Algemene rapportjes

DeletedUser68252

Guest
Nee ik heb niet zo'n zin in een extreme kata oorlog.

Geen enkele stam zal hier zin in hebben vermoed ik. Het begint bij een paar gebouwen, en voor je het weet ligt er een account plat. Anyway, ik hoop niet dat Seau dit vaker zal herhalen bij andere en de hoeveelheid door zal trekken gezien het daarmee alleen maar opgezocht word.

Voor mieren neukers als Mike, en Phantom. Een reactie volgt nog, momenteel helaas geen tijd voor.
 

DeletedUser69813

Guest
Nogmaals ik ben niet gefrustreerd dat jij denkt van wel toont enkel aan dat de interpretatie in Seau weeral geweldig is :D

Die slechte interne sferen kwamen er misschien door ons AF topic over hun stabs :rolleyes: Mits hun faalaanval op ons en onze succesvolle aanval op hun was blijkbaar fataal. Ook al doet het niets terzake of wij er een aandeel in hadden of niet het feit is dat Wind geen stam meer was, wat je dus aanhaalt is dubbel fout. Er waren nog leden in Stuff die een goede mentaliteit vertoond, DOI heeft deze spelers achtergelaten om er zelf beter van te worden. Egoïsme ook al genoemd.

Ik kan zeer goed tegen kata's hoor, ben er zelfs voorstander van maar als we algemeen afspreken dat er geen op boer worden gestuurd dan worden er geen op boer gestuurd dat is een kwestie van principes. Jullie begingen (perongeluk) een fout en ik word daarvoor gestraft dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Jou leiding wilt er niets tegen doen en laat het zomaar gebeuren, tot zover het woord van Seau waar we geen waarde meer aan moeten hechten. Toont nogmaals dat jullie geen topstam zijn en enige klasse ver te zoeken is.
Ik heb echter wel iets vriendelijk proberen te regelen maar ik kreeg reactie's van (ik kan mijn leden niets verplichten) ja zeg dan gewoon meteen dat je niets te zeggen hebt binnen je stam. Ik heb het vriendelijk geprobeerd maar enige medewerking vanuit kamp Seau zat er niet in. Dat jij dat wist en daarom denkt dat ik alsnog iets tracht te regelen hier zit je fout ik verkondig het enkel als tegen Reactie op Mike zijn zwakke post of het slopen van GS levels bij Vitae.
Ik stel me daarom ook niet aan het is slechts een reactie op Mike zijn aanstellerij waar jullie vervolgens dieper op ingaan.
Je doet wat je niet laten kunt, als je maar weet dat wij zoals zovaak niet meer moreel handelen tegen stammen die ons ook niet zo behandelen. Je kan prima iets perongeluk doen maar als je niet bereid bent het goed te maken loopt er toch ergens een fout in de manier van communicatie.



Weer een waardeloze post ik ken jouw ook niet persoonlijk maar als ik moet tellen hoeveel keer jij mij al Jannes hebt genoemd zal het getal hoger liggen dan jij kan tellen. Verder is Mike een afkorting van je forum account ik mag je daarom ook zo noemen. (zwakke post weeral)

Naast je frustratie, begin je nu ook al tekenen van onmacht te komen. Bij het gebrek aan een fatsoenlijke reactie, kies je maar voor een laffe reactie door heel Seau. weeral onterecht over een kam te scheren.

Nu begin je ineens over dat er afspraken gemaakt zijn dat kata's niet op boer mogen? Ik kan nergens zulke dergelijke afspraken terugvinden hoor. Seau. is theoretisch gezien nergens toe verplicht. Een oprecht excuus zou ikzelf echter wel zo netjes vinden. En anders stuur je wat kata's terug naar die persoon, sta je ook quitte.

Die dorpenverlies zijn nou echt niet te wijten aan een paar boertjes die met een paar leveltjes omlaag zijn gehaald. Die zijn te wijten aan je slechte defwerk die jijzelf nog als 'perfect' durft te omschrijven.

Gemotiveerde spelers in stuff? Die zullen dan op 1 hand te tellen zijn geweest. Daarnaast had DoI zijn leiders positie netjes een tijdje van te voren neergelegd nog voor hij solliciteerden.
Hoe je het ook wend of keert, zowel WAO als Seau. heeft zich "schuldig" gemaakt aan het recruiten van vijanden, daar kom je echt niet onderuit, dus hou jezelf eerst ff een spiegel voor, voor jij DoI gaat bekritiseren.

En dan kom je weer af met je kinderachtige gezeik van 'ja mike doet of zegt dit, dus daarom doe of zeg ik dat'. Komop zeg, die mentaliteit hadden ze op de basisschool. Mag toch hopen dat je dat toch ontgroeit bent.
Laat dan zien dat je wat klasse bezit door gewoon zo wijs te zijn ergens niet op in te gaan als je het toch bullshit vind.

Dat je Seau. geen topstam vind, laat mij echt koud. Tot noch toe legt WAO het af tegen Seau., dus jij mag van mij vinden wat je wil daarover.

Nou ben ik pitten. Doe er iets mee jannes, doe wat aan je houding, wellicht dat we dan ergens over kunnen praten.
 

DeletedUser74430

Guest
Het is jokersbrain met een kleine 'j', aangezien jij niet de moeite neemt mijn naam correct te schrijven zal ik hetzelfde doen, het blijft dus Mike afgekort naar je AF acc ;)

Begin jij dan alsjeblieft nu eens eindelijk met het schrijven in normaal ABN. Een foutje sluipt er bij de meeste mensen snel in, maar jij maakt het wel erg vaak erg gortig :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik zou gelieve graag worden aangesproken als Mikeeeeeee3 of Grommende Tijger, Jokersbrain.

Is het niet Mikeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee3?
 
Reactiescore
3.586
Naast je frustratie, begin je nu ook al tekenen van onmacht te komen. Bij het gebrek aan een fatsoenlijke reactie, kies je maar voor een laffe reactie door heel Seau. weeral onterecht over een kam te scheren.

Nu begin je ineens over dat er afspraken gemaakt zijn dat kata's niet op boer mogen? Ik kan nergens zulke dergelijke afspraken terugvinden hoor. Seau. is theoretisch gezien nergens toe verplicht. Een oprecht excuus zou ikzelf echter wel zo netjes vinden. En anders stuur je wat kata's terug naar die persoon, sta je ook quitte.

Die dorpenverlies zijn nou echt niet te wijten aan een paar boertjes die met een paar leveltjes omlaag zijn gehaald. Die zijn te wijten aan je slechte defwerk die jijzelf nog als 'perfect' durft te omschrijven.

Gemotiveerde spelers in stuff? Die zullen dan op 1 hand te tellen zijn geweest. Daarnaast had DoI zijn leiders positie netjes een tijdje van te voren neergelegd nog voor hij solliciteerden.
Hoe je het ook wend of keert, zowel WAO als Seau. heeft zich "schuldig" gemaakt aan het recruiten van vijanden, daar kom je echt niet onderuit, dus hou jezelf eerst ff een spiegel voor, voor jij DoI gaat bekritiseren.

En dan kom je weer af met je kinderachtige gezeik van 'ja mike doet of zegt dit, dus daarom doe of zeg ik dat'. Komop zeg, die mentaliteit hadden ze op de basisschool. Mag toch hopen dat je dat toch ontgroeit bent.
Laat dan zien dat je wat klasse bezit door gewoon zo wijs te zijn ergens niet op in te gaan als je het toch bullshit vind.

Dat je Seau. geen topstam vind, laat mij echt koud. Tot noch toe legt WAO het af tegen Seau., dus jij mag van mij vinden wat je wil daarover.

Nou ben ik pitten. Doe er iets mee jannes, doe wat aan je houding, wellicht dat we dan ergens over kunnen praten.

Prima als jij dat vind van mijn post dan verwijs ik je alsnog door eerst naar je eigen stam te kijken, Seau doet dat namelijk zelf ook de hele tijd. Van zodra het in Seau is opgelost mag je komen moeilijk doen op het AF.

