Het einde van Wereld 45!?

DeletedUser73082

Guest
Goh, waarom denk je dat ik gestopt ben in een vroeg stadium? Zou dat misschien iets te maken hebben met het feit waar ik net op doel of is die simpele lijn trekken net iets te moeilijk en gaat dat inzicht je verstand te boven?
 

DeletedUser

Guest
Goh, waarom denk je dat ik gestopt ben in een vroeg stadium? Zou dat misschien iets te maken hebben met het feit waar ik net op doel of is die simpele lijn trekken net iets te moeilijk en gaat dat inzicht je verstand te boven?

Neuh, is gewoon onzin en een excuus zoeken. Maar W45 lager niveau dan andere werelden is dus onzin. Geen enkele wereld is nog op niveau. W45 heeft gewoon zijn kwaliteiten niet kunnen tonen met al dat gezeik.
 

DeletedUser73082

Guest
Excuus? Op elke wereld 45 nagelaten heb ik tot ongeveer het einde doorgespeeld incomings of niet, hier ben ik gestopt zonder een dorp verlies en zijn de dorpen later weggeven. Reden waarom ik stopte was demotivatie in de wereld, er was simpelweg geen goede stam die echt de moeite was om voor door te spelen. Of een wereld wel of niet nog op niveau is heeft er niks mee te maken, het gaat om de vergelijking. De topstammen van deze wereld waren alsnog niet te vergelijken met de topstammen van een W42. Die wereld is in vergelijking tot bijv. een W34 ook niet te vergelijken evenals 45 dat ook niet met 42 is.
 

DeletedUser75122

Guest
Excuus? Op elke wereld 45 nagelaten heb ik tot ongeveer het einde doorgespeeld incomings of niet, hier ben ik gestopt zonder een dorp verlies en zijn de dorpen later weggeven. Reden waarom ik stopte was demotivatie in de wereld, er was simpelweg geen goede stam die echt de moeite was om voor door te spelen. Of een wereld wel of niet nog op niveau is heeft er niks mee te maken, het gaat om de vergelijking. De topstammen van deze wereld waren alsnog niet te vergelijken met de topstammen van een W42. Die wereld is in vergelijking tot bijv. een W34 ook niet te vergelijken evenals 45 dat ook niet met 42 is.

Als ik t mag geloven rende jij weg op w43 waarna finity mij kwam aanklagen dat er niemand meer op DbtD zat. Niet wetende dat ik met tentamens zat maar altijd oproepbaar was (iets wat je zelf eiste als teruggekomen hoofdspeler), maar waar jij wegvluchtte even later zonder mij ooit in te lichten dat ik terug moest komen, was Finity boos op mij.
 

DeletedUser75778

Guest
Nee totaal niet. Noem 1 stam toen ik er nog speelde die het zou redden op al laten we zeggen de wat 'hogere niveau werelden' van de laatste tijd zoals W42 of W43.

Ho ho, ik heb het over potentie in de zin van: het had een leuke wereld kunnen worden. Ongeacht het niveau van spelers, kan er zeker plezier uit zo'n wereld gehaald worden. Ik had best een clash tussen Devo en Ex/Memo willen zien. Geen hoogstaande verschijning, wel aan elkaar gewaagd en dat zorgt voor strijdlust en spelplezier.
 

DeletedUser72524

Guest
Goh, waarom denk je dat ik gestopt ben in een vroeg stadium? Zou dat misschien iets te maken hebben met het feit waar ik net op doel of is die simpele lijn trekken net iets te moeilijk en gaat dat inzicht je verstand te boven?

Het is raar om al een aanname te doen in een vroeg stadium, ik ben ook benieuwd waar jij dit op gebaseerd heb. Misschien kan ik er van leren.
 

DeletedUser64081

Guest
Excuus? Op elke wereld 45 nagelaten heb ik tot ongeveer het einde doorgespeeld incomings of niet, hier ben ik gestopt zonder een dorp verlies en zijn de dorpen later weggeven. Reden waarom ik stopte was demotivatie in de wereld, er was simpelweg geen goede stam die echt de moeite was om voor door te spelen. Of een wereld wel of niet nog op niveau is heeft er niks mee te maken, het gaat om de vergelijking. De topstammen van deze wereld waren alsnog niet te vergelijken met de topstammen van een W42. Die wereld is in vergelijking tot bijv. een W34 ook niet te vergelijken evenals 45 dat ook niet met 42 is.

Azijnzeiken is inderdaad iets wat de wereld beter heeft gemaakt, doe je goed:eek:
 

DeletedUser27722

Guest
Goh, waarom denk je dat ik gestopt ben in een vroeg stadium? Zou dat misschien iets te maken hebben met het feit waar ik net op doel of is die simpele lijn trekken net iets te moeilijk en gaat dat inzicht je verstand te boven?

Als je weggespeeld al tegenwoordig 'stoppen' kunt noemen.
Als je het niveau zo laag acht, dan toch hoog genoeg om jouw account , the dying of the light ofzoiets weg te speler, niet? ;)
 

DeletedUser76902

Guest
Pfff, laat hem nou antwoorden. Dan had SSG hem kunnen ontleden en het gooien op sociale acceptatie/onzekerheid.

Zal me straks eens verdiepen, heb binnen een uur een examen.
Maar het is waarschijnlijk een poging om zijn ego te strelen om zo een "leegte" te vullen.
Extern, zoals je zei de sociale acceptatie en intern de onzekerheid, heeft waarschijnlijk ook te maken met wat er in het verleden afspeelde maar nu niet meer.
 

DeletedUser

Guest
Zal me straks eens verdiepen, heb binnen een uur een examen.
Maar het is waarschijnlijk een poging om zijn ego te strelen om zo een "leegte" te vullen.
Extern, zoals je zei de sociale acceptatie en intern de onzekerheid, heeft waarschijnlijk ook te maken met wat er in het verleden afspeelde maar nu niet meer.

Haha. :D
 

DeletedUser75778

Guest
Als je weggespeeld al tegenwoordig 'stoppen' kunt noemen.
Als je het niveau zo laag acht, dan toch hoog genoeg om jouw account , the dying of the light ofzoiets weg te speler, niet? ;)

Let wel, Dying of the Light is niet met fair play weggespeeld voor zover ik me kan herinneren.
 
Reactiescore
117
Als ik t mag geloven rende jij weg op w43 waarna finity mij kwam aanklagen dat er niemand meer op DbtD zat. Niet wetende dat ik met tentamens zat maar altijd oproepbaar was (iets wat je zelf eiste als teruggekomen hoofdspeler), maar waar jij wegvluchtte even later zonder mij ooit in te lichten dat ik terug moest komen, was Finity boos op mij.

Als jij nu effe heel gauw je stil houd. Je zet DBTD wel in je handtekening naar het hoogste wat je hebt gedaan is een paar keer de AM aan gezet en vv gedropt, je maakt hier echt geen punt. We hadden alle reden om teleurgesteld in jou te zijn gezien je amper wat uitgevoerd hebt en daarbij ook nog eens het inzicht hebt van een bedorven kokosnoot.
 

Deleted User - 2242732

Guest
1 van manu z'n co's was ook nog eens gaan hollen geloofde ik @w45 ..
 

DeletedUser75122

Guest
Als jij nu effe heel gauw je stil houd. Je zet DBTD wel in je handtekening naar het hoogste wat je hebt gedaan is een paar keer de AM aan gezet en vv gedropt, je maakt hier echt geen punt. We hadden alle reden om teleurgesteld in jou te zijn gezien je amper wat uitgevoerd hebt en daarbij ook nog eens het inzicht hebt van een bedorven kokosnoot.

Ik heb idd dat acc in mijn handtekening. Waarom, is me niet opgevallen. Ik heb dat acc van oudsher er wss nog instaan. Maar ik heb meer gedaan dan enkel AM en vv, ik heb het acc helemaal aangepast om tegen Killb te strijden en heb dag en nacht getagd om elke keer weer te moeten dodgen. Ook al was dat maar maximaal een maand, want toen kwam Manu terug met de reactie dat hij alles ging overnemen en dat ik wel als oproepco kon dienen. Toen heb ik geluisterd en ik heb toen alles aan Manu overgelaten, geen woord meer gehoord van Finity en toen ik opeens zag datt account wel heel erg laag was ben ik me gaan afvragen waarom er werd ik beschuldigd van weglopen. Mijn inzicht, zoals jij het met interessante woorden vergelijkt, was niet op peil altijd. Ik heb idd dodgefouten alom gemaakt omdat ik door de bomen af en toe t bos nimmer zag, maar aan dorpen verliezen in tijden dat ik online was deed ik vrijwel niet. Ben er zover ik weet 3 verloren geraakt op close combat. En dat met de situatie rondom DbtD is niet miserabel. De rest is verloren omdat ik geen vv kon vinden in tijden dat ik werkte. Dus dat gezever is terecht vind ik
 

DeletedUser72524

Guest
Als jij nu effe heel gauw je stil houd. Je zet DBTD wel in je handtekening naar het hoogste wat je hebt gedaan is een paar keer de AM aan gezet en vv gedropt, je maakt hier echt geen punt. We hadden alle reden om teleurgesteld in jou te zijn gezien je amper wat uitgevoerd hebt en daarbij ook nog eens het inzicht hebt van een bedorven kokosnoot.

1 van manu z'n co's was ook nog eens gaan hollen geloofde ik @w45 ..

Werken jullie ook als oproepkracht voor Manu om het op te nemen voor hem?
 

Deleted User - 2242732

Guest
Werken jullie ook als oproepkracht voor Manu om het op te nemen voor hem?

Je hebt geen flauw idee waarop ik doel, dat is een inside joke tussen mij en manu, dus ik weet niet waarom jij mij quote?


Nu je me toch in de discussie haalt...

Ik heb idd dat acc in mijn handtekening. Waarom, is me niet opgevallen. Ik heb dat acc van oudsher er wss nog instaan. Maar ik heb meer gedaan dan enkel AM en vv, ik heb het acc helemaal aangepast om tegen Killb te strijden en heb dag en nacht getagd om elke keer weer te moeten dodgen. Ook al was dat maar maximaal een maand, want toen kwam Manu terug met de reactie dat hij alles ging overnemen en dat ik wel als oproepco kon dienen....

Je zet een account in je handtekening waar je maar een maand speelde? :eek:
Hoe noem je trouwens? Ik heb namelijk ook heel wat tijd op Dbtd verdaan, maar hoef in tegenstelling tot jou geen credits voor een account waar ik 'eens' gedeft heb.
Laatste tijd zie ik steeds meer zo'n spelers die accounts in hun handtekening zetten waar ze amper wat tijd op vertoefd hebben.
Vrij ergerlijk en meestal spelers die amper invloed hebben op een stam/account over de hele wereld, je moet iets natuurlijk.
 
Bovenaan