Golden Awards

DeletedUser51467

Guest
Favoriete forum poster:
Ja goede vraag, der zijn zoveel posters. Ik vind de posts van Roald97 altijd wel leuk, maar bij de laatste post heeft ie flink afgedaan voor mij, Roald als je dit lees, je bent een lul. <3

Daarnaast kon ik altijd de posts van Vetrix wel waarderen

Bedankt voor de nominatie en wat een prachtig lijstje, ik las het echt met een grote glimlach.
 

DeletedUser

Guest
"hierbij raken we elkaar niet fysiek aan overigens wat ik dan persoonlijk wel weer spijtig vind. Wil graag mensen van binnen kennen en dat gaat zo niet."

Dude xd
 

DeletedUser50613

Guest
Is weer een tijdje stil hier, en gezien de staat van de wereld op dit moment lijkt het dus tijd voor een lijstje :)


Beste speler:

Naar voorbeeld van de voorgaanden wil ik dit splitsen, met betrekking tot de grote (ex)stammen:

Seau

Moeilijk om hier 1 speler neer te zetten. Offensief gezien zou ik graag ANC willen neerzetten. De winsten die ze maken spreken voor zichzelf.
Verder toch ook een vermelding voor de jongens van DoI, Il Burrat en ongetwijfeld nog een paar anderen, die meer dan eens klaarstonden om hun bg te helpen met vv's.

Vitae/Fury/WAO

Zal ze hier maar allemaal onder klasseren..

Eerst en vooral Luuk van DtbS, die toch wel heel veel inzet heeft gegeven om de brokken van Vitae en WAO samen te brengen.

Ook Triggerbullet verdient een nominatie, hoewel ik zelf niet veel contact of ervaring heb met die jongens, zijn het blijkbaar enorme vv-draaiers, en die heeft een stam ook broodnodig.

Rush

Hier kan ik zonder twijfel team Nunada neerzetten. Vrijwel altijd beschikbaar om in te springen, vv's te doen. Misschien niet hyperactief in de oorlogsstats, maar het werk dat ze achter de schermen doen voor ons klein stammetje is enorm.

Beste stam:

Zoals de wereld er nu voor staat, ongetwijfeld Seau.
Een stam die al heel lang, heel stabiel staat. Nu de grote kanshebber voor wereldwinst, hetgeen zeker niet onverdiend zou zijn.

De beste stam speler:

Zou hier ook weer elke stam kunnen afgaan (zie beste spelers). Maar ga het uit gemakzucht vrij algemeen houden:
Spelers, ook degenen die anders niet veel in de kijker staan, die wel hun stam/bg ondersteunen wanneer nodig.

Het grootste ego:

Krepox, denk dat het een kantje is dat er nooit zal uit gaan, maar het geeft hem een heel eigen stijl, tenminste hier op het AF. Niks mis mee :)

Beste leider:

Gezien er nog maar 1 echte grote leiding overreind staat op dit moment is de keuze vrij beperkt, dus dit word de Seau leiding.

Slechtste leider:

Jannes.

Altijd alles beter weten, commentaar geven op alles en iedereen. Zijn visie prediken als zijnde de enige goede.
WAO liep gesmeerd, vertrouwen was groot, ze gingen volop meedoen voor wereldwinst... tja, we zien waar het naartoe gegaan is, de eerste van de 'grote' stammen die viel. Vooral vanwege interne problemen dan nog.

Meest overschatte stam:

Vitae.

Ja ze bestaan nu niet meer, maar Fury is voor mij het vermelden niet meteen waard. Vitae is dit wel.
Bijna heel de wereld lang geprezen als grote kanshebber, kwaliteit met hopen.. maar uiteindelijk niet kunnen waarmaken.
De ban-wave zouden velen aanwijzen als het grote kantelpunt. Maar ik kan niet rouwen om botters die geband worden. En om die tegenslag te boven te komen ontbrak het Vitae duidelijk aan kwaliteit en vooral karakter.