We hebben beide gezegd dat we in onze oorlog enkel VP en muur gingen gebruiken, iedereen heeft zich daar ook telkens aan gehouden. Dat is geen officiële afspraak geweest, wel een algemene afspraak dat is zo'n afspraak als dat je niet stabt. Of is het toeval dat Seau zich daaraan altijd heeft gehouden? Denk het niet he ;) Ik zeg ook niet dat Seau daartoe verplicht is, kan je dat ergens citeren of dergelijke? Ik haal enkel aan dat het niet netjes is.

Kata's terug sturen naar die persoon halen wij geen voordeel uit aangezien wij geen dorpen proberen te edelen van TGL.
Praat ik weer te ingewikkeld voor Seau? Waar in godsnaam lees jij dat ik het dorpenverlies wijd aan die boerderij leveltjes :confused:
Het dorpenverlies wijd ik aan het feit dat de front spelers van Seau niet goed genoeg zijn en het aspect overmacht erin word gegooid.

Al waren de gemotiveerde spelers beperkt dat doet er weinig toe het punt is dat hij deze spelers liet vallen door naar de vijand te lopen dat getuigd gewoon van onkunde en weinig respect voor je stamgenoten.
WAO heeft nogmaals nog nooit een vijand binnengehaald, wij hebben bij geen enkele stam een speler gehaald waarmee wij in oorlog waren. Dus het bekritiseren van DOI zal gewoon blijven.

Ik verdedig alles en iedereen die ik wil en ook al komt er een persoon genaamd Mike met de grootste onzin zal ik mij toch genoodzaakt voelen zijn post als onzin te bestempelen je hebt namelijk altijd wel iemand die het alsnog zou willen geloven, ik haal even alle twijfel weg. Indien je u daaraan stoort kan je naar de bron gaan en dat is je stamgenoot zelf. Je zegt dat ik wijs moet zijn daarop niet in te gaan, wat doe jij eigenlijk op mijn post, wat deed Roald op mijn post toen ik wat onschuldige berichtjes in het daarvoor gepaste topic plaatste om maar even een voorbeeld aan te halen? Komen we weer bij de conclusie dat je er eerst voor moet zorgen dat je uw eigen stam onder controle moet houden alvorens met je wijze uitspraken te komen waar je uzelf nog niet aan houd.

Seau hanteert niet de normen en waardes die een topstam zou moeten bezitten, dat jullie meer succes boeken op WAO dan omgekeerd heeft daar dan ook niets mee te maken het is maar dat jullie het dubbel aantal clears op WAO gooien dan dat wij def dorpen hebben dat er winsten behaald worden. Heeft bijzonder weinig met klasse te maken.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser74267

Guest
Begin jij dan alsjeblieft nu eens eindelijk met het schrijven in normaal ABN. Een foutje sluipt er bij de meeste mensen snel in, maar jij maakt het wel erg vaak erg gortig :eek:

Het is een Belg he, wat verwacht je nou :rolleyes:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.790
wat doe jij eigenlijk op mijn post, wat deed Roald op mijn post toen ik wat onschuldige berichtjes in het daarvoor gepaste topic plaatste om maar even een voorbeeld aan te halen? Komen we weer bij de conclusie dat je er eerst voor moet zorgen dat je uw eigen stam onder controle moet houden alvorens met je wijze uitspraken te komen waar je uzelf nog niet aan houd.

Ik zal Erik vragen of hij mij beter onder controle wilt houden :confused:
 

DeletedUser73696

Guest
Prima, want het begint in Seau wel uit de hand te lopen :D



Ik ken jouw niet persoonlijk ik heb liever dat je mij gewoon aanspreekt met jokersbrain of TheUtlimateFighter :boer:

Verzin je eigen zinnen noob. Over controle gesproken, welke stam waren er nou pas 2 accounts gekickt, omdat ze stabte? Staat vaag in me herrinnering, iets van |WAO|? Waar was jij ook alweer leider van?
 

Deleted User - 1533669

Guest
Verzin je eigen zinnen noob. Over controle gesproken, welke stam waren er nou pas 2 accounts gekickt, omdat ze stabte? Staat vaag in me herrinnering, iets van |WAO|? Waar was jij ook alweer leider van?

Dat accounts hebben 'gestabd' (ik neem jouw bewoording hierin aan :)) betekent niet per definitie dat het Jannes zijn schuld was, maar oké ik snap wat je bedoelt :p
 

DeletedUser69813

Guest
Prima als jij dat vind van mijn post dan verwijs ik je alsnog door eerst naar je eigen stam te kijken, Seau doet dat namelijk zelf ook de hele tijd. Van zodra het in Seau is opgelost mag je komen moeilijk doen op het AF.

We hebben beide gezegd dat we in onze oorlog enkel VP en muur gingen gebruiken, iedereen heeft zich daar ook telkens aan gehouden. Dat is geen officiële afspraak geweest, wel een algemene afspraak dat is zo'n afspraak als dat je niet stabt. Of is het toeval dat Seau zich daaraan altijd heeft gehouden? Denk het niet he ;) Ik zeg ook niet dat Seau daartoe verplicht is, kan je dat ergens citeren of dergelijke? Ik haal enkel aan dat het niet netjes is.

Kata's terug sturen naar die persoon halen wij geen voordeel uit aangezien wij geen dorpen proberen te edelen van TGL.
Praat ik weer te ingewikkeld voor Seau? Waar in godsnaam lees jij dat ik het dorpenverlies wijd aan die boerderij leveltjes :confused:
Het dorpenverlies wijd ik aan het feit dat de front spelers van Seau niet goed genoeg zijn en het aspect overmacht erin word gegooid.

Al waren de gemotiveerde spelers beperkt dat doet er weinig toe het punt is dat hij deze spelers liet vallen door naar de vijand te lopen dat getuigd gewoon van onkunde en weinig respect voor je stamgenoten.
WAO heeft nogmaals nog nooit een vijand binnengehaald, wij hebben bij geen enkele stam een speler gehaald waarmee wij in oorlog waren. Dus het bekritiseren van DOI zal gewoon blijven.

Ik verdedig alles en iedereen die ik wil en ook al komt er een persoon genaamd Mike met de grootste onzin zal ik mij toch genoodzaakt voelen zijn post als onzin te bestempelen je hebt namelijk altijd wel iemand die het alsnog zou willen geloven, ik haal even alle twijfel weg. Indien je u daaraan stoort kan je naar de bron gaan en dat is je stamgenoot zelf. Je zegt dat ik wijs moet zijn daarop niet in te gaan, wat doe jij eigenlijk op mijn post, wat deed Roald op mijn post toen ik wat onschuldige berichtjes in het daarvoor gepaste topic plaatste om maar even een voorbeeld aan te halen? Komen we weer bij de conclusie dat je er eerst voor moet zorgen dat je uw eigen stam onder controle moet houden alvorens met je wijze uitspraken te komen waar je uzelf nog niet aan houd.

Seau hanteert niet de normen en waardes die een topstam zou moeten bezitten, dat jullie meer succes boeken op WAO dan omgekeerd heeft daar dan ook niets mee te maken het is maar dat jullie het dubbel aantal clears op WAO gooien dan dat wij def dorpen hebben dat er winsten behaald worden. Heeft bijzonder weinig met klasse te maken.

De reden dat ik ben gaan reageren op je posts is omdat jij het nodig vond te liegen en mijn medespeler te gaan beschuldigen van spionage wat ik natuurlijk niet zomaar kan laten gaan. iets waarvan ik je al verzekerd heb dat dat niet gebeurd is. Ik was toen toch bezig, dus kon ik meteen de rest van je post in gaan, gezien je het daarin nog nodig vond andere stamgenoten te bekritiseren en belachelijk te maken.

|WAO| was in oorlog met Wind, maar blijkbaar ga je nu ineens ontkennen dat jullie vijanden waren? Waarom? KD en KP werden rechtstreeks uit Wind gerecruit, en wind was de vijand, maar ineens plotsklaps niet meer omdat je wat recruits wilde doen? grapjas, nee daar kom je niet mee weg.
Je mag van mij best kritiek leveren op personen die overstappen naar hun vijand, maar dan alleen als je zelf geen vijandelijke recruits op je naam hebt staan, dan kun je beter je mond houden.
Ook in Wind zaten nog gemotiveerde spelers die uiteindelijk elkaar in de steek hebben gelaten door allemaal op te splitsen waarvan een deel naar hun vijand is gegaan, een deel naar hun NAP en een ander deel gewoon gequit was. Hoe dan ook heb je vijanden aangenomen, dat weet jij net zo goed als elk ander hier op het AF, dus stop nou maar met ontkennen.

