Praathoek

DeletedUser61134

Guest
Ja, we geven ze een compleet nieuw onderkomen, van alle gemakken voorzien, kosten nog moeite worden gespaard. Daar waar onze eigen ouderen slechts 1 maal per week gewassen kunnen worden, om over de rest van de dagelijkse verzorging die NODIG is maar er niet is naar te zwijgen, geven we aan mensen die NIKS en voor 90% van hen zal
dat ook nooit gaan gebeuren, aan onze maatschappij bijdragen, is niks te gortig.
We geven ze eten, nieuwe kleren, een telefoon en als het aan onze regering ligt, mag straks de hele familie overkomen en komen profiteren van ons sociaal stelsel.

Dat tuig dat het geweld ontvlucht, maar dat dagelijks met elkaar op de vuist gaat in elk AZC, dat tuig dat honderden kilometers reist, wat naar eigen zeggen een levensgevaarlijke ondernemening is, maar uit vrees voor eigen leven hebben ze geen andere keus, om dan vervolgens in hongerstaking te gaan want het AZC waarin ze tijdelijk verblijven is niet luxe genoeg.

Je hebt gelijk, wij verdienen aanslagen voor zo stom te zijn dat tuig uit de middeleeuwen te helpen.

Tja en stop 20 AF posters in 1 hok en er zal niemand knokken? :p
En je wil zeggen dat jij niet zou klagen als je in een hok gedrukt word?

+ maar 1 op 1000 klaagt, de media mentioned de andere 999 gewoon niet en vaak zijn dat economische vluchtelingen.
Ik ken meer die Nederland geweldig vind om alles wat we doen.
No clue waar de media telkens die odd one out vind.

@Boregore

Tja gister bleek heel TW bij de 1,2% topklasse van NL te horen kwa intelligentie (W50 chat)
Dus blijkbaar ben ik dan normaal met al mijn soortgenoten (cwl)
 
Reactiescore
276
In het spotprenten topic de aanslagen in Europa goedpraten. We hebben als community een nieuw dieptepunt bereikt, gefeliciteerd allemaal!
 
Reactiescore
88
Voor dergelijke doodsbedreigingen en radicale gedachten sluiten ze mensen op, dus zou je sociopatische gedachten toch wat meer voor jezelf houden.

@ Ragey, 1 speler kan je moeilijk de community noemen he :p
 

DeletedUser61134

Guest
Volgens mij is het dieptepunt dat jullie (alle wilders stemmers) de miljoenen doden in het midden-oosten rechtvaardigen.
 

DeletedUser

Guest
Tja en stop 20 AF posters in 1 hok en er zal niemand knokken? :p
En je wil zeggen dat jij niet zou klagen als je in een hok gedrukt word?

Indien ik mijn vaderland zou moeten ontvluchten, en in een ander land GRATIS opgevangen en geholpen word, zou ik me prima weten te gedragen.
Maar ja normen en waarden zijn aan jou niet besteed.

+ maar 1 op 1000 klaagt, de media mentioned de andere 999 gewoon niet en vaak zijn dat economische vluchtelingen.
Ik ken meer die Nederland geweldig vind om alles wat we doen.
No clue waar de media telkens die odd one out vind.

Elke gold digger die het lef heeft te klagen, is er 1 te veel.
Logisch dat steeds die enkelingen eruit gepikt worden.

Daarbij geld de opname van asielzoekers enkel voor die uit Syrie, en worden zo goed en zo kwaad als het kan de anderen meteen op vliegtuig retour gezet.
 

DeletedUser61134

Guest
Indien ik mijn vaderland zou moeten ontvluchten, en in een ander land GRATIS opgevangen en geholpen word, zou ik me prima weten te gedragen.
Maar ja normen en waarden zijn aan jou niet besteed.


Elke gold digger die het lef heeft te klagen, is er 1 te veel.
Logisch dat steeds die enkelingen eruit gepikt worden.

Daarbij geld de opname van asielzoekers enkel voor die uit Syrie, en worden zo goed en zo kwaad als het kan de anderen meteen op vliegtuig retour gezet.

Ik denk dat de praktijk toch wat anders werkt, maar oke blijkbaar kan je heel goed tegen 100 mensen op 10 bij 10.

Hoezo golddigger? Je hebt hier ook genoeg henkies die buiten de supermarkt schreeuwen wat er allemaal verkeerd is.
Ook Syrie zal die paar rotte appels hebben.

