Top/Flop stammen

DeletedUser69389

Guest
Echte pro's hierboven al die berichtjes. Ik kan ook berichtjes posten van Bami die zijn off niet dodget terwijl die met ons pm't.. :D

En dat boeit omdat?:confused:


Daarnaast hoe alles ook zit met Bremi, jullie kunnen ons toch met twee vingers in de neus oprollen? Hebben jullie die noobs en stabbers niet voor nodig.;)
 
Reactiescore
1.094
jullie kunnen ons toch met twee vingers in de neus oprollen? Hebben jullie die noobs en stabbers niet voor nodig.;)

Ik ben anderhalve week weggeweest dus heb niet alles gevolgd maar weet zeker dat nooit iemand dat gezegd heeft van Church, sterker nog dat alleen de IB/Dust leden dat zelf gezegd en of beweerd hebben




Chaos ging mier ook zeker 'toevallig' aanvallen toen jullie en RetsboRahT ook heel toevallig aanvielen. Die lagen toch ook in de safezone? Wat is daarvan het excuus?
Overigens was RetsboRahT ook een stabber tov mier waar malle vrolijk van internde. Hoor ik niemand over
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser39679

Guest
misschien moet je gaan deffen ipv lachen heb ook nog leuke berichtjes van def slopen voor vandaag hoor

laatste van gister op dit dorp

https://nlc1.tribalwars.nl/public_report/831bf43b660a6104adb660ac57d68433

van vandaag de eerste

https://nlc1.tribalwars.nl/public_report/b8e3aac8d30868a85142d13bfd5bc4cd

vooral dat de muur al 4 is na een dag! en dat hij zijn eigen troepen wel dodged knap!

goed gedaan en dit is maar een klein voorbeeldje van vandaag je wilt niet weten hoeveel def ze verspillen op gig graham en hansgretel de laatste 2 weken

Oke FakDolan

Als jij het kan, dan kan ik het ook. Deze beelden kunnen als schokken worden ervaren.:(

Weet je wat pas als schokkend kan worden ervaren:

Zijde 1:
Spelers: Gig Graham II
Zijde 2:
Stammen: Dust

Timeframe: Voor altijd


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 57
Kant 2: 55
Verschil: 2


't Is niet omdat we een bg hebben dat je hun deffwerk kunt afspiegelen op ons. Voor de rest zijn 't gewoon leuke rapportjes en is het wel degelijk een weerspiegeling van hoe er gedeffed werd.

Helemaal mee eens. Zoveel ''fouten'' kan en mag eigenlijk niet. Echter staat GIG er nog steeds na al maanden onder vuur te liggen. Daarvoor al respect genoeg. Denk dat 99% allang was gestopt/weggerend/weggebashed.

Toch jammer dat als het eventjes wat lastiger gaat binnen church dat ze dan mensen moeten vragen om ons te backstabben.
Al tijden hadden wij een bg met bremmii staan en dan wordt je ineens vol in je safe aangevallen omdat mier zijn leider had gepushed ons aan te vallen, tsja als het zo moet is dat toch wel wat triest.

Bremii vandaag om 11:40 uur
De stamleider vroeg ons vandaag jou aan te vallen. Dus ik vermoed dat ze dat met mier zal hebben afgesproken
de malle makkers vandaag om 11:37 uur
hoe bedoel je
Bremii vandaag om 11:36 uur
Aan mij niet neen. Aan de stamleider wel blijkbaar
de malle makkers vandaag om 11:36 uur
1 vraagje, heeft mier je gevraagt mij aan te vallen|?
Bremii vandaag om 11:34 uur
oke dan. Veel succes zou ik zeggen
de malle makkers vandaag om 11:34 uur
lekker simpel z'on sorry, want het is echt heel triest en achterbaks om zo iemand in zijn rug aan te vallen zonder het te laten weten.
Bremii vandaag om 11:33 uur
Mier valt je al langer als vandaag aan, of dat zei hij toch tegen mij.

En ik weet het sinds gisteren dat wij vandaag aanvallen, dus sorry voor de onvoorziene waarschuwing


pm zegt genoeg denk ik zo.
Echt klasse van Church, om met stabbertjes samen te werken.

Ik heb altijd gezegd, op Melle kun je niet boos worden .. die jonge weet gewoon niet beter. Maar dit is wel heel laag en ver gezocht. 0 betrokkenheid bij. Volgende keer beter.
 

