Duck! vs Kurt.

DeletedUser70435

Guest
Precies dezelfde reactie toen er een spion in Kifesh bleek te zitten ;)

Geen spion. We kregen vrijwillig informatie door van een speler die nu inactief is. Wij hebben nooit om informatie gevraagd.
 

DeletedUser70435

Guest
Vrijwillige spion dan. Whatever
Mag ik je hier nog eens op wijzen:
Ik vertel die persoon dat ik dat dorp aanval en dat jij het overgenomen hebt. Jij zet op het forum bij jullie:


En ja, vrijwillig inderdaad:

KXVL3ya.png


Misschien je leden maar wat beter uitkiezen?
 

DeletedUser71075

Guest
Ik snap je punt.
Maar een spion is iemand die informatie doorgeeft (vrijwillig of niet) aan een andere stam.
Ik verwijt jullie niet van het inhuren van een spion, maar ik wil gewoon mijn punt maken dat de 2 stammen op dezelfde manier gevallen zijn.

Btw, gaf de spion in Kifesh ook vrijwillig info door?
 

DeletedUser70435

Guest
Ik snap je punt.
Maar een spion is iemand die informatie doorgeeft (vrijwillig of niet) aan een andere stam.
Ik verwijt jullie niet van het inhuren van een spion, maar ik wil gewoon mijn punt maken dat de 2 stammen op dezelfde manier gevallen zijn.

Btw, gaf de spion in Kifesh ook vrijwillig info door?

Goed, ik zal het even "spion" noemen, wat jij wilt. De enige keer dat wij informatie hebben doorgekregen was die PM die ik heb laten zien, wat destijds in Kifesh was. De reden waarom Kurt. is gevallen is bij ons dus ook onbekend. "De spion" is ook al vrij lange tijd inactief momenteel. Hierom zal ik het ook maar naar buiten brengen, het was nota bene de leider van Kifesh, Ceroa. Ik heb met Ceroa lange tijd goed contact gehad, tot aan het moment dat ze stopte en dus niet meer actief is, wat erg jammer is. Bewijsje erbij:

5XgzVsu.png
 

DeletedUser71075

Guest
Bedankt voor je heldere uitleg :p
Die Ceroa... Leek me wel een goede speler, maarja.
 

DeletedUser70435

Guest
Hier kan uiteraard een slotje op. Kurt. heeft nog maar 4 leden waarvan 2 inactief.
Ik kroon mezelf hierbij als winnaar. Uiteraard samen met heel mijn stammetje :).

b7d0423d284489dda9b35636f1d9b42d.png
 

DeletedUser73817

Guest
Ik vertel die persoon dat ik dat dorp aanval en dat jij het overgenomen hebt. Jij zet op het forum bij jullie:


En ja, vrijwillig inderdaad:

KXVL3ya.png


Misschien je leden maar wat beter uitkiezen?

zo een verrader had ik allang kapot gespeeld .
kan je gewoon niet maken links om of rechtsom .
neem aan dat die gast niet in duck kom ??
 

DeletedUser70435

Guest
"Die gast" was Ceroa en een vrouw en sinds vandaag verwijderd van de wereld wegens inactiviteit.
 

DeletedUser74966

Guest
"Die gast" was Ceroa en een vrouw en sinds vandaag verwijderd van de wereld wegens inactiviteit.
Dat neemt nog steeds niet weg dat je als leiding van je stam geen info gaat doorspelen over je eigen stam. Wat voor speler ben je dan...
 

DeletedUser74966

Guest
Was nog niet duidelijk genoeg kennelijk. Misschien nog vaker je naam ergens neerzetten?;)
 
Bovenaan