Top/Flop spelers

DeletedUser75329

Guest
Congratz aan Ozfo met zijn 10k verslagen eenheden award ;) Denk dat ie wel pijnlijk was....
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
ik obvs

Dieven, moordenaars, oplichters, enz. maken dezelfde redenering als jou.

Het is niet omdat je er voor uitkomt dat je iets verachtelijks doet, dat het allemaal ok is. Was jij niet diegene die fors reageerde tegen PP abusers? Ben je niet een P(layer) abuser? Beetje spijtig voor jou dat je niet mee kan met de rest zonder andere spelers te bedriegen/stabben.

Ps: Make my day en reageer hoe ik kan weten dat je het nodig hebt. Antwoord: alleen mensen die op de eerlijke manier tekort komen, zoeken andere uitwegjes.

Hee ik edelde jou nog laatst op de speed, daarom zo salty? :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
420
Rapportjes zijn altijd leuk!

Deze wereld gaat nog vrij weinig groeien heb ik de indruk..
 
Reactiescore
2.064
ik speel hier ook, mja ik kan echt niet meer starten lol:D
 
Reactiescore
420
ik speel hier ook, mja ik kan echt niet meer starten lol:D

Tegenwoordig kun je niet meer starten.. Je hebt een quest die je makkelijk de weg naar LC wijst en vanaf dan is het gewoon diegene die het meeste geld erin steekt die op kop staat. Ik hoop dat W50 echt nog eens zonder een PP markt wordt dan zal het lage niveau pas echt opvallen :)
 
Reactiescore
2.064
Tegenwoordig kun je niet meer starten.. Je hebt een quest die je makkelijk de weg naar LC wijst en vanaf dan is het gewoon diegene die het meeste geld erin steekt die op kop staat. Ik hoop dat W50 echt nog eens zonder een PP markt wordt dan zal het lage niveau pas echt opvallen :)

Ja klopt jij mag anders wel voor mij starten:rolleyes:
 
Reactiescore
1.893
Ongeveer alles waarover jij mijn capaciteiten en persoonlijkheid in twijfel trekt, omdat jij een andere mening over iets hebt. Plus het feit dat ik het had over een oorlog in het algemeen, niet het nadoen van mensen in andere stammenoorlogen op tw.

En ik zal je capaciteiten in twijfel blijven trekken zolang jij niet op een normale, niet-stabbende, manier de beginfase doorkomt.
 
Reactiescore
246
En ik zal je capaciteiten in twijfel blijven trekken zolang jij niet op een normale, niet-stabbende, manier de beginfase doorkomt.

Ik heb hiervoor niet echt gelezen dus mijn excuses, maar ik zie niet echt ergens bewijs dat hij effectief zo heeft gespeeld hier of hiervoor.

Hij keurt het stabben gewoon niet af zoals jij, als ik alles toch een beetje goed lees hier :p
 

DeletedUser

Guest
Hee ik edelde jou nog laatst op de speed, daarom zo salty? :D

Aangezien ik nog nooit een speed gespeeld heb, is dat vrij moeilijk. Als je fier bent op stabben, zie je waarschijnlijk ook niet veel graten in liegen?

Op zijn eigen is het een spel, dus hier kom je er blijkbaar met weg om je gebreken te compenseren door de morele waarden te schrappen. Eigenlijk ben je gewone een ordinaire PP abuser, maar dan een gierige versie, die liever spelers dan PP misbruikt.
 
Reactiescore
420
Mag ik jullie even eraan herinneren dat hem om Noah gaat dus gelieve alles met een korrel zout te nemen..
 
Reactiescore
1.893
Je bent wel bescheiden met 'een korrel' Thorsten. Geef mij meteen het hele potje maar. :D
 
Reactiescore
420
Jammer dat er vandaag een uurtje minder was te spelen anders had ik de kaap van 50 LC gehaald. Nu is het 50 Lc inclusief productie :(
 

DeletedUser77269

Guest
zijn julie rasisten? xD haha poolse pro is begonen ;) Ik zie here heel veel goeie players(ook veel met grote mond) groetjes 4all ;)
 
Bovenaan