[Speeltopic] WvW #242 House of Horrors

DeletedUser77103

Guest
Rollen

1. Pugnator - illusionist
2. .Timeforplanb - toneelspeler (orakel bengel en slet)
3. itsARTificial - dorpsgestoorde
4. Marwolaeth - illusionist
5. jessicavd - mythomaan + wapensmid -> werd burger
6. smetzak - slet + cupido gewisseld met yube, werd dienstmeid - g uit g/g/s/n
7. Beast Incarnate. - illusionist
8. Perfect Hatred - harige slet
9. Tim19 - dorpsoudste
10. MOHniels - beul
11. Tompeter/de grote boze wolf - survivor + ijzeren hein - n uit g/g/s/n
12. Single Malt - doodsheks + ijzeren hein
13. CrazySobek - mythomaan + cupido -> werd burger -> vervangen door capricorno - infectie - s uit g/g/s/n
14. Anthraxxis - infectiewolf -> infecteerde Capri
15. Mike - prins
16. Greengang - slechte beul
17. Lyonn - kleine wilde - wolf geworden, actie op OrAsU
18. Sander - vervloekte - wolf geworden
19. Kunjack - levensheks + vos -> vervangen door frisbee - werd toneelspeler gewisseld met mm
20. MarshMallow - toneelspeler (orakel, prins en bengel) - werd levensheks gewisseld met kunjack/frisbee
21. De Sukke - burger
22. The joker13 - welp + ijzeren hein
23. OrAsU - kabouter - werd dorpsgestoorde, actie op itsART
24. Lakigigar - burger
25. Yube - toegewijde dienstmeisje - gewisseld met smetzak, werd slet
26. Calamus Incendium - wolf -> vervangen door abe0031
27. Freaker Play - beul + cupido g uit g/g/s/n
28. Castiel. - bengel + wapensmid
29. Maurice - burger
30. Netsky* - slet - lieveling
31. Jojor - wolf
 
Reactiescore
111
Goed gespeeld hoor Sander ;)

sws wel lachen weer is een potje meedoen :)

Bedankt voor leiden
 

DeletedUser77103

Guest
Bedankt iedereen voor het meedoen, we hopen dat jullie het een leuk potje vonden :)
 

DeletedUser77103

Guest
Viel wel mee, veel slechtjes

Viel idd mee als je kijkt naar het evenwicht. OP goedjes tegenover iets meer slechtjes dan normaal/mensen die veranderden gedurende het spel. Want eigenlijk begonnen we met 2 wolven, 1 infectiewolf, 1 welp, 1 harige slet en 1 slechte beul. Daarnaast was er mogelijkheid tot infectie, die bijna tegelijk met de beulactie plaatsvond, was een close call, 1 kleine wilde en 1 vervloekte. Het dienstmeisje kon goedje worden, maar Yube stuurde PH in dus zou harige slet worden als PH stierf, maar werd gewisseld van rol met smetzak en deze stierf eerder. De Kabouter OrAsU had itsART ingestuurd en zo maakte hij het eigenlijk goed voor de goedjes dat ze hun dorpsgestoorde eruit hadden gelynched op dag 1, maar helaas werd OrAsU inactief en stierf, waardoor de Kleine Wilde opgroeide.

De 3 illusionisten hadden 9 bewezen goedjes kunnen creëren als ze mensen succesvol wisselden, was de wissel niet succesvol hadden ze tussen de 2 ingestuurde namen sowieso een wolf of in de wolvenchat bekend slechtje te pakken. De 2 toneelspelers met ieder 1 orakel konden ook wolven vangen. Dus eigenlijk valt het wel mee hoe slecht de balans was.

Dan nog 2 toneelspelers met optie Bengel, 1 met Prins optie en 1 met slet optie.
1 levensheks, 1 bengel, 2 toneelspelers met bengeloptie. 2 sletten en 1 toneelspeler met sletoptie, een DO, dus genoeg manieren om een lunch tegen te houden ook.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73098

Guest
ookal was de spelleiding niet altijd even akkoord met onze valse vosclaims, het was fun :p
 

DeletedUser66944

Guest
Ja inderdaad. Toen capri geinfecteerd werd en we teweten kwamen dat er nog 7 slechtjes in game zaten hadden we besloten om het spel in eigen handen te nemen en wat wolven te snoeien en ons heel goede credit te geven dat ze ons niet zouden verdenken. Spijtig van dat orakel en de enigste hoop daarna was abe lynchen en dan zeggen dat we capri niet mogen lynchen zodat de survivor anders zou winnen en dan telkens verdachte goedjes lynchen :p Nja spijtig is dit niet gelukt omdat iedereen ook een ander plan had in het koppel. Vond he spijtig toen tompeter uit het niets ook ineens sander vervloekte enzo ging noemen maar bon.

Al bij al een leuk spel en het heeft nog lang geduurd :) props to sander.
 

DeletedUser72524

Guest
Jammer man, het was een kansloze missie voor mij. Dit is wel mijn laatste potje voor een lange tijd, potje 250 doe ik wel weer mee, maar ik vind dat het wvwen zijn essentie heeft verloren.

De ultieme flikker stem voor smetzak en tompeter. Enorm sneu hoe ze het potje wilde verpesten. Daarbij mijn complimenten naar Felixia voor het vrijwel foutloos (ook al vind ik dat de indeling anders moest) ze heeft het potje goed en bijna alleen geleid. Ddaarnaast ook complimenten naar planb en marsh voor het leuk meespelen en ook rake opmerkingen maken.
 
Reactiescore
1.015
Jammer man, het was een kansloze missie voor mij. Dit is wel mijn laatste potje voor een lange tijd, potje 250 doe ik wel weer mee, maar ik vind dat het wvwen zijn essentie heeft verloren.

De ultieme flikker stem voor smetzak en tompeter. Enorm sneu hoe ze het potje wilde verpesten. Daarbij mijn complimenten naar Felixia voor het vrijwel foutloos (ook al vind ik dat de indeling anders moest) ze heeft het potje goed en bijna alleen geleid. Ddaarnaast ook complimenten naar planb en marsh voor het leuk meespelen en ook rake opmerkingen maken.

Hela, dat mag niet. Sander is love, Sander is life :cool:.
 
Reactiescore
1.735
Sander netjes gespeeld, maar waarom moest je mij nou net weer lunchen :(. Ik wou winnen potjandorie >:mad:
 
Reactiescore
1.015
Dat 4-man koppel is wel geinig overigens. De eerste keer dat ik dat zag :eek:.

Geen idee hoe jullie MM gelyncht hebben gekregen. MM was bewezen goed :p.
 
Reactiescore
111
Bovenaan