Golden Awards

Reactiescore
6
Ganging up tegen nanake, niet lief :eek:

Ah hij kan het wel aan vermoed ik.

OT, hier mijn lijstje:

Beste speler: gehaktbal8, Art of Abstraction, Sjondeertrekker. Ja ik weet het, het komt misschien stoeferig over dat ik hier 2 van mijn stamgenoten noem, maar dat is gewoon omdat ik van hen weet wie er op het acc zit en wat ze bijgevolg kunnen. Dat weet ik niet over andere spelers omdat ik simpelweg niet weet wie waar speelt (mede door dit passieve forum en het anoniem gedoe).
Beste stam: Guard.
De beste stam speler: gehaktbal8, probeert altijd zijn steentje bij te dragen, pakt vv's op terwijl hij eigenlijk beter andere dingen zou moeten doen, dus lijkt me duidelijk.
Het grootste ego: Erikd47.
Beste leider: Revenge is Mine voor het samenhouden van een 'massastam'. En Joris, voor het oprichten en uitwerken van Guard.
Slechtste leider: Oud leiding Forza, blijkbaar waren ze redelijk inactief, kan gebeuren, maar aan inactieve leiding heb je niets. Dan hadden ze beter een opvolger gezocht.
Meest overschatte stam: Guard. We zien ons zelf veel staan bij meest onderschatte stam, en meest veelbelovende stam voor de toekomst, terwijl we net als de rest van de wereld nog niks hebben bewezen. Ik hoop echter dat we de nominaties kunnen waarmaken.
Meest onderschatte stam: Grande, ziet er een toffe stam uit, die wel nog iets zal beteken deze wereld lijkt me.
Meest overschatte speler: Erikd47
Meest onderschatte speler: Ineffable, hier zit een goede speler op, hij mag zeker wat hoger in de ranking staan en daar komt hij vast wel nog.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ineffable, My Digital Enemy, Sjondeertrekker, Guard
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Erikd47
Mooiste spelers naam: GodParticle.
Mooiste stam naam: Grande.
Het tofste topic: Alle topics buiten praathoek waar momenteel gepost wordt.
Het domste topic: Momenteel geen wegens gebrek aan topics.
Favoriete forum poster: Yohan Returns
Minst favoriete forum poster:2pkrangeownz
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel: Erikd47
Mooiste profiel foto van spelers:
Mooiste profiel foto van stammen: Guard
Mooiste actie van de wereld: Het vooredelen en recappen van erikd47 waardoor die heel salty wordt en ons begint te beschuldigen van vieze acties en stabben.

Meest belovende speler voor de toekomst: Ineffable
Meest belovende stam voor de toekomst: Grande.
Grootste blunder:
Voor wie heb je nu echt respect:
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Joris, Nathan
Welke speler(s) kunnen helemaal niet het beste in jou naar boven halen: Korneel blijkbaar :D
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
206
Ah hij kan het wel aan vermoed ik.

OT, hier mijn lijstje:

