CAL vs Deluxe

DeletedUser71249

Guest
Misschien moesten degene die oh zoveel last hebben van ons recruitbeleid een nieuw topic openen, gaan jullie daar samen zagen over de recruit en dan kunnen we hier weer verder met de order van de dag.

Ciske14 bijvoorbeeld die gister door vitalise weg gerekruteerd is, correctie weg ge-edeld natuurlijk ^^
 

DeletedUser64081

Guest
Misschien moesten degene die oh zoveel last hebben van ons recruitbeleid een nieuw topic openen, gaan jullie daar samen zagen over de recruit en dan kunnen we hier weer verder met de order van de dag.

Ciske14 bijvoorbeeld die gister door vitalise weg gerekruteerd is, correctie weg ge-edeld natuurlijk ^^

Misschien moet jij beter lezen voor je reageert. Ik heb al meermaals aangegeven dat de recruits zelf nog niet zo'n ramp zijn, maar de (inconsequente) onderbouwing er van daarentegen wel.
 

DeletedUser71249

Guest
Misschien moet jij beter lezen voor je reageert. Ik heb al meermaals aangegeven dat de recruits zelf nog niet zo'n ramp zijn, maar de (inconsequente) onderbouwing er van daarentegen wel.

Misschien moet jij beter lezen waar ik jouw naam vermeld in mijn post.......ohje ik zie je naam niet staan.

Aangezien ik doel op de spelers die er "moeite" mee hebben zoals vernoemd in het deel waar je mijn post quote en je aangeeft dat de rekrutering geen "ramp" is snap ik niet dat je reageerd.

Gelukkig ben je niet de enige forumposter dus snap ik ook niet dat je je direct aangesproken voelt :)
 

DeletedUser7072

Guest
Misschien moet jij beter lezen voor je reageert. Ik heb al meermaals aangegeven dat de recruits zelf nog niet zo'n ramp zijn, maar de (inconsequente) onderbouwing er van daarentegen wel.

Waarom moeten wij ons verantwoorden tov jou en Vetrix?

Moeten wij onze recruits ook nog extern gaan onderbouwen :eek:
 

DeletedUser76206

Guest
Misschien moesten degene die oh zoveel last hebben van ons recruitbeleid een nieuw topic openen, gaan jullie daar samen zagen over de recruit en dan kunnen we hier weer verder met de order van de dag.

Ciske14 bijvoorbeeld die gister door vitalise weg gerekruteerd is, correctie weg ge-edeld natuurlijk ^^


Een discussie erover mag toch nog wel? Anders heb je geen leven meer in dit topic. En trouwens, mensen verwijzen naar een apart topic omdat ze zagen. Klinkt absurd als je zelf aan het zagen bent dat zij naar een ander topic moeten en niet mogen zagen over het recruitbeleid. Voor de rest, post lekker allen verder ivm de oorlog.
 

DeletedUser71249

Guest
Een discussie kan heerlijk zijn maar niet als er alsmaar over hetzelfde gezaagd word, zijn mensen het niet eens met ons beleid wees dan gewoon happy dat diegene niet in deluxe zitten.

Je vergeet drie keer hakkuh te vemelden voor al het zaguh ^^
 

DeletedUser7072

Guest
Het is vooral raar dat hij zegt geen problemen te hebben met de recruit maar wel met onze onderbouwing van zijn aanname. Hij lijkt daarmee te insinueren dat we ons extern moeten verantwoorden voor ons rekruteringsbeleid. Ik begreep juist eerder dat het wel om de recruit zelf ging, omdat het laf gevonden werd dat wij een lid van een vijandige stam aannamen.
 

DeletedUser64081

Guest
Dat nog niet eens. Maar nu je je wel aan het verantwoorden was deed je dat gewoon op een simplistische manier, gevuld met drogredenen, slappe redenen en inconsequenties.
 

