Top/Flop stammen

DeletedUser76667

Guest
Dat is nog niet het enige. Deze week heeft LT een ODA-stijging van 640.000 eenheden. En allemaal tijdens de laatste twee dagen van deze week.

ohrfpd.png

Niet gedacht dat ik dit nog tegen jou ging zeggen, maar bedankt voor deze post, keep up the good work! :D
 

DeletedUser

Guest
Niet gedacht dat ik dit nog tegen jou ging zeggen, maar bedankt voor deze post, keep up the good work! :D

Ik speel geen w45 meer, dus ben niet echt op de hoogte van de dingen die zich ingame afspelen. Maar tof dat je mijn eerste post negeert. :rolleyes:
 

DeletedUser77130

Guest
Wat te denken van de stamchange van Lonely Traveller?

O.W. ERROR 18th March 2016 - 00:07:29 1,427,162

TEAM LT (544|557) K55 8,821 Olacy [O.W.] Lonely Traveller [ERROR] 2016-03-18 15:03:53
TEAM LT (553|568) K55 9,995 Olacy [O.W.] Lonely Traveller [ERROR] 2016-03-18 17:40:40
TEAM LT (553|569) K55 9,995 Olacy [O.W.] Lonely Traveller [ERROR] 2016-03-19 01:23:47


Nu was LT wel al van 16/03 dorpen aan het edelen van Olacy, maar ik stel me er toch vragen bij.

ERROR is zéér tevreden en blij met de nieuwste aanwinst op het noord-oosten. :D


Naar mijn inzien een heel triestige speler. Niet alleen door de actie destijds met Season door naar OW te stappen maar nu ook andersom.

Dat is al uit de lucht, hoor. Moet jij jouw clears niet voor Hora bewaren btw? Tachtig uur heen en weer lopen is nogal veel. :p

Dat is nog niet het enige. Deze week heeft LT een ODA-stijging van 640.000 eenheden. En allemaal tijdens de laatste twee dagen van deze week.

ohrfpd.png

LT haalt zelfs The Captain en Dickie in. :eek: Goed bezig. :D

Hij viel Dei aan.

"Hij"? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Dat is al uit de lucht, hoor. Moet jij jouw clears niet voor Hora bewaren btw? Tachtig uur heen en weer lopen is nogal veel. :p

Ik speel momenteel niet echt vanwege drukte met de studies, waarom dacht je anders dat Friggin niet meer zo hard groeit. :cool: Maar ik volg het meeste nog wel, voor als ik mijn comeback terug maak in de toekomst. :p
 

DeletedUser77130

Guest
Ik speel momenteel niet echt vanwege drukte met de studies, waarom dacht je anders dat Friggin niet meer zo hard groeit. :cool: Maar ik volg het meeste nog wel, voor als ik mijn comeback terug maak in de toekomst. :p

Zal Hora leuk vinden dit te horen. :D
 

DeletedUser5114

Guest
Een beetje onderbouwing kan geen kwaad wanneer je een stam flop acht.
 

DeletedUser75798

Guest
LGW is eigenlijk best nog gezellig buiten het AF, jammer dat hij niet weerspiegeld hoe hij hierbuiten is :(
 

DeletedUser77130

Guest
LGW is eigenlijk best nog gezellig buiten het AF, jammer dat hij niet weerspiegeld hoe hij hierbuiten is :(

We hebben een leuk gesprek gehad. :)

Maar serieus... 1 dorp wat 11x is overgenomen in 18 uur, 1 die 12 keer is overgenomen in 24 uur en één die 14 (!) keer is overgenomen in 17 uur. Ik amuseer me hier wel met die vv. :D
 

DeletedUser75798

Guest
Ik vond hem ook wel grappig :p je mag die vv ook stoppen hoor, dan kunnen we weer gratis snoepen :D
 

DeletedUser75798

Guest
Laat ik ff aan iemand anders over, ik zet mijn joker in! Moet nog ff wat leren voor m'n examen :p
 

DeletedUser76545

Guest
Een beetje onderbouwing kan geen kwaad wanneer je een stam flop acht.

Nah, atm niet zo'n behoefte aan. Enige dat ik erover kan zeggen is dat ik er alles aan zal doen om die stam door de wereldkaart heen te boren. Hoe dan ook.
 
Reactiescore
1.549
Een beetje onderbouwing kan geen kwaad wanneer je een stam flop acht.

Een bepaalde stam zou "misbruik maken van de situatie". Persoon in kwestie daarop aangesproken. Het aanspreken van mij was ongepast en "elk rede en begrip" zijn verdwenen aldus de leiding van O.W.

Leiding O.W. heeft het niet in de hand en laat zich beïnvloeden door de meest harteloze speler die ik ooit heb gezien, ene Eric op het account Reckless. Die doet zijn naam wel eer aan ja. Waarvan de volgende woorden ook van hem:

"jullie zetten jezelf echt enorm voor gek met dit soort acties
en kunnen er vanuit gaan dat in de toekomst we jullie niet serieus meer nemen als er echt een keer weer iets is waar jullie een aanvals stop voor kunnen gebruiken".....


"als er echt een keer weer iets is"...........
 
Bovenaan