Golden Awards

Reactiescore
241
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Eelco, Daan

Slechtste leider: Nvt, wel heb ik een hekel aan mensen die niet de verantwoordelijkheid willen nemen voor een stam, maar vervolgens wel zich overal mee bemoeien,en daarmee onbewust de leiding in de weg zitten. :eek:

Liefde :rolleyes:

Don't worry zal niet meer gebeuren, ohjah alleen w49 dan :D

Wat dat tweede deel betreft, als de leiding(freek) zowel intern al extern niet serieus wordt genomen is het nodig dat er andere spelers zijn die een sterke stem hebben binnen de stam en proberen de boel beetje de goede kant op te sturen. Heb je nog aangeboden om eventueel te helpen bij de leiding echter werd dit door jou straal genegeerd. Tijdens de bans was er geen leider Freek te bekennen. Terwijl de spelers die de leiding in de weg stonden de boel bij elkaar hielden. Vervolgens komt Freek na een week radio stilte weer tevoorschijn met een mooie post. De spelers die jou in de weg zitten. Met andere woorden, de spelers die het niet met je eens zijn verlaten de stam. Kort daarna is SIQ volgt de rest. Dan kun je toch de vraag wel stellen op welke spelers/accounts heeft de stam SIQ gehangen. Is dat de leider Freek? Of de spelers zonder wie SIQ niet door kan gaan?

Enorm zwak van Freek, je blaamt nu in feite de val van SIQ aan "de spelers die de leiding in de weg zitten"
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser76166

Guest
Ja, we hebben dus nooit meer dan 1/4 bevolking gehad in welk dorp dan ook daar. Ik sta op het AF bekend om een hoog gehalte van nuances, en daarmee durf ik stellig te zeggen dat er op EoL een uitstekend team zit waar jij ongeacht je frustraties niet over moet gaan praten. Ik kan mij jou nog prima herinneren van W42, waardoor ik jou eigenlijk niet zo serieus kan nemen. No offense.:p

Hahaha jij kan mij herrineren van W42, lijkt me sterk, ik heb nooit wat met jou aan de hand gehad :p

Trouwens, ik had ook niet meer dan 1/4 bevolking daar, namelijk 0/4, want iemand had alle dorpen leeg gezet tijdens een ban, hoezo mag dan niet gezegd worden dat je op een rang staat die je niet verdiend, en dus overschat worden? Lijkt mij behoorlijk genuanceerd en logisch. En dan heb ik nog niks gezegd over Sergioman, volgens zijn profiel onderdeel van Evoker

En wat heeft een hoog gehalte van nuances op het AF eigenlijk te maken met IG prestatie's? Dat mag je me nog even uitleggen.
 

DeletedUser76166

Guest
Liefde :rolleyes:

Don't worry zal niet meer gebeuren, ohjah alleen w49 dan :D

Wat dat tweede deel betreft, als de leiding(freek) zowel intern al extern niet serieus wordt genomen is het nodig dat er andere spelers zijn die een sterke stem hebben binnen de stam en proberen de boel beetje de goede kant op te sturen. Heb je nog aangeboden om eventueel te helpen bij de leiding echter werd dit door jou straal genegeerd. Tijdens de bans was er geen leider Freek te bekennen. Terwijl de spelers die de leiding in de weg stonden de boel bij elkaar hielden. Vervolgens komt Freek na een week radio stilte weer tevoorschijn met een mooie post. De spelers die jou in de weg zitten. Met andere woorden, de spelers die het niet met je eens zijn verlaten de stam. Kort daarna is SIQ volgt de rest. Dan kun je toch de vraag wel stellen op welke spelers/accounts heeft de stam SIQ gehangen. Is dat de leider Freek? Of de spelers zonder wie SIQ niet door kan gaan?

Enorm zwak van Freek, je blaamt nu in feite de val van SIQ aan "de spelers die de leiding in de weg zitten"

Wat dat tweede deel betreft, als de leiding(freek) zowel intern al extern niet serieus wordt genomen is het nodig dat er andere spelers zijn die een sterke stem hebben binnen de stam en proberen de boel beetje de goede kant op te sturen.
Hahaha, wauw, dus jij wilde beweren dat het niet functioneren van de leiding aan mij lag? Weet jij nog waarom Piet opstapte? Dat is namelijk al flink lang geleden maar jij was er al, en zelfs hij had dergelijke argumenten :p.

Overigens had ik het helemaal niet over het in de weg zitten van mij, maar de andere leiding als Robin & Mike, daarbij, ik was niet degene die met de rekrutatie van o.a. jo man zich zo ongelooflijk opzich zelf gericht gedroeg.. Of degene die bij de eerste wave 'er niet was'.

Heb je nog aangeboden om eventueel te helpen bij de leiding echter werd dit door jou straal genegeerd. Tijdens de bans was er geen leider Freek te bekennen. Terwijl de spelers die de leiding in de weg stonden de boel bij elkaar hielden. Vervolgens komt Freek na een week radio stilte weer tevoorschijn met een mooie post.
Wat had jij gewild dan, ik was geband, ik KON helemaal niet posten, sowieso niks, dus nogal logisch dat ik pas post als ik terug ben nietwaar?


De spelers die jou in de weg zitten. Met andere woorden, de spelers die het niet met je eens zijn verlaten de stam.
Hoezo, de eerste 3 leaves waren schedel Chef en Jadeon, ik heb met alle 3 een goede band, Mike heb ik zelf in contact gebracht met de beheerders van Chef, Jadeon is mijn co op w49 en met schedel heb ik nooit moeite gehad?

Dan kun je toch de vraag wel stellen op welke spelers/accounts heeft de stam SIQ gehangen. Is dat de leider Freek? Of de spelers zonder wie SIQ niet door kan gaan?
Hmm de eerste die vertrokken en dus de stekker er min of meer uittrokken waren schedel, Jadeon & Chef, met schedel heb ik nooit problemen gehad en met die andere 2 kan ik het uitstekend vinden, dus ik denk dat laatste :rolleyes:

Overigens heb ik nooit gezegd dat ik het over jou had, ik had het gewoon over spelers in het algemeen, maar ik ben blij dat jij je zo aangesproken voelt... :confused:


Enorm zwak van Freek, je blaamt nu in feite de val van SIQ aan "de spelers die de leiding in de weg zitten"
Helemaal niet, ik zeg alleen dat ik dat slecht vind, mensen die zich overal tot de max mee bemoeien maar geen verantwoordelijkheid nemen, ik heb SiQ daarin niet eens genoemd?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73195

Guest
Hahaha jij kan mij herrineren van W42, lijkt me sterk, ik heb nooit wat met jou aan de hand gehad :p

Als leider van Seau. heb ik in mijn diplomatische rol met de stammen waartegen jij frontte genoeg van je waargenomen. Dat je mij niet kent zegt niets over de omgekeerde weg. Ik hoop verder niet dat je hier je rol op 42 wilt gaan propageren.:eek:

Trouwens, ik had ook niet meer dan 1/4 bevolking daar, namelijk 0/4, want iemand had alle dorpen leeg gezet tijdens een ban,
Je had het over dorpen verliezen aan jouw mb. Wat heeft jouw bevolking daar mee uit te staan?:eek: Je had het over het niet verzenden van OS achter mijn edels. Wat heeft jouw voorradige bevolking daar mee uit te staan? Bar weinig. Mijn punt blijft staan, en indien je dat wilt pareren dan is mijn vooroordeel over jouw persoon vrij terecht.

En wat heeft een hoog gehalte van nuances op het AF eigenlijk te maken met IG prestatie's? Dat mag je me nog even uitleggen.
Je blijft maar met aparte conclusies komen. Ik gaf aan dat ik genuanceerd post, maar alsnog durfde te zeggen dat EoL een uitstekend team heeft. Daar kun je het wegens frustraties of een gebrek aan informatie mee oneens zijn, maar daarmee is er met mijn formulering nog niks mis.

Geen enorm sterke post van me dit, daar het een dom gesprekje is. Maar goed, wat moet ik anders met zulke opmerkingen.
 

DeletedUser76166

Guest
Als leider van Seau. heb ik in mijn diplomatische rol met de stammen waartegen jij front genoeg van je waargenomen. Dat je mij niet kent zegt niets over de omgekeerde weg. Ik hoop verder niet dat je hier je rol op 42 wilt gaan propageren.
Mja, je kan me dus niet herinneren, je hebt alleen in je 'diplomatische rol' wat over mij gehoord van Bart Jan? Dat lijkt mij redelijk subjectief, en dan weet ik nog niet eens wat Bart Jan verteld heeft, overigens zijn mijn statistieken op w42 helemaal niet slecht, ik heb er ook niet lang genoeg gespeeld om slechte statestieken te hebben, Vitae/Fury viel al kort na mijn toetreden en daarna heb ik enkel bij tijd en wijle de AM geactiveerd..

Je had het over dorpen verliezen aan jouw mb. Wat heeft jouw bevolking daar mee uit te staan? Je had het over het niet verzenden van OS achter mijn edels. Wat heeft jouw voorradige bevolking daar mee uit te staan? Bar weinig. Mijn punt blijft staan, en indien je dat wilt pareren dan is mijn vooroordeel over jouw persoon vrij terecht.
Ik ben bang dat je 2 dingen door mekaar haalt, want ik heb het over 2 punten, enerzijds heb ik het over mijn account dat dorpen pakt van EoL wat ik een redelijke blamage vind voor EoL gezien de status van mijn account, en jullie weten ook hoe dat eruit ziet, jullie hebben immers zelf overal clears op gestuurd tijdens de ban. En anderzijds heb ik het over mijn MB's die in staat zijn om dorpen te pakken van jullie, dat is niet bepaald goede reclame lijkt mij?

Je blijft maar met aparte conclusies komen. Ik gaf aan dat ik genuanceerd post, maar alsnog durfde te zeggen dat EoL een uitstekend heeft. Daar kun je het wegens frustraties of een gebrek aan informatie mee oneens zijn, maar daarmee is er met mijn formulering nog niks mis.
Hmm, klopt, bij het overnieuw lezen van jou post zie ik dat ik hem verkeerd heb begrepen.
 
Reactiescore
241
Hahaha, wauw, dus jij wilde beweren dat het niet functioneren van de leiding aan mij lag? Weet jij nog waarom Piet opstapte? Dat is namelijk al flink lang geleden maar jij was er al, en zelfs hij had dergelijke argumenten :p.

Niet alleen aan jou, maar een toegevoegde waarde was je zeker niet. Je was zelden actief en werd niet vaak wat van je gehoord. Als leider moet je wel de tijd hebben en aanwezig zijn.

Overigens had ik het helemaal niet over het in de weg zitten van mij, maar de andere leiding als Robin & Mike, daarbij, ik was niet degene die met de rekrutatie van o.a. jo man zich zo ongelooflijk opzich zelf gericht gedroeg.. Of degene die bij de eerste wave 'er niet was'.

Niet iedereen wil R2W en enkel spelers aannemen om de def, als je op heb gelet weet je ook dat dat op mezelf gericht is mis plaatst is. Carapax, janvier en cleo wilde ik ook niet laten joinen en die lagen niet in mijn edel gebied. Totaal misplaatst argument dit.

Bij die eerste wave? Heb ik gewoon alles gestuurd, due weet niet waar je het nu weer over hebt.... dat mijn aanvallen later aankwamen was de fout van de planning, kreeg twee dagen van te voren te horen dat we vrijdag moesten sturen. Tja als je die dag pas s'avonds laat thuis bent kan je er vrij weinig aan doen, heb toen nog vv gevraagd maar niemand wilde/kon sturen. En zoals je weet lag grutte ver bij de targets vandaan. Dit zijn dingen waar je als planner rekening mee moet houden.

Wat had jij gewild dan, ik was geband, ik KON helemaal niet posten, sowieso niks, dus nogal logisch dat ik pas post als ik terug ben nietwaar?

Tegenwoordig is er skype, SIQ had ook een skype chat waar je ook deel van uit maakte. Daar kwamen je vrijwel niet kijken, ook bij nap regelen en alles was je als leider van SIQ niet betrokken. Robin stapte de eerste dag van de ban als leider uit de stam... Wederom een zwak argument.


Hoezo, de eerste 3 leaves waren schedel Chef en Jadeon, ik heb met alle 3 een goede band, Mike heb ik zelf in contact gebracht met de beheerders van Chef, Jadeon is mijn co op w49 en met schedel heb ik nooit moeite gehad?

