Golden Awards

DeletedUser73904

Guest
Volgens mij ging het hier over het account Sebastian de Belalcazar tegen het account Machiavelli.
Wat dit dan vervolgens voor toevoeging heeft begrijp ik niet. Als je per se Karma wil vergelijken met Calm lijkt me dat wij als Karma een sterke zaak hebben. Als ik zo even naar het verleden van Calm kijk en onderandere het verlies van IAA inderdaad.
Nog niet te spreken over de compleet misgelopen eerste massa van Calm op Doppler. Maar er was volgens mij vooralsnog geen sprake van die discussie tenzij jij dit als een goede kans zag deze te openen?

Over welke massa heb jij het? :eek:
Er is geen enkele massa op Doppler compleet verkeerd gelopen. Dat de 1e massa qua geedelde dorpen iets wat tegen viel kwam door omstandigheden, onder andere doordat JMJ Sniper gebanned was, Derpina op delete ging en dus sommige leden (waaronder wij) daardoor daar dorpen gingen edelen voor Diego het zou doen.

Ondanks dat toch bij elke massa gigantisch veel deff van Doppler gesloopt en dorpen gepakt. Dat jij denkt dat die mislukt is kwam denk ik doordat een fusiepartner van hun kwam vertellen dat de massa gefaald was, omdat zij (met een hele berekening erbij) nipt meer off gesloopt hebben dan wij deff van hun. Het slaat natuurlijk nergens op dat daardoor een massa gefaald is, als je maar een beetje minder verliest dan wat je sloopt is dat zelfs een prima resultaat voor een sloopmassa. Die uit de lucht gegrepen bewering van jou is dus onterecht. Of je moet verkeerd geïnformeerd zijn, dat kan natuurlijk ook.
 

DeletedUser69389

Guest
Oh ja maar je bent wel een volledig account kwijt aan een stam zoals Rhei., sterk. :D Jullie zijn echt top bezig, bovendien zou met die ligging van Doppler zelfs een blinde dorpen kunnen pakken. Al ligt het account er nog steeds, dus heb je nog altijd geen recht van spreken. Het zijn bovendien geen dodgefouten, gewoon inschattingsfouten dat ze met 2 deffjes en 3 incs (clear of fake) gewoon alles laten staan.

We moeten ook niet de drie acties op LKO vergeten. Afgelopen vrijdag en zaterdag kregen we van nagenoeg elk Calm account incs en hebben we dat met gemak afgeslagen. Er zijn redelijk wat edels van hun kant verloren, maarja de actie is geslaagd volgens Steff, want IAA kon geedeld worden en twee accounts die al front hebben konden dorpen pakken van IAA zodat Stekses geen onhoudbaar front heeft.... Ja wat een succes. Dat de actie op LKO uiteindelijk ook nog een enorme stinklucht bij zich heeft en wat voor irritatie zorgt bij een aantal spelers in Calm die serieus overwegen om het schip te gaan verlaten en eigenlijk alleen nog maar met het acc in Calm zitten, omdat ze door alles niets meer hebben met deze wereld moeten we maar vergeten. Ja uitermate sterke strategische zet.... Zeker met het in het achterhoofd houdend hoe het had kunnen zijn.
 
Reactiescore
1.075
hahaha martijntje toch, de actie is inderdaad geslaagd gewoonweg omdat jullie niet zagen dat 75% van de aanvallen fake waren en werkelijk geloofden dat dit een lang op voorhand opgezette massa was, uiteindelijk heeft naevius nog wat proberen doen met de aanvallen, maar de zovele edels waar je over spreekt valt dan ook weer mee hoor.

Zonder de "massa" bleven jullie lekker verder edelen en zat op stekskes met een onhoudbaar front, dus op dat vlak is de massa een succes, logic toch?

De irritatie waarover je spreekt binnen Calm is niet te merken binnen Calm, niet in de stam, niet in de chat dus ik zie ook niet waarvan je het haalt.
 

DeletedUser69389

Guest
hahaha martijntje toch, de actie is inderdaad geslaagd gewoonweg omdat jullie niet zagen dat 75% van de aanvallen fake waren en werkelijk geloofden dat dit een lang op voorhand opgezette massa was, uiteindelijk heeft naevius nog wat proberen doen met de aanvallen, maar de zovele edels waar je over spreekt valt dan ook weer mee hoor.

Zonder de "massa" bleven jullie lekker verder edelen en zat op stekskes met een onhoudbaar front, dus op dat vlak is de massa een succes, logic toch?

De irritatie waarover je spreekt binnen Calm is niet te merken binnen Calm, niet in de stam, niet in de chat dus ik zie ook niet waarvan je het haalt.

Het is de vraag in hoeverre het een succes is. Dat het merendeel fakes waren dat is bullshit. We hadden alleen de gevaarlijke dorpen gestackt, omdat we wisten dat Rank 1 ook het target was. Desondanks haalden wij een verdediger van 477.703 op de eerste dag van aankomst, een record welke wij voor één dag hadden. Op de dag dat Rank 1 ons record verbrak haalden wij ook weer +100K aan verdediger. Dan hebben wij nog talloze clears gedodged ook nog. Ik heb de berichten nog eens gefilterd op grote aanval en er zijn om en nabij de 150 clears gestuurd en dat op een teller van +400. Dat 75% fake was is dan ook een klinklare leugen.

Met het edelen van IAA tsja het is jullie goed recht, maar ik kan nou niet zeggen dat ik dit:

nl50


heel slim kan noemen. Een account wat front heeft met BIbbox en binnen nu en een paar weken een groot front krijgt met Karma nog eens front laten pakken bij Rhei. En een ander account wat een cluster heeft van jan met de korte achternaam. Om maar nog niet te spreken over de losse flodders van dorpen die Stekses pakt en waar jullie met jullie geringe safe een shitload aan deff moeten neerzetten.

Wat betreft die spelers, ja logisch dat jullie het niet merken als ze inactief zijn. Toch denken ze goed na over hetgeen ze willen. Er heeft zich zelfs iemand uit Calm aangeboden om op LKO te komen spelen... Doe ermee wat je wilt, maar je kop in het zand steken helpt niet bepaald.
 
Reactiescore
1.075
Reken bij die clears er ook meteen de clears van naevius bij, en bekijk dan nog eens hoeveel % clears en hoeveel % fakes het waren, dat jullie het met stacks van 6-7 deffs doen, dan is het logisch dat de geringe clears niet veel uithalen.

Je hebt wel erg veel vertrouwen in Karma dat ze over nu en enkele weken al aan de overkant van de wereld staan :p
die losse dorpjes van stekskes zijn idd zonde, maar daar zit ik niet over in ;)

ps: was het niet eerder jij die het aanbood om op LKO te komen spelen? Verder spreek je over inactieve spelers, als ze inactief zijn, moeten ze maar eens actief worden om hun mening te komen zeggen, wat dus niet gebeurd, waardoor ze de 'feiten' dus vooral vanaf derden meenemen.
 

DeletedUser

Guest
hahaha martijntje toch, de actie is inderdaad geslaagd gewoonweg omdat jullie niet zagen dat 75% van de aanvallen fake waren en werkelijk geloofden dat dit een lang op voorhand opgezette massa was, uiteindelijk heeft naevius nog wat proberen doen met de aanvallen, maar de zovele edels waar je over spreekt valt dan ook weer mee hoor.

Zonder de "massa" bleven jullie lekker verder edelen en zat op stekskes met een onhoudbaar front, dus op dat vlak is de massa een succes, logic toch?

De irritatie waarover je spreekt binnen Calm is niet te merken binnen Calm, niet in de stam, niet in de chat dus ik zie ook niet waarvan je het haalt.

Het lijkt mij een heel normaal geval als een massa voor 75% fakes bevat. Meer handelingen voor de verdediger en nauwelijks meer voor de aanvaller. En ja, het was duidelijk een fake massa ja. Ik snap dan alleen niet dat je daar 200 stamclears voor inzet. Die kan je veel nuttiger gebruiken lijkt mij. Met 50 clears ertussen had je als defender ook heel de dag moeten dodgen. Vervolgens valt Naevius aan met edels die hij gewoon weggegooid heeft. Je mag van de internkoning op deze wereld wel verwachten dat hij weet dat je met 4 edels een dorp kan veroveren, maar op geen enkel dorp is een totaal van 4 edelincomings gekomen. Dus dan vraag je jezelf af of Naevius plots een beroerte kreeg of dergelijk.

Vind het maar een raar verhaal Steff. Net als het beleid van je stam dezer dagen. Je prioriteiten liggen volledig verkeerd en je stam kraakt wel degelijk aan alle kanten. Je bent een goede knul, en een degelijke speler, maar ik twijfel aan je leiderschapskwaliteiten. In ieder geval aan de kwaliteiten die nodig gaan zijn deze stam uit het dal te trekken. In de hol kruipen van Karma met een tegelijke actie lijkt me in ieder geval niet de oplossing. Je front met Karma is namelijk je grootste front en ik zie niet in waarom je je grootste obstakel naar een eventuele wereldwinst zou helpen.
 

DeletedUser71618

Guest
ps: was het niet eerder jij die het aanbood om op LKO te komen spelen? Verder spreek je over inactieve spelers, als ze inactief zijn, moeten ze maar eens actief worden om hun mening te komen zeggen, wat dus niet gebeurd, waardoor ze de 'feiten' dus vooral vanaf derden meenemen.

Heb jij het over je eigen stam nu? Dan maak je er een mooi verhaaltje van, maar als je dit als reactie geeft zie ik toch een vinger op de zere plek. Als je in dit stadium nog met zulke spelers in je stam zit, en je het op deze manier uit, dan heb ik niet veel vertrouwen in die stam.

En doet zeker de leiding wat verkeerd, die moeten de spelers er toch ook bij betrekken. Anders is het snel klaar.
 
Reactiescore
1.075
Heb jij het over je eigen stam nu? Dan maak je er een mooi verhaaltje van, maar als je dit als reactie geeft zie ik toch een vinger op de zere plek. Als je in dit stadium nog met zulke spelers in je stam zit, en je het op deze manier uit, dan heb ik niet veel vertrouwen in die stam.

Tgoh, het is ook gewoon een feit dat je alles wat Martijn zegt wel met een grote korrel zout mag nemen, We zitten in Calm inderdaad met een paar inactieve co's, net zoals iedere stam heeft, en als we martijn moeten geloven komen deze spelers plots opdagen dat ze ontevreden zijn en calm willen leaven. Lijkt me nogal ongeloofwaardig aangezien inactieve co's niet de beslissing kunnen/zouden mogen nemen om te willen leaven terwijl ze überhaupt niets doen.

Het lijkt mij een heel normaal geval als een massa voor 75% fakes bevat. Meer handelingen voor de verdediger en nauwelijks meer voor de aanvaller. En ja, het was duidelijk een fake massa ja. Ik snap dan alleen niet dat je daar 200 stamclears voor inzet. Die kan je veel nuttiger gebruiken lijkt mij. Met 50 clears ertussen had je als defender ook heel de dag moeten dodgen. Vervolgens valt Naevius aan met edels die hij gewoon weggegooid heeft. Je mag van de internkoning op deze wereld wel verwachten dat hij weet dat je met 4 edels een dorp kan veroveren, maar op geen enkel dorp is een totaal van 4 edelincomings gekomen. Dus dan vraag je jezelf af of Naevius plots een beroerte kreeg of dergelijk.

Vind het maar een raar verhaal Steff. Net als het beleid van je stam dezer dagen. Je prioriteiten liggen volledig verkeerd en je stam kraakt wel degelijk aan alle kanten. Je bent een goede knul, en een degelijke speler, maar ik twijfel aan je leiderschapskwaliteiten. In ieder geval aan de kwaliteiten die nodig gaan zijn deze stam uit het dal te trekken. In de hol kruipen van Karma met een tegelijke actie lijkt me in ieder geval niet de oplossing. Je front met Karma is namelijk je grootste front en ik zie niet in waarom je je grootste obstakel naar een eventuele wereldwinst zou helpen.

Net om de reden dat naevius nog ging bijtreden in de aanval zijn de stamclears gebruikt, lijkt me ook logisch.
Ik denk dat je de plannen binnen calm, noch de prioriteiten (nog) niet weet, dus je kan er nog niet echt over oordelen lijkt me.
 

DeletedUser71618

Guest
Waarom verwoord je dat niet in eerste instantie zo? Jij hebt het over inactieve spelers, dat goed kan verwijzen naar inactieve accounts, wat het verhaal van UT zou kunnen staven. Natuurlijk is het overduidelijk dat UT graag dingen uit de lucht grijpt en een keer wat loopt te stoken op basis van zn slappe geroddel.

--

Maar dan heeft de aanval dus gewoon gefaald? Zijn jullie het daar ook weer over eens en kan dat stuk afgesloten worden.
 
Reactiescore
1.075
Waarom verwoord je dat niet in eerste instantie zo? Jij hebt het over inactieve spelers, dat goed kan verwijzen naar inactieve accounts, wat het verhaal van UT zou kunnen staven. Natuurlijk is het overduidelijk dat UT graag dingen uit de lucht grijpt en een keer wat loopt te stoken op basis van zn slappe geroddel.

--

Maar dan heeft de aanval dus gewoon gefaald? Zijn jullie het daar ook weer over eens en kan dat stuk afgesloten worden.

had 't idd meteen zo moeten verwoorden, excuus :p

de aanval opzich heeft gefaald op vlak van edelen, maar het doel is uiteindelijk wel behaald dus half/half geslaagd/gefaald
 

DeletedUser

Guest
Maar dan heeft de aanval dus gewoon gefaald? Zijn jullie het daar ook weer over eens en kan dat stuk afgesloten worden.

