Stabtopic

DeletedUser

Guest
Besteed niet al te veel aandacht aan dit kindje. Ik vraag me af of dit account volgende week nog op deze wereld aanwezig is :D
 

DeletedUser

Guest
Meh, niemand die het geloofd, dat je nu probeert beter Nederlands te typen door om de 5 woorden een punt neer te zetten komt niet echt geloofwaardig over :p
 

DeletedUser76961

Guest
Raar dat er geen tijden te zien zijn in dat Skype-gesprek!

Heee Man tw is maar een spel hoor. Nu snap ik het waarom de helft van jullie geen vrouw hadden of vriendin.
Er bestaat zo iets van een leven. En als jullie zo zagen over stabben. Waarom laat tw het dan toe ?
Het gaat hier om een spel. valsspeler enz horen bij het spel.

En deze tekst komt van evil smiley. En ja via skype ;)

En we zijn met 2 personen. Nogmaals ik ben Jens en niet Gregory.
 

DeletedUser66265

Guest
Ja, want jullie zijn de helden van wereld 46?

Dat dit team van AK eens moet leren om eerst iets te bewijzen ipv direct te zeggen dat ze de beste zijn, ze zeggen dit niet met zoveel woorden, maar je weet wat ik bedoel.

Hij ligt niet al te ver van me verwijderd IG, ik zal kijken of ik met omliggende spelers iets kan doen aan zijn stab-gedrag.

Hij ligt 26 velden van ons af, die word nog wel aangepakt. Boontje komt om zijn loontje. Dit is simpelweg een harde stab en valt op geen enkele mogelijke manier goed te praten.

Heee Man tw is maar een spel hoor. Nu snap ik het waarom de helft van jullie geen vrouw hadden of vriendin.
Er bestaat zo iets van een leven. En als jullie zo zagen over stabben. Waarom laat tw het dan toe ?
Het gaat hier om een spel. valsspeler enz horen bij het spel.

En deze tekst komt van evil smiley. En ja via skype ;)

En we zijn met 2 personen. Nogmaals ik ben Jens en niet Gregory.

En dat jouw af account is aangemaakt nadat greg werdt uitgekotst is 'stom toeval' ? Dat jullie steeds direct na elkaar posten is ook toeval? Dat jullie taalgebruik hetzelfde is is stom toeval? Ik heb het door, een ongelukkige samenhang van omstandigheden uiteraard.

Het is ook wel opmerkelijk dat greg hier alle schuld op zich neemt en jouw naam zuivert. Een stabber zonder eergevoel die nu plots moreel verantwoord bezig is. Dat heb ik een stabber eerlijk waar nog nooit zien doen. Eens een stabber, altijd een stabber. Die komen niet plots terug om hun medespeler te verdedigen, die hebben overal schijt aan.

Ik betreur het ook dat je nu zo op de man af gaat spelen. Rl op zo'n manier bij een spelletje betrekken is laf. Afgezien van het feit dat ik niet in je onschuld geloof maakt het mij ook niet uit. Stel dat je al gelijk hebt en jullie 2 personen zijn, dan nog steeds hoop ik dat evil wordt weggespeeld. Jij komt namelijk zo wanhopig retarded over dat die stab er niet eens meer toe doet. Verdwijn samen met je denkbeeldige vriendje.

Edit: excuse van die andere quotes, dat ging verkeerd. Ik wilde eerst op rebelution zijn enigzins gefrustreerde post reageren maar besloot dit later niet te doen. Ik krijg die quotes ook niet weg via mijn telefoon.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Heee Man tw is maar een spel hoor. Nu snap ik het waarom de helft van jullie geen vrouw hadden of vriendin.
Er bestaat zo iets van een leven. En als jullie zo zagen over stabben. Waarom laat tw het dan toe ?
Het gaat hier om een spel. valsspeler enz horen bij het spel.

En deze tekst komt van evil smiley. En ja via skype ;)

En we zijn met 2 personen. Nogmaals ik ben Jens en niet Gregory.

Meh, zoals jij een denkbeeldig vriendje hebt heeft de helft van dit AF een denkbeeldige vriendin/vrouw...aan jou de taak om het nu echt te laten lijken of nep.
 
Reactiescore
1.454
Dit topic begint wel steeds vermakelijker te worden he XD
 

DeletedUser21733

Guest
Om van jullie gezaag af te komen ;)
Heb ik gevraagd aan jens mijn dorpen aan ilovetrain te schenken De meeste hadden hier een grote mond tot ze even bij mijn dorpjes lans kwamen. Maar dat word hier niet gemeld :) Toch erg dat er 4 stammen nodig zijn om 1 speler over te nemen.
Had ik ze niet cadeaux gedaan. Was ik er nu nog steeds ;)

MVG gregory ;)
 

DeletedUser

Guest
Heee Man tw is maar een spel hoor. Nu snap ik het waarom de helft van jullie geen vrouw hadden of vriendin.
Er bestaat zo iets van een leven. En als jullie zo zagen over stabben. Waarom laat tw het dan toe ?
Het gaat hier om een spel. valsspeler enz horen bij het spel.

En deze tekst komt van evil smiley. En ja via skype ;)

En we zijn met 2 personen. Nogmaals ik ben Jens en niet Gregory.

Laat me toch lachen, vals spelen hoort bij het spel:confused:
 

DeletedUser

Guest
Heee Man tw is maar een spel hoor. Nu snap ik het waarom de helft van jullie geen vrouw hadden of vriendin.
Er bestaat zo iets van een leven. En als jullie zo zagen over stabben. Waarom laat tw het dan toe ?
Het gaat hier om een spel. valsspeler enz horen bij het spel.

En deze tekst komt van evil smiley. En ja via skype ;)

En we zijn met 2 personen. Nogmaals ik ben Jens en niet Gregory.

Als deze guy trollt is hij de baas van 2016.
 

DeletedUser57683

Guest
Komaan jongens, schrik die knul nou niet zo af, het lezen van de gesprekken met zichzelf op het AF is veelte leuk.
Dus doe ons even een plezier en laat hem verder gaan :p
 

DeletedUser21733

Guest
Komaan jongens, schrik die knul nou niet zo af, het lezen van de gesprekken met zichzelf op het AF is veelte leuk.
Dus doe ons even een plezier en laat hem verder gaan :p


Wat ik wil is gewoon dat ze mijn dorpen op w46 edelen. Zodat jens kan spelen op w47 met een mooi lijn.
Teveel gevraagd soms ?
 
Bovenaan