Met welke 10?

DeletedUser66265

Guest
Maken je matties eens lijstjes wordt je gewoon genaaid

Dit valt mij wel van je tegen Elko. Ik dacht dat jij zo'n sterk onafhankelijke en tevens sterke persoonlijkheid had dat jij dit niet nodig zou hebben. Je wilt toch niet echt in een billenlik lijstje van jouw 'vrienden' komen? Dat heb jij toch niet nodig?

En ik maar denken dat jij allang wist dat iedereen jou zo geweldig vindt. Helaas komt de aap uit de mouw en de vis uit de kom, zelfs Elko heeft bevestiging nodig :(
 
Reactiescore
2.039
Amoi beunhoazn

KPHS - Groninger, mooie vent
JdeVisser - Groninger, mooie vent
Dalailagman ofzo - Groninger, mooie vent
Thef1chesser - Groninger, mooie vent
Vito Corleone - Groninger, Robier, mooie vent
Lex Tallonis - Wil in Groningen gaan studeren, mooie vent dus
Protector of the Throne - Wou eigenlijk in Groningen studeren maar z'n studie zat in dat lelijke leeuwarden, partyt wel met mij in Groningen dus mooie vent
Dragoon22 - Geboren Groninger dus mooie vent
Angela - Oud lerares van wat van mn vrienden in Groningen dus mooie vrouw lijkt mij duidelijk

ZO DOUN WIE DAT

Ben je ook een Groninger laat het weten dan neem ik in overweging of je ook een mooie vent bent
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser64081

Guest
Know that feeling. Zal komen omdat we Groningenaren zijn:eek:

Neppert.

Grunneggers, Stadjers, Groningers. Maar Groningenaren? :eek: :eek:

Edit: Dutchgangster, ik studeer en woon in Groningen, maar ben een Fries :cool:
 

DeletedUser10875

Guest
KPHS - Groninger, mooie vent
JdeVisser - Groninger, mooie vent
Dalailagman ofzo - Groninger, mooie vent
Thef1chesser - Groninger, mooie vent
Lex Tallonis - Wil in Groningen gaan studeren, mooie vent dus
Protector of the Throne - Wou eigenlijk in Groningen studeren maar z'n studie zat in dat lelijke leeuwarden, partyt wel met mij in Groningen dus mooie vent

ZO DOEN WIJ DAT

Ben je ook een Groninger laat het weten dan neem ik in overweging of je ook een mooie vent bent

Je vergeet onze Don.

Neppert.

Grunneggers, Stadjers, Groningers. Maar Groningenaren? :eek: :eek:

Edit: Dutchgangster, ik studeer en woon in Groningen, maar ben een Fries :cool:

Hij zei groningenaren door eerdere opmerking van nikki ^^

^Precies dit:D
 
Reactiescore
2.303
5) Emile aka dronken zuiper

Het valt heus wel mee! Maar thanks xx

Emile (MyPride)
Ken hem van andere werelden en is wel een beetje een baasje als speler, mag hem graag.

ly2!

Nikki, sinds wanneer ben jij ontpopt tot zo'n propaganda beest? Als ik al die lijstjes moet geloven mag ik deze wereld wel erg veel verwachten van je.

Sinds w45 waar hij altijd lappen tekst neerpende, best boeiend hoor! Hielt het af soms solo in leven met lange teksten.

allemaal kutlijsten hier, ik sta nergens in :(


Emile.: Niet zozeer voor de skills, als hij die überhaupt al zou bezitten, maar voor de sfeer. Die lamme dikzak is 1 van de beste kerels op TW qua persoon. :D

Ik pinkte spontaan een traantje weg.
Hihi jij bent ook de enige die me echt doorheeft qua skills :D

6. Emile (MyPride): hartstikke gezellige gozer die ook nog eens aardig kan spelen.
.

Als je het extra gezellig wil kan ik altijd kaarsjes aansteken! Wel oppassen met het bier, ik ben geminderd! :confused:

Zal dan ook maar eens een lijstje in elkaar flansen!

Jeremy, Vitalise: Ook al was hij een immense tamzak op w43, hij owned me nog steeds dik in alle videospelletjes :( Bier staat altijd fris voor je!
Jordi, CbC: Hij is meer belg dan nederlander, merk je ook wel in zijn werelds beslissende acties. Nog steeds friendzoned maar ik help je er wel door heen, cutie xx
Philippe, Jack torrance: Persoon die ik leerde kennen op w23 en nog steeds goede vrienden! Nuja ik doe het alleen voor Annie, jij boeit me niks hihihihii
Laurens, Antwerpenaar: Meest arrogante speler die ik ooit op tw gezien heb, echt het ergste van het ergste. Nuja als je de beste tw'er bent die er rondloopt mag dat wel eens zeker? Altijd leuk met je in een chat!
Fre, Careless: Nog steeds een biercontest te goed van deze boer. Kzal es me zijne zetor in zijn kont crossen!
Howlin: Nog nooit mee samengespeeld, altijd wel contact mee gehad op Skype. Altijd boeiende gesprekken met die kerel! Zou wel eens in een stam willen zitten die hij leidt
Robin, de herezen wankeur: Deze persoon is dikker dan mij, hij verdient gewoon spontaan een medaille!
Glen, palmboom: Al even arrogant als die laurens, en die is dan niet de beste tw-er die er rondloopt :eek: Samen met laurens, robin het gouden trio om mensen uittelachen in chats! Als je denkt dat je het allemaal gehoord hebt, dan hoorde je nog niks!
Martin, Martinos, Mauricce: Bijna de lekkerste persoon die rondloopt op heel tw, na mij dan! Ook wel de beste farmer, slaaf, sletje die er rondloopt! Personen die martin een simpele spammer vinden zijn zelf zielig! Martin is love, martin is life!
Fabian, Erebos: Dan als laatste een speciale afsluiter! Persoon die ik op w41 leerde kennen, altijd goed contact mee gehouden! Ook wel een toffe pee en zo. Snapt het spel door en door!
Wouter, TCOMC: Nja ik moest wel een 11de maken, anders zijn we weer geen vrienden meer en geef je me een keiharde burn :( Pestkop!

De personen die ik niet opnoemde zijn ook allemaal lief, jullie hebben allemaal een plaatsje in mijn hart!
Wanneer de wereld start geef ik dan wel mijn coords, kan je de liefde teruggeven met keiharde boosts!(martin)


En toen werd het spam!

Sorry van de scheldwoorden! ik deed al 1 iets goed!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.039
De personen die ik niet opnoemde zijn ook allemaal lief, jullie hebben allemaal een plaatsje in mijn hart!
Wanneer de wereld start geef ik dan wel mijn coords, kan je de liefde teruggeven met keiharde boosts!(martin)

Keiharde katas kun je krijgen
 
Bovenaan