Flop/Top spelers

DeletedUser39679

Guest
Misschien een dump ofso. Zat volgens mij nog niet al te veel gewicht aan Diego kant dit rondje:rolleyes:.

Beetje raar om zoiets te dumpen als ik geen target ben toch?
En ik had nog zo gehoopt dat ik het target zou zijn. Had er wel zin in:D:D
 

DeletedUser4771

Guest
Beetje raar om zoiets te dumpen als ik geen target ben toch?
En ik had nog zo gehoopt dat ik het target zou zijn. Had er wel zin in:D:D
Ja, is idd wel wat raar om te dumpen.:D In de planning stond dat dorp iig gewoon alleen als fake.

Wie weet wordt je wens nog vervuld:p
 

DeletedUser71618

Guest
Ik zou denken dat het dan toch een 1c foutje is hahah, bijl/ram fakes intentie en dan bij bijl het vinkje niet uitgezet?
 

DeletedUser39679

Guest
Ja, is idd wel wat raar om te dumpen.:D In de planning stond dat dorp iig gewoon alleen als fake.

Wie weet wordt je wens nog vervuld:p

Wel mooi opgezet moet ik toegeven. Lang gedacht dat wij dus het target zouden zijn.

Ik zou denken dat het dan toch een 1c foutje is hahah, bijl/ram fakes intentie en dan bij bijl het vinkje niet uitgezet?

Heeft wel redelijk wat GS mee terug genomen bij sommige dus, dat is dan weer het positieve.
 

DeletedUser4771

Guest
Wel mooi opgezet moet ik toegeven. Lang gedacht dat wij dus het target zouden zijn.



Heeft wel redelijk wat GS mee terug genomen bij sommige dus, dat is dan weer het positieve.
Thx, heeft ook een hap tijd gekost:oops:. Daarnaast speelde dat grasmaaijer verhaal er ook in mee. Dat stuk wat o.a.hier besproken werd en waar ik nog op terug zou komen.

De lijn was duidelijk. We wilde een massa op swiper zonder dat dit direct opviel. Altijd lastig natuurlijk met massa's van de lange afstand dus wat hadden iets extra's nodig. Iets wat nog meer het geloof bracht van een focus op Diego. Eind oktober had ik het idee om gebruik te maken van de lekheid van noob stammetjes. Even in het team besproken en akkoord. Een stam gevonden die kwa aantallen wat te melden had en o.a. aan karma grensde. In gesprek geraakt en foutieve vage info gegeven over een massa op Diego waarbij wij hun 'hulp' konden gebruiken voor Dora en Swiper. Die 'hulp' kwam heeeuul snel gezien we binnen 24u al een redelijk boze pm van swiper hadden. Ik moet toegeven dat ik niet had verwacht dat hij zo snel naar jullie zou sprinten met info.:p Wij gaven de lange bal op grasmaaijer, die trok een sprint naar de achterlijn en gaf m voor. Mooi binnen gekopt jongens:D
 

DeletedUser76151

Guest
Thx, heeft ook een hap tijd gekost:oops:. Daarnaast speelde dat grasmaaijer verhaal er ook in mee. Dat stuk wat o.a.hier besproken werd en waar ik nog op terug zou komen.

De lijn was duidelijk. We wilde een massa op swiper zonder dat dit direct opviel. Altijd lastig natuurlijk met massa's van de lange afstand dus wat hadden iets extra's nodig. Iets wat nog meer het geloof bracht van een focus op Diego. Eind oktober had ik het idee om gebruik te maken van de lekheid van noob stammetjes. Even in het team besproken en akkoord. Een stam gevonden die kwa aantallen wat te melden had en o.a. aan karma grensde. In gesprek geraakt en foutieve vage info gegeven over een massa op Diego waarbij wij hun 'hulp' konden gebruiken voor Dora en Swiper. Die 'hulp' kwam heeeuul snel gezien we binnen 24u al een redelijk boze pm van swiper hadden. Ik moet toegeven dat ik niet had verwacht dat hij zo snel naar jullie zou sprinten met info.:p Wij gaven de lange bal op grasmaaijer, die trok een sprint naar de achterlijn en gaf m voor. Mooi binnen gekopt jongens:D

Leuk verhaal maar de echte vraag blijft: hoe verloopt de massa? Als er zoveel moeite wordt gedaan iemand op een verkeerd been te zetten, om vervolgens 0 winst te boeken is ook niet bepaald wenselijk.
 

