A man needs no Kitty

Deleted User - 24028

Guest
Mwa Warre, ik ben het daar eens met Laurens. Als oud frontspeler heb ik van jou niets anders gezien dan een overdosis aanvallen. Bijna niets qua timing, skill of iets. Van Laurens heb ik in die enkele dagen van actie al meer kunde gezien dan van jou op Vayne

Een overdosis aanvallen die werkte. Ik sloopte een hoop troepen en pakte dorpen van je. Het is gewoon een kwestie van andere manier van aanvallen, daar waar ik liever wat meer aanvallen er uit stuur dan achter mijn PC plak en er om de 8 minuten 1 uit stuur getimed terwijl jij liever het andere doet. Maar om daaruit de conclusie te trekken dat ik niks anders kan of geen skills heb is wel heel kort door de bocht. Waarom een andere aanvalsmethode gebruiken als de eerste prima werkt ? (en dan mocht ik nog niet eens wat kata's inzetten anders was het bye bye je acc :redface:). Naar het einde toe was het tijd voor een andere aanpak, maar daar ben ik idd niet meer aan toe gekomen omdat ik plots nogal veel moest deffen en terug begon te werken waardoor ik gewoon geen tijd had.

Ik vind het vreemd dat jij de conclusie trekt dat ik een slechte speler ben omdat ik jou op een periode van 3 weken maar op 1 manier succesvol heb aangevallen terwijl jij in die periode zo bagger als maar zijn kan gedeffed hebt en dorpen midden in je cluster verloren bent. Jij trekt die conclusie, terwijl ik eerder al heb gezegd jou geen slechte speler te noemen omdat de tijd waarop we elkaar ontmoet hebben daarvoor te kort is.

Hetzelfde geld trouwens voor Laurens, die heeft mij eerst zijn naaste buur (en stamgenoot) zien wegspelen met 100den dorpen winst en wanneer ik later bij hem in de stam kwam een massa zien opzetten waarbij er een hele hoop dorpen zijn gepakt van een account waar hij zelf nooit een actie tegen heeft gedaan toen ik speelde :redface: Ik snap niet hoe je uit die feiten de conclusie kan trekken dat iemand een slechte speler is, maar dat zal vast wel aan mij liggen zeker.

Het lijkt mee op een "die is mijn vijand dus ik moet hem als noob afstempelen" dan een objectieve mening ;) Begrijp me niet verkeerd, als jullie me willen afstempelen als noob dan doe je maar hoor :p
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Hoezo geldt dat ook voor mij? Ik mag hopen dat je niet op Etno doelt?

En overigens snapte je de werking van AI niet. Wij waren gewoon individueel en wouden gewoon nog plezier maken. Een kleinere stam met hopelijk wat incs van Mental om het hun moeilijk te maken. Streel je eigen ego toch niet zo vent, wij namen met opzet geen actie tegen YKMN.
 

Deleted User - 24028

Guest
Is tegenwoordig het brengen van feiten om iedereen hier te laten zien dat jullie oordelen vellen die tegen alle logica ingaan het strelen van mijn ego ?

Nee ik post het in de hoop dat mensen dat lezen en denken "dat zijn idd wel rare conclusies" waarna het resultaat eenvoudig is dat wanneer jullie in het vervolg zeggen dat iemand noob of net heel goed is iedereen dat met zo een grote korrel zout neemt dat het niets leer betekent.

Ik trek zulke conclusies ook op basis van te weinig, dat deed ik met Roald, nu met pp en met velen. Maar ik zal amper dat zeggen wanneer ik er geen goede reden voor heb.
 

Deleted User - 487936070

Guest
Ik ben eigenlijk veel geinteresseerder in een fatsoenlijke reactie van Meow op de post van the bickymeister. Een discussie over de skills van Warre lijkt me echt totaal onnodig.
 

Deleted User - 24028

Guest
Idd nutteloos, iedereen weet dat ik de top van de top ben (cool)

Even nutteloos als een reactie op die binckymaster zijn post. Ik ben het met die ene in GA eens dat hij een deftige post kan maken en het hem siert dat die dat maar af en toe doet. Echter moet die dan wel op die momenten komen met nieuwe zaken die nog niet weerlegt zijn of beantwoord zijn. Nu is het een persoon die niet lijkt te hebben gelezen en gewoon net zoals anderen al deden nog eens zijn gedacht neertypt ookal klopt de helft er niet van. Hij kan de vorige 10 pagina's en zelf vorige topics teruglezen en hij vind alle antwoorden die hij nodig heeft.
 