Als je op dat moment online was geweest en het forum gevolgd hebt had je geweten dat schedel en kort daarna Grutte de stam verlieten. Gevolgd door Chef en Nakha. Beetje vreemd dat je tw stats klakkeloos overneemt en gelooft dat er 10 leden op de zelfde seconde de stam leavden.

Hmm de eerste die vertrokken en dus de stekker er min of meer uittrokken waren schedel, Jadeon & Chef, met schedel heb ik nooit problemen gehad en met die andere 2 kan ik het uitstekend vinden, dus ik denk dat laatste :rolleyes:

Zoals ik hier boven uitlegde is dit onzin, je was er blijkbaar niet bij afwezig en net zoals je zo vaak was niet aanwezig voor de stam tijdens zijn crisis momenten. Dus je punten slaan hier weer op niks.

Overigens heb ik nooit gezegd dat ik het over jou had, ik had het gewoon over spelers in het algemeen, maar ik ben blij dat jij je zo aangesproken voelt... :confused:

Je hebt jij in de stam skype duidelijk laten merken dat je vond dat ik jullie tegenwerkte, argumenten heb ik hier nooit voor gekregen. Zie ze graag tegemoet zal ik ze net zo makkelijk ontkrachten als je vorige waardeloze argumenten.

Helemaal niet, ik zeg alleen dat ik dat slecht vind, mensen die zich overal tot de max mee bemoeien maar geen verantwoordelijkheid nemen, ik heb SiQ daarin niet eens genoemd?

Je hebt dat in de stam skype genoemd, dus vrij logisch dat ik aan neem dat je het hier over hetzelfde hebt ;)
 

DeletedUser73195

Guest
Ik ben bang dat je 2 dingen door mekaar haalt, want ik heb het over 2 punten, enerzijds heb ik het over mijn account dat dorpen pakt van EoL wat ik een redelijke blamage vind voor EoL gezien de status van mijn account, en jullie weten ook hoe dat eruit ziet, jullie hebben immers zelf overal clears op gestuurd tijdens de ban. En anderzijds heb ik het over mijn MB's die in staat zijn om dorpen te pakken van jullie, dat is niet bepaald goede reclame lijkt mij?
Moet ik het feit dat we geen mobiele troepen hadden herhalen?
Daarnaast heb je het over de afgelopen dagen. Ik zal je de stats ervan even bijhalen, dan wordt je punt over jouw persoonlijke dorpswinsten op EoL al helemaal wat lachwekkend:

Zijde 1:
Spelers: Evoker of Lament
Zijde 2:
Spelers: templar knight1983

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 5
Kant 2: 1
Verschil: 4

chart
 

DeletedUser76166

Guest
Zijde 1:
Spelers: templar knight1983, MyNameIsLisa, Koning MachoMan
Zijde 2:
Spelers: Evoker of Lament, Sergioman

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 34
Kant 2: 19
Verschil: 15

chart
 

DeletedUser73195

Guest
Zijde 1:
Spelers: templar knight1983, MyNameIsLisa, Koning MachoMan
Zijde 2:
Spelers: Evoker of Lament, Sergioman

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 34
Kant 2: 19
Verschil: 15

chart

Ten eerste ging het over de specifieke overnames van templar knight t.o.v. EoL, wat tracht je te melden met die stats? Want ik wil ook best wat namen toevoegen waardoor het weer rooskleurig is hoor. Zie hier: het volledige front.

Zijde 1:
Spelers: Evoker of Lament, Sergioman, een noob
Zijde 2:
Spelers: templar knight1983, MyNameIsLisa, Koning MachoMan, Abuser

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 12
Kant 2: 5
Verschil: 7

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 101,252
Kant 2: 43,231
Verschil: 58,021

chart
 

DeletedUser76166

Guest
Niet iedereen wil R2W en enkel spelers aannemen om de def, als je op heb gelet weet je ook dat dat op mezelf gericht is mis plaatst is. Carapax, janvier en cleo wilde ik ook niet laten joinen en die lagen niet in mijn edel gebied. Totaal misplaatst argument dit.

Nee, maar een overgrote meerderheid wilde desbetreffende spelers destijds wel en er was maar een account dat niet eens wilde onderhandelen.

