Golden awards

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Tss Tim, kan Xander dat zelf niet beslissen.
Die ene die ik nu heb heeft hij ook gehaald, en toen waren we zelfs in oorlog met elkaar. ������

Stiekem was dat gwn info verzamelen, we kennen je hele account vanbuiten!
Dus pas maar op
 

DeletedUser

Guest
Gaan we hier nog eens lijstjes zien, ben wel even benieuwd hoe de wereld er voorstaat.
 

DeletedUser

Guest
Beetje moeilijk hé, P. denkt namelijk dat ze de allerbeste zijn vd casual :p

Misschien plaats ik in de avond wel eens lijstje, maar dan zal ik even wat op de tijd baseren toen ik er nog speelde ;)
Ik denk dat er in een 3 weken niet veel verandert is.

Ja dat is nogal jammer, ze moeten zich overigens nog steeds bewijzen:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik speel hier al een tijdje niet meer, maar volg de wereld nog wel. Dus vond het wel weer waardig om een lijstje te maken.


Beste speler: Ik ga hier toch voor 2 spelers, die zich het meest bewezen hebben in de afgelopen jaren, Dragonfriend723 & Theonl2.Waarom ik voor hun kies, het zijn 2 spelers met mooie kwaliteiten. En staan er kwalitatief, ook erg goed voor dat laten ze voornamelijk ook zien.
Beste stam: Hmm, ik denk dat P. het beste ervoor staat, maar ze mogen nog wel even doordrukken. Als ze door willen gaan, er is nog niks in hun voordeel beslist. Dus voor andere stammen relatief veel kansen, om nog een best te doen
De beste stam speler: Ik heb de laatste weken wanneer ik nog speelde niet meer zo actief gespeeld, dus ik deed niet veel voor de stam enzz. Maar als ik echt voor een stamspeler zou moeten kiezen, dan zou ik voor Fancy. gaan. Hij had toch de benodigde controle over heel de stam. Ik heb ook voor Teun81 enorm veel respect, hij creëerde veel rust in de stam. Dat mag je van mij zo houden.
Het grootste ego: Iedereen heeft zo zijn egopuntjes, denk dat ieder het wel in zich heeft. Dus ik ga hier geen specifieke spelers bij betrekken.
Beste leider: Over het algemeen zijn er 3 leiders die deze plaats verdienen, De Donalds, Zeehond, Dragonfriend723 wat heb ik toch een respect voor deze 3 spelers. Hebben het bewezen op deze wereld, dat ze een stam moeten leiden. En dan even bij de laatste speler aankomen, het vallen van Style!. Maar dan toch proberen met een andere stam, wat immers nu erg goed draait.
Slechtste leider: De leiding van AZTEC heeft zich immers al bewezen, dat ze geen stam kunnen leiden ga ik geen woorden meer aan toevoegen.
Meest overschatte stam: Ik denk dat deze plek wel aan P.ga toevertrouwen. Ze zijn op het Algemeen forum nogal spelers die denken dat ze nooit kunnen/zouden vallen.
Meest onderschatte stam: Ik ga hier voor 2 stammen, het zijn 2 stammen die nog wat kunnen uitrichten op de wereld. Ship & ~I~ denk dat ze nogal onderschat worden, maar deze stammen hebben zeker nog wat te laten zien op deze wereld
Meest overschatte speler: Deze speler behoort hier Athenaes , ik zie niks van hem, ik merk nooit wat van hem Dus vandaar deze plek.
Meest onderschatte speler: Ik heb geen idee, wie er nu zo onderschat wordt.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Er zijn altijd spelers waarbij ik ooit nog een keer in de stam zou willen zitten Laurens(Dragonfriend723), Tim(Tim010), Ewout(Mutombo), Peter(Ex Ultimate Angel), Ramon(Fancy), Theo(Theonl2), Quentin(IJsbeer), Jeroen(Zeehond).
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Mensen die nou in stamverband niks doen, en werkelijk ook niks presteren.
Mooiste spelers naam: Ik ga hier toch voor de The Incredible Tiger.
Mooiste stam naam: Geen idee, geen stam vind ik mooi op het gebied van een naam
Het tofste topic: /
Het domste topic: /
Favoriete forum poster: Hier ga ik voor 2 personen Dragonfriend723, De Donalds
Minst favoriete forum poster: /
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel: Hmm, om echt daar een oordeel over te geven is CavensS & Daan90
Mooiste profiel foto van spelers: Ik ga hier voor mijn ex acccount ;)
Mooiste profiel foto van stammen: Ik denk dat hier Ship op de plaats komt.
Mooiste actie van de wereld: Die aanval op De Donalds die ik vanaf de zijkant mocht meemaken, maar vond hem wel mooi geplant.
Meest belovende stam voor de toekomst: Ik denk dat Ship hier in de plaats komt, ze kunnen zich immers nog wel bewijzen.
Voor wie heb je nu echt respect: Ik ga hier maar voor 1 speler, Peter die jongen had altijd de rust en raakte bij geen enkele aanval in paniek.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Zie het topic bij wie ik allemaal in de stam zou willen zitten
 

DeletedUser71298

Guest
Oke, We zetten de deadline op Donderdag.
Als je hem mist, word je gekicked :p
 
Reactiescore
60
En hoe denk jij dat te gaan doen? :p
 
Bovenaan