DeletedUser76166

Guest
Ik ben eigenlijk veel geinteresseerder in een fatsoenlijke reactie van Meow op de post van the bickymeister. Een discussie over de skills van Warre lijkt me echt totaal onnodig.

Volgens mij(niet zeker) zijn er ook na het maken van de afspraken nog kata aanvallen geweest op Meow, dus daarmee kun je de hele post van Bincky ontkrachtten aangezien niemand van ons dus cared om die kata aanvallen van voor de afspraken en het gaat om het opnieuw schenden van het verdrag.

Btw, ik ben niet zeker van bovengenoemde gebeurtenis, maar dat is wel wat er verteld werd in de meow chat. Overigens heb ik nooit Kata's ingezet op PP met andere doelen dan muur of verzamelplaats, ik hoef dus niet mn eigen straatje schoon te vegen ofzo..
 

DeletedUser77686

Guest
Een overdosis aanvallen die werkte. Ik sloopte een hoop troepen en pakte dorpen van je. Het is gewoon een kwestie van andere manier van aanvallen, daar waar ik liever wat meer aanvallen er uit stuur dan achter mijn PC plak en er om de 8 minuten 1 uit stuur getimed terwijl jij liever het andere doet. Maar om daaruit de conclusie te trekken dat ik niks anders kan of geen skills heb is wel heel kort door de bocht. Waarom een andere aanvalsmethode gebruiken als de eerste prima werkt ? (en dan mocht ik nog niet eens wat kata's inzetten anders was het bye bye je acc :redface:). Naar het einde toe was het tijd voor een andere aanpak, maar daar ben ik idd niet meer aan toe gekomen omdat ik plots nogal veel moest deffen en terug begon te werken waardoor ik gewoon geen tijd had.

Ik vind het vreemd dat jij de conclusie trekt dat ik een slechte speler ben omdat ik jou op een periode van 3 weken maar op 1 manier succesvol heb aangevallen terwijl jij in die periode zo bagger als maar zijn kan gedeffed hebt en dorpen midden in je cluster verloren bent. Jij trekt die conclusie, terwijl ik eerder al heb gezegd jou geen slechte speler te noemen omdat de tijd waarop we elkaar ontmoet hebben daarvoor te kort is.

Hetzelfde geld trouwens voor Laurens, die heeft mij eerst zijn naaste buur (en stamgenoot) zien wegspelen met 100den dorpen winst en wanneer ik later bij hem in de stam kwam een massa zien opzetten waarbij er een hele hoop dorpen zijn gepakt van een account waar hij zelf nooit een actie tegen heeft gedaan toen ik speelde :redface: Ik snap niet hoe je uit die feiten de conclusie kan trekken dat iemand een slechte speler is, maar dat zal vast wel aan mij liggen zeker.

Het lijkt mee op een "die is mijn vijand dus ik moet hem als noob afstempelen" dan een objectieve mening ;) Begrijp me niet verkeerd, als jullie me willen afstempelen als noob dan doe je maar hoor :p

Dus jij stelt jouw soort aanval gelijk aan een kwalitatieve goeie aanval? Je kan praktische een bot maken die hetzelfde aanvalt als wat hier beschreven stond. Heeft niks met kwaliteit te maken. Dat iets effectief en efficiënt werkt, wil alles behalve zeggen dat het kwalitatief goed is. Een hele aanval via zo'n 1command of andere tool staat pure op kwantiteit en hopen dat de verdediger moet van de aanvallen wordt ofwel geen tijd meer kan vrijmaken voor de hoeveelheid aanvallen die in een paar minuten zijn gestuurd. Maakt dat jou beter als je iemand verslaat door op een tooltje te drukken en hopen dat de verdediger er geen zin meer in heeft, achter gaat lopen met het verwerken en vervolgens het overzicht verliest?

Aan je laatste zin over kata's merk ik ook direct wat voor soort speler je bent, het doel heiligt de middelen. Het boeit je niet op wat voor manier je wint, zolang je maar wint. Naar mijn mening (ja mening, en ja subjectief sinds een mening niet objectief kan zijn) ben je als je zo'n filosofie aanhoudt een waardeloze speler die niet in de buurt komt van een echte topper op tw. Als je alleen al denkt dat een kwalitatieve aanval pure aanvallen timen is, ben je überhaupt niet bekend met wat nu precies kwalitatief aanvallen is.

