A man needs no Kitty

Reactiescore
982
Op de huidige kaart lijkt het op een CF, maar zo is het niet hoe het er gisteren erbij lag, toen had mijn DU ook enkele dorpjes van lucifer die nu blauw zijn en waardoor het nu meer op CF lijkt wat het oorspronkelijk niet was. Beide gingen we voor lucifer aangezien hij naar beide partijen stuurde voor zijn dorpjes weg te geven.
Je moet ook de reistijd van mijn edels erbij rekenen, door de TS hebben we dat dorpje vandaag pas om 6u overgenomen ipv op 23/08 om 4u45.
En door onze leuke date waren het de verre edels die erop liepen en moest het nachtbonus zijn.

Als ik die oranje maak, veranderd het nog niks aan het feit dat het een CF is. Die dorpen lagen links aan me front, wat jij edelde lag in me cluster. En verstuurtijd is nou niet bepaald relevant, gaat er toch echt om wanneer het dorp binnen was en op dat moment was het simpelweg een clusterfuck. Dat jij er leuke verhaaltjes omheen verzint, maakt het nog niet geen CF. Buiten dat over zo'n lange afstand edels sturen is vragen om problemen en frontverschuivingen. Al was het al tijdens het versturen een CF zoals in onderstaand kaartje is te zien.

Wees een sportieve speler en zet het leeg zou ik zeggen, of ben je liever iemand die op een lelijke manier wint?

bb42936e2f545d4c4eb4a78c04a27460.png
 

DeletedUser

Guest
Dat dorp hadden we normaal gisteren nacht al binnen en als hij de dorpen van lucifer er rondom neemt dan krijg je een CF

Zelfs al had je dat dorp gisteren nacht al binnen, dan nog was het simpelweg een CF.

survival.png



Je hele argument raakt kant noch wal. Je zegt dat het dorp op de 23ste om 4:45 al overgenomen zou zijn, maar het lichtblauwe deel werd al op de 22ste geadeld door SOTR. Met andere woorden, zelfs nadat het duidelijk een CF was, koos je er toch nog voor om die edels alsnog te zenden en SOTR te gaan CFen, immers de dorpen errond waren op de 22ste al geadeld, dus vóór jullie voor de tweede keer edels stuurden.

Daarnaast vrij frappant dat je over het hele cluster van extralucifer heen gaat springen om een dorp te edelen. Met welk ander doel dan SOTR te gaan CFen gezien je maar al te goed wist dat zij extralucifer aan het edelen waren, vandaar ook dat hij jullie contacteerde om zijn dorpen te edelen. ;)
 

DeletedUser77686

Guest
Ga eens fatsoenlijk dodgen ipv je druk te maken om een 'clusterfuck'.

Trieste reactie, hij heeft gewoon gelijk om die cf's. Als Meow het niet op een normale kan spelen, komt zoiets op het AF. Die eerste CF is een 100% clusterfuck, en die ligt er al kort tijdje en wordt dus geen fuck aan gedaan door Meow? Die andere iets minder, desalniettemin zal het door merendeel van tw toch echt als CF worden aangezien. Zou Meow sieren mochten ze er iets tegen doen, maar hey iets in hun nadeel gaat direct het doel heiligt de middelen filosofie in werking....
 

DeletedUser76902

Guest
Daarnaast vrij frappant dat je over het hele cluster van extralucifer heen gaat springen om een dorp te edelen. Met welk ander doel dan SOTR te gaan CFen gezien je maar al te goed wist dat zij extralucifer aan het edelen waren, vandaar ook dat hij jullie contacteerde om zijn dorpen te edelen. ;)

Wij kregen deze pm https://gyazo.com/df784e00a0c87796f09fa353257b3d27 dus later die dag stuurde ik edels met als plan om van buiten naar binnen te edelen, dus beginnend met de punt https://gyazo.com/e17d299b3ed64fcf282eea905c66aa56 en gooide ik mijn verste edels eruit.
Maar later die avond veranderde de plannen en deze merkte onze buren in nacht/ochtend op (zie ODD Sotr).
Gisteren avond gooide ik dezelfde edels weer naar het dorp om het binnen te halen met die lage TS.

