Algemeen Plaatjes topic (tips/comments/creaties)

DeletedUser76417

Guest
Je ziet echt duidelijk dat je gewend bent om plaatjes te maken zoals pfjes etc :p Tekst is vaak onnodig, alleen erbij doen als het echt wat toevoegd, verder imo toch zeker niet vervelend voor het oog ;)

Ah oke thanks!
Dacht dat er juist tekst bij hoorde, zo zag ik voorbeelden langskomen met tekst ;)
 

DeletedUser76417

Guest
Binnenkort zal ik hier even wat spammen aan feedback als ik weer een tag ga proberen te maken :)
 

DeletedUser

Guest
m4loaw2bcny0v.png
 

DeletedUser49721

Guest

Probeer je render meer in de focus te zetten door hem iets lichter te maken en met softbrushes een beetje in te werken :)
Verder zoals al gezegd is probeer eens uit door over je effects een c4d te plaatsen en in te werken om diepte te creeëren
 

DeletedUser32240

Guest
Hier dan even een collab met een andere member van RotN op GFXR -> Entember

Ik heb heel het achtergrond gedaan + render en hij heeft daar C4D's e.d bij geplaatst.

v1_by_entemberdesigns-d9vaclz.png
 

DeletedUser63918

Guest
Wil graag het gemaakte deel van jou zien Kev. Vind de C4D's geen directe toevoeging hebben, het lijkt niet afgemaakt.
Ook valt de render redelijk weg doordat de kleuren erg dof zijn. Deel rechts van de C4D's en boven van de C4D's is wel chill tho!

Het mist iets, geen idee wat tho.
 

DeletedUser32240

Guest
Dit was mijn gedeelte in heel de tag, daarna doorgegeven omdat ik geen idee had welke C4D's te grbruiken.

OH4N3OF.jpg
 

DeletedUser69623

Guest
Ik vind dat de C4D's echt afbreuk maken aan jou gedeelte van de tag, je bg is echt netjes man! Render had iets beter ingeblend kunnen worden maar vind de bg er netjes uitzien;)
 

DeletedUser32240

Guest
Het is zo dat er niets van blending is omdat ik eigenlijk enkel een BG en een render heb.
Ik heb niets qua midplace of front (buiten de render dan) dus kan ik niets inblenden of diepte gaan maken.
De crop vond ik anders wel nog passen want het is idd wat groot maar de C4D's passen daar idd niet bij en het is iets te wit volgens sommigen ook.
 

DeletedUser

Guest
Vond je vorige collages of hoe je 't ook wilt noemen sick maar deze niet zo, lijkt wat messy en lq imo.
 

DeletedUser49721

Guest
Dit was mijn gedeelte in heel de tag, daarna doorgegeven omdat ik geen idee had welke C4D's te grbruiken.

OH4N3OF.jpg

De background heeft zeker potentie tot meer :)
Weet niet wat je heb gedaan maar probeer zelf anders eens wat met effects etc en je render meer inwerken
Ik denk dat er dan echt wel iets sicks uit kan komen de toevoeging van je collabpartner is niet heel bijzonder
Al denk ik dat de manier hoe hij de c4ds heeft neer gezet ook nog wel een mooie diepte kan geven :)

Edit: probeer het wel minder messy te maken het is wel wat te druk ;)
 

DeletedUser69623

Guest
Ik vind je smudge echt lekker man, ziet er goed uit;) je render moet alleen beter ingewerkt worden, die past er nog niet echt bij
 

DeletedUser76153

Guest
Bedankt man :)
Ik ga vanavond/morgen nog eentje maken in de zelfde stijl, zal dan meer letten op de render :)
 

DeletedUser32240

Guest

ff hard aanpakken ^^
De render past er niet bij.
Ook is de smudge niet strak genoeg, het is alsof je kleine duwtjes gaf om te smudgen.
Ook is de flow verkeerd (daarom past de render er ook niet bij) -> je smudge gaat van links onder naar rechts boven terwijl de render tegengesteld is.
Probeer dan ook shapes te maken in je smudge: Curves, whirlpools, haakjes, beans,...
En ook goed opletten dat je een S en C smudge behoudt.
Hier dan ook even een smudge tutorial op YT dat redelijk uitgebreid is

[video=youtube_share;ms10D0Z_Dzo]https://youtu.be/ms10D0Z_Dzo[/video]
 

DeletedUser76153

Guest
ff hard aanpakken ^^
De render past er niet bij.
Ook is de smudge niet strak genoeg, het is alsof je kleine duwtjes gaf om te smudgen.
Ook is de flow verkeerd (daarom past de render er ook niet bij) -> je smudge gaat van links onder naar rechts boven terwijl de render tegengesteld is.
Probeer dan ook shapes te maken in je smudge: Curves, whirlpools, haakjes, beans,...
En ook goed opletten dat je een S en C smudge behoudt.
Hier dan ook even een smudge tutorial op YT dat redelijk uitgebreid is

[video=youtube_share;ms10D0Z_Dzo]https://youtu.be/ms10D0Z_Dzo[/video]


Bedankt voor de tips! Ik heb bewust geen shapes gedaan, lukt nog niet goed. Overigens, die render kan je ff zeggen naarwaar hij flow heeft, zie het niet :(
 
Bovenaan