Top/Flopstammen

DeletedUser61134

Guest
Bekijk bijlage 10228

En dat na slechts drie mededelingen. Hoe houden deze figuren het met elkaar vol?

Zo typen terwijl je 3.5 ton op de bank hebt staan. Onmogelijk.

Thomas was dronken :eek:

En even goed lezen! Had al uitgelegd hoe het zit :eek:
En Harry de zwerver kon met stufi destijds ook gewoon HBO doen :eek:
Is een wandeling door het park en geeft al opties tot boven modaal.
 

DeletedUser

Guest
Nou, ik kom uit een welgesteld rijk gezin en heb letterlijk alles wat ik maar kan wensen :eek:
En ja ik vind het komisch :p

Ja, het enige wat wij wensen is dat je ook verstand zou hebben.
Al dat gepoch en gestoef werkt misschien bij je puberklasje, maar zoals ik ook al in die w50 chat zei.
Je hele manier van doen is zo doorzichtig als het maar kan, één grote act waarbij je probeert zo achterlijk mogelijke onzin te roepen, en beetje stoere "ik heb dit" uit spraken erachter aan.

Helaas ben ik dan nog zo idioot dat ik me geroepen voel erop te reageren, maar goed dat terzijde.
 
Reactiescore
276
Jullie zijn allemaal gewoon jaloers op haar welvaart en haar bewonderenswaardige empathie.

Daarover gesproken, ik dacht toch eerder gelezen te hebben dat mevrouw zeer begaan is met de slachtoffers in het middenoosten. Wellicht dat zij die derde auto even kan laten wachten, en in plaats daarvan met al die tonnen op zak de arme mensen aldaar een financieel hart onder de riem steken?

Of is mevrouw uiteindelijk toch net zo begaan met de slachtoffers aldaar, als zij begaan is met de slachtoffers in Europa?
 
Reactiescore
1.075
ze heeft op 22 jarige leeftijd 2 HBO's en bijna 1 MBO afgerond, althans zegt ze

wat ik me nu wel afvraag, waar haalt ze de tijd vandaan om 2 hbo's afgerond te hebben in een MBO studie te zitten en 9600 euro per maand te verdiend en dan nog de hele dag hier te zitten schelden :D
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
ze heeft op 22 jarige leeftijd 2 HBO's en bijna 1 MBO afgerond, althans zegt ze

Oke, even logisch nadenken.

Een HBO opleiding heb je minstens HAVO mee nodig. Als je nergens bent blijven zitten en op normale leeftijd aan de basisschool bent begonnen, ben je 17 aan het einde van je HAVO opleiding. De gemiddelde HBO opleiding duurt gemiddeld 4 jaar, sommigen 3. Dat betekent dus dat ze twee HBO opleidingen en 1 MBO opleiding (waarvan ik eruit ga dat het MBO-4 geweest is en dus een 4 jarige opleiding, anders zie ik het punt niet echt) welke opleidingen allemaal 3 tot 4 jaar duren. Elk van deze opleiding moet een studielast hebben van ongeveer 40 uur per week, colleges/zelfstudie/etc. Dit zou betekenen dat 120 uur aan de studie per week besteed word en 48 uur aan andere dingen.

Moet ik doorgaan of wordt het al duidelijk dat de sterke verhalen steeds gekker worden?

Ohja, en dan natuurlijk nog uren tijd voor TW. Laten we dat vooral niet vergeten.
 
Reactiescore
7.944
Hoezo opscheppen? Ze vroegen ernaar dus ik reageer :p
+ ik heb 3,5 ton geen 1 ton, de 1 ton is wat mijn ouders bijleggen.

En ik wil een 3de auto, maar verkoop dan wel weer 1. Dus 2 auto's is mijn doel :p

My Grandfather smoked his whole life. I was about 10 years old when my mother said to him, 'If you ever want to see your grandchildren graduate, you have to stop immediately.'. Tears welled up in his eyes when he realized what exactly was at stake. He gave it up immediately. Three years later he died of lung cancer. It was really sad and destroyed me. My mother said to me- 'Don't ever smoke. Please don't put your family through what your Grandfather put us through." I agreed. At 21, I have never touched a cigarette. I must say, I feel a very slight sense of regret for never having done it, because your post gave me cancer anyway.
 

DeletedUser75767

Guest
Oke, even logisch nadenken.

Een HBO opleiding heb je minstens HAVO mee nodig. Als je nergens bent blijven zitten en op normale leeftijd aan de basisschool bent begonnen, ben je 17 aan het einde van je HAVO opleiding. De gemiddelde HBO opleiding duurt gemiddeld 4 jaar, sommigen 3. Dat betekent dus dat ze twee HBO opleidingen en 1 MBO opleiding (waarvan ik eruit ga dat het MBO-4 geweest is en dus een 4 jarige opleiding, anders zie ik het punt niet echt) welke opleidingen allemaal 3 tot 4 jaar duren. Elk van deze opleiding moet een studielast hebben van ongeveer 40 uur per week, colleges/zelfstudie/etc. Dit zou betekenen dat 120 uur aan de studie per week besteed word en 48 uur aan andere dingen.

Moet ik doorgaan of wordt het al duidelijk dat de sterke verhalen steeds gekker worden?

Ohja, en dan natuurlijk nog uren tijd voor TW. Laten we dat vooral niet vergeten.
En je vergeet de tijd voor het werk. Ze heeft in haar studie tijd ook nog 3 ton verdiend. Het blijft dus inderdaad gekker worden.
 
Reactiescore
2.303
Oke, even logisch nadenken.

Een HBO opleiding heb je minstens HAVO mee nodig. Als je nergens bent blijven zitten en op normale leeftijd aan de basisschool bent begonnen, ben je 17 aan het einde van je HAVO opleiding. De gemiddelde HBO opleiding duurt gemiddeld 4 jaar, sommigen 3. Dat betekent dus dat ze twee HBO opleidingen en 1 MBO opleiding (waarvan ik eruit ga dat het MBO-4 geweest is en dus een 4 jarige opleiding, anders zie ik het punt niet echt) welke opleidingen allemaal 3 tot 4 jaar duren. Elk van deze opleiding moet een studielast hebben van ongeveer 40 uur per week, colleges/zelfstudie/etc. Dit zou betekenen dat 120 uur aan de studie per week besteed word en 48 uur aan andere dingen.

Moet ik doorgaan of wordt het al duidelijk dat de sterke verhalen steeds gekker worden?

Ohja, en dan natuurlijk nog uren tijd voor TW. Laten we dat vooral niet vergeten.
Thanks sherlock, maar ik denk dat deze post niet echt nodig was om te zien wat voor zever het was :p
 

DeletedUser61134

Guest
Havo 3 (15 jaar) -> MBO-4 (alles is hier 3 jaar) Turbo 2 jaar (17) -> HBO BoL werken in het buitenland.
Half jaar stage + propedeuse afgerond leerjaar 1 en 2 (in 1 jaar) -> Stage 2 + afronding lesstof in jaar 2. Laatste maanden terug in NL voor tentamens.
2x2 jaar.

Het is net hoeveel je wil doen in de tijd. Doe je werk, werk vooruit en blijf inleveren, ben je zo klaar ;)
Ben nu rustig verder met BoL en fulltime werken, dan duurt de opleiding 6 jaar. (inclusief Master als vervolg vanaf 2017.)
 
Reactiescore
1.075
Jezelf omhoog wippen en/of over het paard getrokken worden hoeft niet heel veel tijd te kosten, hoor.

mwha 3 ton heb je toch al aardig wat tijd voor nodig als je jezelf omhoog "wipt" :D
 
Reactiescore
1.075
Oke, even logisch nadenken.

