Top/Flop stammen

Reactiescore
154
Ik wil graag op een normale manier kunnen communiceren met mijn tegenstanders, en schelden hoort daar absoluut niet bij.
Als je scheldt, of andere vijandige emoties in je spel toelaat, speel je het op een volledig verkeerd.
Normaal geef ik niemand aan hoor, maar serieus, je bent erg kinderachtig bezig.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
489
Ik denk dat leugenaar niet echt onder de noemer 'scheldwoorden' valt, maar dat is dan weer subjectief en aan die discussie ga ik ook niet beginnen ;)
 
Reactiescore
154
Ik vind het 'erger' (lees; minder aangenaam) om leugenaar genoemd te worden dan flapdrol ofzo. Maar daar kan je inderdaad oneindig over discussiëren, mais des goutes et des couleurs, on ne discute pas zoals mijn lerares frans ooit zei :p
 
Reactiescore
489
Ik heb 1 report gestuurd, meer niet hoor? Heb er ook niet echt nood aan om een discussie met de door iedereen zo geliefde support (die overigens nooit fouten maakt :rolleyes:) over zoiets. Ik vond de beschuldiging van leugenaar nogal overdreven en niet gepast, als de support dat niet vind, geen probleem voor mij. Alle eer aan hen.

Dus je bent geen leugenaar? :rolleyes:
 
Reactiescore
489
Pff, jij zei tegen Argwahn dat je hem niet ging rapporteren voor het uitschelden. En toch deed je het. Dat is liegen.
Mensen die liegen worden af en toe eens leugenaar genoemd ja.

Daar doel ik op, moet ik het nog eens uitleggen?
 
Reactiescore
766
Yorni/Jay for president van Preau.
 
Reactiescore
2.064
Vind het meer zielig van Preau, kunnen jullie niet zonder:confused::rolleyes:
 
Reactiescore
2.064

mweh this toch wel een beetje stab elko:p, tasmain die eigenlijk bij HQ hoort daar spelers op laten zetten en die snel laten massa'en. Doe het gewoon eerlijk en ga via je eigenfront
 
Bovenaan