DeletedUser

Guest
Dus als ik het goed begrijp is het eigenlijk pure toeval dat mier met heel smurf aanvalt en onze safe zinloos verklaard wordt, als jullie een weerwoord geven please ga dan ook even echt nadenken voordat je meteen al zegt dat mier hier niks mee te maken heeft, want het is natuurlijk meer dan obvious als je op dezelfde dag en zelfde tijd gaat aanvallen. Jammer dat er nooit een fight kan komen met iemand als mier op een front en niet op 4 fronten, maar ja noobs he kennen dit spel nog niet echt goed:p
 

Deleted User - 487694086

Guest
Dus als ik het goed begrijp is het eigenlijk pure toeval dat mier met heel smurf aanvalt en onze safe zinloos verklaard wordt, als jullie een weerwoord geven please ga dan ook even echt nadenken voordat je meteen al zegt dat mier hier niks mee te maken heeft, want het is natuurlijk meer dan obvious als je op dezelfde dag en zelfde tijd gaat aanvallen. Jammer dat er nooit een fight kan komen met iemand als mier op een front en niet op 4 fronten, maar ja noobs he kennen dit spel nog niet echt goed:p

Je gaat met de eerste paar woorden al de mist in, je begrijpt er duidelijk niks van. Natuurlijk had mier er wat mee te maken, alleen had hij geen idee van de betrekkingen tussen Bremi en Malle.
En oh, een bg tussen Dust en IB is wel oke, alleen een gezamenlijke aanval van mier en Smurf niet? Hou toch op man.
 
Reactiescore
1.094
Je gaat met de eerste paar woorden al de mist in, je begrijpt er duidelijk niks van. Natuurlijk had mier er wat mee te maken, alleen had hij geen idee van de betrekkingen tussen Bremi en Malle.
En oh, een bg tussen Dust en IB is wel oke, alleen een gezamenlijke aanval van mier en Smurf niet? Hou toch op man.

Wat dacht je van de aanval van stabber RetsboRahT en malle & heel chaos op mier? Dat is allemaal normaal maar dit dan niet. RetsboRahT had ook gewoon betrekkingen met mier, zat opeens een nieuwe speler of vv'er op en zo mocht malle vrolijk internen.

2 maten meten dit.
 

DeletedUser39679

Guest
Dus als ik het goed begrijp is het eigenlijk pure toeval dat mier met heel smurf aanvalt en onze safe zinloos verklaard wordt, als jullie een weerwoord geven please ga dan ook even echt nadenken voordat je meteen al zegt dat mier hier niks mee te maken heeft, want het is natuurlijk meer dan obvious als je op dezelfde dag en zelfde tijd gaat aanvallen. Jammer dat er nooit een fight kan komen met iemand als mier op een front en niet op 4 fronten, maar ja noobs he kennen dit spel nog niet echt goed:p

Hahahahahaha. En voordat je denkt dat ik nu ''vastgeluld'' bent .. nee ik moest echt weer even lachen.
 

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
Ik heb altijd gezegd, op Melle kun je niet boos worden .. die jonge weet gewoon niet beter. Maar dit is wel heel laag en ver gezocht. 0 betrokkenheid bij. Volgende keer beter.

"die jongen weet gewoon niet beter"
Beetje onvolwassen van je, dat wanneer ik je op JULLIE normen en waarden wijs en dat die niet nagestreefd worden je met zo'n antwoord af komt. Ik probeer jullie enkel aan te wijzen dat jullie met een stabber samen werkt, zie het als een soort van dienst.

Overigens komt je stamgenoot je argumetn ontkrachten:
Je gaat met de eerste paar woorden al de mist in, je begrijpt er duidelijk niks van. Natuurlijk had mier er wat mee te maken, alleen had hij geen idee van de betrekkingen tussen Bremi en Malle.
En oh, een bg tussen Dust en IB is wel oke, alleen een gezamenlijke aanval van mier en Smurf niet? Hou toch op man.

Ik zeg zeker niet dat een gezamelijke aanval van mier en smurf niet oke is, sterker nog het is een slimme zet.
Dat jullie niks weten van die betrekking wil ik geloven, ik kom enkel aangeven dat jullie met een stabber samenwerken, of jullie daar mee door willen is natuurlijk aan jullie.

Wat dacht je van de aanval van stabber RetsboRahT en malle & heel chaos op mier? Dat is allemaal normaal maar dit dan niet. RetsboRahT had ook gewoon betrekkingen met mier, zat opeens een nieuwe speler of vv'er op en zo mocht malle vrolijk internen.

