Top/Flopstammen

DeletedUser73657

Guest
Ik heb niet eens op kleine johannes gespeeld :eek: ik ging na mijn vakantie beginnen met spelen en de dag dat ik terug kwam is kleine johannes in puin gegaan dus heb ik besloten op zelf te starten ipv op kleine johannes wat tijd te rekken want daar had ik niks aan.

En een timebot heb ik niet en ga ik ook nooit gebruiken aangezien ik geen ban wil krijgen.

hier een bewijsje

https://gyazo.com/1e914cd86e5314b79e189b1b112c3f15

print van in de gyazo

http://prnt.sc/bxeb8x


Dus je hebt al heel wat foute conclusies getrokken, nee ik speelde niet op johannes, en nee team KJ gebruikte geen timebot. Met goed geluk heeft een medespeler op 14 ms kunnen snipen :)

Verder is bacon een tw vriend waarmee ik samenwerk, zie niet in wat daar fout mee is lol. Die boostaccounts moet je maar aan diego vragen wat dat moet voorstellen.

Overigens zijn wij van kleine johannes niet zo zielig geweest om met elke co een ander acc te starten zodat we ons vol konden zetten met def. Schandalig dat je met zulke hoeveelheden def nog je hoofddorp verloren was, aardig gebrek aan skills want het was makkelijk te voorkomen . Laten we dan nog maar zwijgen over bacon die kata's op de boerderij kreeg over 20 + uur van iemand die ook jullie stammetje gezeten had . Team kleine johannes heeft imo het beste uit de situatie gehaald en nog heel wat schade aangericht aan jou en je zielige slaafjes ;)
 
Reactiescore
3.457
Hoezo heeft Dora het over billenmaatjes van KJ terwijl hij overal slaafjes had zitten?
Dat jij nog zo'n grote muil op durft te zetten:redface:
 

DeletedUser73657

Guest
Overigens noem jij het misschien stamgenoten, maar stamgenoten die def voor je maken en je daarna internt noem ik gewoon boost accounts ;)
 

DeletedUser77679

Guest
Overigens zijn wij van kleine johannes niet zo zielig geweest om met elke co een ander acc te starten zodat we ons vol konden zetten met def. Schandalig dat je met zulke hoeveelheden def nog je hoofddorp verloren was, aardig gebrek aan skills want het was makkelijk te voorkomen . Laten we dan nog maar zwijgen over bacon die kata's op de boerderij kreeg over 20 + uur van iemand die ook jullie stammetje gezeten had . Team kleine johannes heeft imo het beste uit de situatie gehaald en nog heel wat schade aangericht aan jou en je zielige slaafjes ;)

Hoezo heeft Dora het over billenmaatjes van KJ terwijl hij overal slaafjes had zitten?
Dat jij nog zo'n grote muil op durft te zetten:redface:

Overigens noem jij het misschien stamgenoten, maar stamgenoten die def voor je maken en je daarna internt noem ik gewoon boost accounts ;)

Interns, bootst? Wie mogen dat dan precies zijn? Ik snap dat je nederlaag altijd iets minder pijnlijk is als er interns en bootst in het spel zijn maar dat geeft je niet het recht zo maar dingen uit je duim te zuigen. We (Diego en Dora) zijn dan dus ook absoluut niet met elke co op een ander acc gestart om def te maken. Dat is gewon bullshit. Zoals al gezegd kwam de def zoals Dora al zei van (geloof het of niet) stamgenoten.

Ik ga er verder niet al te veel woorden meer aan vuil maken maar ik zou jullie er graag op willen wijzen dat het niet bepaald achtenswaardig is om zo'n 'sore loser' te zijn. Verzin geen leugens en neem je verlies met waardigheid.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77681

Guest
Ik heb niet eens op kleine johannes gespeeld :eek:

Oh, onderstaande komt rechtstreeks uit één of andere w50 skypechat:


[5-8-2016 00:59:10] Benji: zijn 2 accounts op w50 die fucking 4846 boostaccounts hadden in de start :p
[5-8-2016 00:59:16] Satedude: wie?
[5-8-2016 00:59:19] Benji: diego en dora
[5-8-2016 00:59:22] Benji: w50
[5-8-2016 00:59:26] Satedude: nubs
[5-8-2016 00:59:31] Benji: heb hoofddorp van dora nog kunnen pakken
[5-8-2016 00:59:35] Benji: stond 3.5k each in :|
[5-8-2016 00:59:40] Benji: terwijl die zelf full off start had
[5-8-2016 00:59:50] Benji: en dag erna kwamen ze met 6vs1



Moest je het nu nog gaan ontkennen, zet ik gerust een screenie van het desbetreffende gedeelte hier neer hoor.



En een timebot heb ik niet en ga ik ook nooit gebruiken aangezien ik geen ban wil krijgen.

hier een bewijsje

https://gyazo.com/1e914cd86e5314b79e189b1b112c3f15

print van in de gyazo

http://prnt.sc/bxeb8x

Fair enough I guess, alsnog wist men verder niks te snipen, en op 14 ms met hooguit 5 of 6 kansen leek wel heel onwaarschijnlijk.

