Praattopic

DeletedUser73158

Guest
Haha

tja, sorry

Ik wilde deze ronde wel spelen, maar dan kijk je naar buiten en dan kan je natuurlijk beter naar het strand gaan :p
 

DeletedUser73158

Guest
hoezo zweten?? :D

wat een k*t ronde die niveau 4 hahahahah

maar was wel leuk :D
 

DeletedUser

Guest
Omdat het veel te warm is vandaag, en ik totaal het overzicht kwijt was toen jullie me met zijn allen aanvielen. Ik heb nog veel te leren :)
 

DeletedUser73158

Guest
je bedoelt makkelijk een 3de plaats kunnen uitslepen

aangezien ik toen jij wegging geen troepen meer had :p
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
je bedoelt makkelijk een 3de plaats kunnen uitslepen

aangezien ik toen jij wegging geen troepen meer had :p

oh 3e geworden, nice :D

Nja was gwn jammer dat wij eerst op die LOL stam alles moesten gaan bashen en die andere gastjes mooi meeprofiteerden. En dan daarna terwijl ik nog vol aant rebuilden was zo'n massa krijg waar jiet veel aan te doen was :p Had ze gwn kunnen blijven recappen tot eind vd ronde maarja, was niet on :) Verslagen tegenstanders spreken ook boekdelen
 

DeletedUser73158

Guest
oh 3e geworden, nice :D

Nja was gwn jammer dat wij eerst op die LOL stam alles moesten gaan bashen en die andere gastjes mooi meeprofiteerden. En dan daarna terwijl ik nog vol aant rebuilden was zo'n massa krijg waar jiet veel aan te doen was :p Had ze gwn kunnen blijven recappen tot eind vd ronde maarja, was niet on :) Verslagen tegenstanders spreken ook boekdelen

Ja klopt :p

was 3de geworden omdat ik rond 12:30 nog ff snel ben gaan rond edelen
 

DeletedUser73158

Guest
aaaaaaaaaaaaaaaaaaah

een lange speed valt dat even tegen ;D

zet net even te denken aan een lekker avondje speed spelen :(
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
wie speelt er allemaal op bluebone? :p

Dieter speelde tot 5 min voor 5, en ik heb dus 5 minuten rust gehad, paar minuten geleden gestopt...

Peuter gesniped en btimed
FearThedwarf sniped btimed en geedelt
Speedking J sniped (kon niet btimen door bb) ==> reden waarom ik dan ook rip was, 2e keer had ie splittrein samen met peuter gestuurd
Speedking J 2e keer gesniped ook btw maar die deff ging dood

Vrolijke non stop bezoekers ondertussen Canyoufeel met random clears en elba met kata's voor me ijzermijnen en smed...

Al bij al een prachtige ronde, kortere bb en had helemaal inorde geweest
 
Bovenaan