Sinds het nogal lastig te begrijpen is voor de natuurlijke toolgamer en katafanaat. Random knoppen indrukken op een vecht game, win je vaak mee. Maakt dat je de betere in dat spel? Een hogere plek zoeken op skyrim waar je elke vijand vanuit kan neerschieten zonder dat ze bij je kunnen komen, maakt dat je de betere skyrim speler dan iemand die niet gebruikt maakt van dat soort trucs? in CoD bunkeren op een spot waar niemand ooit komt en daarmee een hoge killrate haal door te snipen, maakt dat je de betere CoD speler? De manier waarop je het spel speelt zegt veel meer over iemand zijn kwaliteiten dan of diegene wint of verliest.

Je maakt de typische fout dat resultaat gelijk staat aan de betere te zijn, dat op tw in de meeste gevallen maar een zeldzaam voorval is hoe de meeste oude werelden eindigde. De meeste oude topstammen van vroeger zijn allemaal gevallen voor de wereld over was doordat ze het spel speelde dat veel meer kwalitatief, inzet en uitdaging kostte. Jij bent overduidelijk in voor de makkelijke weg, wat je uiteraard in veel gevallen lekker zelf mag weten, stel je slechtst dan niet boven andere die wel de uitdaging opzoeken door niet hun speelstijl aan te passen aan de makkelijkste weg. Want laten we eerlijk zijn, hoe jij aanvalt kan je bijna volledig programmeren in een bot. En als zo'n soort aanval dan een prestatie vindt, zit je een beetje teveel in de wolken. ;)
 

Deleted User - 2242732

Guest
Idd nutteloos, iedereen weet dat ik de top van de top ben (cool)

Even nutteloos als een reactie op die binckymaster zijn post. Ik ben het met die ene in GA eens dat hij een deftige post kan maken en het hem siert dat die dat maar af en toe doet. Echter moet die dan wel op die momenten komen met nieuwe zaken die nog niet weerlegt zijn of beantwoord zijn. Nu is het een persoon die niet lijkt te hebben gelezen en gewoon net zoals anderen al deden nog eens zijn gedacht neertypt ookal klopt de helft er niet van. Hij kan de vorige 10 pagina's en zelf vorige topics teruglezen en hij vind alle antwoorden die hij nodig heeft.

Stuur mij dan eens de link op vorige pagina's waarmee je mijn post ontkracht?
Vorige pagina's...
  • "waarmee moeit fire zich, het is meow vs bier"
  • Discussie tussen (ex?)leiding meow en eigen leden die aantoont dat hun stam een ongeregeld zooitje is geworden.
... En dan hebben we werkelijk alles gehad. Ik heb dan ook geen behoefte om me hierin te mengen aangezien deze discussies mij ook niet interesseren.
Feit is dat deze actie een orgelpunt is voor w47, aangezien er nog nooit kata's op grote schaal/dergelijke targets gebruikt werden.
De reden dat ik me hier mee moei is aangezien jullie gaan spreken over afspraken en gebeurtenissen tussen meow en bier indertijd om jullie recente actie te rechtvaardigen,

Ik zie jullie met allerhande uitspraken komen over bier (herrkniep/adels kata'n/bier die kata-afspraken zou geschonden hebben), welke voor geen meter kloppen en ik ook weerlegd heb hierboven met bewijzen.

Afkomen met tldr is dan ook het verstandigste wat je kan doen, aangezien je zelf merkt dat je van afspraken tussen bier/meow amper wat weet. Vreemd overigens dat je de inhoud van m'n posten weet als je aangeeft ze niet te lezen ;)

Volgens mij(niet zeker) zijn er ook na het maken van de afspraken nog kata aanvallen geweest op Meow, dus daarmee kun je de hele post van Bincky ontkrachtten aangezien niemand van ons dus cared om die kata aanvallen van voor de afspraken en het gaat om het opnieuw schenden van het verdrag.

Btw, ik ben niet zeker van bovengenoemde gebeurtenis, maar dat is wel wat er verteld werd in de meow chat. Overigens heb ik nooit Kata's ingezet op PP met andere doelen dan muur of verzamelplaats, ik hoef dus niet mn eigen straatje schoon te vegen ofzo..

Bier was het niet eens met PP die kata's op adels plaatste richting TO2, waardoor er een nieuwe poll is gekomen.
Hieruit bleek dat enkel kata's op de vz/muur zouden geplaatst worden, wat op 21/06 ook afgesproken is met meow.
Mag ik erop wijzen dat jullie begonnen over herrkniep trouwens... aanvallen van voor de afspraak.
Hierna zijn er geen afspraken meer geschonden door bier richting meow, ook niet in de periode dat ik gestopt ben (net nog even nagevraagd).
In tegenstelling tot wat jullie nu uitspoken dus...:rolleyes:
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Was jij niet gestopt?