Tegenwoordig is er skype, SIQ had ook een skype chat waar je ook deel van uit maakte. Daar kwamen je vrijwel niet kijken, ook bij nap regelen en alles was je als leider van SIQ niet betrokken. Robin stapte de eerste dag van de ban als leider uit de stam... Wederom een zwak argument.
Ja, maar jij zegt dat ik achteraf opeens kwam met een mooie post, dat is nogal logisch als ik er eerst niet bijkwam, maar misschien kun je je eigen post even herlezen..

Als je op dat moment online was geweest en het forum gevolgd hebt had je geweten dat schedel en kort daarna Grutte de stam verlieten. Gevolgd door Chef en Nakha. Beetje vreemd dat je tw stats klakkeloos overneemt en gelooft dat er 10 leden op de zelfde seconde de stam leavden.
Mja, ik heb inderdaad enkel kale feiten, maar helemaal mooi dat je trots bent op het feit dat je als een van de eerste vertrok. Goed werk man!

Je hebt jij in de stam skype duidelijk laten merken dat je vond dat ik jullie tegenwerkte, argumenten heb ik hier nooit voor gekregen. Zie ze graag tegemoet zal ik ze net zo makkelijk ontkrachten als je vorige waardeloze argumenten.
Je hebt er ook nooit om gevraagd.
Overigens had ik het hierbij niet over jou, maar bon, jij mag vinden dat ik dat wil vond:confused:, ik zie het alleen wel als een bevestiging van je eigen gedachtegang dat je de leiding tegenwerkte.
 

DeletedUser76166

Guest
Ten eerste ging het over de specifieke overnames van templar knight t.o.v. EoL, wat tracht je te melden met die stats? Want ik wil ook best wat namen toevoegen waardoor het weer rooskleurig is hoor. Zie hier: het volledige front.

Zijde 1:
Spelers: Evoker of Lament, Sergioman, een noob
Zijde 2:
Spelers: templar knight1983, MyNameIsLisa, Koning MachoMan, Abuser

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 12
Kant 2: 5
Verschil: 7

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 101,252
Kant 2: 43,231
Verschil: 58,021

chart

Waarom staat die nu opeens op de laatste 48 uur?
 

DeletedUser73497

Guest
De beste stam speler: Joren/Mike van Chef Roadkill, beide spelers hebben zich altijd op een positieve manier ingezet voor de stam en haar leden. Overigens past Robin van Jadeonfounder ook in dit rijtje.. Verdiend!

Beste leider: Hmm, ik denk dat ik hier ga voor Robin/Mike & voor Deca Ftype, als je een stam zolang draaiende kan houden terwijl daan je medeleider is dan heb je de boel goed voor mekaar.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Spelers van: Chef Roadkill, Jadeonfounder, Abuser, Schedel en natuurlijk mijn oude co Jurgen!

Voor wie heb je nu echt respect: Robin, Jurgen(ex templar, niet ftype) Abuser, MyNameIsLisa (Als MB gewoon flink dorpen pakken van deca! Heldin! )

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Jurgen & Robin!

Dankje Freek!
Zeer mooi lijstje :)
 

DeletedUser73497

Guest
Ja, we hebben dus nooit meer dan 1/4 bevolking gehad in welk dorp dan ook daar. Ik sta op het AF bekend om een hoog gehalte van nuances, en daarmee durf ik stellig te zeggen dat er op EoL een uitstekend team zit waar jij ongeacht je frustraties niet over moet gaan praten. Ik kan mij jou nog prima herinneren van W42, waardoor ik jou eigenlijk niet zo serieus kan nemen. No offense.:p

Hoe verklaar je dan dat spelers zelfs stamgenoten vinden dat je niet echt fair gespeeld heb tegenover een ban account, dit verdient toch een ego plekje..

Of ga je ons nu ook zeggen dat je mij niet serieus moet nemen?
 

DeletedUser

Guest
Waarom staat die nu opeens op de laatste 48 uur?

