CAL vs Deluxe

DeletedUser75778

Guest
er wordt wel veel moraalridder-achtig gedaan hier, david waar blijf je? :p

Arrived, safe and sound!

Dat ben ik met Exkorez eens haha, ondanks dat we geen vrienden zijn van Pingu lijkt het alsof Pingu leden het meeste begrip heeft voor ons hier terwijl de mensen uit Fide juist de meeste kritiek leveren. Zowel doctore, Vetrix als leaving behind komen uit Fide....

Het is jammer want ik heb Fide zelf erg hoog staan, het is een van de stammen op W49 waar ik de meeste sympathie mee heb. Ik dacht ook dat we elkaar wederzijds respecteerde als rimstammen met een heel erg vergelijkbaar profiel, het is jammer als dat puur door deze recruit niet meer wederzijds is.

Onzin natuurlijk dat hierdoor de betrekkingen zouden veranderen :tongue: Niet dat we vanuit Fide enig openbaar oordeel hebben uit hebben gesproken over jullie stam, maar afijn.

Het is ook niet erg, het is enkel opvallend dat iedereen die kritiek heeft uit Fide komt :D

Daar wees ik even op. Je kan ons ook dankbaar zijn he, dankzij die nieuwe recruit hebben we wel wat leven in dit forum gebracht. Alleen om die reden is het eigenlijk al een goede recruit.

Ik vind het opvallend dat de kritiek enkel uit Fide komt. Deze gebeurtenis is hartstikke interessant om te bespreken, dat is dan ook wat we aan het doen zijn namens Fide. Er valt namelijk van alles over te zeggen. Wij van Fide veroordelen het als een zwakke zet. Het feit dat wij de enige zijn die daar zo over denken, toont heel goed de normen en waarden op deze wereld aan. Blijkbaar wordt er, in tegenstelling tot mij en mijn metgezellen, weinig waarde gehecht aan het morele aspect. Door het gros van de mensen in ieder geval. Dat neem ik niemand kwalijk overigens. Ieder zo zijn eigen visie op het spel.

Verder zijn we ook niet ondankbaar voor de 'activiteit' die dit met zich meebrengt inderdaad. Zorgt voor interessante kwesties en voorvallen.
 

DeletedUser7072

Guest
Er zijn voor en tegenstanders van de recruit geweest, maar alle argumenten waren gebaseerd op technische aspecten zoals edelrichtingen, niemand stelde zich de vraag of het ethisch wel verantwoord was om zo iemand aan te nemen haha. Maar iniedergeval goed om te weten dat Fide een stam is die eer hoog in het vaandel heeft staan, zal jullie enkel ten goede komen op diplomatiek vlak :)

Ik zie het zelf niet als oneervol als we iemand aannemen die tactisch ligt en bovendien op persoonlijk vlak een tijdelijke NAP met zijn ex stamgenoten heeft. Als je naar zijn ligging kijkt zie je dat hij veel waarde heeft bij een eventuele confrontatie met Pingu, die we zeker verwachten. Ik zal hem eens vragen of hij hier wil reageren, we praten nu steeds over de recruit en of het wel zo eervol is, lijkt me dan wel zo verhelderend als hij zelf ook aan het woord komt hier ;)
 

DeletedUser77014

Guest
Word al moe als ik die lange teksten moet lezen, mij zie je hier voorlopig even niet. :D
 

DeletedUser52046

Guest
Ach het lezen van de eerste regel van de alinea moet genoeg zeggen ;)
 

DeletedUser64081

Guest
Dirk Janus, op w45 heb ik in het verleden veel kritiek geuit op de manier van posten van Sander. Dit zei niets over wat ik van zijn stam vond. Hij nam de kritiek ter harte en werd één van de beste posters van allemaal. Onze stammen waren daaropvolgend niet bevriend met elkaar en we hebben P&P tegen elkaar gebruikt, echter zijn we elkaar heel erg gaan waarderen, als tegenstanders.
Misschien is dat een wijze les voor jou. Lees wat er wordt geschreven, doe er je voordeel mee. Onterechte dingen over je stam mag je verdedigen, maar denk na over wat je zegt. Wat onzin is en wat geen onzin is. Ik zeg dit om je te helpen, ik hoop dat je er wat mee doet :)
 
Reactiescore
1.729
Dirk weet echt wel hoe die moet posten. Alleen het p&p is nog wat nieuw voor hem.
 

DeletedUser64081

Guest
Gezien dit een P&P forum is valt er dus nog wat bij te leren. En ja, ook voor mij ;)
 
Reactiescore
1.729
Dirk heeft prachtige posten gemaakt op het serieus vrij forum. Dus mooie posten maken met inhoud kan die super goed, hij kan zo nog een goeie p&per worden. :)
 

DeletedUser64081

Guest
Lijkt me leuk om hem hier te zien groeien dan. Ik weet nog niet wat de verhoudingen tussen onze stammen gaan worden, maar een goede P&P'er is altijd goed, of hij nu bij ons hoort of tegenover ons staat.
 

DeletedUser7072

Guest
Dirk Janus, op w45 heb ik in het verleden veel kritiek geuit op de manier van posten van Sander. Dit zei niets over wat ik van zijn stam vond. Hij nam de kritiek ter harte en werd één van de beste posters van allemaal. Onze stammen waren daaropvolgend niet bevriend met elkaar en we hebben P&P tegen elkaar gebruikt, echter zijn we elkaar heel erg gaan waarderen, als tegenstanders.
Misschien is dat een wijze les voor jou. Lees wat er wordt geschreven, doe er je voordeel mee. Onterechte dingen over je stam mag je verdedigen, maar denk na over wat je zegt. Wat onzin is en wat geen onzin is. Ik zeg dit om je te helpen, ik hoop dat je er wat mee doet :)

Ah Sander Salamander, daarmee heb ik aan het begin van deze wereld nog een damesstam geïnfiltreerd.
 

DeletedUser64081

Guest
Ja, Sander is best een schatje, niet verbazend dat hij succesvol een damesstam kan infiltreren :D
 

DeletedUser77254

Guest
Voor P&P hebben wij uiteraard onze MOH. Die maakt of sloopt een discussie met 1 post. :D
 
Reactiescore
1.729
Ik heb toen FIRM tegen B0RG opgestookt en zo zijn we een oorlog begonnen tegen B0RG die we hebben gewonnen. Op w40 heb ik Covert toen tegen N-S opgestookt en hebben we uiteindelijk ook de oorlog verklaard. Al ging die niet door omdat de Bondgenoten het er niet mee eens waren, en we de grotere dreiging moesten pakken namelijk Error, die nu uiteindelijk ook de wereld heeft gewonnen.

Dus vergis je niet, ik kan het leuk spelen altijd haha.

Toen het w3 fora nog actief was, was ik een jaar of 14/15 dus nogal kinderachtig XD. Nu ben ik al wat serieuzer en effectiever in mijn post.
 

DeletedUser64081

Guest
Als je me nu naar de wc wou hebben ben je inderdaad effectiever. Maar ik betwijfel of dat je doel was?
 
Bovenaan