Duck! vs Kurt.

DeletedUser70435

Guest
Aangezien ik niet denk dat Kurt. hiervoor een topic aan gaat maken, doe ik het maar :)

Vannacht kregen we een oorlogsverklaring binnen van Kurt. Die zag er als volgt uit:

ec844b18ef544ed98c7b805deabb3320.png



De reden van deze verklaring is "heb me enkel geïrriteerd aan jullie.". Hmm, zou dat misschien komen omdat wij goed samenwerken en dorpen dus binnen de stam houden? ;). Vannacht heb ikzelf (Schlemiel) een recap gedaan op een dorp dat eerst van Fanatic. was, daarna van BenGum en daarna van Kipfis, die er wat OS achter had gezet. Dit hebben wij als stam vervolgens uitstekend opgelost al zeg ik het zelf. Fanatic. had geen edel meer, maar heeft verschillende aanvallen richting Kipfis gestuurd waardoor deze hopelijk volledig gek is geworden. Deze aanvallen bevatten onder meer:
1 clear
2 fake clears
1 fake trein

Vervolgens ben ik 's nachts langsgekomen om het dorp te recappen. Het dorp was ongelovig want het viel letterlijk 1 veld buiten de radius van Kipfis, dus die nachtbonus maakte niet zoveel uit. Eind goed al goed, het dorp van 7k is binnen de stam gebleven. Beide kanten troepen verloren, maar wij hebben het dorp en daar ging het uiteindelijk kom.

Even een uitleg over de irritaties van Kipfis. Wel leuk trouwens, "heb me enkel geïrriteerd aan jullie". Frappant dat je dan wel nog bij ons in de stam wilde komen :D. Maar om irritaties te voorkomen kan je ipv de oorlog verklaren misschien beter geen dorpen meer bij ons in de buurt pakken, kost je alleen maar troepen.

Afijn, 'oorlog' dus. We wachten met veel plezier jullie eerste actie jegens ons af!

Kaartje voor de liefhebber:
88c9216794544db8a1a4fb48afd21392.png


Ben benieuwd Kurt.!
 

DeletedUser

Guest
Beetje overdreven om voor zo'n slechte, lachwekkende ""oorlog"" een AF topic te maken. :eek:
 

DeletedUser70435

Guest
Tja, viel me ook tegen dat Kurt. hem niet maakte. Het is denk ik eerder overdreven om voor irritaties een oorlog te verklaren :D
 

DeletedUser70435

Guest
Heb kipfis een pm gestuurd met de link hiervan in de hoop dat er wat mensen komen.
 

DeletedUser47437

Guest
Duck! moet weer een spion gebruiken om alle aanvallen te navigeren. haha ,,
 

DeletedUser70435

Guest
Mag ik je erop wijzen dat het geen spion was, maar iemand uit Kifesh die nu ook in Kurt. zit die vrijwillig die info doorgaf :).
 

DeletedUser47437

Guest
lol vrijwillig info doorgeven. dat geloof je toch niet? btw hoe moet die gene weten dat jij en ik elkaar aanvallen...
 

DeletedUser

Guest
lol vrijwillig info doorgeven. dat geloof je toch niet? btw hoe moet die gene weten dat jij en ik elkaar aanvallen...

Misschien heb je nog nooit iets gehoord van bevelen delen, dus ja maakt het al gewoon niet moeilijk:rolleyes:
 

DeletedUser70435

Guest
lol vrijwillig info doorgeven. dat geloof je toch niet? btw hoe moet die gene weten dat jij en ik elkaar aanvallen...

Ik vertel die persoon dat ik dat dorp aanval en dat jij het overgenomen hebt. Jij zet op het forum bij jullie:
******************* vandaag om 17:20 uur
kipfis vandaag om 16:30 uur Bedanken Citaat Bewerken Verwijderen
Kijk hij valt mijn 3e dorp aan. met een edel trein,,

ik heb nog 1 edeltje over en 600 lichte en wat bijl. ik ga gewoon 1minuut na zijn aanval edelen. en dan is het over als t goed is

En ja, vrijwillig inderdaad:

KXVL3ya.png


Misschien je leden maar wat beter uitkiezen?
 

DeletedUser71075

Guest
En dan verdenkt kipfis mij nog steeds van spioneren in wat ooit Kifesh was. Mooi dit :eek:

abe0031 01.04.16 16:49
Niet zo´n heel handige acite zie ik :p

kipfis 01.04.16 19:24
ik wist allang datjij t was hoor. haha
triest zo.

abe0031 01.04.16 19:30
Sorry, hoe bedoel je?
En vanaf dat moment negeerde hij me.
Bij die onhandige actie had ik het btw over een oorlog aangaan met Duck! ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan