Top/Flop stammen

Reactiescore
1.094
Dit is dan ook weer irrelevant als het maar zijn kan, want gig graham was wel online bij de massa die op hem werd gedaan en woke up with handcuffs niet en dat feit van het wel of niet online zijn kan je doormiddel van rapportjes tonen wel laten zien dat of iemand wel of niet goed heeft gedeft, hetzelfde als op gretel dus.

Woke was ook gewoon online hoor tijdens onze massa's. Ik weet namelijk nog heel goed dat jullie zeiden hier op het AF dat tussen 10 en x uur woke niet online was. Terwijl de meeste dorpen ervoor en erna waren veroverd. Dat spreekt elkaar dus tegen. Wil het zo opzoeken voor je.


Ben je nu serieus? Wij hebben geen een serieuze massa nog uitgevoerd op mier, alleen een probeerseltje om te kijken wat mier nou eigenlijk waard was, toen retsbortah hem aanviel was mier wel extreem slecht. Dodgefouten bij 10 incs terwijl die online was en toen wij met ons probeerseltje 2 treintjes timede snipete die op 10ms en 5ms. Ik ruik een Church vv'tje daar? Verder gooide we soms wat clears op zijn achterland om te kijken op dodgefouten, meer niet hoor en anders mag je dat ons eens gaan tonen (al die doodgelopen edels). Het geeft al aan btw dat mier heel weinig kwaliteiten bezit als hij noobs van smurf (onze safe zone) nodig heeft om ons in de rug aan te vallen, wetend dat wij wel een soort van bg met ze hebben, omdat die soms meehielpen met aanvallen op massadagen op church (hansgretel), dus kom niet meer met z'on argument van "hij kon het niet weten", want dat is nou een communicatie fout door church en dat ligt dus puur aan jullie zelf.

Hij zegt nergens dat er een massa is uitgevoerd, noch dat deze serieus was. Dus hoe je daar bij komt?
En zoals wij al zeiden, tegen mier zijn ook noobs/ stab gebruikt en als ik je mag geloven zelfs buiten jullie weten om zijn op hetzelfde moment aanvallen gekomen. Logisch dat als mier overal wordt aangevallen dat er fouten komen. Dus rustig maar.

Welke aanvallen van smurf op hansgretel? Dan weet je meer dan ons.
 

DeletedUser73972

Guest
Waarom is het de taak van ons om te controleren of iemand anders misschien gaat stabben? Jullie hebben bij de bg met Dust toch ook niet eerst gevraagd of ze ons niet misschien gingen stabben? En de verhoudingen liggen compleet anders ja, alleen in ons nadeel en in jullie (Dust en IB) voordeel. Dat daarover geklaagd zou worden is dus complete onzin, gezien MM in feite zegt dat mier geen 1v1 aan zou durven, terwijl de rang 1 en 3 stammen ondertussen wel een bg hebben ;)
Lijkt me niet meer dan normaal dat men eerst bij zichzelf nagaat of hij of zij nog een BG heeft met degene die hij gaat aanvallen. Daar kan Mier niets aan doen.

Toevallig heb ik wél gevraagd of er binnen Dust spelers waren met nog mogelijk een persoonlijke NAP nadat Mental gesplitst was toen we de BG waren aan het bespreken. Het zal dan aan een verschil in aanpak liggen.

Op het 'verhoudingen' gedeelte focus jij op het feit dat we puur kwantitatief gezien een overmacht hebben, dat klopt uiteraard, het argument dat een appel rond is in een discussie over peren. Waar ik eigenlijk op doelde (maar jij niet wou lezen) is dat een 'officiële' GAP / samenwerking tegen Church die niet verborgen is geweest niet onder dezelfde categorie te rekenen valt als occasioneel een keer een rimstammetje erbij halen om aan jullie front hopelijk wat def weg te halen, wat mier deed.

Zou niet weten wat er verschillend aan is.

Vrij veel!

Volgens deze criteria is Bami wel erg slecht dan, beetje hard voor je Bondgenoot :(

Volgens die criteria zijn er church, IB, dust spelers slecht. Elke stam heeft al (veel) dodgefouten gemaakt en zo nu en dan dure edels onnodig verloren. De hele classic is gewoon noep. Allemaal hop naar w47 :boer:
 

DeletedUser39679

Guest
Als ze nog geen legoblokjes in elkaar kan steken, dan kan ze uiteraard geen diepgaande of vergezochte verbanden samenhangen :D

Kun je nagaan..:D

Ik zelf wist niet eens dat er een rimstam genaamd "chaos" bestond, dus het lijkt me sterk dat we ermee een bg hadden en kunnen dat ook best aantonen dat dat niet zo was als jullie dat willen weten. Sterker nog we dachten dat dat hele safegebied achter mier in jullie handen was en durfden het risico sowieso niet aan om een woord te wisselen met die rim spelers achter church.

Mier had juist een BG met Rathsborah. Je broer heeft de intern al bevestigd. Jammer dus.


Als je met een goede vergelijking wilt komen, doe dat dan ook goed, want je zusje van 3 kent het woord "verband" nog niet eens.

Je snapt de context, ofja .. daar ga ik vanuit gezien je er op reageert. Dus jammer dat je de samenhang niet wilt ontkrachten.


Dit is dan ook weer irrelevant als het maar zijn kan, want gig graham was wel online bij de massa die op hem werd gedaan en woke up with handcuffs niet en dat feit van het wel of niet online zijn kan je doormiddel van rapportjes tonen wel laten zien dat of iemand wel of niet goed heeft gedeft, hetzelfde als op gretel dus.

Wat is hier irrelevant aan. Jullie tonen 50 rapportjes met dodgefouten. Ik geef aan dat GIG nog altijd voor staat in de strijd. Dus ik zou me kapot schamen als jullie iemand uitlachen terwijl jullie niet voor staan.


Ben je nu serieus? Wij hebben geen een serieuze massa nog uitgevoerd op mier, alleen een probeerseltje om te kijken wat mier nou eigenlijk waard was, toen retsbortah hem aanviel was mier wel extreem slecht. Dodgefouten bij 10 incs terwijl die online was en toen wij met ons probeerseltje 2 treintjes timede snipete die op 10ms en 5ms. Ik ruik een Church vv'tje daar? Verder gooide we soms wat clears op zijn achterland om te kijken op dodgefouten, meer niet hoor en anders mag je dat ons eens gaan tonen (al die doodgelopen edels). Het geeft al aan btw dat mier heel weinig kwaliteiten bezit als hij noobs van smurf (onze safe zone) nodig heeft om ons in de rug aan te vallen, wetend dat wij wel een soort van bg met ze hebben, omdat die soms meehielpen met aanvallen op massadagen op church (hansgretel), dus kom niet meer met z'on argument van "hij kon het niet weten", want dat is nou een communicatie fout door church en dat ligt dus puur aan jullie zelf.

Ik was heel serieus ja? Ik heb zelf vv gehad van Mier inderdaad. De teller heeft daar boven de 200 gestaan. Dus ik zeg toch ook, ik laat het in het midden of jullie zo slecht zijn omdat je niet meer dan 3 dorpen kunt pakken of dat de aanval niet serieus is opgezet. Dus ik snap je eerste zin niet. En Retsbortah stabbde. Dus beetje laf om dat aan te halen en conclusie trekt dat hij daardoor extreem slecht is. Die hele achterzijde stond namelijk leeg van Mier. Hetzelfde als jij nu bij Smurf is overkomen, en jij bent ook dorpen kwijt. En ik heb ook dodgefouten van jouw gezien. Dus ben jij reteslecht.

''Het geeft wel aan dat Dust heel weinig kwaliteiten bezit als ze met noobs van Chaos en IB (onze safezone) nodig hebben om ons van de zijkant aan te vallen. En dus omdat Smurf wel is aanvallen heeft gestuurd op Hansgretel moet Mier dat ook al weten. Hij heeft geen glazen bol. Ik betwijfel het überhaupt of HansGretel het weet. Ik had er voor de aanval nog nooit van Smurf gehoord in ieder geval.''

En ik zie geen communicatiefout. Moet ik als ik van 10 verschillende spelers aanvallen krijgt doorgeven wie er precies allemaal aanvalt. Echt .. ik snap jullie denk wijze echt niet.
 

DeletedUser

Guest
Woke was ook gewoon online hoor tijdens onze massa's. Ik weet namelijk nog heel goed dat jullie zeiden hier op het AF dat tussen 10 en x uur woke niet online was. Terwijl de meeste dorpen ervoor en erna waren veroverd. Dat spreekt elkaar dus tegen. Wil het zo opzoeken voor je.
Doordat woke 3 uur er niet was, was er niet eens een front defje meer over en was elke edel gecleared, dus we konden al bij 25 dorpen niks meer doen, dus het is wel degelijk wat anders
 
Reactiescore
1.094
Doordat woke 3 uur er niet was, was er niet eens een front defje meer over en was elke edel gecleared, dus we konden al bij 25 dorpen niks meer doen, dus het is wel degelijk wat anders

Nou weet ik het precies weer ja. Jullie waren er tot 10 uur niet ofzo. Terwijl 90 % om 11 uur of later aankwam.

Mogelijk staat het nog in ons archief, maar ben vrijwel zeker dat de meeste clears na 11 uur aankwamen
EDIT: Even daad bij woord.
De tijden van de veroverde dorpen.

001 Welcome to the Church! (519|525) K55 9,938 Woke up with Handcuffs [Dust] Gig Graham II [Church] 2016-02-03 21:16:38
039 Welcome to the Church! (517|527) K55 9,950 Woke up with Handcuffs [Dust] Gig Graham II [Church] 2016-02-03 17:03:49
We are Survivors (530|533) K55 9,938 Woke up with Handcuffs [Dust] HansGretel [Church] 2016-02-03 15:31:49
We are Survivors (526|529) K55 9,938 Woke up with Handcuffs [Dust] HansGretel [Church] 2016-02-03 14:56:09
| 0174 | Once Upon A Time (512|528) K55 9,938 Woke up with Handcuffs [Dust] Gig Graham II [Church] 2016-02-03 13:18:15
Limit To Your Jop (521|524) K55 9,962 Woke up with Handcuffs [Dust] Gig Graham II [Church] 2016-02-03 12:41:07
029 Welcome to the Church! (514|528) K55 9,938 Woke up with Handcuffs [Dust] Gig Graham II [Church] 2016-02-03 12:28:26
Limit To Your Jop (522|524) K55 9,955 Woke up with Handcuffs [Dust] Gig Graham II [Church] 2016-02-03 12:19:10
004 Welcome to the Church! (513|528) K55 9,938 Woke up with Handcuffs [Dust] Gig Graham II [Church] 2016-02-03 12:08:17
We are Survivors (525|527) K55 9,938 Woke up with Handcuffs [Dust] HansGretel [Church] 2016-02-03 11:48:26
We are Survivors (524|527) K55 9,938 Woke up with Handcuffs [Dust] HansGretel [Church] 2016-02-03 11:14:50

Het account was van 7.30 tot 10.30 Onbemand wegens kapotte pc. hele front stond leeg beetje faliger dat jullie dan maar 11 dorpjes kunnen pakken :eek:

Zijn ook wat edels weggeknald. Zelfs met fakes geloof ik. Van notabene mvz :D
En dat viel dus best mee, gezien pas zoals gezegd de eerste treinen om 10 v 11 werden gezonden en de meeste clears pas na 10 uur aan kwamen.




Toevallig heb ik wél gevraagd of er binnen Dust spelers waren met nog mogelijk een persoonlijke NAP nadat Mental gesplitst was toen we de BG waren aan het bespreken. Het zal dan aan een verschil in aanpak liggen.

Op het 'verhoudingen' gedeelte focus jij op het feit dat we puur kwantitatief gezien een overmacht hebben, dat klopt uiteraard, het argument dat een appel rond is in een discussie over peren. Waar ik eigenlijk op doelde (maar jij niet wou lezen) is dat een 'officiële' GAP / samenwerking tegen Church die niet verborgen is geweest niet onder dezelfde categorie te rekenen valt als occasioneel een keer een rimstammetje erbij halen om aan jullie front hopelijk wat def weg te halen, wat mier deed.

De mogelijkheid is er ja, maar de (morele) verplichting ligt niet bij mier.

Behalve mier en dat rim stammetje is er ook niet echt veel om een BG mee te hebben. In je ogen mag het dan niet onder dezelfde 'categorie vallen' redelijk is het allesinds gezien de kwantitatieve verhoudingen zowel nu en helemaal als je kijkt vanaf zo'n beetje het prille begin.


Je text is dan ook wel heel subjectief. Mier streeft eenzelfde doel na als dat wij doen, en dat hebben jullie en Dust ook gemeen.

Volgens die criteria zijn er church, IB, dust spelers slecht. Elke stam heeft al (veel) dodgefouten gemaakt en zo nu en dan dure edels onnodig verloren.

Dat is precies wat we nou wilden zeggen, dank. Hopen dat malle het nu ook begrijpt.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
86
Het is gewoon belachelijk dat Melle Church via Mier probeert te beschuldigen van een backstab van zijn BG terwijl de enige die daarin verwijtbaar heeft gehandeld zijn BG is. Dat stukje over dat het een gunst is is natuurlijk ook weer één grote grap. Meer heb ik er niet over te zeggen.
 

DeletedUser73972

Guest
De mogelijkheid is er ja, maar de (morele) verplichting ligt niet bij mier.