2 maten meten dit.

Volgensmij heeft malle nog nooit echt een serieuze aanval op mier gedaan, maar kan zijn dat ik er naast zit?
Retsboraht hebben we idd geinternt, maar de betrekkingen met mier weten wij overigens niks van af, was er een duidelijke bg geweest en was dit gemeld hadden we het wellicht anders gedaan.
Echter dat deze speler het graag hoger op kwam zoeken en zich daarom liet inernen kan je hem natuurlijk ook niet kwalijk nemen.

Zoals gezegd kwam ik jullie enkel aanwijzen dat jullie niet volgens de normen en waarden spelen die jullie altijd zeggen na te leven, dat is het enige wat ik kwam melden.
Nogmaals: zie het als een gunst die ik jullie doe.
 

DeletedUser73972

Guest
Je gaat met de eerste paar woorden al de mist in, je begrijpt er duidelijk niks van. Natuurlijk had mier er wat mee te maken, alleen had hij geen idee van de betrekkingen tussen Bremi en Malle.
En oh, een bg tussen Dust en IB is wel oke, alleen een gezamenlijke aanval van mier en Smurf niet? Hou toch op man.

Ik ben akkoord dat je zegt dat mier hier niets vanaf wist, maar had hij zich niet wat meer kunnen informeren als je een samenwerking aangaat? Overigens is een BG Dust - IB waar 2 gelijken samen streven naar een gezamelijk doel niet echt vergelijkbaar met mier - gelinkt aan church - die even aan een klein stammetje in de rim zegt 'Hé val die eens aan'. Misschien een klein beetje overdreven, maar mijn punt is dat de verhoudingen hier compleet anders liggen.

Wat dacht je van de aanval van stabber RetsboRahT en malle & heel chaos op mier? Dat is allemaal normaal maar dit dan niet. RetsboRahT had ook gewoon betrekkingen met mier, zat opeens een nieuwe speler of vv'er op en zo mocht malle vrolijk internen.

2 maten meten dit.

Heb de laatste maand IG bitter weinig gevolgd, maar waren de aanvallen van heel chaos op mier op aanvraag van Dust? (Oprechte vraag)
 

DeletedUser72071

Guest
"die jongen weet gewoon niet beter"
Beetje onvolwassen van je, dat wanneer ik je op JULLIE normen en waarden wijs en dat die niet nagestreefd worden je met zo'n antwoord af komt. Ik probeer jullie enkel aan te wijzen dat jullie met een stabber samen werkt, zie het als een soort van dienst.

Ben je serieus? Hier, lees je eigen post nog eens door:

"Toch jammer dat als het eventjes wat lastiger gaat binnen church dat ze dan mensen moeten vragen om ons te backstabben."
"Echt klasse van Church, om met stabbertjes samen te werken."

Bedankt voor het 'aanwijzen'. Is ook echt op een vriendelijke, niet aanvallende manier bedoeld :eek: Je zegt LETTERLIJK dat Church aan bremi heeft gevraagd om te gaan stabben. Hoe kan je dat in hemelsnaam beschilderen als een dienst.

Overigens komt je stamgenoot je argumetn ontkrachten:

Mooi uit de context getrokken. De '0 betrokkenheid' van yoeri slaat op de de stab, terwijl de woorden van big bang alleen over de gezamenlijke aanval gaan. Er wordt dus helemaal niks ontkracht.

Zoals gezegd kwam ik jullie enkel aanwijzen dat jullie niet volgens de normen en waarden spelen die jullie altijd zeggen na te leven, dat is het enige wat ik kwam melden.
Nogmaals: zie het als een gunst die ik jullie doe.

"Echt klasse van Church, om met stabbertjes samen te werken."

Bedankt voor de 'gunst'.

Ik ben akkoord dat je zegt dat mier hier niets vanaf wist, maar had hij zich niet wat meer kunnen informeren als je een samenwerking aangaat? Overigens is een BG Dust - IB waar 2 gelijken samen streven naar een gezamelijk doel niet echt vergelijkbaar met mier - gelinkt aan church - die even aan een klein stammetje in de rim zegt 'Hé val die eens aan'. Misschien een klein beetje overdreven, maar mijn punt is dat de verhoudingen hier compleet anders liggen.
Waarom is het de taak van ons om te controleren of iemand anders misschien gaat stabben? Jullie hebben bij de bg met Dust toch ook niet eerst gevraagd of ze ons niet misschien gingen stabben? En de verhoudingen liggen compleet anders ja, alleen in ons nadeel en in jullie (Dust en IB) voordeel. Dat daarover geklaagd zou worden is dus complete onzin, gezien MM in feite zegt dat mier geen 1v1 aan zou durven, terwijl de rang 1 en 3 stammen ondertussen wel een bg hebben ;)

Heb de laatste maand IG bitter weinig gevolgd, maar waren de aanvallen van heel chaos op mier op aanvraag van Dust? (Oprechte vraag)

Hier kan alleen Dust antwoord op geven, maar het was zeker wel heel toevallig dat zowel de toekomstige fusiepartner van mier als malle makkers als die hele rimstam mier op hetzelfde moment aan gingen vallen.
 
Reactiescore
1.094
Volgensmij heeft malle nog nooit echt een serieuze aanval op mier gedaan, maar kan zijn dat ik er naast zit?
Retsboraht hebben we idd geinternt, maar de betrekkingen met mier weten wij overigens niks van af, was er een duidelijke bg geweest en was dit gemeld hadden we het wellicht anders gedaan.
Echter dat deze speler het graag hoger op kwam zoeken en zich daarom liet inernen kan je hem natuurlijk ook niet kwalijk nemen.
Zoals gezegd kwam ik jullie enkel aanwijzen dat jullie niet volgens de normen en waarden spelen die jullie altijd zeggen na te leven, dat is het enige wat ik kwam melden.
Nogmaals: zie het als een gunst die ik jullie doe.

We hebben er ook nooit zo n punt van gemaakt omdat we wel een antwoord als dit hadden verwacht. Maar een stab van retsboraht was het zeker.

Ga er nu ook geen punt van maken, maar vind dat haantje de voorste gedrag dat je Church, die hier absoluut buiten staat, komt beschuldigen van stabben dan wat misplaatst.

En nee hoe je het brengt is het zeker geen waarschuwing, maar een letterlijke beschuldiging.

Ik ben akkoord dat je zegt dat mier hier niets vanaf wist, maar had hij zich niet wat meer kunnen informeren als je een samenwerking aangaat?


Lijkt me niet meer dan normaal dat men eerst bij zichzelf nagaat of hij of zij nog een BG heeft met degene die hij gaat aanvallen. Daar kan Mier niets aan doen.

Overigens is een BG Dust - IB waar 2 gelijken samen streven naar een gezamelijk doel niet echt vergelijkbaar met mier - gelinkt aan church - die even aan een klein stammetje in de rim zegt 'Hé val die eens aan'. Misschien een klein beetje overdreven, maar mijn punt is dat de verhoudingen hier compleet anders liggen.


Zou niet weten wat er verschillend aan is.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser39679

Guest
"die jongen weet gewoon niet beter"
Beetje onvolwassen van je, dat wanneer ik je op JULLIE normen en waarden wijs en dat die niet nagestreefd worden je met zo'n antwoord af komt. Ik probeer jullie enkel aan te wijzen dat jullie met een stabber samen werkt, zie het als een soort van dienst.


Volgensmij heeft malle nog nooit echt een serieuze aanval op mier gedaan, maar kan zijn dat ik er naast zit?
Retsboraht hebben we idd geinternt, maar de betrekkingen met mier weten wij overigens niks van af, was er een duidelijke bg geweest en was dit gemeld hadden we het wellicht anders gedaan.
Echter dat deze speler het graag hoger op kwam zoeken en zich daarom liet inernen kan je hem natuurlijk ook niet kwalijk nemen.
.

Hoezo onvolwassen van mij? Met deze post bewijs je mijn gelijk Melle, je weet niet beter. De verbanden die jij samenhangt krijgt mijn zusje van 3, die nog met de lego gooit in plaats van in elkaar zet, nog niet voor elkaar. Mier contracteert de leider van Smurf (bewijs staat in je eigen post). Moet Mier zelf dan elk contact afgaan van de stam om te vragen welke PBG's ze hebben? Die speler zelf is alleen fout bezig. Verder kun je hier niemand mee betrekken.

Mier heeft dat zelf proberen op te lossen met Retsboraht. Is niet gelukt. Dus ik attendeer jou erop dat jullie nu dus een stabber in de stam hebben. Maar goed ..
Betreft de serieuze aanval op Mier .. mier heeft wel genoeg incommings van jullie gehad. Dat jullie nooit meer dan 3 dorpen konden pakken ligt of aan je eigen kwaliteiten of aan het feit dat de aanval dus niet serieus was. Dit laat ik echter in het midden.
 

DeletedUser

Guest
De verbanden die jij samenhangt krijgt mijn zusje van 3, die nog met de lego gooit in plaats van in elkaar zet, nog niet voor elkaar.

Als ze nog geen legoblokjes in elkaar kan steken, dan kan ze uiteraard geen diepgaande of vergezochte verbanden samenhangen :D
 

DeletedUser

Guest
Hier kan alleen Dust antwoord op geven, maar het was zeker wel heel toevallig dat zowel de toekomstige fusiepartner van mier als malle makkers als die hele rimstam mier op hetzelfde moment aan gingen vallen.


Ik zelf wist niet eens dat er een rimstam genaamd "chaos" bestond, dus het lijkt me sterk dat we ermee een bg hadden en kunnen dat ook best aantonen dat dat niet zo was als jullie dat willen weten. Sterker nog we dachten dat dat hele safegebied achter mier in jullie handen was en durfden het risico sowieso niet aan om een woord te wisselen met die rim spelers achter church.

Hoezo onvolwassen van mij? Met deze post bewijs je mijn gelijk Melle, je weet niet beter. De verbanden die jij samenhangt krijgt mijn zusje van 3, die nog met de lego gooit in plaats van in elkaar zet, nog niet voor elkaar.
Als je met een goede vergelijking wilt komen, doe dat dan ook goed, want je zusje van 3 kent het woord "verband" nog niet eens.

Weet je wat pas als schokkend kan worden ervaren:

Zijde 1:
Spelers: Gig Graham II
Zijde 2:
Stammen: Dust

Timeframe: Voor altijd


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 57
Kant 2: 55
Verschil: 2
Dit is dan ook weer irrelevant als het maar zijn kan, want gig graham was wel online bij de massa die op hem werd gedaan en woke up with handcuffs niet en dat feit van het wel of niet online zijn kan je doormiddel van rapportjes tonen wel laten zien dat of iemand wel of niet goed heeft gedeft, hetzelfde als op gretel dus.


Hoezo onvolwassen van mij? Met deze post bewijs je mijn gelijk Melle, je weet niet beter. De verbanden die jij samenhangt krijgt mijn zusje van 3, die nog met de lego gooit in plaats van in elkaar zet, nog niet voor elkaar. Mier contracteert de leider van Smurf (bewijs staat in je eigen post). Moet Mier zelf dan elk contact afgaan van de stam om te vragen welke PBG's ze hebben? Die speler zelf is alleen fout bezig. Verder kun je hier niemand mee betrekken.

Mier heeft dat zelf proberen op te lossen met Retsboraht. Is niet gelukt. Dus ik attendeer jou erop dat jullie nu dus een stabber in de stam hebben. Maar goed ..
Betreft de serieuze aanval op Mier .. mier heeft wel genoeg incommings van jullie gehad. Dat jullie nooit meer dan 3 dorpen konden pakken ligt of aan je eigen kwaliteiten of aan het feit dat de aanval dus niet serieus was. Dit laat ik echter in het midden.
Ben je nu serieus? Wij hebben geen een serieuze massa nog uitgevoerd op mier, alleen een probeerseltje om te kijken wat mier nou eigenlijk waard was, toen retsbortah hem aanviel was mier wel extreem slecht. Dodgefouten bij 10 incs terwijl die online was en toen wij met ons probeerseltje 2 treintjes timede snipete die op 10ms en 5ms. Ik ruik een Church vv'tje daar? Verder gooide we soms wat clears op zijn achterland om te kijken op dodgefouten, meer niet hoor en anders mag je dat ons eens gaan tonen (al die doodgelopen edels). Het geeft al aan btw dat mier heel weinig kwaliteiten bezit als hij noobs van smurf (onze safe zone) nodig heeft om ons in de rug aan te vallen, wetend dat wij wel een soort van bg met ze hebben, omdat die soms meehielpen met aanvallen op massadagen op church (hansgretel), dus kom niet meer met z'on argument van "hij kon het niet weten", want dat is nou een communicatie fout door church en dat ligt dus puur aan jullie zelf.
 

DeletedUser72071

Guest
Ssst het is geen bondgenoot. Dan worden ze boos als je dat zegt.
 
Bovenaan