Meest onderschatte stam:

N-F. Al een paar keer zien vermeld worden als een paar bb-edelaartjes. Maar ze doen het desondanks toch vrij aardig. En op Nyade zit een goed team. (Is ook meteen de helft van de stam.. dusja :p)

Meest overschatte speler:

Vayne.
Misschien niet geheel correct om deze hier neer te zetten.. maar het account ging goed van start tegen Seau, maar zodra de tegenprik kwam werd het vrijwel spontaan verlaten. De komst van Warre met heel veel heisa, en z'n vertrek met een sisser.. tja.

Meest onderschatte speler:

Denk dat degenen wat nu nog overblijven ondertussen wel een vrij goed beeld hebben van de tegenstanders.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Buiten degenen die in Rush zitten op dit moment.. de meesten van Seau. De contacten zijn nu veel intensiever als vroeger en die verlopen vrij goed.

Qua tegenstanders, Luuk, de jongens *en dame* van Savior, Rocco, Marly en Glenn.. vooral oude bekenden van W17 en W27 dus :)

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Jannes.. ben geen fan van zijn manier van aanpakken, denk dat het een heel moeilijke persoon is om mee te communiceren.
Anderzijds heb ik hem wel nog nooit in stamverband gekend, dus dit kan ook een volledig foutief beeld zijn.

Mooiste spelers naam:

Abduhl the Klapstuhl, blijf het een geweldige naam vinden :)

Mooiste stam naam:

N-F, niet zozeer mooi mooi, maar vond het wel een leuke.

Het tofste topic:

Golden Awards.

Het domste topic:

Daar wordt onderhand niet meer in gepost, laten we dat zo houden..

Favoriete forum poster:

CountofMonteWhatever of zoiets. Duidelijke en (meestal) doordachte posts.

Flonaldo, is iets geminderd met z'n gifs, maar kan bij momenten de boel nog altijd opvrolijken met een leuk prentje :)

Minst favoriete forum poster:

Gilles. Mod of niet, hij kan dikwijls wel overdrijven met z'n posts en discussies terwijl z'n mening meer niet dan wel geapprecieerd wordt.

Dikste wannabe op het forum:

Dat is m'n minst favoriet poster, dus ook weer Gilles zeker.

Dikste wannabe in het spel:

Geen nominatie waard.

Mooiste profiel foto van spelers:

De mijne! Hehe, waarschijnlijk niet, maar vind het gewoon tof om ook eens een prentje te hebben ;-)

Mooiste profiel foto van stammen:

N-F, zeker met die naam.. uiterst toepasselijk :)

Mooiste actie van de wereld:

Tegenstoot van Seau op de aanval van Warre en z'n sloopap. Mee gezorgd voor de val van Vitae, toch wel een memorabele actie.

Meest belovende speler voor de toekomst:

Hangt ervan af hoeveel toekomst er nog zit in de wereld. :confused:

Meest belovende stam voor de toekomst:

Seau, op naar wereldwinst zou ik zeggen.

Grootste blunder:

Persoonlijk: Wekkeren om s'morgens te dodgen. Wakker worden, die irritante wekker afzetten en vervolgens als een blok terug in slaap vallen >.<

Algemeen: Fusie tussen WAO en Vitae. Twee stammen met problemen samenvoegen in 1 stam.. zoals ze zeggen: two wrongs don't make a right.

Voor wie heb je nu echt respect:

Degenen wat ondanks tegenslagen en aanvallen toch blijven doorgaan en vechten.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Ongetwijfeld m'n stamgenoten, kleine maar gezellige stam, en als iemand in een dipje zit staat de rest daar om ze uit de brand te helpen en weer op te peppen.

