Einde van W43

Reactiescore
1.075
makkelijk gezegd nudat finity gone is :D
 

DeletedUser71655

Guest
makkelijk gezegd nudat finity gone is :D

Tuurlijk, maar een SoB was sowieso gebroken, een CA en Debi ook zodra de shitload stacks daar eens weggingen.
Je kan niet ontkennen dat Daap altijd dikke stacks plaatste, gebeurde dit niet verloren ze dorpen(eerste massa debitum, SoB en zelfs CA mét de dikke stacks verloor het nog dorpen)
 

DeletedUser63354

Guest
Debitum moest wel door de edelclears. CA is helemaal vanzelfsprekend.
 

DeletedUser34772

Guest
goh, CA was gewoon incompetent. Zonder die stacks was die al lang weg. Zelfs met 5 linies stack kon DG er gewoon over edelen.

Ik denk dat het oosten van Daap redelijk kwetsbaar was, en met de geplande massas hadden we dat zeker getest. Bravehart verloor eerder al veel terrein, SoB heeft 20tal bespelers gekend, en ook Debitum was zeker te pakken imo.

Het westen stond er redelijk goed voor ja, maar mogelijk lag dat ook deels aan onze eigen accounts daar (deceived, deathwing). Deceived was nu goed geband, en DW stond er idd slecht voor, maar ik denk dat we dat nog wel een tijdje konden rekken (puur andere spelers afschermen dan, account behouden was moeilijk). Maar BBK had nu front met Daap, dus ook daar zouden we druk zijn gaan leggen, en dan wil ik het nog wel eens zien.
 

DeletedUser63354

Guest
Oosten van Daap was zeker kwetsbaar. Maar accounts zijn 10x beter georganiseerd dan in Babe. Ik heb op bijna alle accounta die incs gekregen hebben persoonlijk gedeffed en accounts gereorganiseerd, en opzich stond het er dan wel redelijk voor.
Enige reden waarom DG nog kon edelen was trouwens omdat er snachts rond 5 uur gestuurd werd. En dat is inderdaad een verdienste van DG & een lack aan activiteit bij CA.

Verder die druk van BBK, tsja. De enige op wie ze echt zouden kunnen drukken was Purr, maar ons kleine front met BBK viel gemakkelijk te stacken & bij Sjeinen hadden we alles op orde staan. Daarnaast hadden wij ook 200+ edels (vraag Sjeinen maar) & zou recappen dus nooit een probleem vormen.

Maargoed, dat is achteraf praten. Ik weet niet hoe het oosten zich staande zou gaan houden als kernaccounts als Purr & Prinses ook massa's zouden krijge, zodat er minder vv gedaan kan worden :)
 

DeletedUser73082

Guest
Trouwens, PrinsesJoni was ook gewoon een botter. Dat kun je hem zelf eerlijk vragen en anders neem ik wel de moeite om die bewijzen die we daar toen voor hadden terug op te zoeken :)
 

DeletedUser63354

Guest
Plaats maar. Ik heb al gehoord dat ie een botter zou zijn omdat aanvallen op dezelfde ms zouden aankomen, maargoed, 5 aanvallen per 1s versturen bestaat nog steeds hé. (gap van 100 ms each)
 
Reactiescore
1.075
makkelijk om iemand te beschuldigen van botgebruik terwijl hier 0 bewijzen van zijn :D
 

DeletedUser34772

Guest
jullie hebben wel geluk gehad dat Erienne op tijd gestopt is hier :D
 

DeletedUser73082

Guest
Plaats maar. Ik heb al gehoord dat ie een botter zou zijn omdat aanvallen op dezelfde ms zouden aankomen, maargoed, 5 aanvallen per 1s versturen bestaat nog steeds hé. (gap van 100 ms each)

Ik zal er dan werk van maken, uit de screens die ik destijds zag was het bewijs redelijk duidelijk.

makkelijk om iemand te beschuldigen van botgebruik terwijl hier 0 bewijzen van zijn :D

Nog steeds minder makkelijk dan steeds van account te switchen.
 

DeletedUser73082

Guest
kom je ooit met wat origineels? oja we wachten nog steeds op de harde bewijzen die je in je bezit zou hebben.:rolleyes:
Ik hoef niet origineel te zijn hoor, het is gewoon erg moeilijk om je serieus genoeg te nemen om fatsoenlijk op zo'n idioot te reageren.
 
Reactiescore
1.075
Ik hoef niet origineel te zijn hoor, het is gewoon erg moeilijk om je serieus genoeg te nemen om fatsoenlijk op zo'n idioot te reageren.

volgens mij ontwijk je het feit dat je bewijzen ging geven.
 

DeletedUser63354

Guest
Steff, doe maar rustig.

Laat Manu maar de bewijzen plaatsen, we wachten wel af.
 
Bovenaan