Top/flop spelers

DeletedUser72524

Guest
Man man man, niet mijn naamgenoot pesten, je bent zelf een floppert!
 

DeletedUser

Guest
flop speler: Lord sander..... al een aantal keren een massa op mij gepleegd en niets klaar weten te maken. zelfs een massa met 4 man van dik 2 mil op mij (900k) en niets uit halen. heeft het nu in zijn kop gekregen om bb dorpen in mijn cluster te edelen om het vandaar te proberen. niet 1 of 2 nee al 4 bb dorpen midden in mijn cluster geedeld. nou srry maar dan ben je pas een flop speler van het laagste nivo.
Deca de grootmacht zeggen ze dan. maar presteren ho maar

Oh maar, ondertussen zijn het al 4 bb dorpen? Je mag dan gerust aantonen welke 4 dat wel zijn. Bij mijn weten zijn het er slechts 2. Dat ander dorp dat daar in je cluster ligt is eentje van Drogyn dat we al hele tijd geleden hadden ingenomen omdat hij een intern was.

Mag ik je er ook aan herinneren dat je goede vriend en stamgenoot raymond1313 ons ook probeerde te CF'en.

http://nl.twstats.com/nl46/index.ph...&oldtribe=-1&newtribe=-1&min=&max=&timerange=

En dan nog 590|467 wat hij tijdig gestacked had.

Dus hang hier niet het zielige mannetje uit die komt klagen over CF's als je stammetje er zich zelf schuldig aan maakt.

Bovendien klopt het dat je tot nu toe sterk verdedigt hebt en we je daarin wat onderschat hadden. Maar wees niet bang. Op termijn krijgen we je wel klein en daar gaan we die CF's niet voor nodig hebben ;) Het is gewoon leuk je wat op te fokken, zeker gezien jullie hetzelfde bij ons proberen :)
 

DeletedUser76055

Guest
flop speler: Lord sander..... al een aantal keren een massa op mij gepleegd en niets klaar weten te maken. zelfs een massa met 4 man van dik 2 mil op mij (900k) en niets uit halen. heeft het nu in zijn kop gekregen om bb dorpen in mijn cluster te edelen om het vandaar te proberen. niet 1 of 2 nee al 4 bb dorpen midden in mijn cluster geedeld. nou srry maar dan ben je pas een flop speler van het laagste nivo.
Deca de grootmacht zeggen ze dan. maar presteren ho maar

Wat een hypocriete post! De pot verwijt de de ketel dat hij zwart ziet. Kijk eens naar je laatste 20 overnames... 9(!) daarvan zijn barbarendorpen! Dat is bijna 50%! Klinkt al een beetje zielig niet waar? Wacht eens, er zijn ook 8 interns bij. Gelukkig heb je als een echte flinke jonge 3 dorpjes zelf geëdeld! Ah neen, 1 daarvan was eigenlijk ongelukkige recaps. Proficiat! Je hebt volledig zelfstandig 2 dorpjes overgenomen! Al vind ik zelfstandig ook al een relatief begrip aangezien er nauwelijks sprake is van een stijging in ODA. Als het om je def-kunsten ging zou ik je top noemen, maar al de rest is eigenlijk miserabel en beetje lachwekkend...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77287

Guest
Als je hier zo op loopt te haten ben ik benieuwt hoe je tegen je stamgenoten the punishers en een noob aankijkt^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser25148

Guest
hmmm drogyn jullie intern, dan snap ik niet dat jullie de dorpen niet zelf hebben ingenomen. omdat ze geveegd moesten worden. is toch teken dat dit geen intern was.
ik heb zijn halve acc overgenomen. en nog zelfstandig ook :D
 

DeletedUser75910

Guest
Jouw onkunde met cijfertjes is anders ook best zielig :p bij mijn weten is 9 van de 40 namelijk 22,5%. Correct me if I'm wrong :rolleyes:

Volgens mij moet die 40 --> 20 zijn. Dan klopt de rest van zijn zin wel ongeveer ^^

Verder is barbs edelen al beetje sneu, maar als cf's barbs edelen vind ik eigenlijk not done.
 

DeletedUser

Guest
hmmm drogyn jullie intern, dan snap ik niet dat jullie de dorpen niet zelf hebben ingenomen. omdat ze geveegd moesten worden. is toch teken dat dit geen intern was.
ik heb zijn halve acc overgenomen. en nog zelfstandig ook :D

Ja want we gaan Drogyn vanaf het begin leegzetten zodat jullie nog meer dorpen konden nemen :rolleyes:

Logisch dat jullie Drogyn moesten vegen.. Wij niet, voor ons was hij een intern.

En wauw proficiat, je hebt een groot aantal dorpen geëdeld van een account dat inactief was en praktisch enkel logde om dorpen leeg te zetten voor stamgenoten. Misschien moeten ze je een medaille geven omdat je dorpen kan clearen en er edels op kan sturen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
241
Dus als wij nu zo geen redeneren als deca mag SIQ nu deca zonder klagen gaan CF'en.

Want was het niet voor deca een goede reden om kata's op SIQ te sturen omdat SIQ kata's naar mora stuurde?

:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 

DeletedUser75910

Guest
Dus als wij nu zo geen redeneren als deca mag SIQ nu deca zonder klagen gaan CF'en.

Want was het niet voor deca een goede reden om kata's op SIQ te sturen omdat SIQ kata's naar mora stuurde?

:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Hij gaf aan dat hij eerder al gecf't is geweest.

Verder hebben jullie via vv ook Ftype gecf't met Freddy. Anyhow, lijkt mij niet relevant deze post :)
 
Reactiescore
241
Bij mijn weten hebben wij geen vv gehad van Freddy de vadder, heb er iig nooit iets van gehoord. Dit betekent natuurlijk niet dat het niet zo is ;)

Waarom zou het niet relevant zijn? Als SIQ op de zelfde manier zou redeneren als DECA zouden wij nu kunnen gaan CF'en. Zonder blaam aangezien jullie begonnen met cf'en..
 

DeletedUser75910

Guest
Bij mijn weten hebben wij geen vv gehad van Freddy de vadder, heb er iig nooit iets van gehoord. Dit betekent natuurlijk niet dat het niet zo is ;)

Waarom zou het niet relevant zijn? Als SIQ op de zelfde manier zou redeneren als DECA zouden wij nu kunnen gaan CF'en. Zonder blaam aangezien jullie begonnen met cf'en..

Begonnen met cf'en klopt niet :p Juist door die vv van Freddy (martstyle zat daar)

Breaksite heeft mij ook al ies gecf't :eek: Nick, speler toen daar, heeft dit wel netjes opgelost en de dorpen echt in mijn cluster afgestaan.

Ik vind het echter normaal dat barb cf'en niet gedaan wordt. Ik word zelfs liever gekata'd (denk ik :p)
 

DeletedUser77287

Guest
Bij mijn weten hebben wij geen vv gehad van Freddy de vadder, heb er iig nooit iets van gehoord. Dit betekent natuurlijk niet dat het niet zo is ;)

Waarom zou het niet relevant zijn? Als SIQ op de zelfde manier zou redeneren als DECA zouden wij nu kunnen gaan CF'en. Zonder blaam aangezien jullie begonnen met cf'en..

Denk het niet, verwacht elk moment weer een lange post van een deca speler waarin wordt verteld dat dit een legitieme actie was.

Wel een leuk weetje is dat sdb ook een Barbje edelde bij cleo en dat er nu waarschijnlijk gewoon een co salty is omdat cleo hem afpakte.
 

DeletedUser25148

Guest
4) De reden dat ik daar 2 dorpen in je cluster nam is dat we daar in ons dorp in je cluster nog 2 edels hadden staan van die mislukte aanval. Omwille van de gewijzigde tactiek zijn die edels niet meer nodig.. En als ik dan mag kiezen om die 2 edels gewoon dood te lopen op een dorp van jou of je wat te trollen met 2 bb's te edelen, dan weet ik het ook wel :)
__________
Groeten,
Stijn



en weer een leugen. als je 2 edels hebt in 1 dorp en je edeld er 2 dorpen mee met een afstand van kleine 2a3 uur doe je het knap als ze alletwee in het zelfde uur veroverd worden. deca deca wat kunnen jullie jezelf toch zwaar voor paal zetten.


ook nu met je alweer de 7e massa op mij te gaan plegen en het proberen met 21 aanvallen op 1 dorp te gooien. je hebt in 7 massa's al 3 dorpen gepakt. wat wordt het deze keer 1tje of weer geen?
 

DeletedUser

Guest
4) De reden dat ik daar 2 dorpen in je cluster nam is dat we daar in ons dorp in je cluster nog 2 edels hadden staan van die mislukte aanval. Omwille van de gewijzigde tactiek zijn die edels niet meer nodig.. En als ik dan mag kiezen om die 2 edels gewoon dood te lopen op een dorp van jou of je wat te trollen met 2 bb's te edelen, dan weet ik het ook wel :)
__________
Groeten,
Stijn



en weer een leugen. als je 2 edels hebt in 1 dorp en je edeld er 2 dorpen mee met een afstand van kleine 2a3 uur doe je het knap als ze alletwee in het zelfde uur veroverd worden. deca deca wat kunnen jullie jezelf toch zwaar voor paal zetten.


ook nu met je alweer de 7e massa op mij te gaan plegen en het proberen met 21 aanvallen op 1 dorp te gooien. je hebt in 7 massa's al 3 dorpen gepakt. wat wordt het deze keer 1tje of weer geen?

Zoals ik je al had uitgelegd. Je hebt 2 edels en je wil daarmee ongeveer gelijktijdig 2 dorpen pakken die leeg staan. Je hebt al een uur of 6 os onderweg naar die dorpen die daar ongeveer op hetzelfde moment toekomen. Wat is er dan zo abnormaal aan dat je je 2 edels eerst even laat lopen op het 1e dorp en dan op het 2e dorp tot bij beide dorpen de ts rond de 20 zit en je dan kort voor het toekomen van de os op elk dorp nog 1 edel laat lopen zodat je ze allebei quasi gelijktijdig en voor de os edelt? :confused:
 

DeletedUser25148

Guest
je komt geloofwaardig over. toch raar dat je daar zomaar 2 edels had staan terwijl je uit dat dorp je 4 edels op mij doodliep eem dag eerder. je hebt er dus met voorbedachte rade 2 bij gemaakt om die bb te edelen. ook het feit dat je van ver os stuurt naar de dorpen wijst erop dat dit doordacht was. en hoe laag ben je dan om bb in iemand zijn cluster te gaan edelen.
 

DeletedUser76055

Guest
4) De reden dat ik daar 2 dorpen in je cluster nam is dat we daar in ons dorp in je cluster nog 2 edels hadden staan van die mislukte aanval. Omwille van de gewijzigde tactiek zijn die edels niet meer nodig.. En als ik dan mag kiezen om die 2 edels gewoon dood te lopen op een dorp van jou of je wat te trollen met 2 bb's te edelen, dan weet ik het ook wel :)
__________
Groeten,
Stijn



en weer een leugen. als je 2 edels hebt in 1 dorp en je edeld er 2 dorpen mee met een afstand van kleine 2a3 uur doe je het knap als ze alletwee in het zelfde uur veroverd worden. deca deca wat kunnen jullie jezelf toch zwaar voor paal zetten.


ook nu met je alweer de 7e massa op mij te gaan plegen en het proberen met 21 aanvallen op 1 dorp te gooien. je hebt in 7 massa's al 3 dorpen gepakt. wat wordt het deze keer 1tje of weer geen?

Je bent een goede deffer dat is waar... Deffer... Vooral stacker! Ik vernam dat je zelfs mensen buiten de stam vroeg om mee te deffen...
 

DeletedUser

Guest
je komt geloofwaardig over. toch raar dat je daar zomaar 2 edels had staan terwijl je uit dat dorp je 4 edels op mij doodliep eem dag eerder. je hebt er dus met voorbedachte rade 2 bij gemaakt om die bb te edelen. ook het feit dat je van ver os stuurt naar de dorpen wijst erop dat dit doordacht was. en hoe laag ben je dan om bb in iemand zijn cluster te gaan edelen.

Nee, ik heb geen 2 edels bij gemaakt.. Ik had daar 6 edels gemaakt. Met het plan enkele dorpen van je te nemen in de nacht. Daarom had ik er direct 6 gemaakt zodat ik niet midden in de nacht als het plan goed zou lopen nog edels bij moest maken. Uiteindelijk scoutte ik een dorp dat leeg was en stuurde ik er 4. Je bleek on te zijn en het plan mislukte.. Ik bleef daar dus nog met 2 edels zitten waar ik geen klop mee was :)

En ja ik wou met voorbedachte rade van die 2 edels af omdat mijn plannetje om je een dorp af te snoepen niet gelukt was. Als ik dan 2 edels over heb ga ik daarmee geen bb gaan edelen in mijn eigen cluster 20 velden verder. Dan neem ik gewoon de 2 bb's die het dichtste bij liggen :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser25148

Guest
Je bent een goede deffer dat is waar... Deffer... Vooral stacker! Ik vernam dat je zelfs mensen buiten de stam vroeg om mee te deffen...



ik weet niet waar jij je laat informeren maar alle edels zijn gesniped hoor aangezien ze ook nu bv met 23 aanvallen op een dorp komen. dus stacken valt reuze mee
 

DeletedUser25148

Guest
overigens breek me de bek niet open met stacken, lord sander met zijn bb dorpen dik 70k def erin. en in het oude drogyndorp zelfs 120k def erin. dus praat niet over stacken aub
 
Bovenaan