Overigens had Sotr al een maand de tijd om die dorpen over te nemen, want extralucifer wou ze blijkbaar al veel eerder aan hun afgeven.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Zet dorp nou maar gewoon leeg. Als de afspraken er zijn omtrent cf's mag je er toch niks mee doen.
 

DeletedUser34772

Guest
Tis nu niet dat dat een uitzondering is. Er zijn al meer van die gevallen geweest, en hier is nooit iets aan gedaan. Het lijkt me wel duidelijk wat Meow's beleid is.
 

DeletedUser

Guest
Wij kregen deze pm https://gyazo.com/df784e00a0c87796f09fa353257b3d27 dus later die dag stuurde ik edels met als plan om van buiten naar binnen te edelen, dus beginnend met de punt https://gyazo.com/e17d299b3ed64fcf282eea905c66aa56 en gooide ik mijn verste edels eruit.
Maar later die avond veranderde de plannen en deze merkte onze buren in nacht/ochtend op (zie ODD Sotr).
Gisteren avond gooide ik dezelfde edels weer naar het dorp om het binnen te halen met die lage TS.

Overigens had Sotr al een maand de tijd om die dorpen over te nemen, want extralucifer wou ze blijkbaar al veel eerder aan hun afgeven.

Als ik een BB in iemands cluster edel kan ik dat ook zeggen. 'Ja maar, ik edel van buiten naar binnen!". Geweldige logica weer dit. :rolleyes2:

Daarnaast reageer je compleet naast de kwestie. Zoals ik al zei, dorpen errond waren allang geadeld voor jullie voor de tweede maal edels stuurden. Is dus irrelevant wat je al dan niet van plan was of dacht te gaan doen, je stuurde bewust edels op een dorp in het cluster van SOTR, duidelijke clusterfuck dus.

En denk je dat herhalen wat ik net zei iets aan de zaak verandert ofzo? Inderdaad, je stuurde de edels op het dorp met lage ts na dat het al meer dan duidelijk was dat een CF zou zijn na overname.
 

DeletedUser68252

Guest
Is niet de eerste keer dat het gebeurd. Onlangs bij ons ook al 2 dorpen. De ene is netjes opgelost, de ander weigeren ze af te staan.

469|408
467|404
 

DeletedUser76902

Guest
Als ik een BB in iemands cluster edel kan ik dat ook zeggen. 'Ja maar, ik edel van buiten naar binnen!". Geweldige logica weer dit. :rolleyes2:
Een laag bb dorp is nog altijd een verschil met iemand zijn DU/MB/intern/gedeelde intern (in dit geval)

En het was pas achteraf jouw cluster, op dat moment was hij extralucifer zijn clustereinde , jullie dorpen lagen rondom zijn cluster in een > vorm
 

DeletedUser76902

Guest
Is niet de eerste keer dat het gebeurd. Onlangs bij ons ook al 2 dorpen. De ene is netjes opgelost, de ander weigeren ze af te staan.

469|408
467|404

De gast die ID edelde was een eikel dat hem bleef aanvallen, mogelijk in opdracht van jullie/fire
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Komop zeg, hou je die onzin nou echt vol? Wat een kutspelers zitten er in Meow zeg.
 

DeletedUser

Guest
Een laag bb dorp is nog altijd een verschil met iemand zijn DU/MB/intern/gedeelde intern (in dit geval)

En het was pas achteraf jouw cluster, op dat moment was hij extralucifer zijn clustereinde , jullie dorpen lagen rondom zijn cluster in een > vorm

Ik speel her helemaal niet.

Is dit werkelijk zo moeilijk te snappen? Is toch geen hogere wiskunde?

op dat moment

Op dat moment (dat moment = het moment dat jullie, nadat de toestemming bleef hangen, opnieuw edels stuurden naar dat dorp) waren de dorpen rondom dat dorp al eigendom van SOTR. Ik zal anders even een tijdschema opstellen zodat jij het ook snapt:

22/08 08:00-23:59: Survival of the richest edelt dorpen rondom dat dorp (lichtblauw aangedruid op mijn vorige kaartje). Het dorp, nu in jullie handen, ligt tussen de dorpen die SOTR edelde.
23/08 04:45: Jullie toestemming blijft hangen.
23/08 na 04:45: Jullie zenden opnieuw edels op het dorp dat toen al middenin het cluster van SOTR lag.