Geen reden om de 999 die tevreden zijn toegang te gaan weigeren xD
 

DeletedUser73696

Guest
En ik maar denken dat er 3 nieuwe pagina's vol met spotprenten zou staan..
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat de praktijk toch wat anders werkt, maar oke blijkbaar kan je heel goed tegen 100 mensen op 10 bij 10.

Die 10 bij 10 gaat om een tijdelijke opvang, omdat de verblijven voor de langere opvang nog in aanbouw zijn, en als ze daar geen begrip voor kunnen opbrengen heb je echt een plaat voor je kop.

Hoezo golddigger? Je hebt hier ook genoeg henkies die buiten de supermarkt schreeuwen wat er allemaal verkeerd is.
Ook Syrie zal die paar rotte appels hebben.

Henkie betaald belasting dus heeft alle recht zijn mening over wat er volgens hem verkeerd is te ventileren.

Geen reden om de 999 die tevreden zijn toegang te gaan weigeren xD

Dat het voor jou geen reden is, maakt het nog geen reden voor anderen.

In het verleden is al gebleken dat grote groepen mensen vanuit een land met totaal andere, of beter geen, normen en waarden niet in Nederland op hun paats zijn.
 
Reactiescore
88
Volgens mij is het dieptepunt dat jullie (alle wilders stemmers) de miljoenen doden in het midden-oosten rechtvaardigen.

Ik ben niet eens een Nederlander, dus lijkt me sterk dat ik op Wilders stem.
Ik heb ook absoluut geen moeite met de Islam of welke godsdienst iemand ook volgt. Ikzelf ben katholiek opgevoed, ma geloof niet in God.

Jij zegt dat alle aanslagen in Europa nu veroorzaakt zijn door eerdere aanslagen van Amerika in het Midden-Oosten, maar das bullshit.

De aanslagen in Europa zijn georganiseerd door IS, een Islamitische beweging naar eigen zeggen, maar elke rationele persoon kan zien dat die wacko's niks met de Islam te maken hebben. De aanslagen rechtvaardigen is dan ook zo krankjorum als het maar kan worden.

Btw, je zegt de hele tijd dat iedereen zijn eigen mening mag hebben en zijn eigen manier van leven mag leiden, maar komt dan met dat je liever kanker krijgt dan dat je elko het leven gunt.
Seriously, ze zouden je moeten opsluiten.
 

DeletedUser61134

Guest
Die 10 bij 10 gaat om een tijdelijke opvang, omdat de verblijven voor de langere opvang nog in aanbouw zijn, en als ze daar geen begrip voor kunnen opbrengen heb je echt een plaat voor je kop.

Henkie betaald belasting dus heeft alle recht zijn mening over wat er volgens hem verkeerd is te ventileren.

Dat het voor jou geen reden is, maakt het nog geen reden voor anderen.

In het verleden is al gebleken dat grote groepen mensen vanuit een land met totaal andere, of beter geen, normen en waarden niet in Nederland op hun paats zijn.

Er bestaan dingen als taalbarrieres, trauma's irritaties.
Betalen mensen met uitkeringen belasting? Die gaan anders het land niet uit..
Tja, daarom is er officieel een regeling waarbij Asielzoekers teruggaan indien het land weer veilig word beschouwd.

@Borgore

IS is misschien gestoord, maar alsnog de burgers in die landen zijn onschuldig.
Hun platbombarderen is terrorisme.
Aanslagen vanuit IS is vaak wraak op bombardementen. (zie eisen om vrijlatingen of teksten waar ze hun daden in uitleggen)\

En tja, mijn mening ;)
 

DeletedUser61134

Guest
De inhoud van deze post toont dat jij je mijn leestip nog niet machtig hebt gemaakt, bij deze een herkansing (click).

Nee, letterlijk wat het is.
Wilders is voor het slachten van onschuldige burgers.
Wilders stemmers zijn voor het slachten van onschuldige burgers.
Wilders stemmers zijn Pro terrorisme zolang het niet hier gebeurd.
 
Reactiescore
2.303
Iets zegt me dat hier velen op rechts stemmen :eek:
 
Reactiescore
276
Nee, letterlijk wat het is.
Wilders is voor het slachten van onschuldige burgers.
Wilders stemmers zijn voor het slachten van onschuldige burgers.
Wilders stemmers zijn Pro terrorisme zolang het niet hier gebeurd.

Heb je mijn link uberhaupt wel aangeklikt?
 
Bovenaan