Goede tegenstanders, DtbS en Savior vooral, al heel lang de grote vijanden aan het front, maar zijn toch jongens *en een dame* waar je iets tegen kan zeggen zonder op vijandigheid te stuiten. Houd het spelletje leuk voor iedereen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
972
Beste speler:

Naar voorbeeld van de voorgaanden wil ik dit splitsen, met betrekking tot de grote (ex)stammen:

Seau

Moeilijk om hier 1 speler neer te zetten. Offensief gezien zou ik graag ANC willen neerzetten. De winsten die ze maken spreken voor zichzelf.
Verder toch ook een vermelding voor de jongens van DoI, Il Burrat en ongetwijfeld nog een paar anderen, die meer dan eens klaarstonden om hun bg te helpen met vv's.


Mooiste actie van de wereld:

Tegenstoot van Seau op de aanval van Warre en z'n sloopap. Mee gezorgd voor de val van Vitae, toch wel een memorabele actie.

Namens team Il Burattinaio, bedankt :)
 
Reactiescore
3.457
Idd , Jannes verdient deze titel absoluut niet !
Mooi lijstje voor de rest .
Maar op Savior spelen niet alleen jongens buurman , uhu :(
 
Reactiescore
7.940
Hoezo? Jannes ist voor het grootste deel verantwoordelijk voor het verneuken van WAO, door zijn dictator achtige handelingen hebben mensen zich tegen hem gekeerd en is WAO gevallen.
 

DeletedUser50613

Guest
Mja, ik ken Jannes alleen van het AF en wat ik van anderen hoor. En dat leek me echt geen persoon waar je een dialoog mee kon aangaan of die enige inspraak kon dulden.. niet meteen iets wat -ik- als positieve eigenschappen in een goede leider zou zien.

Dusja, het is een mening, geen objectief besluit.

En I stand corrected. Zal de post aanpassen ;-)
 
Reactiescore
372
Idd , Jannes verdient deze titel absoluut niet !

Lief zijn voor Jannes
5jXdhDV.png
 

DeletedUser81928

Guest
Ik denk dat mensen jannes eens moeten uitproberen als leider ;)
Zal je meevallen:)
 

DeletedUser

Guest
Dat Bart-Jan en Jannes elkaar niet goed liggen betekent nog niet dat je je zo door je stammie moet laten indoctrineren Punkerke. :D

Hoezo? Jannes ist voor het grootste deel verantwoordelijk voor het verneuken van WAO, door zijn dictator achtige handelingen hebben mensen zich tegen hem gekeerd en is WAO gevallen.

Daar zit een kern van waarheid in, maar wij hebben ons nooit tegen Jannes gekeerd hoor. Ik ontken niet dat Jannes fouten gemaakt heeft, maar die heeft Sven ook en Bart-Jan ook. Seau. zal ze ook wel gemaakt hebben. De fouten van Jannes zijn op een hand te tellen. Als ik alles overnieuw mocht kiezen, koos ik weer 100% voor Jannes. :cool: Verder mag iedereen natuurlijk een mening hebben, maar het is droevig om steeds dingen over een goede kerel te lezen die gewoon 180 graden gedraaid zijn van de werkelijkheid. Dat houdt wat mij betreft vanaf nu op. Slechtste leider van W42 aan Jannes? Dat is een grote grap. :eek:
 

DeletedUser50613

Guest
Dat Bart-Jan en Jannes elkaar niet goed liggen betekent nog niet dat je je zo door je stammie moet laten indoctrineren Punkerke. :D

Mening is vooral vanwege zijn posts hier op het AF. En de manier van doen dat ik daaruit afleid.

BJ heb ik zelf eigenlijk niet zo gek veel over Jannes weten klagen op onze chat ofwel deed die het wel, maar dan heb ik die rants grotendeels gemist :p, ga geen 600+ lijnen zever doorlezen elke dag. Bende spammers.

BTW - slechte leider niet verwarren met slechte speler, geloof zeker dat die veel tijd en energie in z'n stam steekt. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan