Eurovisie 2016

Reactiescore
770
lol wat een zure reactie niemand boeit hommotjes

OEKRAINE WINT!!!!
 

DeletedUser75294

Guest
Had Australie het wel gegund, achja oekraine was ook wel leuk om te horen..

Gelukkig heeft Rusland niet gewonnen, vreselijk nummer, vreselijke president, vreselijke taal.
 
Reactiescore
1.075
wat lult deze man
 
Reactiescore
1.075
rusland was sws wel 1 van de beteren, beetje verwarrend.

hongarije mocht ook wel hoger
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik acht dat de kans groot is dat Bob in de top 5 komt. Maar winnen gaat hij jammer genoeg zeker niet doen. Wat betreft België wat een aanfluiting was dat. Zla hoogstens net in de top 20 vallen.

Er zijn teveel landen die het kutter doen dan Belgie.

Waarom staat Belgie boven Nederland???? Dat liedje was vreselijk en de beat is ook gewoon gejat, net zoals zweden allemaal plagiaat. Dat Oekraine het zogoed doet is me ook een raadsel....

Hihihi, here's for all the haters. :D
 

DeletedUser31224

Guest
Poolse invasie een feit het is nu allemaal duidelijk dankzij songfestival

also MH17 Songfestival17, coincidence i think not.
 

DeletedUser72524

Guest
Ja gefeliciteerd, het is muziek hè. Smaken verschillen. Ik vond het nummer van België echt verschrikkelijk, maar goed dat ben ik. Blijkbaar dacht een groot deel van Europa er anders over.
 

DeletedUser74005

Guest
Mooi dat Russen niet gewonnen hebben :)

Van mij had Australië ook wel mogen winnen, was gewoon echt goed
 
Reactiescore
770
Echt misgun je Rusland het Eurovision te winnen door wat conflictjes waar je toch niet wakker van ligt? :eek:

Pas maar op of de KGB stormt je huis binnen en onthoofd je
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ja gefeliciteerd, het is muziek hè. Smaken verschillen. Ik vond het nummer van België echt verschrikkelijk, maar goed dat ben ik. Blijkbaar dacht een groot deel van Europa er anders over.
Het is verre van goed, zelfs veel slechter dan dat van NL. Maar dat kan aan mijn muzieksmaak liggen natuurlijk.
Waarom citeer je mij eigenlijk?

Zie quote.
 

DeletedUser72524

Guest
Ik weet 100% zeker dat Australië had gewonnen als ze een lekkere spleetoog hadden kunnen vinden met dezelfde stem en hetzelfde liedje.
 

DeletedUser75294

Guest
Is dat zo ja? :eek:



Geen idee hij haat Rusland omdat ze gemene jongens zijn in de krant?

Mh17 meer hoef ik niet te zeggen...



Douwe verreweg de beste, maar ja Illuminatie heeft er weer een stokje voor gestoken :p
 

DeletedUser75294

Guest
Azerbeidjan had ook wel iets lekkers meegenomen dit jaar:rolleyes:
 
Reactiescore
770
Mh17 meer hoef ik niet te zeggen...

Ja daar is elke Rus voor verantwoordelijk he alle Russen staan 100% achter Poetin en zijn daden eveneens ook die van de Russische rebellen :eek:

Kan je dan ook Israël de overwinning misgunnen omwille van Palestina :eek:
 

DeletedUser31224

Guest
Ik gun Douwe Bob de winst ook zeker niet, die Piet Hein was maar een vuile piraat!
 
Bovenaan