81441012fd004272dea84e4e46908527.png
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Hij blijft uitmelken wat al 100x gebeurd is en dan nog eens van die fuck lange saaie posts wat de helft niet eens leest.

Jullie kunnen wel blijven roepen dat alles al gezegd is wat hij zegt, geef gewoon 1x antwoord op m en dan ben je klaar? Of zijn Robin zijn posts toevallig spot on en is er niet echt een reactie op?
 

DeletedUser76902

Guest
Jullie kunnen wel blijven roepen dat alles al gezegd is wat hij zegt, geef gewoon 1x antwoord op m en dan ben je klaar? Of zijn Robin zijn posts toevallig spot on en is er niet echt een reactie op?

Nog niet gelezen veel te lang & geen tl:dr

ga jij Sotr maar cfen via lucifer joh, noob

Dat dorp hadden we normaal gisteren nacht al binnen en als hij de dorpen van lucifer er rondom neemt dan krijg je een CF
 
Reactiescore
982
Dat dorp hadden we normaal gisteren nacht al binnen en als hij de dorpen van lucifer er rondom neemt dan krijg je een CF

Dus iemand kan een clusterfuck maken en dan zeggen, normaal had ik dat dorp al een maand geleden geedeld en toen was het geen clusterfuck. Juist ja.
40730faf682f126adc3e37e4e75b5d4c.png



Ik vraag me letterlijk af hoe dit überhaupt kan omschrijven als een normale overname. Je moet wel echt blind zijn als je niet ziet dat het letterlijk in me cluster ligt. Nog niet te spreken over dit dorp dat gewoon letterlijk zonder enig ander in me cluster ligt, een barbaar is. Ik snap uberhaupt niet waarom Meow dat dorp nog niet heeft afgegeven, lastig is een dorp leeg zetten niet. Als jullie geen afspraken of iets willen hebben betreft fair game, meld het lekker en ga geen smoezen/reacties plaatsen.
 

DeletedUser76902

Guest
Ik zie jullie met allerhande uitspraken komen over bier (herrkniep/adels kata'n/bier die kata-afspraken zou geschonden hebben), welke voor geen meter kloppen en ik ook weerlegd heb hierboven met bewijzen.

En hoe zit het met die Samael gast, 21/06 zijn er kata afspraken gemaakt, 29/06 staat er deze post op het forum:
"Samael molde enkele adelshoeven van Beriberi. Dit is doelbewust gedaan, omdat men daarvoor kata op muur liet aankomen en alles tegelijk is verzonden."

Heb helaas niet zoveel tijd maar ik zal straks rondvraag doen bij Inge en Martijn
 

DeletedUser76902

Guest
Dus iemand kan een clusterfuck maken en dan zeggen, normaal had ik dat dorp al een maand geleden geedeld en toen was het geen clusterfuck. Juist ja.
40730faf682f126adc3e37e4e75b5d4c.png


Ik vraag me letterlijk af hoe dit überhaupt kan omschrijven als een normale overname. Je moet wel echt blind zijn als je niet ziet dat het letterlijk in me cluster ligt. Nog niet te spreken over dit dorp dat gewoon letterlijk zonder enig ander in me cluster ligt, een barbaar is. Ik snap uberhaupt niet waarom Meow dat dorp nog niet heeft afgegeven, lastig is een dorp leeg zetten niet. Als jullie geen afspraken of iets willen hebben betreft fair game, meld het lekker en ga geen smoezen/reacties plaatsen.

Op de huidige kaart lijkt het op een CF, maar zo is het niet hoe het er gisteren erbij lag, toen had mijn DU ook enkele dorpjes van lucifer die nu blauw zijn en waardoor het nu meer op CF lijkt wat het oorspronkelijk niet was. Beide gingen we voor lucifer aangezien hij naar beide partijen stuurde voor zijn dorpjes weg te geven.
Je moet ook de reistijd van mijn edels erbij rekenen, door de TS hebben we dat dorpje vandaag pas om 6u overgenomen ipv op 23/08 om 4u45.
En door onze leuke date waren het de verre edels die erop liepen en moest het nachtbonus zijn.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Het maakt niet uit gast? Waarom ga jij zover edelen? Het is een CF, klaar.
 
Bovenaan