Beste speler: gehaktbal8, Art of Abstraction, Sjondeertrekker. Ja ik weet het, het komt misschien stoeferig over dat ik hier 2 van mijn stamgenoten noem, maar dat is gewoon omdat ik van hen weet wie er op het acc zit en wat ze bijgevolg kunnen. Dat weet ik niet over andere spelers omdat ik simpelweg niet weet wie waar speelt (mede door dit passieve forum en het anoniem gedoe).
Beste stam: Guard.
De beste stam speler: gehaktbal8, probeert altijd zijn steentje bij te dragen, pakt vv's op terwijl hij eigenlijk beter andere dingen zou moeten doen, dus lijkt me duidelijk.
Het grootste ego: Erikd47.
Beste leider: Revenge is Mine voor het samenhouden van een 'massastam'. En Joris, voor het oprichten en uitwerken van Guard.
Slechtste leider: Oud leiding Forza, blijkbaar waren ze redelijk inactief, kan gebeuren, maar aan inactieve leiding heb je niets. Dan hadden ze beter een opvolger gezocht.
Meest overschatte stam: Guard. We zien ons zelf veel staan bij meest onderschatte stam, en meest veelbelovende stam voor de toekomst, terwijl we net als de rest van de wereld nog niks hebben bewezen. Ik hoop echter dat we de nominaties kunnen waarmaken.
Meest onderschatte stam: Grande, ziet er een toffe stam uit, die wel nog iets zal beteken deze wereld lijkt me.
Meest overschatte speler: Erikd47
Meest onderschatte speler: Ineffable, hier zit een goede speler op, hij mag zeker wat hoger in de ranking staan en daar komt hij vast wel nog.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ineffable, My Digital Enemy, Sjondeertrekker, Guard
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Erikd47
Mooiste spelers naam: GodParticle.
Mooiste stam naam: Grande.
Het tofste topic: Alle topics buiten praathoek waar momenteel gepost wordt.
Het domste topic: Momenteel geen wegens gebrek aan topics.
Favoriete forum poster: Yohan Returns
Minst favoriete forum poster:
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel: Erikd47
Mooiste profiel foto van spelers:
Mooiste profiel foto van stammen: Guard
Mooiste actie van de wereld: Het vooredelen en recappen van erikd47 waardoor die heel salty wordt en ons begint te beschuldigen van vieze acties en stabben.

Meest belovende speler voor de toekomst: Ineffable
Meest belovende stam voor de toekomst: Grande.
Grootste blunder:
Voor wie heb je nu echt respect:
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Joris, Nathan
Welke speler(s) kunnen helemaal niet het beste in jou naar boven halen: Korneel blijkbaar :D

Bedankt voor de nominaties! :)

Mooi lijstje imo, kan het me in veel nominaties zeker met je vinden!
 

DeletedUser77159

Guest
Je zou haast denken dat ze de vv gedropt hebben bij de vijand en dat ze geinternd worden
 
Reactiescore
3.586
Aller eerst een kleine indleiding, ik vond voor deze fase van het spel de GA lijstjes nog wel behoorlijk 'oke' vooral de eerste vielen goed mee maar de laatste op 1-2 uitzonderingen na trokken weer op niet veel, gewoon zonder uitleg een random naam noemen daar zijn we niet veel bij :p

Mijn kennis over w48 is momenteel nog zeer beperkt, heb me vooral bezig gehouden met mijn acc en nog niet met de wereld. Dus veel waarde hoeft er nog niet gehecht te worden aan dit lijstje :bijl:

Beste speler: Ineffable, ik ben altijd een fan geweest van Jorn :p Ik heb zelf een tijdje bij hem actief en nauw in de stam gezeten en mits hij actief blijft en goed omringt word door zijn stam waar het momenteel wel op lijkt kan hij zeker op deze wereld uitgroeien tot de beste speler. Hij is heel goed in zowel aanvallend als verdedigend opzicht + heeft een TOP mentaliteit!

Beste stam: Een moeilijke, alle stammen zien er nog behoorlijk matig uit, ik twijfelde tussen 3 stammen, .I., LoC en Grande. Ik vind ze alle 3 niet bepaald top maar ze ogen atm wel het beste. Als ik dan toch een keuze moet maken ga ik voor .I.. Compact stamcluster, semi rim waar je later een enorm voordeel kan uithalen en bovenal enkele capabele spelers. Ook de leider die ik totaal niet ken oogt wel potentieel.

De beste stam speler: Normaal zet ik mezelf hier altijd neer maar op deze wereld heb ik nog niets betekend voor de stammen waar we al hebben ingezeten dus dan moet ik al gaan nadenken. Laat ik voor een verrassende naam kiezen: bassienw 'ken' ik van w42 waar hij mijn vijand was. Ik vind het geen top speler laat dat duidelijk zijn maar hij was er wel altijd voor zijn stamleden in de mate hij kon helpen. Of het goed lukte is weer een ander verhaal maar hij had er wel de intentie toe, vandaar deze nominatie. Echt een zicht kan je hier nog niet op hebben er is nog niets gebeurd in de wereld.

Het grootste ego: .Team Rocket. moet zijn praatjes nog maar eens gaan waarmaken.

Beste leider: De helden van w14 als hij de leider en de grote man is van I. Hij krijgt deze nominatie omdat hij in mijn ogen (zie hierboven) ook al de beste stam heeft op de wereld. Op basis daarvan heb ik hem verkozen veel andere elementen om iemand te kiezen zijn er vooralsnog niet.

Slechtste leider: ItzFalco met als reden dat zijn stam RIP noemt, met zo'n naam ben je dus al verledentijd. Ja is echt een ontiegelijke slechte joke maar IG beter als / dat neerzetten ;)

Meest overschatte stam: S11. is gewoon een massa stam met als beste spelers matige spelers :s Kwestie van tijd voor ze weg gespeeld worden.

Meest onderschatte stam: Guard ik zie er nog wel enige potentie in, meer als de meeste momenteel denken.

Meest overschatte speler: In deze fase van het spel staat degene met de meeste pp's/interns bovenaan de ranglijst. Als het acc dan nog eens markss21 noemt heb ik sterk mijn twijfels of het wat word :s In het algemeen word de rang 1 speler ook het meest overschat. Hoeft niet meteen negatief opgevat te worden. Je kan een uitstekende speler zijn en toch overschat worden laat je dus niet misleiden!

Meest onderschatte speler: .Team Rocket. zal toch wel meer kunnen dan iedereen momenteel denkt zijn reputatie mee in acht genomen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ineffable(Jorn), Fichtme (Timon), Muraviev(geheel het team).

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: .Immortal(Milan) en Necessary Roughness beide met als reden hun gedrag naar wat ik gelezen heb :p

Mooiste spelers naam: Art Of Abstraction

Mooiste stam naam: Grande

Het tofste topic: Goede GA lijstjes en goede oorlogstopics.

Het domste topic: Dat hoeveel gefarmt topic.

Favoriete forum poster: hammer bro(Sjoert) altijd vrolijk :boer:

Minst favoriete forum poster: edward van woodstock die op de eerste pagina van dit topic mij hier ook nomineert en ook voor het gene hier onder. Terwijl ik nog maar 1 post op het W48 AF had gedaan. Een post van 1 zin, totaal onschuldig. Was dan ook maar puur omdat ik een topic op w47 had gemaakt over o.a hem waar hij niet positief in uitkwam. Lekker subjectief en deze nominatie dus wel waardig.

Dikste wannabe op het forum: Rise Against(Danny) of hammer bro(Sjoert). Niet negatief ik kan er wel mee lachen :D

Dikste wannabe in het spel: .Team Rocket. zoals ik al eerder zei moeten ze die praatjes maar eens gaan waarmaken :cool:

Mooiste profiel foto van spelers: Swaghetti Yolonaise zijn PF verblind mij bijna :rolleyes:

Mooiste profiel foto van stammen: Only! en Grande.

Mooiste actie van de wereld: Ik(Jannes) die plots actief werd op het account.

Meest belovende speler voor de toekomst: Khurma als ik eens in de rapte rond kijk heeft hij wel een machtig cluster en goede stam dus veel belovend.

Meest belovende stam voor de toekomst: .I. en Grande op basis van ligging en spelers.

Grootste blunder: Ik(Jannes) die 2 os dorpen naar een target als os stuurde ipv naar het dorp dat hij ging slopen met de kata's. Heeft alsnog geen schade opgeleverd maar neemt niet weg dat het wel een litte fail blijft.

Voor wie heb je nu echt respect: Ineffable(Jorn/Charisma) niet omdat hij mij hier ook neer heeft gezet maar het is een zeer mooi figuur om mee samen te werken!

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Spelers die in mij geloven geven mij de power om de hele wereld aan te kunnen :rolleyes2:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77159

Guest
Meest overschatte speler: In deze fase van het spel staat degene met de meeste pp's/interns bovenaan de ranglijst. Als het acc dan nog eens markss21 noemt heb ik sterk mijn twijfels of het wat word :s In het algemeen word de rang 1 speler ook het meest overschat. Hoeft niet meteen negatief opgevat te worden. Je kan een uitstekende speler zijn en toch overschat worden laat je dus niet misleiden!

Yes. Onze naam doet wat die moet doen :D

Mooi lijstje trouwens!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
geplaatst door Revenge is Mine Bekijk berichten
bedankt kerel
Je hebt gefaald

Dikke noobs op Howlin with howlin

ja dat klopt meest bizare verhaal ooit, eerst waren ze erg goed moet ik zeggen maar later kregen co's onderling ruzie dus tog was het een raar verhaal
 

DeletedUser

Guest
Meest overschatte speler: In deze fase van het spel staat degene met de meeste pp's/interns bovenaan de ranglijst. Als het acc dan nog eens markss21 noemt heb ik sterk mijn twijfels of het wat word :s In het algemeen word de rang 1 speler ook het meest overschat. Hoeft niet meteen negatief opgevat te worden. Je kan een uitstekende speler zijn en toch overschat worden laat je dus niet misleiden!



als je eens heel reel gaat kijken en de prestaties van farmer van de dag erbij gaat pakken en dan ook is kijken hoeveel marks gemiddeld farmt dan lijkt hij me tog niet een speler die heel slecht is. Dus zou ik niet zeggen dat hij overschat wordt eerder onderschat door spelers die het zelfde denken.
 
Reactiescore
1.893
als je eens heel reel gaat kijken en de prestaties van farmer van de dag erbij gaat pakken en dan ook is kijken hoeveel marks gemiddeld farmt dan lijkt hij me tog niet een speler die heel slecht is. Dus zou ik niet zeggen dat hij overschat wordt eerder onderschat door spelers die het zelfde denken.
Farmen heeft helemaal NIKS uit te staan met de skills van een speler. Dus je post slaat echt nergens op.
 

DeletedUser77159

Guest
als je eens heel reel gaat kijken en de prestaties van farmer van de dag erbij gaat pakken en dan ook is kijken hoeveel marks gemiddeld farmt dan lijkt hij me tog niet een speler die heel slecht is. Dus zou ik niet zeggen dat hij overschat wordt eerder onderschat door spelers die het zelfde denken.

Farmen zegt alleen wat over activiteit, maar ik geef jokersbrain groot gelijk me het overschatten. Al moeten spelers wel heel dom zijn om een account te gaan overschatten simpelweg omdat ze rang 1 staan. We hebben nog niet eens de kans gehad ons te bewijzen op deze wereld. Ik geef hem alleen geen gelijk in het internen. Als je kijkt naar de eerst volgende speler in de ranglijst die minder interns heeft. Dan kom je al snel uit bij rangetje 9 a 10. En over ons pp gebruik weet je niks van, haha :D

Ik vind het in ieder geval een mooi lijstje en er is goed over nagedacht.
 

DeletedUser

Guest
Farmen zegt alleen wat over activiteit, maar ik geef jokersbrain groot gelijk me het overschatten. Al moeten spelers wel heel dom zijn om een account te gaan overschatten simpelweg omdat ze rang 1 staan. We hebben nog niet eens de kans gehad ons te bewijzen op deze wereld. Ik geef hem alleen geen gelijk in het internen. Als je kijkt naar de eerst volgende speler in de ranglijst die minder interns heeft. Dan kom je al snel uit bij rangetje 9 a 10. En over ons pp gebruik weet je niks van, haha :D

Ik vind het in ieder geval een mooi lijstje en er is goed over nagedacht.


nouwja tot aan vandaag had ik minder gratis dorpen als dat jij heb gehad.
en ik stond 5e

Maar farmen zegt idd wat over activiteit maar ook wat over GS die je kan uitgeven.
 
Bovenaan