke kandidaten al zijn afgevallen, waardoor alleen Marneus overblijft, die ook bekend staat als één van de sterkere spelers.

Dit verklaart meteen waarom zowel Lytho als Marneus het hele potje al voor hun doen gemakkelijke stemmen plaatsen en hun speelkwaliteit tegenvalt: ze zijn beide wolf.

Ik hoop dat jullie mij hierin kunnen vertrouwen. Ik ben er 99% zeker van dat Lytho de beginwolf was. Als Lytho wolf is, dan is Marneus ook wolf. Dan hoeven we enkel nog maar een opgegroeid welp te vinden. Bedenk dat we verloren hebben als er vandaag geen wolf uit het spel gaat, mede door de inactiviteitsdoden. A Step Back zal waarschijnlijk sterven door inactiviteit, wat het 5 goedjes tegen 3 slechtjes maakt. 1 mislukte lynch en een lunch maakt 3v3, dus gelijkspel en winst voor de wolven. Hopelijk kunnen we door de stemming ook meteen het opgegroeide welp vinden.
 
Bovenaan