[Speeltopic] TW Fotoquiz (Seizoen 1)

DeletedUser

Guest
Er zijn wel meer doden gevallen dan 8. Dat weet ik 100% zeker en ook dat het 10 was. Ik heb dat namelijk gelezen in de krant.
 

DeletedUser72524

Guest
Er zijn wel meer doden gevallen dan 8. Dat weet ik 100% zeker en ook dat het 10 was. Ik heb dat namelijk gelezen in de krant.

11, dus. Ik had naar bronnen van paar dagen erna moeten zoeken. Een aantal zijn ook na paar dagen kritieke toestand overleden. Spijtig voor hen. Goed dat je het opmerkt.

Bron
 

DeletedUser69459

Guest
Ik had 11 geschreven :cool:

De volgende ronde over films wordt wel een drama, ik heb met moeite 200 verschillende films gezien in mijn leven, disney films inbegrepen :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69459

Guest
Grappige comments mogen trouwens altijd geplaatst worden hoor :p

Trouwens denk ik ook gelezen te hebben dat het specifiek om ballistische raketproeven ging bij Noord-Korea. Althans volgens Knack, dacht ik :p
 

DeletedUser72524

Guest
Grappige comments mogen trouwens altijd geplaatst worden hoor :p

Trouwens denk ik ook gelezen te hebben dat het specifiek om ballistische raketproeven ging bij Noord-Korea. Althans volgens Knack, dacht ik :p

Ik had eerst ballistische raketproeven als trefwoord, maar ik dacht dat raad nooit iemand :p. Dus ik vergemakkelijk het. Stond letterlijk in een krantenartikel namelijk.
 

DeletedUser72524

Guest
Ik zal niet zeggen van wie het afkomstig is.

Grappige antwoorden:

2. moordenaar pim fortuyn? Volkert van der graaf?
Iemand heeft niet door dat het een actualiteiten quiz is in plaats van een geschiedenis quiz.

2. een gekke man met een baard, hij heeft sowieso iemand vermoord of verkracht
Hahah :D

4. geen idee, maar hij ziet er uit als een zwerver, ook iemand vermoord?

Nog is Hahahah :D

8. malariamug, volgens mij dat nieuwe virus daar (maar ken naam net)

Hoe vervreemd je van de buitenwereld kan zijn :p

10. Meeste aantal partners met wie ze een kind heeft. Aangezien ze weer zwanger is. Wie ze van de troon stootte weet ik niet.

Hahaha, bazen opmerking

10. meeste gouden platen? Een andere artiest

No shit, sherlock.

13. veel verkrachtingen, aanrandingen en berovingen, door buitenlanders,

13. groepsverkrachtingen door afghanen in keulen?

Wat zijn jullie goed in het onderscheiden van andere culturen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik zal niet zeggen van wie het afkomstig is.

Grappige antwoorden:


Iemand heeft niet door dat het een actualiteiten quiz is in plaats van een geschiedenis quiz.


Hahah :D



Nog is Hahahah :D



Hoe vervreemd je van de buitenwereld kan zijn :p



Hahaha, bazen opmerking



No shit, sherlock.





Wat zijn jullie goed in het onderscheiden van andere culturen.
Van der Graaf was laatst weer in het nieuws hoor. Hij komt/is vrij volgens mij. Had 18 jaar cel gekregen maar vervroegd vrij en daar was weer een rechtzaak tegen. Dus zeer actueel.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Volkert is volgens mij vooral weer actueel omdat er een foto van hem was genomen, en er een discussie was of daarmee de voorwaarde waaronder hij vervroegt vrijkwam werden geschonden of niet?

Er staat er volgens mij geen eentje bij van mij. En ik had vast ook een aantal domme antwoorden:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
770
Er zijn wel meer doden gevallen dan 8. Dat weet ik 100% zeker en ook dat het 10 was. Ik heb dat namelijk gelezen in de krant.

Ik had 11 geschreven :cool:

Yube wist niet exact hoeveel doden het waren maar kon wel weten dat het er meer dan 8 waren, wat geloofwaardig is aangezien het geheugen niet bij zo'n numerieke details blijft plakken.

Saphira wist dan dat het er exact 11 waren...
 

DeletedUser69459

Guest
Misschien omdat ik de quiz op 13 februari heb gemaakt, 1 of 2 dagen nadat er op de radio is gezegd dat er een 11de slachtoffer was? Als ik zou valsspelen, had ik echt wel Nederlandse dingen opgezocht hoor en Keulen niet verwisseld met Aken :rolleyes:
 
Reactiescore
770
We zouden een radioquiz moeten houden hierna als deze gedaan is?????
 
Bovenaan