Met welke 10?

DeletedUser3809

Guest
1. Amokro
2. Lillorigga
3. Nevyn
4. SVDP
5. QuZiX
6. Slick
7. Bonaparte (en Co)
8. Turbodave
9. Bollehenk de16e
10. Camelgamer

Willekeurige volgorde.

Jaaa nevyn man... Nog halo 3 mee gespeeld, die was echt beest :D
Mooi lijstje verder, goed om de oude w1 namen weer terug te zien!
 

DeletedUser66265

Guest
Ik heb alleen maar spelers genoemd die op deze wereld spelen. Als ik gestopte spelers of spelers die nog op andere werelden spelen zou gaan noemen word dit een saai lijstje.

* Mijn huidige medespelers
Simpelweg omdat het in mijn ogen goede spelers zijn. Hebben verstand van het spel, zijn vriendelijk en weten aardige P&P te produceren. Alles wat ik niet kan kunnen zij wel. Ik ben oprecht blij met mijn medespelers en daarom plaats ik ze ook in dit lijstje.

* Ihcronic
Erik & Niek zijn in mijn ogen topspelers. Schijnbaar niet altijd even aardig maar weten wel wat ze doen. Zetten hun stambelang boven hun eigen belang en blijven hun stam letterlijk trouw tot de dood. Ze geven liever hun account op dan dat ze hun stam moeten verlaten. Simpelweg om dit feit heb ik enorm veel respect voor deze 2 heren. Alleen al hierom verdienen zij een plekje in mijn lijstje.

* Depths of despair
Danny & Jordy, am i right? Ik spreek vooral Danny met regelmaat en vind hem een fijne gast. Dit is een team die goed weten waar ze mee bezig zijn en vele spelers zullen breken. Jordy is wat stiller dan Danny maar toch een goede speler. Hij is er wanneer hij er zijn moet! Verder ben ik een groot liefhebber van Danny zijn P&P. Zo scherp als een mes met een plesante ondertoon.

*Doctore
Ik heb nog nooit met hem in één stam mogen spelen. Hij is naar mijn weten ook redelijk onbekend. Echter is dit wel een speler die mij positief opvalt de laatste tijd. Ik zou dan ook graag eens met hem in een stam zitten.

* Kragtwijk
Verrek ik weet niet eens of dit het af account van Aldo is. Aldo is een speler die solo bijna iedere situatie aankan. Behoorlijk actief en weet dondersgoed waar hij mee bezig is. Menig speler onderschatten Aldo en dat komt hen dan vervolgens duur te staan. Tevens is Aldo alleen al gezien zijn weekblad een echte aanwinst binnen iedere stam.

* Arcumanus
Carlo vind ik simpelweg een vriendelijke speler. Ik wilde een grote noob in mijn lijstje plakken dus vandaar. Nee Carlo is een speler die graag voor zijn stam door het vuur gaat en daarom zou ik hem er graag bij willen hebben.

* mathproblems-probleemgevalachtigiets
Tim is een speler met een ongelofelijk groot ego, maar daar wil ik zelf ook nog wel eens last van hebben. Wel is Tim een speler die absoluut geen enkele situatie uit de weg gaat en keihard voor zijn stam blijft vechten. Hij is dan wel gemeen tegen onwetenden, eens je hem kent kun je niet meer zonder hem en kom je erachter dat hij best vriendelijk kan zijn.


Nu stap ik over op mijn laatste drie nominaties, spelers die ik bijna niet ken en hier plaats op gevoel
* mikeeeee3
Vind ik Mike een idioot? Jazeker. Maakt Mike veel fouten? Dat zal vast, wie niet. Toch vind ik dat Mike soms verbazingwekkend sterk kan posten en ik vind het dan ook jammer dat zijn tegenstanders het dan afdoen met ''het is een reactie van mike dus niks waard''. Ik denk dat Mike meer voor zijn stam over heeft dan menig ander af poster. De kans is zeer aanwezig dat Mike en ik totaal niet met elkaar op kunnen schieten, die gok durf ik echter wel te nemen. Ik denk namelijk oprecht dat hij IG aan de vriendelijke zijde van grote waarden kan zijn.

* Castiel
Opnieuw een figuur waar ik eigenlijk niet zo heel goed mee op kan schieten. Ik heb hem geloof ik ooit eens een keer op skype gesproken en dat was 3 x niks. Als er iemand lange tenen heeft is hij het wel. Verder heeft hij ook wel een paar merkwaardige principes. Echter lijkt ook dit mij een speler die voor zijn stam door het vuur gaat. Een kapitein gaat met zijn schip ten onder, zou kun je castiel denk ik wel beschrijven. Verder is castiel ook de eerste poster geweest waar ik tegen op keek toen ik op het af kwam. Waarom weet ik niet meer, ik vind zijn posts steeds minder sterk worden. Maar dat gevoel zal altijd een beetje blijven hangen.

* Godness of insomnia
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet denken van Reinoudt. Hij is een speler die lastig te pijlen valt. Hoe goed hij is kan ik dus geen uitspraak over doen. Maar hij bezit over dergelijke normen en waarden, gezond verstand en geeft fouten gemakkelijk toe. Een speler die plesant is in de omgang en daarom ook dit laatste plaatsje in mijn lijstje verdient.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75237

Guest
Interessant en goed onderbouwd lijstje. Mogen er meer van komen :)
 

DeletedUser73244

Guest
In een willekeurige volgorde :)

Roald
Ken ik vanaf w38 en is tevens nog steeds mijn leider, enorme chille gast met enorm inzicht.
Aldo (kragtwijk)
Ken ik van w42 en is nu mijn leider op w45, ook een super gozer met enorme potentie. Zet zich voor 200% in.
Zou met hem co'en maar een ander account had helaas prioriteit. Komt nog wel een tijd dat ik met je samen ga spelen Aldo!
Thomas (.Jack Daniels)
Mijn oude co van w42, helaas heeft hij geen gevoel voor voetbal en is een vage hagenees. Verder wel een cuttie ^^
Jordi (CbC)
Tsja, CbC, wie kent hem niet? heeft geen uitleg nodig denk :$
Howlin
Ik ken hem niet, hoor alleen maar goede verhalen over hem en word tijd dat ik is in zo een verhaal terecht kom.
Inge (serenity)
Elke stam heeft een stambitch nodig, en inge is in één ding het beste :rolleyes:
Nikki (n1k1k1k1k1k1k1)
Nikki was mijn oude leider op w38, helaas liet hij me vallen en niet 1x maar 2x. Het mocht niet baten dat ik in zijn stam kon blijven.
Tevens wel een goede gozer en ik zal ooit is bij hem blijven in de stam. :mad:
Timo (.Sick Individuals)
Enorme fijne buur, erg mee gelachen en zie hem graag op w47 weer als buur.
Emile (MyPride)
Ken hem van andere werelden en is wel een beetje een baasje als speler, mag hem graag.
Maick (Perfect Hatred)
Ook hem ken ik niet, wel het één en ander over gehoord en wil wel is weten hoe hij in de stam is.

Spelers waarvan ik niet weet of ze w47 doen en waarbij ik toch samen mee wil spelen:
Angela -> stammoeder
Maks
Hans (Vlemis)
Boris
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64081

Guest
*Doctore
Ik heb nog nooit met hem in één stam mogen spelen. Hij is naar mijn weten ook redelijk onbekend. Echter is dit wel een speler die mij positief opvalt de laatste tijd. Ik zou dan ook graag eens met hem in een stam zitten.

Bedankt, lijkt me gaaf!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487776907

Guest
* Mijn huidige medespelers
Simpelweg omdat het in mijn ogen goede spelers zijn. Hebben verstand van het spel, zijn vriendelijk en weten aardige P&P te produceren. Alles wat ik niet kan kunnen zij wel. Ik ben oprecht blij met mijn medespelers en daarom plaats ik ze ook in dit lijstje.


How cute <3
 

DeletedUser74396

Guest
Nikki (n1k1k1k1k1k1k1)
Nikki was mijn oude leider op w38, helaas liet hij me vallen en niet 1x maar 2x. Het mocht niet baten dat ik in zijn stam kon blijven.
Tevens wel een goede gozer en ik zal ooit is bij hem blijven in de stam. :mad:

hier heb ik veel te hard mee gelachen xD prachtig die uitleg joh
Had je mij dan liever? :p
 

DeletedUser74396

Guest
nee jou mag ik niet :bijl:

nee grapje, ben jij weer actief dan? :p

actief is een groot woord. ik ben door meerdere vrienden naar deze wereld getrokken dus ik ga inactief spelen zodat ik de wereld kan volgen. Mocht het eens een interessante wereld qua diplomatiek worden en niet een toppers vs de rest dan kan ik wel ergens gaan co'en of ik haal mijn teampje erbij als de achterstand niet te groot is en de ligging nog leuk. Lang geleden dat mijn oude co's hebben gespeeld dus is altijd een optie
 

DeletedUser68936

Guest
Willekeurig:

Robekke: Leer een hoop van hem op w43, geweldige kerel.
Thomas, ownage4you: Eveneens 43, leuk om mee samen te spelen.
Conabonita: Goede herinneringen aan deze man:D
Martijn, Underground Tacticz: Tijdje mn co geweest, geweldige kerel.
Maks: Altijd leuk om Maks in je stam te hebben.
Richard: Leuke tijd gehad op w37.
enz enz:D
 

DeletedUser73244

Guest
actief is een groot woord. ik ben door meerdere vrienden naar deze wereld getrokken dus ik ga inactief spelen zodat ik de wereld kan volgen. Mocht het eens een interessante wereld qua diplomatiek worden en niet een toppers vs de rest dan kan ik wel ergens gaan co'en of ik haal mijn teampje erbij als de achterstand niet te groot is en de ligging nog leuk. Lang geleden dat mijn oude co's hebben gespeeld dus is altijd een optie

Ik heb nogwel een plekje op een DU account voor je :$

Kan je inactief de wereld volgen! ^^
 

DeletedUser74396

Guest
Ik heb nogwel een plekje op een DU account voor je :$

Kan je inactief de wereld volgen! ^^

of ik ga full def en breek de 1e toppers die in mijn buurt de mooie dorpjes proberen te edelen door te ondersteunen? ook altijd lachen (y)
 

DeletedUser73244

Guest
Ik ben geen topper dus maakt mij niet uit :bijl:

Alleen maar voordeel voor mij met jou in de buurt.
 

DeletedUser64081

Guest
Wil je mij ook PM'en? Ik had Supreme al ge-pm't maar dat was niet zo succesvol :eek:
 
Bovenaan