Behalve mier en dat rim stammetje is er ook niet echt veel om een BG mee te hebben. In je ogen mag het dan niet onder dezelfde 'categorie vallen' redelijk is het allesinds gezien de kwantitatieve verhoudingen zowel nu en helemaal als je kijkt vanaf zo'n beetje het prille begin.

Naar elkaar toe werken zit er toch denk ik niet in dus hou ik het maar weer op een verschil in mening, maar ik respecteer zeker de jouwe, enkel nog een vraagje: Is het jullie BG dan, of zijn ze gewoon gebruikt om het front van mier wat leger te krijgen aan zijn kant, en geven jullie niets om de mensen uit die rim stam? IB en Dust willen church wegspelen omdat dat hun kansen van aparte overwinning sterk doet toenemen, SMURF ... niet

Je text is dan ook wel heel subjectief. Mier streeft eenzelfde doel na als dat wij doen, en dat hebben jullie en Dust ook gemeen.

Heb dan ook er niks op tegen dat je met mier samen werkt hoor, ik beschouw hem eigenlijk gewoon als church, gezien ik niet denk dat hij jullie gaat aanvallen moesten jullie de 30% halen :p

Ik zie btw niet echt waar mijn tekst subjectief is

Dat is precies wat we nou wilden zeggen, dank. Hopen dat malle het nu ook begrijpt.

Jippie, dan zijn we het daarover eens :D Lees wel: Ik vind het ook geen erg om zo nu en dan leuke rapportjes heen en weer te zien, brengt wel wat animo.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Maar dan is christo ook erg slecht, want daar gebeurt hetzelfde? Volgens jou beredenering:eek:

Alsof jij er altijd bent? Ik denk niet dat er iemand vroeger aanvallen stuurt dan Bami en Royboyz die speciaal uit hun nest komen rond een uur of 5/half6 om aanvalletjes te sturen waar ze dan vervolgens niks mee doen. Als wij online zijn zullen er minimale dodgefouten zijn. Als wij offline zijn, zijn het geen dodgefouten lijkt me? Bami pmt met ons in het midden van de nacht, wij sturen clears tijdens het pmen en hij dodget ze niet. Lijkt me nogal een kromme vergelijking als je het mij vraagt.
 
Reactiescore
86
Dust kan idd sowieso niet meer winnen. Daarom dat ik laatst ook zei dat ik het maar vreemd vond dat Siemen zegt daar wel op in te zetten. Enige kans die Dust heeft om te winnen is als er een banwave komt of als ze rekruten voor de winst.

Verder kunnen ze proberen IB de kans te geven om te winnen.
 
Reactiescore
1.094
Dust kan idd sowieso niet meer winnen. Daarom dat ik laatst ook zei dat ik het maar vreemd vond dat Siemen zegt daar wel op in te zetten. Enige kans die Dust heeft om te winnen is als er een banwave komt of als ze rekruten voor de winst.

Verder kunnen ze proberen IB de kans te geven om te winnen.

IB attacken en overgebleven leden recruiten :D beste kans voor Dust om te winnen.
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij is er een geheim plan tussen Dust en IB waarbij de leiders van Dust enkele IB leden vervangen als ze erin slagen om Church weg te spelen, natuurlijk zonder dat de benadeelde Dust en IB spelers daarvan weten!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.064
Volgens mij is er een geheim plan tussen Dust en IB waarbij de leiders van Dust enkele IB leden vervangen als ze erin slagen om Church weg te spelen, natuurlijk zonder dat de benadeelde Dust en IB spelers daarvan weten!

niet de leiding maar dat ben ik, ik ben corrupt
 

DeletedUser73972

Guest
Als Church weggespeeld is, heeft IB al gewonnen en kan Dust dus niet meer winnen, meneer noobje.

Als church IB wegspeelt juist hetzelfde he, maar die kant kijk je niet op wss... verbazingwekkend. Nu ook IB aanvallen is eigenlijk zeggen van: we nemen alle druk van church weg, breken IB en dan oepsss we hebben church de overwinning gegeven. Ik zie niet in hoe dat een grotere kans voor Dust kan zijn dan een open wereld waar nog accounts langs alle kanten gebroken kunnen worden
 
Reactiescore
86
Een open wereld waar nog langs alle kanten accounts kunnen worden gebroken. Ahha. Zoals Lex al zei is tegen de tijd dat Church is gebroken IB al lang over de eindstreep. Je probeert het nu mooi te verkopen maar je beledigd daar eigenlijk alleen Dust mee door te denken dat zij misschien zo dom zijn dat ze je praatje zullen geloven.

Het enige wat Dust dus kan doen is kiezen, willen we dat IB die zondef Dust nog geen deuk in een pakje boter slaat wint of willen we dat Church wint.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan