Met welke 10?

Reactiescore
1.736
1. Amokro
2. Lillorigga
3. Nevyn
4. SVDP
5. QuZiX
6. Slick
7. Bonaparte (en Co)
8. Turbodave
9. Bollehenk de16e
10. Camelgamer

Willekeurige volgorde.

Jammer dat ik er niet bij zit :(

Nevyn heb ik op wereld 3 toen geedeld :D.
 

DeletedUser69389

Guest
Willekeurig:

Robekke: Leer een hoop van hem op w43, geweldige kerel.
Thomas, ownage4you: Eveneens 43, leuk om mee samen te spelen.
Conabonita: Goede herinneringen aan deze man:D
Martijn, Underground Tacticz: Tijdje mn co geweest, geweldige kerel.
Maks: Altijd leuk om Maks in je stam te hebben.
Richard: Leuke tijd gehad op w37.
enz enz:D

Thanks
 

DeletedUser54934

Guest
Ik ben er een tijdje uitgeweest maar met deze spelers lijkt het mij wel interessant om in een stam te zitten (van W47):

1. Reinoudt / Godness of Insomnia.
Enorm aardige en behulpzame gozer, loyaal tot aan het eind en heb al veel met hem meegemaakt op andere werelden. Weet wat die doet en heeft altijd tijd voor je als je hem nodig hebt.

2. Niels/Mohniels1
Relaxede gozer, laat zich niet gauw uit zijn hol lokken en weet wat die zegt. Ken hem al sinds W4 en op de meeste werelden deed die het zeer aardig en ook nog een solo, dit zijn perfecte stamgenoten.

3. Bradley/.Fakie
Één van de beste starters die ik ken + een geweldig karakter als je hem kent.

4. Rogier/DeSukke
Is eens mijn co geweest op W35, toen was die niet bepaald een actieve co maar ik heb later nog met hem op een andere wereld op 1 gestaan en toen was ik de inactieve co. Geweldige starter, ik ben benieuwd hoe hij het in een verder stadium aanpakt deze wereld.

5. Gijs/DemocratischeZwijmelaars
Ik zelf was voor deze wereld nog niet met hem bekend maar hij maakt een enorm enthousiaste en gedreven indruk op mij. Tevens ook erg behulpzaam.

6. .....
Deze man heeft liever niet dat mensen weten dat hij W47 speelt dus hier kom ik later op terug.

7. Thom/Nakhahimo
Een speler die zichzelf graag op de vlakte houd maar ongelofelijk goed in dit spelletje is, Thom is de rust himself... de perfecte co. Gezamenlijk met hem vaak de top 10 ingeklommen. Beste co die ik ooit heb gehad, gezamenlijk waren we ying en yang. Ik nam de agressie voor mijn rekening en hij was de perfecte demper op mijn impulsieve reacties.

8. Sietse/.Violent Revalution
Weer een vrij onbekende speler maar heb hem op een andere wereld een massa van een hele stam zien tegenhouden (solo), toen hij net op het account kwam en zijn co hem gauw vertrokken was. Hoeveel mensen zouden simpelweg opgeven op zo'n moment. Ik ben een enorme fan van deze daadkracht.

9. Meiko
Heb deze jongen op een paar werelden ontmoet, geweldige speeder maar heeft alle aspecten en kneepjes van het spel geweldig in zijn vingers zitten. Ik kan me herinneren dat deze gast single-handedly 4-pp-abusers clearde/backtimede/edelde op een wereld die vele malen groter als hem waren en deze berichtjes doodleuk op het forum plaatsde. Hij is de living-proof dat je nog zoveel PP kan spenden maar als je het spel zelf niet in de vingers hebt je nergens bent.

10. Nikki/n1i1k1k1i12
Ookal heb ik volgens mij al een keer me je in een stam gezeten, 1 van ons zal niet actief hebben gespeeld of dergelijk. Op het forum vind ik je nogal een lul (het is wel fijn als iemand eens wat tegengas geeft hoor ;) )maar ik heb vaker meegemaakt dat samenwerken met tegenpolen erg goed kan werken dus ik zou best benieuwd zijn wat er uit zo'n samenwerking zou ontstaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
47
Reactiescore
43
1. Arnout
2. HVDD
3. Angelo waarvan ik de AF-naam kwijt ben.
4. Amber Heard
5. mijn dorp is sterk
6. Molkiek
7. LekkerFresh.
8. Plantj
9. Galaxia Darkness.
10. Peuter Power

Waarschijnlijk kwalitatief niet de beste stam maar ongeveer de 10 leukste spelers waarmee ik al gespeeld heb.

En met Castiel. maar dat spreekt voor zich natuurlijk x
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
255
Nikki, sinds wanneer ben jij ontpopt tot zo'n propaganda beest? Als ik al die lijstjes moet geloven mag ik deze wereld wel erg veel verwachten van je.
 
Reactiescore
661
Willekeurig:

Robekke: Leer een hoop van hem op w43, geweldige kerel.
Thomas, ownage4you: Eveneens 43, leuk om mee samen te spelen.
Conabonita: Goede herinneringen aan deze man:D
Martijn, Underground Tacticz: Tijdje mn co geweest, geweldige kerel.
Maks: Altijd leuk om Maks in je stam te hebben.
Richard: Leuke tijd gehad op w37.
enz enz:D

Heel vriendelijk dat je me vernoemt. Dat van die hoop leren zal wel meevallen. Volgens mij speel je 10X beter dan ik.

En inderdaad, Nikki wordt veel vernoemd, viel me ook al op. Het is dan ook een aardige kerel. (vind ik toch)
 

DeletedUser

Guest
Heel vriendelijk dat je me vernoemt. Dat van die hoop leren zal wel meevallen. Volgens mij speel je 10X beter dan ik.

En inderdaad, Nikki wordt veel vernoemd, viel me ook al op. Het is dan ook een aardige kerel. (vind ik toch)

Onbegrijpelijk. Vies ventje die het altijd beter weet.
 

DeletedUser66265

Guest
Heel vriendelijk dat je me vernoemt. Dat van die hoop leren zal wel meevallen. Volgens mij speel je 10X beter dan ik.

En inderdaad, Nikki wordt veel vernoemd, viel me ook al op. Het is dan ook een aardige kerel. (vind ik toch)

Blijkbaar heb ik het geluk dat er nu lijstjes worden gemaakt door mensen waar ik mee overeen kom. Zodra er meer lijstjes worden gemaakt zal ik vanzelf minder genoemd gaan worden en ontstaat er vanzelf een evenwichtige situatie op het af. Ik kan zo een aantal posters noemen waarbij ik niet in de buurt kom qua postniveau dus zo goed zal ik nog niet zijn. Sterker nog, er zijn 2 posters waar ik zelfs een beetje tegenop kijk.

Ik apprecieer het dat je mij aardig vind, je weet volgens mij wel dat dat wederzijds is. Ik vind jou echter een speler die zichzelf consequent tekort doet, wat ergens goed van je is maar wel onnodig. Je bent een stuk beter dan je je voordoet en vecht bovendien hard voor je stam. Ik heb je niet vernoemd in mijn lijstje omdat het een snel gemaakt lijstje is maar ik zou absoluut nog wel een keer met je in één stam willen zitten. W 40 was maar van korte duur helaas.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Blijkbaar heb ik het geluk dat er nu lijstjes worden gemaakt door mensen waar ik mee overeen kom. Zodra er meer lijstjes worden gemaakt zal ik vanzelf minder genoemd gaan worden en ontstaat er vanzelf een evenwichtige situatie op het af. Ik kan zo een aantal posters noemen waarbij ik niet in de buurt kom qua postniveau dus zo goed zal ik nog niet zijn.

Ik apprecieer het dat je mij aardig vind, je weet volgens mij wel dat dat wederzijds is. Ik vind jou echter een speler die zichzelf consequent tekort doet, wat ergens goed van je is maar wel onnodig. Je bent een stuk beter dan je je voordoet en vecht bovendien hard voor je stam. Ik heb je niet vernoemd in mijn lijstje omdat het een snel gemaakt lijstje is maar ik zou absoluut nog wel een keer met je in één stam willen zitten. W 40 was maar van korte duur helaas.

Mij kan je daar uiteraard ook wel onder scharen.
 
Reactiescore
1.736
2. Niels/Mohniels1
Relaxede gozer, laat zich niet gauw uit zijn hol lokken en weet wat die zegt. Ken hem al sinds W4 en op de meeste werelden deed die het zeer aardig en ook nog een solo, dit zijn perfecte stamgenoten.

Heeuijj Thanks man :)


Haha bedoel ik jou niet mee :). Zijn gestopte spelers van wereld 3 en 21. En zit al met jou in een stam dus niet piepen :p.
 

DeletedUser66129

Guest
Oke even een lijstje maken.

1. Sander14. Heb met hem een prima tijd beleefd op W37, waren dan wellicht vijanden maar tussen ons zat wel een goeie klik, praten nog steeds regelmatig met elkaar en zou me echt geweldig lijken om bij hem in de stam te zitten.
2. Kragtwijk/Aldo. Met hem goeie tijden beleefd op W22 en W29, blijft een topper die zich ook echt sterk inzet voor een stam, zodra hij tijd heeft. Een echte topper om bij in een stam te zitten <3.
3. DemocratischeZwijmelaars/Gijs. Ook een topper, nooit echt bij in de stam gezeten of veel van hem gezien, maar ik ken hem wel goed en weet dat hij erg goed kan spelen.
4. Ceesar/Pieter. Van wat ik nog op W37 van hem weet, is het echt een topper. Zet zich regelmatig in voor de stam, daarnaast aanvallend erg sterk en imo ook gewoon erg sterk en leuke speler om bij in de stam te zitten.
5. UndergroundTacticz/Martinos. Erg sterke speler, wilt soms iets te veel maar zeker een stam speler, zit zich altijd in voor de stam, elk moment van de dag. Soms teveel dat ik ineens in 5 nieuwe skype groepen zit en ik geen idee meer heb wat er gaande is. Maar hij is zeker iemand bij wie ik wel in de stam wil.
6. McAwsome/Tom. Speelt dan niet op deze wereld maar zeker iemand bij wie ik graag weer in de stam wil zitten, gezien we samen op W36 ook in de stam zaten, erg gezellige speler is die Tom ;)
7. Conabonita. Zag hem in een lijstje en die moet er zeker ook bij, zet zich ook in voor de stam en erg sterke speler.

Laatste 3 meer gebaseerd op wat ik hier op het AF zie, lijken me leuke spelers om eens mee te spelen:
8. The White Puppy. Tja speelde in Vitae he :D
9. Nikki. Lijkt me een erg goeie stabiele speler.
10. Jordi| CBC. Is altijd al een topper geweest.
 

DeletedUser73244

Guest
Oke even een lijstje maken.

1. Sander14. Heb met hem een prima tijd beleefd op W37, waren dan wellicht vijanden maar tussen ons zat wel een goeie klik, praten nog steeds regelmatig met elkaar en zou me echt geweldig lijken om bij hem in de stam te zitten.
2. Kragtwijk/Aldo. Met hem goeie tijden beleefd op W22 en W29, blijft een topper die zich ook echt sterk inzet voor een stam, zodra hij tijd heeft. Een echte topper om bij in een stam te zitten <3.
3. DemocratischeZwijmelaars/Gijs. Ook een topper, nooit echt bij in de stam gezeten of veel van hem gezien, maar ik ken hem wel goed en weet dat hij erg goed kan spelen.
4. Ceesar/Pieter. Van wat ik nog op W37 van hem weet, is het echt een topper. Zet zich regelmatig in voor de stam, daarnaast aanvallend erg sterk en imo ook gewoon erg sterk en leuke speler om bij in de stam te zitten.
5. UndergroundTacticz/Martinos. Erg sterke speler, wilt soms iets te veel maar zeker een stam speler, zit zich altijd in voor de stam, elk moment van de dag. Soms teveel dat ik ineens in 5 nieuwe skype groepen zit en ik geen idee meer heb wat er gaande is. Maar hij is zeker iemand bij wie ik wel in de stam wil.
6. McAwsome/Tom. Speelt dan niet op deze wereld maar zeker iemand bij wie ik graag weer in de stam wil zitten, gezien we samen op W36 ook in de stam zaten, erg gezellige speler is die Tom ;)
7. Conabonita. Zag hem in een lijstje en die moet er zeker ook bij, zet zich ook in voor de stam en erg sterke speler.

Laatste 3 meer gebaseerd op wat ik hier op het AF zie, lijken me leuke spelers om eens mee te spelen:
8. The White Puppy. Tja speelde in Vitae he :D
9. Nikki. Lijkt me een erg goeie stabiele speler.
10. Jordi| CBC. Is altijd al een topper geweest.

Vitae is noep joh :D

Maar bedankt, zoek even een account en wie weet!
Ik zit helaas vol :(
 

DeletedUser74005

Guest
Oke even een lijstje maken.

1. Sander14. Heb met hem een prima tijd beleefd op W37, waren dan wellicht vijanden maar tussen ons zat wel een goeie klik, praten nog steeds regelmatig met elkaar en zou me echt geweldig lijken om bij hem in de stam te zitten.
2. Kragtwijk/Aldo. Met hem goeie tijden beleefd op W22 en W29, blijft een topper die zich ook echt sterk inzet voor een stam, zodra hij tijd heeft. Een echte topper om bij in een stam te zitten <3.
3. DemocratischeZwijmelaars/Gijs. Ook een topper, nooit echt bij in de stam gezeten of veel van hem gezien, maar ik ken hem wel goed en weet dat hij erg goed kan spelen.
4. Ceesar/Pieter. Van wat ik nog op W37 van hem weet, is het echt een topper. Zet zich regelmatig in voor de stam, daarnaast aanvallend erg sterk en imo ook gewoon erg sterk en leuke speler om bij in de stam te zitten.
5. UndergroundTacticz/Martinos. Erg sterke speler, wilt soms iets te veel maar zeker een stam speler, zit zich altijd in voor de stam, elk moment van de dag. Soms teveel dat ik ineens in 5 nieuwe skype groepen zit en ik geen idee meer heb wat er gaande is. Maar hij is zeker iemand bij wie ik wel in de stam wil.
6. McAwsome/Tom. Speelt dan niet op deze wereld maar zeker iemand bij wie ik graag weer in de stam wil zitten, gezien we samen op W36 ook in de stam zaten, erg gezellige speler is die Tom ;)
7. Conabonita. Zag hem in een lijstje en die moet er zeker ook bij, zet zich ook in voor de stam en erg sterke speler.

Laatste 3 meer gebaseerd op wat ik hier op het AF zie, lijken me leuke spelers om eens mee te spelen:
8. The White Puppy. Tja speelde in Vitae he :D
9. Nikki. Lijkt me een erg goeie stabiele speler.
10. Jordi| CBC. Is altijd al een topper geweest.

Dankje Richard <3
 

DeletedUser69813

Guest
Blijkbaar heb ik het geluk dat er nu lijstjes worden gemaakt door mensen waar ik mee overeen kom. Zodra er meer lijstjes worden gemaakt zal ik vanzelf minder genoemd gaan worden en ontstaat er vanzelf een evenwichtige situatie op het af. Ik kan zo een aantal posters noemen waarbij ik niet in de buurt kom qua postniveau dus zo goed zal ik nog niet zijn. Sterker nog, er zijn 2 posters waar ik zelfs een beetje tegenop kijk.

Ik apprecieer het dat je mij aardig vind, je weet volgens mij wel dat dat wederzijds is. Ik vind jou echter een speler die zichzelf consequent tekort doet, wat ergens goed van je is maar wel onnodig. Je bent een stuk beter dan je je voordoet en vecht bovendien hard voor je stam. Ik heb je niet vernoemd in mijn lijstje omdat het een snel gemaakt lijstje is maar ik zou absoluut nog wel een keer met je in één stam willen zitten. W 40 was maar van korte duur helaas.

Ik voel me vereerd <3 :p
 
Bovenaan