Met welke 10?

DeletedUser72975

Guest
Ja dat is ook een optie. Maar moet ik eerst in je stam zitten!
 

DeletedUser40933

Guest
Pink twister
Richward voor de nachten
.Phobia
KPHS
Amokro voor de propaganda
Sebastian Valmont voor een gegarandeerd rang 1 acc
Robin bickymeister zodat ik zelf niets hoef te doen
Farmox om mogelijke bans te kunnen verklaren
Vito corleone
Endeverafter vv beest

Deze man die leest dat spel als een boek!
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Reactiescore
241
Rare mensen hier :(
 
Reactiescore
420
Pink twister
Richward voor de nachten
.Phobia
KPHS
Amokro voor de propaganda
Sebastian Valmont voor een gegarandeerd rang 1 acc
Robin bickymeister zodat ik zelf niets hoef te doen
Farmox om mogelijke bans te kunnen verklaren
Vito corleone
Endeverafter vv beest

Bedankt voor de toch wel eigenaardige nominatie x

Erik protector of the throne, aus, howlin etc



Wie de fuk is eelco

Beter doen ze eens met welke 20 en dan effectief een goede wereld openen kunnen we makkelijk met die 20 ownen :cool:

En eelco is best een leuk persoon. Na Elko ontdekte ik Eelco en binnenkort hebben we Leko op TW..

Deze man die leest dat spel als een boek!


Een ouderwetse +1 voor deze post! Gewoon omdat het vroeger leuker was!
 

DeletedUser64081

Guest
1. David
2. Douwe
3. Delano

De rest boeit me geen zier, is gewoon edelvoer:cool:
 
Reactiescore
241

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Mijn ideale 10 :

Ik had wat tijd over en het lijkt me leuk nog wat meer lijstjes op het AF te krijgen dus bij deze zal ik het goede voorbeeld geven. Om het leuk te houden zal ik niet teveel Fide, Fide, Fide en nog eens Fide in mijn lijstje neerzetten. Buiten Fide zijn er dan gelukkig ook genoeg toppers om in het lijstje te zetten ^^.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1. The Age of Nobility, elke stam heeft een leider nodig en Aldo is voor mij natuurlijk een van de betere of misschien wel de beste. Een leider die betrokken is en het sociale aspect van het spel ook meer dan perfect beheerst. Iets wat ook erg belangrijk is en vaak onderschat wordt, uit ervaring weet ik dat 15 accounts vol opstandige pubers leiden niet het makkelijkste van Tribalwars is. Ook als speler is Aldo natuurlijk een topper en Ricardo heeft wat goed te maken ;).


2. Act of Divinity, Aldo zal deze stam echter niet alleen leiden en zal daarbij bijgestaan worden door Timo van Act of Divinity. Een leider die wat minder aanwezig is als Aldo, maar situaties juist goed aanvult. Blijft zoveel mogelijk op de achtergrond, maar als iets fout dreigt te gaan komt hij wel in actie. Iets wat in mijn ogen een belangrijke kwaliteit van een leider is. Ook qua in-game kwaliteiten is dit account een aanwinst voor mijn top 10. Timo wordt bijgestaan door als ik me niet vergis Max en Emiel (Damien, tja die is voor de gezelligheid toch :$?). Stuk voor stuk prima spelers die het account dan ook prima staande houden en van een leuk cluster voorzien hebben.


3. SummerVibes, Kayo en zijn team zouden als het aan mij ligt niet lang meer stamloos (of zo goed als) blijven. Kayo is een actieve topper die duidelijk een aanwinst is voor iedere stam, bezit alle skills en is verder ook een gezellige stamgenoot die vrijwel nooit voor problemen zorgt en een leuke actieve (spam)sfeer creëert. Zijn team bestaat verder uit Rebecca, Yago en Thomas en ze hebben de eerste massa van Fide vrijwel perfect afgeweerd.


Rebecca is natuurlijk discutabel, ze lijkt compleet gestoord te zijn en enkel maar gezeik te creëren in de stam. Echter is ze natuurlijk wel een prima speler die heerlijk kan timen, ik denk dat ik haar toetsenbord maar gewoon afpak. Thomas kan ik het best omschrijven als een inactieve topper die geen flikker uitvoert en Yago ken ik eigenlijk niet.


4. Sixteen and Pregnant, eigenlijk een team dat ik alleen maar ken omdat ik de naam gewoon echt geweldig vind. Wanneer je echter verder kijkt zie je dat het account het zeker niet slecht doet en lekker dat Crows aan het edelen is. Ook heb ik ze een paar keren als vv langs zien komen hier aan het front wat natuurlijk erg positief is. Houd zich lekker op de achtergrond en begint de rim vrijwel geheel te domineren. Rimmers zijn natuurlijk altijd nodig in een stam en dit account lijkt me een perfecte optie om die taak in te gaan vullen!


5. Tokugawa Ieyasu, nog zo’n rimmer die zich nu zelfs aan het front gemeld heeft. Met uit mijn hoofd Luuk, Mathias, Pim en Joost zitten er op dit account 4 prima spelers die zeker een aanwinst zullen zijn voor mijn huidige 10. Ze snappen het spel goed en zagen dan ook in dat het in het stambelang noodzakelijk was veel haast te maken en snel langs zij te groeien, dat was nog wel belangrijker dan hun eigen cluster en ze zijn hier gelukkig dan ook meer dan voldoende in geslaagd.


Verder zijn het spelers die niet bang zijn om een vv’tje te draaien en volop in stambelang denken met bijvoorbeeld farmrondjes of OS. Vooral van Joost ben ik erg onder de indruk, een fijn persoon om mee samen te werken en die lekker meedenkt in de stam. Maar dat geld eigenlijk voor alle 4 deze mannen wel.


6. Holsappeltje, een account waar ik toch wel een beetje van onder de indruk ben geraakt. Ze hebben de aanvallen mooi afgeslagen, maar wat me misschien nog wel meer verbaast heeft is de houding die hij heeft aangenomen tijdens de fusie. Waar elke stamgenoot overstapte naar Mono bleef dit account vasthouden aan zijn principes en ging het als een van de weinige niet op het verkregen aanbod in. Mensen met principes, daar hou ik toch wel van en ook uit hun behaalde resultaten is af te leiden dat het kwalitatief gezien bij dit team meer dan snor zit.


7. TheMuppetShow, de man die nooit mist zei Kayo me ooit. Elke snipe is raak, zelfs met een kans, zei Kayo me eens over ene Tymon die op TMS speelt. Ik ben benieuwd, maar ben eigenlijk toch vooral overtuigd om deze jongens een plekje te geven door hun resultaten tot zover in Wereld 49. Na een tijd ingehaald te zijn geweest door 4Foat hebben ze hun nummer één plaats weer te pakken en ze lijken niet van plan deze weg te geven. Hoewel ze lang stamloos zijn geweest en dat eigenlijk nog steeds een soort van zijn lijken ze een ongrijpbare prooi voor Deluxe en hebben ze een heerlijk cluster opgebouwd waarmee ze oneindige opties hebben. Aan alle haters van Deluxe die zeuren over hun pp gebruik en dat ze zonder weinig voorstellen heb ik maar één vraag : Waarom liggen ze er dan nog steeds?


8. Heisemmberg, er moeten natuurlijk wel farm vv’s gedraaid worden hé? Verder zijn Douwe, Alexander en Jeroen stuk voor stuk topspelers die een heerlijk cluster hebben en als een beest kunnen farmen. Ze mogen zich echter wel meer actie aan het front ondernemen. Ik verwacht veel van dit team en ik denk dat we nog niet de helft van hun kwaliteiten hebben gezien tot dusver.


9. D.I.A, ik heb tot dusver farmbeesten, leiders, rimmers en deffers in mijn stam. In mijn ogen is de ideale invulling nog iemand die compleet ODA-geil is en altijd klaar is om aanvallend in actie te komen. Hierdoor ben ik uitgekomen bij D.I.A, spelers die lekker de core intrekken en altijd gereed zijn om door te bashen. Heerlijke spelers om in je stam te hebben tevens en brengen door hun ODA-gerichte instelling veel actie met zich mee.


10. De laatste plaats van mijn ideale 10 is natuurlijk mijn eigen account (Savior of the North), zou wel erg zijn mocht je jezelf niet in je eigen top 10 zetten niet? Verder denk ik dat Savior een prima team heeft dat zonder mij ongetwijfeld ook in de top10 van W49 zou staan. Verder zal David de 3de leider zijn van mijn stam, heerlijke speler die vooral richting de buitenwereld (via het AF dus) zich perfect kan verwoorden.


Verder moet Inge nog wat meer vrouwelijkheid in mijn stam brengen (en ze is gewoon heel lief en goed <3). Fabian is gewoonweg beast en wanneer hij echt actief is zal hij jullie nog verbaasd doen staan, mark my words ;).
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit was dan alweer het einde van mijn top 10 lijstje, hopelijk was het een interessante stukje en ik bedank je voor het lezen van mijn lijstje. Helaas mocht ik maar 10 mensen in mijn lijstje zetten want er zijn nog veel meer spelers met wie ik hoogstwaarschijnlijk goed kan samenwerken. Zo had ik spelers als Dijkhopper, Euphoria en Pathos11 er ook graag bijgezet (eigenlijk heel Fide, maar dan is het niet meer leuk :$).

Edit : Was die inactieve Danny vergeten, ga nou is wat doen lelijk jong <3
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan