Viel wel mee, veel slechtjes
Viel idd mee als je kijkt naar het evenwicht. OP goedjes tegenover iets meer slechtjes dan normaal/mensen die veranderden gedurende het spel. Want eigenlijk begonnen we met 2 wolven, 1 infectiewolf, 1 welp, 1 harige slet en 1 slechte beul. Daarnaast was er mogelijkheid tot infectie, die bijna tegelijk met de beulactie plaatsvond, was een close call, 1 kleine wilde en 1 vervloekte. Het dienstmeisje kon goedje worden, maar Yube stuurde PH in dus zou harige slet worden als PH stierf, maar werd gewisseld van rol met smetzak en deze stierf eerder. De Kabouter OrAsU had itsART ingestuurd en zo maakte hij het eigenlijk goed voor de goedjes dat ze hun dorpsgestoorde eruit hadden gelynched op dag 1, maar helaas werd OrAsU inactief en stierf, waardoor de Kleine Wilde opgroeide.
De 3 illusionisten hadden 9 bewezen goedjes kunnen creëren als ze mensen succesvol wisselden, was de wissel niet succesvol hadden ze tussen de 2 ingestuurde namen sowieso een wolf of in de wolvenchat bekend slechtje te pakken. De 2 toneelspelers met ieder 1 orakel konden ook wolven vangen. Dus eigenlijk valt het wel mee hoe slecht de balans was.
Dan nog 2 toneelspelers met optie Bengel, 1 met Prins optie en 1 met slet optie.
1 levensheks, 1 bengel, 2 toneelspelers met bengeloptie. 2 sletten en 1 toneelspeler met sletoptie, een DO, dus genoeg manieren om een lunch tegen te houden ook.