Een HBO opleiding heb je minstens HAVO mee nodig. Als je nergens bent blijven zitten en op normale leeftijd aan de basisschool bent begonnen, ben je 17 aan het einde van je HAVO opleiding. De gemiddelde HBO opleiding duurt gemiddeld 4 jaar, sommigen 3. Dat betekent dus dat ze twee HBO opleidingen en 1 MBO opleiding (waarvan ik eruit ga dat het MBO-4 geweest is en dus een 4 jarige opleiding, anders zie ik het punt niet echt) welke opleidingen allemaal 3 tot 4 jaar duren. Elk van deze opleiding moet een studielast hebben van ongeveer 40 uur per week, colleges/zelfstudie/etc. Dit zou betekenen dat 120 uur aan de studie per week besteed word en 48 uur aan andere dingen.

Moet ik doorgaan of wordt het al duidelijk dat de sterke verhalen steeds gekker worden?

Ohja, en dan natuurlijk nog uren tijd voor TW. Laten we dat vooral niet vergeten.

hehe duidelijk hoor :D
 

DeletedUser61134

Guest
Wat is trouwens studielast?
Alleen op MBO had je een 10 uur rooster slecht rooster een 12-13 uur.
2 dagen vrij enzo. Wel moest je elke les bijwonen.

HBO kreeg ik gewoon mijn werk via whatsapp en mail.
En dat lever je weer in, origineel wou ik gewoon laatste 3 maand zonder school relaxen op het strand, maar besloot jaar 2 alvast de propedeuse ook te voltooien.
School ging hiermee akkoord indien ik meteen weer een stage begon om jaar 2 af te rondden.

Niet echt bijzonder verder.

En ik ga de vraag krijgen: Ik ben van Havo 3 naar MBO gegaan omdat ik geen motivatie had en de snelle uitweg nam. Toen ik eenmaal op MBO zat en alles zelfstudie werd heb ik plezier gevonden in het studeren, terwijl ik op Havo alleen spijbelde en me verveelde. Wat me motivatie gaf om een speciaal studietraject te starten gezien ik mijn motivatie moest triggeren.

Genoeg info? :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Ga even ontopic ofzo en verder ff uithuilen bij je moeder graag.
 

DeletedUser75767

Guest
Wat is trouwens studielast?
Alleen op MBO had je een 10 uur rooster slecht rooster een 12-13 uur.
2 dagen vrij enzo. Wel moest je elke les bijwonen.

HBO kreeg ik gewoon mijn werk via whatsapp en mail.
En dat lever je weer in, origineel wou ik gewoon laatste 3 maand zonder school relaxen op het strand, maar besloot jaar 2 alvast de propedeuse ook te voltooien.
School ging hiermee akkoord indien ik meteen weer een stage begon om jaar 2 af te rondden.

Niet echt bijzonder verder.

En ik ga de vraag krijgen: Ik ben van Havo 3 naar MBO gegaan omdat ik geen motivatie had en de snelle uitweg nam. Toen ik eenmaal op MBO en alles zelfstudie werd heb ik plezier gevonden in het studeren, terwijl ik op Havo alleen spijbelde en me verveelde.
En in de skype chat zei je geen MBO gehaald te hebben maar er mee bezig te zijn omdat je geen 'communicatie' hebr gehad. Je zou immers al 2 HBO's gehaald hebben. Kan je nog meer onzin vertellen, vind het enorm vermakelijk.
 

DeletedUser61134

Guest
En in de skype chat zei je geen MBO gehaald te hebben maar er mee bezig te zijn omdat je geen 'communicatie' hebr gehad. Je zou immers al 2 HBO's gehaald hebben. Kan je nog meer onzin vertellen, vind het enorm vermakelijk.

Dan moet je leren lezen :p
Ik heb MBO communicatie zoals Fabian zei.
Ik studeer nu alleen opnieuw Communicatie via BoL op HBO om de gaten te vullen.

[15:22:54] Fabian: net geef je toe dat je mbo communicatie hebt

Het staat er duidelijk :p
 
Bovenaan