De massa was gewoon totaal niet geslaagd. Waarbij het enige account dat effectief zou kunnen edelen te inactief leek. Daar was iedereen het over eens neem ik aan. Wellicht Steff niet, omdat hij denkt dat hij diplomatiek een sterk persoon is en allerlei plannetjes heeft. Echter, ik krijg sterk het vermoeden dat Steff zich enorm laat gebruiken door zowel Bibber als Karma. En als Steff daar veel binnenpretjes door krijgt, ben ik de laatste persoon die tegen hem zegt dat hij het moet laten.
 
Reactiescore
1.075
de tijd zal het uitwijzen :)
 

DeletedUser73904

Guest
Beetje jammer, deze misplaatste en zeer slechte stook- en zeik pogingen.
 

DeletedUser73195

Guest
had 't idd meteen zo moeten verwoorden, excuus :p

de aanval opzich heeft gefaald op vlak van edelen, maar het doel is uiteindelijk wel behaald dus half/half geslaagd/gefaald
'Het doel is behaald'. Wat was het doel? Andere Calm accounts de mogelijkheid geven naar het LKO front te jumpen opdat je andere fronten als vriendelijk kunt achten? Dan zou ik het nog enigszins begrijpen, indien dat het niet is: hopeloos gelul wat je hier plaatst.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Weet in ieder geval wel dat als dit de doelen zijn van Calm, Karma en Rhei niet bang hoeven te zijn.
 

DeletedUser69389

Guest
Reken bij die clears er ook meteen de clears van naevius bij, en bekijk dan nog eens hoeveel % clears en hoeveel % fakes het waren, dat jullie het met stacks van 6-7 deffs doen, dan is het logisch dat de geringe clears niet veel uithalen.

Je hebt wel erg veel vertrouwen in Karma dat ze over nu en enkele weken al aan de overkant van de wereld staan :p
die losse dorpjes van stekskes zijn idd zonde, maar daar zit ik niet over in ;)

ps: was het niet eerder jij die het aanbood om op LKO te komen spelen? Verder spreek je over inactieve spelers, als ze inactief zijn, moeten ze maar eens actief worden om hun mening te komen zeggen, wat dus niet gebeurd, waardoor ze de 'feiten' dus vooral vanaf derden meenemen.

Tgoh, het is ook gewoon een feit dat je alles wat Martijn zegt wel met een grote korrel zout mag nemen, We zitten in Calm inderdaad met een paar inactieve co's, net zoals iedere stam heeft, en als we martijn moeten geloven komen deze spelers plots opdagen dat ze ontevreden zijn en calm willen leaven. Lijkt me nogal ongeloofwaardig aangezien inactieve co's niet de beslissing kunnen/zouden mogen nemen om te willen leaven terwijl ze überhaupt niets doen.



Net om de reden dat naevius nog ging bijtreden in de aanval zijn de stamclears gebruikt, lijkt me ook logisch.
Ik denk dat je de plannen binnen calm, noch de prioriteiten (nog) niet weet, dus je kan er nog niet echt over oordelen lijkt me.

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het veel geblaat vind zonder inhoud. Clears van Naevius of niet dat maakt geen donder uit en is al terecht aangehaald door Anne en daar kan ik weinig tot niets aan toe voegen. Maargoed je hebt al aangetoond dat dat punt niet bepaald valide en betrouwbaar van je was.
Tsja als jij hoopt dat Karma jullie links laat liggen dan moet je dat blijven hopen, maar volgens mij is de enige echte groei van Calm de laatste weken aan internen op IAA, het internen van elkaar en bb´s pakken. Voor de rest stelt het geen ene donder voor en is het aan de join van dat acc te danken dat jullie een inhaalslag hebben gemaakt op Karma en Rhei.
Nee ik heb niemand een plekje op LKO aangeboden, want waarom zou ik uit mijzelf gaan zoeken naar iemand als we er met Lennart, Jeroen, Philippe en mijzelf spelen en er ook nog een 5e speler is in geval van nood?
Wat betreft informatie over welke spelers en/of welke accounts er ontevreden ga ik niet al te diep op in omwille van de privacy gevoeligheid ervan. Echter is het wel vrij eenvoudig om het alleen op inactieve co´s te gooien terwijl we hier ook spreken over (een voormalige) steunpilaar/steunpilaren van Calm. Als jij het met een korrel zout wilt nemen dan is dat je goed recht hoor, maar niet slim.
 
Reactiescore
1.075
ik kan deze hele post eigenlijk negeren aangezien je eerst nog zei dat het over een inactieve co was en nu is het plots een steunpilaar van Calm.
Vooraleer je onzin lult moet je weten wat je zegt.

Wat betreft die spelers, ja logisch dat jullie het niet merken als ze inactief zijn.
 
Bovenaan