Dus je hebt al heel wat foute conclusies getrokken, nee ik speelde niet op johannes, en nee team KJ gebruikte geen timebot. Met goed geluk heeft een medespeler op 14 ms kunnen snipen :)

Heel wat foute aannames zeg je, net als toen Diego vroeg waarom Bacon Dora steeds aan het scouten was, en KJ stelde "wij kennen die niet, niks mee te maken"

Jij liegt meer dan een gemiddelde politicus.

Verder is bacon een tw vriend waarmee ik samenwerk, zie niet in wat daar fout mee is lol. Die boostaccounts moet je maar aan diego vragen wat dat moet voorstellen.

Dus je loopt huilie huilie te doen over boosts, terwijl die bacon voor jou/jullie zit te scouten, je roept iets over full off en def hebben, ben dan benieuwd hoe je aan die ODD op je 1e dorp kwam, voordat jullie AH hadden, geblokt met je bijl ofzo?
Die stam die jullie kapot gekata'd hebben, stuurde ons overigens een scout report wat toonde dat er bij jullie boost def stond, dus wat zit je in vredesnaam uit je nek te zwammen?

Overigens zijn wij van kleine johannes niet zo zielig geweest om met elke co een ander acc te starten zodat we ons vol konden zetten met def.
Dat is dan ook niet het geval, 4 accounts waar van er 1 ful def is gegaan, die na jullie aanvallen geen def meer had en gestopt is, en daarom dan maar overgenomen.

Schandalig dat je met zulke hoeveelheden def nog je hoofddorp verloren was, aardig gebrek aan skills want het was makkelijk te voorkomen .

Tjah, off start beats def start, niks schandaligs aan.
Gebrek aan skils, nou volgens mij namen jullie dat dorp enkel over omdat het geluk in ons nadeel was, anders had je er nog meer adels op kapot gelopen.
En idd, had Diego zijn def op tijd geweest hadden jullie helemaal kats doodgelopen.

Laten we dan nog maar zwijgen over bacon die kata's op de boerderij kreeg over 20 + uur van iemand die ook jullie stammetje gezeten had . Team kleine johannes heeft imo het beste uit de situatie gehaald en nog heel wat schade aangericht aan jou en je zielige slaafjes ;)

Ik weeet niks van die kata aanval, maar zou kunnen.
En och als jij stamgenoten zielige slaafjes noemt, snap ik wel dat je stamloos bleef.

Team Johannes speelde zelf met boosts, word gerekt en gaat dan huilie doen over boosts die er niet waren, tjah wie snapt het dan niet helemaal?
Schade aangericht, ja lekker sneu dorpen afbreken, techs downgraden en spiken met diezelfde boosts.

Er is er maar 1 zielig, en bovendien een geweldige leugenaar, en dat ben jij.

Hoezo heeft Dora het over billenmaatjes van KJ terwijl hij overal slaafjes had zitten?
Dat jij nog zo'n grote muil op durft te zetten:redface:

Jij zat ook op dat geweldig gerekte account ofzo?
 

DeletedUser

Guest
Ben ik de enige die bij God geen idee heeft waar dit over gaat?
 

DeletedUser73657

Guest
Ik heb idd gezegd dat ik er speelde omdat mijn team graag anoniem wou spelen en ik niet zonder hun toestemming dat ga schenden. Dus heb ik maar ff gezegd dat ik het was. Maar ik heb nooit op KJ gespeeld, kan daar genoeg bewijzen van posten indien je dat echt wenst.

En nee KJ had geen boost accounts zoals guilty crown of andere shitnoobs die katas voor ons sturen over 30+ uur ;) een tw vriend die af en toe eens logde omdat die niet actief genoeg kon zijn om een full time acc te runnen en waar we mee samenwerkte. Heel iets anders dan accounts die def voor ons maken en we daarna lekker internen om eerst te profiteren van de def en dan nog eens van het gratis dorp. Das eerder jouw manier van spelen :)

Over die snipes, er waren snipes gebeurd maar die vielen weg omdat er niemand online was om te cancelsnipen bij ons defdorp en daarom verloren we dat dorp en viel onze snipe nog eens weg. Zoiets mag niet gebeuren maar als niemand online kan zijn dan is dat jammer genoeg zo en kan je er weinig aan doen.

Verder nog veel plezier op deze wereld , ik hoop dat we ooit met mekaar in oorlog komen zodat ik je even de echte definitie van rekken kan laten zien. ( met boostaccounts en slaafjes winnen in een 6 of 7 vs 2 situatie noem ik niet echt rekken namelijk :eek: )
 
Reactiescore
3.457
>> Ik weeet niks van die kata aanval, maar zou kunnen.<<

Ah ja zou ik ook zeggen
Erg toevallig dat deze aanval kwam op de dag dat jullie KJ aanvielen, erg toevallig dat deze aanvallen kwamen van je ex stamgenoot.

Wie had het nu over zielig?
 

DeletedUser61174

Guest
Wanneer komen de interessante discussies, want die lappen tekst ga ik dus echt niet lezen he.
 

DeletedUser61174

Guest
Tante, ik ben volwassen nu, je kunt me niet meer commanderen :$
 
Bovenaan