Nu duidelijk?
 

Deleted User - 1959223

Guest
wat een verrassing, cluster fucks wordt ook al om gezeurd.
Sjonge sjonge, het gaat er allemaal niet om dat er gekatad wordt en dat er gecfd wordt,
Meow stond altijd voorop in hun kat policy en fair play. Ook omtrent cfs van BB dorpen en random spelers..

Maar de laatste weken zie je niks terug van al dit, stop dan met zeggen dat je er zo over denkt he!
Kom dan af van ja wij stappen af van ons eigen kata policy en verneuk de wereld :) in plaats van jullie continu achter fake excuses plaatsen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
wat een verrassing, cluster fucks wordt ook al om gezeurd.

Inderdaad, wat een verrassing he? Er worden zelfs afspraken om gemaakt tussen de stammen, maar zolang die er niet zijn profiteren jullie er van.

Jij bent niet eens op de hoogte van je eigen stam joh, kruip gewoon terug onder je steen en ga in je stamchat de "pro" uithangen :D
 

DeletedUser69389

Guest
Tis nu niet dat dat een uitzondering is. Er zijn al meer van die gevallen geweest, en hier is nooit iets aan gedaan. Het lijkt me wel duidelijk wat Meow's beleid is.

Niet mee eens. Er was een speler die net begonnen was als DU voor een acc en begon te fucken bij Candice, Droit en Pils. Roald stapte hiermee op mij af en hebben we netjes opgelost. Dienend als voorbeeld. Ik volg voor de rest niet helemaal hoe het gaat met de fucks, maar als het verhaal hier klopt dan vind ik het in en in triest. Evenals de eerdere fuck van afgelopen weekend bij Pils.
 

DeletedUser73972

Guest
Aangezien iedereen hier zit te vragen voor een reactie vanuit en niet-fire oogpunt op de post van bicky zal ik er even mijn licht op laten schijnen, ik had hem gewoon geskipt omdat ik hem ongelooflijk moeilijk te lezen vond / niet echt boeiend, maar goed, ik zal mijn antwoorden kort proberen houden :p

Mag ik je erop wijzen dat justus naar het AF kwam janken over 2(!) kata-aanvallen zonder bier-leiding te contacteren indertijd? Terwijl er op dat moment GEEN afspraken waren tussen Bier en meow. Op dit moment zijn deze er wel (zie verder hieronder), nog niet over de hoeveelheid kata's en de schade gesproken.;)

Ik herinner me ook nog dat jij op het AF kam zeuren om net dezelfde reden toen hoor maar goed, ben benieuwd wat volgt!


Dit heeft niks met de situatie te maken en dat weten jullie donders goed.
  • PP had de gekata'de dorpen van TO2 in week 1 na de kata-incs al allemaal binnen.
  • Bouwtijden...
Zolang je ze maar snel overneemt is kata'en oké? Dat moet ik onthouden :eek:

Je weet toch dat ID en justus voor een week lang adels zitten kata'n hebben op audere zonder ook maar 1 dorp proberen te edelen hebben?

Je weet dat dat eerst in grotere maten op de meow safe was gebeurt en dat dit actie-reactie was van enkelingen?

Puur kata's strooien uit frustratie vanwege dorpenverlies op TO2 en meow die collectief failde omdat niemand de vv wou nemen.
Nu zakken jullie nog 20x dieper aangezien jullie zelfs achterlanddorpen van PP tegen candice platgooiden.
Niks van tactisch voordeel daaraan, enkel neerhalen voor de fun. Jullie niveau is duidelijk.

Dat jullie zelf honderden AH's bij fake massas in ons achterland hebben platgegooid vermeld je hier wijselijk niet, tactisch. Overigens was de AH's kata'en actie-reactie op de kata's op onze AH's, niet omdat TO2 viel, dat je dat aanneemt is echt lachwekkend.

Niet alleen is deze actie dus veel erger & op grotere schaal dan wat PP op TO2 deed, jullie zogezegde 'vergeldingsacties' (waarvan ik niet begrijp dat ze zelfs moeten gebeuren) slaan nergens op aangezien die al gebeurt zijn op audere.
En daarbij, hadden jullie vroeger niet de topleiding die overlegde en afspraken wilde ivm kata's? (cfr. nu uit het niets op grote schaal op 3 gebouwen buiten de afspraak kata's te knallen):rolleyes:

Even niet vermelden dat het niet alleen PP was, maar meerderen van Bier die katas gooiden? zelfs als ze bij voorgaande massa's enkel kata's op muur hadden gekregen zat wederzijds respect niet in het woordenboek van vele bier leden toen.


Dezelfde vraag die wij eerder aan meow stelden toen jullie TO niet wouden opnemen dus?
Enige verschil...
  • TO had 2 man van bier aan z'n front, PP heeft 6 man van meow aan z'n front.
  • TO viel na 1 dag incs
  • Geen kata's nodig om dat account uberhaupt te kunnen wegknallen
  • Geen cfucks nodig om het account uberhaupt te kunnen wegknallen.
No words needed:rolleyes:

Phalanx clusters vergelijken met gigantische lappen front per speler? Phalanx clusters zijn sterker, ja, maar als je kijkt naar de grootte van het front ivm hoeveel de accounts groter zijn geworden heeft PP gewoon evenveel front. Geen idee wat je wou bereiken met bovenstaand stukje, maar het klopte alleszins niet eens.


Wat weet jij er eigenlijk van? Je loopt hier overal hoog van de toren te blazen met je 'weetjes' over bier en meow.
Ten eerste zat je indertijd niet eens in meow, laat staan dat je betrokken was tussen de gesprekken van bier en meow.

Ten tweede zijn er nooit afspraken geweest tussen bier en meow. De discussie omtrend de kata's ontstond toen meow bier (terecht) aansprak wanneer er adels werden gekata'd.

Dit stukje is aan Warre gericht, maar hier zeg je dat er nooit afspraken waren geweest tussen bier en meow terwijl je in de eerste zin van je post zegt te gaan bewijzen dat deze er absoluut wél zijn? Ik heb geen diepere kennis over wat momenteel de afspraken zijn en wat niet, maar een kind van 5 ziet dat je jezelf hier sterk tegenspreekt :p

Bier heeft dus nooit een afspraak geschonden met meow, er waren voor de kata's op adels nooit afspraken geweest.
Onderstaande nog eens als bewijs dat bier steeds de adel in de afspraken meenam. (let dan ook op de datum) Dat meow dit niet zag aankomen en hun leiding ons nooit aangesproken had hoe het zat, is niet ons probleem.;)
10a64d831615465e8e9a48e6dbb7f6d2.png

Aaaah oké, zolang je maar unaniem afspreekt dat je gaat kata'en is het helemaal niet laag, dat wist ik niet!

Daaromtrend onstond ook de hele discussie op het AF waarna meow met dit als antwoord/beleid op de proppen kwam:
2af135b0fa1c4155acb6eb8f6deebd6b.png

Hier staat duidelijk dat meow enkel kata's op de vz/muur hanteerd, en eventueel de adels als actie/reactie. ;)
Boeren/smids/hq's werden dus niet toegelaten.

En in de screen erboven staat dat bier kata's op AH hanteert en dus kan dit nooit meer veranderd worden, hé Bier? Het beleid had gewoon muur/vz moeten blijven maar een beleid kan je ook veranderen, net op dezelfde manier als bier dit toendertijd heeft gedaan.

Concreet heeft Bier dus nooit de afspraken met meow geschonden, meow doet dit nu dus wel richting PP

Bruh zijn er nu wel of geen afspraken geweest? weet je het zelf nog eigenlijk?

Het feit dat er meer dan 5 man van meow actief dit forum volgt en mijn voorgaande post gewoon genegeerd werd + bovenstaande bewijzen tonen dan ook dat jullie zogenaamde 'uitleg' waarom je kata's gooit op PP, voor geen hol op iets slaat.

Je post is gewoon ongelooflijk lastig om te lezen en aan de slappe kant, net zoals je vorige. Als je van plan bent te antwoorden op mijn reply vraag ik je hier: Wat heb je bewezen en wat zijn de bewijzen die je getoond hebt? De uitleg waarom er kata's op pp vliegen weet iedereen hier al ondertussen op jou na blijkbaar? Martijn stond kata's op smederij toe, andere(n) hebben hier misbruik van gemaakt en HQ/boer mee gekata'd, wat moet je voor de rest nog 'uitgelegd' krijgen?

Heb dan op z'n minst nog wat eergevoel om aan te geven dat je verkeerd zat hiermee of kom ervoor uit dat meow een "katastam" is, maar zelfs dat hebben jullie niet.;)

Ik geef toe, ik zit fout, antwoorden op deze post was gewoon 1 grote tijdverspilling, had ik niet moeten doen.

Een 6-daagse nap om hq's + boeren + smids op te bouwen, wat een grap.
Alleen al een muur bouwt 2-3 dagen, laat staan als je nog hq's/boeren moet opbouwen + smids naar 20 knallen om recaps te zetten. Serieus dat iedereen van meow die debieltjes hierin volgt?o_O

Hier ben ik het met je akkoord, de NAP had langer moeten zijn, welke NAP kreeg TO2 echter toen jullie beleid van AH kata'en veranderde naar enkel vz/muur? Geen, jullie gingen door met het edelen van dorpen waar de AH's platgekata'd waren zonder pauze.

Wat is er in godsnaam gebeurd in de 2 maand dat ik hier niet meer speelde dat jullie ineens zo laag gaan spelen, jullie leiding die dit toelaat, helft van jullie stam die blind kata's op de boeren stuurt "omdat iemand dit aangeeft" terwijl men weet dat er nog nooit kata's op de boer/hq/smid gestuurd zijn op deze wereld tussen de stammen bier/fire/meow?

Heb je jezelf zelfs ook maar 2 minuten ingelezen voor je deze post maakte? Als je er 5 minuten had in gestoken ipv 2 had je al kunnen lezen dat Martijn (leiding toen) dit helemaal niét goedkeurde. In het laatste puntje dat de helft van Meow slimmer had moeten zijn en deze niet sturen, geef ik je gelijk.
 

DeletedUser34772

Guest
Niet mee eens. Er was een speler die net begonnen was als DU voor een acc en begon te fucken bij Candice, Droit en Pils. Roald stapte hiermee op mij af en hebben we netjes opgelost. Dienend als voorbeeld. Ik volg voor de rest niet helemaal hoe het gaat met de fucks, maar als het verhaal hier klopt dan vind ik het in en in triest. Evenals de eerdere fuck van afgelopen weekend bij Pils.

Zoals PP hier aangaf zijn er nog steeds problemen. Iets verder terug is er nog het geval met EB bij Linkmus. Sniffles, deze laatste dagen:

33be547e694e323674d8dd6d431dbcc4.png


(meest linkse van de 2 was een barb)

Peanut, dorp van extralucifer waar nu zo veel om te doen is:

bcdaff2720ce0c93485a6e1728ead498.png
 

DeletedUser75236

Guest
Dus, Prins Pils verkent het dorp dat ik edel en nog geen 60sec daarna lopen er 35 clears op van de DU waarvan het dorp komt. Maar contact ofzoiets dergelijk is er totaal niet hoor. Verder is die speler gewoon een clear slaaf voor Fire en edel ik die dus gewoon op.

Als je wilt edel ik hem zelfs mid cluster van je laat me serieus koud. Hoe ik het meegekregen heb is elke speler die een vriend/DU/MB van je vijand is gewoon een vijandige overnamen.

En als je dat anders wilt zien bespreek je dat maar verder in de juiste chat inplaats te blijven zeuren.
 
Bovenaan