Flop/Top spelers

DeletedUser73904

Guest
Daarbij komt ook nog dat bijvoorbeeld een druk massa niet altijd bedoelt is om te edelen. Als het puur is ter verkenning van het front en daarna in een 2e wave zien wat er mogelijk is, of iemand afremmen zoals bij LKO is het veel te kort door de bocht om de massa af te rekenen op het aantal veroverde dorpen.

Net als deze massa al na nog niet eens 1 dag afrekenen daarop.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Klopt helemaal dat je na dag 1 nog geen balans op moet maken, alleen zo veel clears gebruiken om alleen het front te verkennen vind ik toch wel erg zonde.
 
Reactiescore
332
Ik vind het gewoon een enorme flater als je een massa organiseert en niet als doel hebt om winst te boeken. Je mag je doelen dan halen, maar zo ga je echt niet ver komen.
Daar valt inderdaad wel wat voor te zeggen. We gaan zien hoe deze massa uitpakt.

Maar over de massa op LKO toendertijd, het resultaat wat we op oog hadden was broodnodig. Als het zo door bleef gaan, had LKO het grootste deel van IAA geedeld, en had Stekskes een ondeffbaar front. Het belangrijkste resultaat is dat Stekskes gewoon een prima frontje heeft en dat twee andere spelers een deel van dat front hebben overgenomen dat ook prima deffbaar is. LKO ligt nu tegen 4 spelers van Calm aan in plaats van 2, dus als je het in dag opzicht bekijkt was het een succes. Zeker als je de kanttekening meeneemt dat Stekskes in die tijd niet actief genoeg was om zelfs zijn huidige front aan te kunnen.

Bovendien hadden we geen vv van IAA he, ze deffden niet, weigerden vv af te geven, wat moet je dan?
 

DeletedUser73195

Guest
Ik vond de 2de actie op LKO best een goede zet hoor. Dat er verder gewoon niet eens gepoogd is serieus te edelen van LKO is dan wel weer matig, maar voor de rest heeft het Calm goed geholpen. Het hele beleid waar dit een onderdeel van is, vergeleken het met gegeven alternatief, is dan weer schieten in eigen schoenen.
 

DeletedUser

Guest
Ja, want LKO had zo enorm veel edels.. Was broodnodig daar 200 clears tegen aan te gooien. Stel je voor dat die had door gepakt.. Jullie zijn echt een grap. Dit overdrijf ik niet. Ik meen het. Het was geen goede massa, in geen enkel opzicht. Blijf vooral je leider Steff zijn oordeel blind volgen zou ik zeggen, dan kom je er vast.
 
Reactiescore
510
LKO had amper edels idd :p
Maar maakt voor hun idee niet uit :D
 

DeletedUser

Guest
Hadden ze kunnen bedenken wanneer een onofficieel Calm account al zoveel dorpen aan LKO kwijt was geraakt. Maar blijkbaar geloofden ze heilig in jullie Lennart. Super cute wel.
 
Reactiescore
1.075
blijkbaar hebben ze in Rhei. nog nooit van laten vooredelen door je buurtjes gehoord.
 

DeletedUser

Guest
blijkbaar hebben ze in Rhei. nog nooit van laten vooredelen door je buurtjes gehoord.

Je zet je zelf echt voor lul als je beweert dat Orphan of Boxem 24 uur met edels hadden moeten gaan lopen op een account, onder VV van Calm, om voor te edelen. We weten dat jullie er weinig van kunnen, maar zo slecht en inactief zullen jullie toch ook weer niet zijn. Ik snap dat je dacht dat je iets goed deed, en er nu opeens achter komt dat je ''meesterplan'' totaal onnodig was, en daarmee geen meesterplan. Het is echter niet echt bevorderlijk voor de kleine geloofwaardigheid die je nog hebt van zulke onzin uit te kramen als hierboven.
 

DeletedUser73904

Guest
Je zet je zelf echt voor lul als je beweert dat Orphan of Boxem 24 uur met edels hadden moeten gaan lopen op een account, onder VV van Calm, om voor te edelen. We weten dat jullie er weinig van kunnen, maar zo slecht en inactief zullen jullie toch ook weer niet zijn. Ik snap dat je dacht dat je iets goed deed, en er nu opeens achter komt dat je ''meesterplan'' totaal onnodig was, en daarmee geen meesterplan. Het is echter niet echt bevorderlijk voor de kleine geloofwaardigheid die je nog hebt van zulke onzin uit te kramen als hierboven.

Waar haal je dit vandaan? Steff heeft zelfs gisteren nog gezegd dat IAA niet onder vv stond van Calm, en dat klopt. Meneer Patrick was hier namelijk te arrogant voor. Hij had eerst een grote bek, over dat ze LKOK wel aan zouden kunnen. Vervolgens bij de eerste de beste aanval gaan hij en heel zijn team runnen. Daarna was het enige wat hij kon een grote bek opzetten tegen Calm, hoezeer wij ook probeerden de vv te krijgen; het mocht niet baten.