Zijde 1:
Spelers: Evoker of Lament, Sergioman, een noob
Zijde 2:
Spelers: MyNameIsLisa, templar knight1983, Koning MachoMan, Abuser

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 13
Kant 2: 7
Verschil: 6

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 111,033
Kant 2: 61,403
Verschil: 49,630

chart



alsof dat zo'n groot verschil is :p
 

DeletedUser73497

Guest
Liefde :rolleyes:

Don't worry zal niet meer gebeuren, ohjah alleen w49 dan :D

Wat dat tweede deel betreft, als de leiding(freek) zowel intern al extern niet serieus wordt genomen is het nodig dat er andere spelers zijn die een sterke stem hebben binnen de stam en proberen de boel beetje de goede kant op te sturen. Heb je nog aangeboden om eventueel te helpen bij de leiding echter werd dit door jou straal genegeerd. Tijdens de bans was er geen leider Freek te bekennen. Terwijl de spelers die de leiding in de weg stonden de boel bij elkaar hielden. Vervolgens komt Freek na een week radio stilte weer tevoorschijn met een mooie post. De spelers die jou in de weg zitten. Met andere woorden, de spelers die het niet met je eens zijn verlaten de stam. Kort daarna is SIQ volgt de rest. Dan kun je toch de vraag wel stellen op welke spelers/accounts heeft de stam SIQ gehangen. Is dat de leider Freek? Of de spelers zonder wie SIQ niet door kan gaan?

Enorm zwak van Freek, je blaamt nu in feite de val van SIQ aan "de spelers die de leiding in de weg zitten"

Zou je beter een beetje gedeisd houden want jij vat ook zaken op hoe het jullie uitkomt. Zo kick je personen uit een skypegesprek zonder de echte feiten te kennen... En de val van SiQ heeft echter niet te maken met de leiding maar dit kwam grotendeels door de ban en het geruzie binnen SiQ!
 
Reactiescore
241
Nee, maar een overgrote meerderheid wilde desbetreffende spelers destijds wel en er was maar een account dat niet eens wilde onderhandelen.

Ik ben twee dagen met muskebiers, jo men en lemarcq aan het onderhandelen geweest. Hier nam jij idd maar vijf minuutjes aan deel, verder bemoeide je je er niet mee xD


Ja, maar jij zegt dat ik achteraf opeens kwam met een mooie post, dat is nogal logisch als ik er eerst niet bijkwam, maar misschien kun je je eigen post even herlezen..

Ik snap ook wel dat je niet op het forum kan posten tijdens een ban, in skype chat van de stam chat was je ook niet te bekennen. Nog heb je als leiding een NAP kunnen regelen of iets anders nuttigs kunnen doen


Mja, ik heb inderdaad enkel kale feiten, maar helemaal mooi dat je trots bent op het feit dat je als een van de eerste vertrok. Goed werk man!

Feiten ja, maar dan moet je wel ware feiten vertellen:eek:

Overigens had ik het hierbij niet over jou, maar bon, jij mag vinden dat ik dat wil vond:confused:, ik zie het alleen wel als een bevestiging van je eigen gedachtegang dat je de leiding tegenwerkte.

Mwa, je viel me meerdere keren aan de afgelopen dagen en opeens sta ik hier op het lijstje dat je niet bij me in de stam wil zitten. Dan is de conclusie makkelijk te maken

Zou je beter een beetje gedeisd houden want jij vat ook zaken op hoe het jullie uitkomt. Zo kick je personen uit een skypegesprek zonder de echte feiten te kennen... En de val van SiQ heeft echter niet te maken met de leiding maar dit kwam grotendeels door de ban en het geruzie binnen SiQ!

Niet nodig, Jij verliet als leider de stam terwijl die stam in nood was. Dit is het domste was een leider kan doen en in dat opzicht faalde je al. Een week later mag je toch weer terug komen, bied je je verontschuldigingen aan en zeg je dat je je schaamt voor je acties. Twee dagen later schrijf je weer een post dat je de stam binnen 24 uur wilt verlaten... Hoe serieus zou ik je dan nog nemen? Nee Freek en Robin waren goede leiders :)
 

DeletedUser73497

Guest
Haha, lees dan eerst eens de reden waarom ik de stam voor het eerst verliet voor je met dit argument afkomt.

Eelco jij was ook altijd diegene die nooit akkoord ging als we wouden uitbreiden je zat alles dwars...en de tweede leave was omwille van iedereen die de stam uitging wegens het gescheld en als dit soort zaken, ben ik dan verplicht te blijven als iedereen weg ging? Dacht het niet, we wouden de mood opnemen na die bans, ik schreef weer plan uit zonder enige reacties! En ja klopt eelco we hebben nooit de stam tot een goed einde willen brengen in uw ogen :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan