Einde van W43

DeletedUser73082

Guest
Wow zieke stam is Daap, blijven presteren onder hoge druk.
 

DeletedUser72576

Guest
Wauw bravo wat een prestatie!!! Wil je nu een sticker?


Wow zieke stam is Daap, blijven presteren onder hoge druk.


Ik merk dat jullie er nogal van balen dat door jullie eigen domme botgebruik jullie de wereld voor iedereen en finity verneukt hebben. Ik probeer er nog wat uit te halen. En nogmaals:
Als je niet geïnteresseerd bent wat er op deze wereld gebeurt, snap ik uberhaupt niet waarom je deze thread geopend hebt.
 
Reactiescore
3.457
Ik merk dat jullie er nogal van balen dat door jullie eigen domme botgebruik jullie de wereld voor iedereen en finity verneukt hebben. Ik probeer er nog wat uit te halen. En nogmaals:

Degene van Finity die net hebben gereageerd hebben heel toevallig geen bot gebruikt knulletje .

Succes nog in deze zware strijd tegen Uns en de bb dorpen , vergeet niet af en toe wat rapportjes te plaatsen he ?
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Twan is dik.
 

DeletedUser63354

Guest
Is niet handig om mensen voor dik uit te maken als je zelf niet de slankste bent :D
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Je weet dat mij dat niks boeit dus domme opmerking van jou:D
 

DeletedUser73082

Guest
Ik merk dat jullie er nogal van balen dat door jullie eigen domme botgebruik jullie de wereld voor iedereen en finity verneukt hebben. Ik probeer er nog wat uit te halen. En nogmaals:

1) Of dat waar is of niet zegt nog steeds niks over Daap en de gemiddelde imbeciel die daar rondloopt
2) Dit topic heb ik geopend om Daap te feliciteren en te reflecteren op mijn eigen stam, niet zodat noobjes als jij stoer kunnen doen tegen stammen die niks terug doen.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Qoboqob. vind zichzelf heel:cool:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Hou je mond:mad:
 

DeletedUser73673

Guest
1) Of dat waar is of niet zegt nog steeds niks over Daap en de gemiddelde imbeciel die daar rondloopt
2) Dit topic heb ik geopend om Daap te feliciteren en te reflecteren op mijn eigen stam, niet zodat noobjes als jij stoer kunnen doen tegen stammen die niks terug doen.

Burn :D
 

DeletedUser71655

Guest
1) Of dat waar is of niet zegt nog steeds niks over Daap en de gemiddelde imbeciel die daar rondloopt
2) Dit topic heb ik geopend om Daap te feliciteren en te reflecteren op mijn eigen stam, niet zodat noobjes als jij stoer kunnen doen tegen stammen die niks terug doen.

Hij kan er ook niets aan doen dat hij eindelijk een wereld wint en dus hartstikke blij is hé:mad:

Hij komt van de Casual Manu, had je echt iets anders van hem verwacht?:D
 

DeletedUser72576

Guest
Degene van Finity die net hebben gereageerd hebben heel toevallig geen bot gebruikt knulletje .

Succes nog in deze zware strijd tegen Uns en de bb dorpen , vergeet niet af en toe wat rapportjes te plaatsen he ?

Had Nuke incoming niet toegegeven dat hij wel een botje had? Kan zijn dat ik het fout heb, is al even geleden.

1) Of dat waar is of niet zegt nog steeds niks over Daap en de gemiddelde imbeciel die daar rondloopt
2) Dit topic heb ik geopend om Daap te feliciteren en te reflecteren op mijn eigen stam, niet zodat noobjes als jij stoer kunnen doen tegen stammen die niks terug doen.

1. Dat was dus het meest random antwoord dat je kon geven en had ook niks te maken met hetgeen wat ik zei.
2. - Dit topic was naast de praathoek het enige nog actieve topic
- Met de titel 'Einde van W43' leek het me meer gepast het hier te plaatsen dan mijn eigen topic te maken. Een topic Daap vs. UNS leek me niet relevant.

Ik meld de huidige gang van zaken. Dat de meeste Finity leden nog steeds een excuus zoeken om Daap af te branden zodat de focus niet op hun eigen botgebruik ligt, kan ik wel begrijpen.


Je begrijpt dat hij met de gemiddelde imbeciel van Daap onder andere (en wellicht vooral) jou bedoelt, Rene?

Hij kan er ook niets aan doen dat hij eindelijk een wereld wint en dus hartstikke blij is hé:mad:

Hij komt van de Casual Manu, had je echt iets anders van hem verwacht?:D

Genieten deze :D
 
Bovenaan