DeletedUser4771

Guest
Leuk verhaal maar de echte vraag blijft: hoe verloopt de massa? Als er zoveel moeite wordt gedaan iemand op een verkeerd been te zetten, om vervolgens 0 winst te boeken is ook niet bepaald wenselijk.
De massa verloopt vooralsnog zoals gepland en ingeschat..
 

DeletedUser74552

Guest
De massa verloopt vooralsnog zoals gepland en ingeschat..
Als het plan was veel doodlopen op stacks dan loopt het echt voortreffelijk. Ik geloof dat er al meer dan 500k Verdediger van de dag stond.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel jaloers ben op al die clears jezus zeg, waar bibbox 95% def is moeten jullie wel 95% off zijn haha :D.
 

DeletedUser73904

Guest
Als het plan was veel doodlopen op stacks dan loopt het echt voortreffelijk. Ik geloof dat er al meer dan 500k Verdediger van de dag stond.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel jaloers ben op al die clears jezus zeg, waar bibbox 95% def is moeten jullie wel 95% off zijn haha :D.

We staan niet voor niks zo hoog op de ODA lijst, clears doodlopen op stacks en gratis internen is onze specialiteit toch? :D
 
Reactiescore
1.075
Vooralsnog staan jullie op min 1, doel van jullie massa is dus meerdere dorpen verliezen? Kan je ook als tactiek nemen.

dus eigenlijk staan we op 0, aangezien jullie 2 dagen geleden een dorp verloren (niet jullie maar CC). o_O
 
Reactiescore
332
Dit was bij LKO toen ook. Steff vond hem geslaagd. Je kan als verdediger dus eigenlijk niet echt van Calm winnen. Massa's slagen altijd. :oops:
muah, de aanval op LKO had een andere reden he. Is nooit serieus geprobeerd te edelen, maar het doel van de massa is wel bereikt.
 

DeletedUser4771

Guest
Ik vind het gewoon een enorme flater als je een massa organiseert en niet als doel hebt om winst te boeken. Je mag je doelen dan halen, maar zo ga je echt niet ver komen.
Want nu boeken we geen winst?:p Het zou dom en naïef zijn om zomaar met edels te gaan strooien zonder dat daar direct ruimte voor is. Als je dat doet op een wereld met duur herbouwen ga je echt niet ver komen. Hoe de rest ingevuld wordt gaan jullie wel zien. Ik zie nergens iemand zeggen dat we al klaar zijn:rolleyes:.

De massa's op LKO waren nou ook niet bepaald een succes
De 1ste massa werd georganiseerd door IAA. Grote hoeveelheden clears bij stamgenoten los peuteren en vervolgens zelf 4 dagen niet loggen. Je kent het verhaal, moeten we het echt weer over die prutser hebben:confused:. Maargoed als je je puntje wilt, die massa was idd om die reden gefaald.

2e massa was wel degelijk geslaagd. Namelijk voor de massa al besproken dat het doel was op La Kouch te remmen in het internwerk van een gestopte IAA. Dat is gewoon gelukt. Hoop IAA dorpen die nu van Calm zijn hadden anders een La kouch vlag hangen. Sowieso vind ik massa's afrekenen op alleen het aantal dorpen wat je pakt erg kort door de bocht. Massa's kunnen voor veel meer interessante doelen dienen:D.
 
Reactiescore
1.075
Hoort niet bij de massa maargoed wat jij wilt. 0 bij een massa vind ik eerlijk gezegd ook niet heel indrukwekkend

mwha, hoorde er in principe wel deels bij, net als de fakes die liepen op CC, kan ik niet aan doen als ik scout en hij heeft nauwelijks deff om te snipen/deffen en slechts recaps op 3 uur :D

Dit was bij LKO toen ook. Steff vond hem geslaagd. Je kan als verdediger dus eigenlijk niet echt van Calm winnen. Massa's slagen altijd. :oops:

Tot noch toe is die altijd geslaagd geweest hoor, Naevius besliste alleen om daadwerkelijk ook wat te proberen tussen al de fakes, de aanval van naevius erbij was dus niet echt gepland.
 
Bovenaan