Het is wel een beetje kansloze poging om zo de leiding van Calm proberen zwart te maken, of de leden of weet ik wat het nut is van die opmerking van je.

Het was gewoon een massa op LKO die in zijn doel is geslaagd. Een goed verdedigbaar front creëren voor Stekskes & de rest van Calm. Wat jullie ook proberen te lullen over dat we geen dorp hebben geedeld is onzin. Er zijn maar een paar pogingen tot edelen geweest, van Naevius die keek of hij met een paar edels een prikje uit kon delen. Daarvoor stond het front gewoon te zwaar gestackt, en was er nog teveel mobiele deff aanwezig. Ook niet gek als dat niet het doel is van de massa.
 

DeletedUser

Guest
Ja, weet je. Ik kan hier wel op reageren, maar ik ben gekke henkie niet. ''Geen VV, zwaar gestackt, goed verdedigbaar front creëren.'' Het is prima dat jullie er zelf in blijven geloven. Lekker blijven doen, geeft vast een goed stamsgevoel zo'n aantal 'geslaagde massa's.' Ik vind ze niet geslaagd op basis van mijn kennis van zaken als frontaccount. Op LKO zijn alle acties gefaald. Daar mag je het mee doen.
 

DeletedUser73904

Guest
Oke, bedankt voor je mening. Inderdaad heeft het weinig zin deze discussie met zo'n standpunt als dat van jou, verstandig van je :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.075
Ja, weet je. Ik kan hier wel op reageren, maar ik ben gekke henkie niet. ''Geen VV, zwaar gestackt, goed verdedigbaar front creëren.'' Het is prima dat jullie er zelf in blijven geloven. Lekker blijven doen, geeft vast een goed stamsgevoel zo'n aantal 'geslaagde massa's.' Ik vind ze niet geslaagd op basis van mijn kennis van zaken als frontaccount. Op LKO zijn alle acties gefaald. Daar mag je het mee doen.

toch ongelofelijk dat je beweert dat we echt de vv hadden, is er dan 1 trein gesniped, 1 trein geblocked? of überhaupt iets gedodged?
geloof me als we de vv hadden, stond LKO nu niet zover ;).
En ja, zo vreemd is het niet op een inactief account laten vooredelen, zo hebben wij Vito en Tony er ook gezet, wel handig om te weten dat jullie niet degelijk samenwerken dan :D

Daarbij heeft ook stamsfeer niets te maken met gelukte of gefaalde massa's, het kan het enkel beïnvloeden wat het in deze niet gedaan heeft, ook hier, als jullie voor een goede sfeer een geslaagde massa nodig hebben, zijn jullie vast erg goed bezig. o_O

55768bffd3472c1dfe9b08d33ca48435.png
 

DeletedUser74552

Guest
Zeker.

Maar als jullie bibber 99.5% def in schatten. Wat doen die stacks aan het front dan? Ga daar off van maken en calm en rhei mee lastigvallen? :rolleyes:

Maar ik vind jullie juist het leukst en we hadden het over Machiavelli :D.
 

DeletedUser74552

Guest
Uhm, machia heeft 1miljoen ODA op karma behaald sinds het begin van de oorlog tussen bibber en karma(zie oorlogsstatistieken). Mag hopen dat dat niet door 3 cleartjes komt:p:p

Ik durf te zeggen dat Machiavelli van alle dorpen die hij heeft er niet meer dan 20 off zijn. :D. + Als je slecht dodged of slecht stacked knalt die ODA teller natuurlijk omhoog heeft niet per se iets met zijn off troepen te maken meer met het drama deffen van ons af en toe.
 

DeletedUser76151

Guest
Ik durf te zeggen dat Machiavelli van alle dorpen die hij heeft er niet meer dan 20 off zijn. :D. + Als je slecht dodged of slecht stacked knalt die ODA teller natuurlijk omhoog heeft niet per se iets met zijn off troepen te maken meer met het drama deffen van ons af en toe.

Tja, Als 20 clears dodgen/deftig blocken al een probleem is voor sebas...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73904

Guest
Tja, Als 20 clears dodgen/deftig blocken al een probleem is vor sebas...

En dan schijnt Laurens een van de betere deffers te zijn :eek:
Wat moeten wij gewone stervelingen dan wel niet met een massa van 20 clears :(
 

DeletedUser

Guest
Jij draait de situatie om, maar de situatie slaat helemaal niet op ons, maar op jullie. Onze stamsfeer is nog nooit onder druk geweest. Met onze samenwerking is ook niet iets mis, want we speelden het account weg, herinner je je het nog?
 

DeletedUser4771

Guest
Met Anne proberen een discussie te voeren heeft geen nut hoor.. Gaat toch niet in op gegeven bewijzen rn draait het verhaal weer bij. Je zou bijna zeggen dat die gozer(?) betaald krijgt per onzinnige post.
 
Bovenaan