DeletedUser51467

Guest
Tuurlijk is stabben en spioneren een tactiek. Maar recruiten van een speler uit een doodgaande stam waar wij toevallig mee in oorlog zijn is toch heel wat anders dan stabben en spioneren. Daarom noemde ik het achterlijk dat jij stabben en spioneren en zelfde soort van tactiek vind als het recruiten van een speler. Maar een tactiek als stabben en spyen gebruiken wij niet en ook in de toekomst gaan wij dat niet gebruiken. Maar ik snap dat andere stammen er misschien van balen dat Deluxe een speler recruiteerd heeft van de vijand. Want ja, nu staat Deluxe weer iets sterker ten opzichte van andere stammen.

Jij vind het laf, is jou mening en die respecteer ik ook, of ik er wat van aantrek is een ander verhaal. En mijn mening is dat het een tactisch recruit was om een stam lam te leggen. En van mijn mening hoef jij ook niks aan te trekken. Dus we kunnen nu weer verder met de orde van de dag :biggrin:.

Het is inderdaad een ander soort tactiek, stabben en spioneren staan nog een stuk lager. Desondanks zijn het 3 zaken die door het grootste deel van de betere spelers van tw als laf wordt beschouwd en dat heeft een reden. En ja we balen er echt van als Fide dat Deluxe een speler van CAL rekruteery, de stam die ze eerst als bijna noobs beschouwden en een speler die zomaar overstapt naar zijn vijand, dat is echt een rekruut waar ik jaloers op ben. We hebben inderdaad een andere mening en daar kan ik inkomen, je argumenten slaan echter soms op niets zoals Doctore ook al heeft aangehaald.

Misschien moesten degene die oh zoveel last hebben van ons recruitbeleid een nieuw topic openen, gaan jullie daar samen zagen over de recruit en dan kunnen we hier weer verder met de order van de dag.

Ciske14 bijvoorbeeld die gister door vitalise weg gerekruteerd is, correctie weg ge-edeld natuurlijk ^^

Je bent waarschijnlijk het P&P-kanon van Deluxe? We zitten hier nog steeds in het topic Deluxe vs CAL. Als Deluxe een speler van CAL rekruteert mag dit hier zeker aan bod komen. Snap dat je dat liever niet ziet en je alleen maar positieve dingen ziet over Deluxe en ophemeling, maar dit is nog steeds P&P. Je hoeft hier niet te komen, in de praathoek kan je ook spammen.

Waarom moeten wij ons verantwoorden tov jou en Vetrix?

Moeten wij onze recruits ook nog extern gaan onderbouwen :eek:

Je hoeft je niet te verantwoorden als stam, maar we mogen dit zeker aankaarten op het AF. Het is jullie keuze als stam om jullie te verdedigen of niet.
 

DeletedUser64230

Guest
er wordt wel veel moraalridder-achtig gedaan hier, david waar blijf je? :p
 

DeletedUser7072

Guest
Dat ben ik met Exkorez eens haha, ondanks dat we geen vrienden zijn van Pingu lijkt het alsof Pingu leden het meeste begrip heeft voor ons hier terwijl de mensen uit Fide juist de meeste kritiek leveren. Zowel doctore, Vetrix als leaving behind komen uit Fide....

Het is jammer want ik heb Fide zelf erg hoog staan, het is een van de stammen op W49 waar ik de meeste sympathie mee heb. Ik dacht ook dat we elkaar wederzijds respecteerde als rimstammen met een heel erg vergelijkbaar profiel, het is jammer als dat puur door deze recruit niet meer wederzijds is.
 

DeletedUser75767

Guest
er wordt wel veel moraalridder-achtig gedaan hier, david waar blijf je? :p
Dat ben ik met Exkorez eens haha, ondanks dat we geen vrienden zijn van Pingu lijkt het alsof Pingu leden het meeste begrip heeft voor ons hier terwijl de mensen uit Fide juist de meeste kritiek leveren. Zowel doctore, Vetrix als leaving behind komen uit Fide....

Het is jammer want ik heb Fide zelf erg hoog staan, het is een van de stammen op W49 waar ik de meeste sympathie mee heb. Ik dacht ook dat we elkaar wederzijds respecteerde als rimstammen met een heel erg vergelijkbaar profiel, het is jammer als dat puur door deze recruit niet meer wederzijds is.

Het is logisch toch dat er wat aangekaart wordt wat zwakst gezegd frappant is? Als er niks meer aangekaart mag worden waar hebben we een AF voor nodig dan? Om alleen maar te billenlikken?

Dat er kritiek wordt geuit neemt trouwens niet weg dat er respect geuit kan worden, kritiek is ook iets waar je van kan groeien mits je er goed mee omgaat.
 

DeletedUser7072

Guest
Het is ook niet erg, het is enkel opvallend dat iedereen die kritiek heeft uit Fide komt :D

Daar wees ik even op. Je kan ons ook dankbaar zijn he, dankzij die nieuwe recruit hebben we wel wat leven in dit forum gebracht. Alleen om die reden is het eigenlijk al een goede recruit.
 

DeletedUser75767

Guest
Het is ook niet erg, het is enkel opvallend dat iedereen die kritiek heeft uit Fide komt :D

Daar wees ik even op. Je kan ons ook dankbaar zijn he, dankzij die nieuwe recruit hebben we wel wat leven in dit forum gebracht. Alleen om die reden is het eigenlijk al een goede recruit.
Eerst zijn de mensen uit Fide die beginnen, nu moeten we jullie dankbaar zijn voor het nieuwe leven op het forum :D. Make up your mind.
 

DeletedUser7072

Guest
Als ik moet kiezen, wees ons dan maar dankbaar voor het nieuwe leven op het forum ^^
 

DeletedUser64230

Guest
oh ik reageerde eigenlijk op het feit dat david zichzelf gister zo mooi moraalridder noemde :p en dat

Het is inderdaad een ander soort tactiek, stabben en spioneren staan nog een stuk lager. Desondanks zijn het 3 zaken die door het grootste deel van de betere spelers van tw als laf wordt beschouwd en dat heeft een reden.

Dit^ soort dingen echt van 0 waarde zijn als opmerkingen.
Ik snap ergernis, van beider kant.. maartoch :p
dat soort dingen zijn invulbaar voor ieder naar eigen mening, en worden door velen wel afgeschreven als "vies spel" of dergelijk.. maar ze zullen zelf zodra ze de kans hebben gewoon een spion het spel in brengen :p en je kan me heel leuk vertellen van jaaa ik zelf zou dat nooit doen blablabla.. gelukkig is zelfkennis begin van alle macht en schijnen die mensen niet-echt machtig te worden over duur :p mislukte moraalridders :D

alas, stabben is ongehoord, dat realiseerd zich wel iedereen echter

ben je toch maar een ander account gaan zoeken?^^

wie ben jij? waar gaat dit over? o.o
 

DeletedUser7072

Guest
Jij wist dankzij een spion uit HoA op voorhand dat ze een massa op je plande, dus je kan beter zwijgen over spionnen :D

En inderdaad, ik denk dat er echt maar heel weinig mensen zijn die info in hun belang principieel zouden weigeren als ze het aangeboden krijgen, dan moet je wel sterk in je schoenen staan.
 

DeletedUser64230

Guest
Jij wist dankzij een spion uit HoA op voorhand dat ze een massa op je plande, dus je kan beter zwijgen over spionnen :D

En inderdaad, ik denk dat er echt maar heel weinig mensen zijn die info in hun belang principieel zouden weigeren als ze het aangeboden krijgen, dan moet je wel sterk in je schoenen staan.

eh.. klopt, maar dat is totaal irrelevant aan wat ik zei?
laat staan dat ik uit oorzaak gevolg relatie hierdoor mn mond moet houden? (cwl)
 
Bovenaan