Leuk dat er zo mondeling wat is gezegt over het kata'en uitsluitend op muur en VZ, had er een officiële afspraak van gemaakt, dan had je tenminste nog een poot om op te staan.
er zijn echter vanwege een klein foutje in totaal 6 boer lvls gesneuveld verdeeld over 3 dorpen (wat zelfs nog door middel van fakes was), naar wat mij verteld is. Dat moet voor een degelijke deffer amper verschil maken om wel of niet goed te kunnen deffen. En gezien jij je defwerk perfect vind, naar jou eigen woorden (10/10 mag toch wel benoemd worden als "perfectie") zie ik niet in waarom jij hierover zo overdreven komt klagen. Een excuus vind ik hier op zijn plaats vanuit de Seau. kant voor een fout, maar meer ook niet. Zijn we ook niet toe verplicht, en jij bent daarin wel de laatste die aan ons eisen moet komen stellen. Mits er een hele wave was aangekomen met kata's op boer, dan had er nog wat geregeld kunnen worden.

Nou haal je weer de slappe smoes "overmacht" aan en noem je ons weer incapabel omdat wij volgens jou gebruik maken van "overmacht", en het dubbele aan clears hebben gebruikt dan dat WAO in totaal aan defdorpen heeft (jou woorden, niet de mijne). Naar schatting zijn er zo'n 1200 clears gebruikt tijdens de laatste massa, en je gaat mij niet wijsmaken dat WAO maar 600 defjes heeft, denk dat we met 1200 clears nog wel ruim onder het totaal aantal defjes zitten dat WAO in totaal heeft.
Leuke is dan nog dat de vorige massa een stuk meer clears zijn gebruikt en je het toen met minder dorpenverlies hebt weten te deffen. Je kan in ieder geval niet als smoes gebruiken dat je toen minder mobiele def had, gezien je destijds hebt gezegd dat alles kruisdef was en dat al je def na een aantal dagen weer terug opgebouwd is.
Nee helaas jannes, je hebt deze massa gewoon heel slecht gedeft. Echter uit pure frustratie begin je maar weer te huilen op die zogenaamde overmacht, die in de verste verte nog niet eens volledig benut is. Maar als je het zo graag wilt, kunnen we die wel even benutten voor je? in een klap even 5000 clears op je dak, ben je meteen van al je stacks af. Heb je ook alvast een smoes voor het feit dat je dan weggespeeld bent.

Weeral laat je in je post weer je onmacht doorschijnen en ben je weer meermaals alle Seau. leden over een kam aan het scheren en belachelijk aan het maken. Dit heb je mij in mijn afgelopen posts nog niet zien doen, simpelweg omdat ik dat te laf vind om andere |WAO|ers af te rekenen op jouw kinderachtige gedrag.
Daarnaast is je discussie niet met heel Seau., maar met mij. Laat dat kinderachtige en vooral ongepaste veralgemeniseren lekker achterwegen en gedraag je eens een beetje als een vent.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73696

Guest
Dat accounts hebben 'gestabd' (ik neem jouw bewoording hierin aan :)) betekent niet per definitie dat het Jannes zijn schuld was, maar oké ik snap wat je bedoelt :p

Een accountje heeft per ons 3 boertje gekata'd. Kan ik persoonlijk ook niet veel aan doen.
 

DeletedUser74267

Guest
Het opleidingsniveau ligt hoger in België dus het zou net andersom moeten zijn. :D

Jannes is een uitzondering op de regel :D.

Verzin je eigen zinnen noob. Over controle gesproken, welke stam waren er nou pas 2 accounts gekickt, omdat ze stabte? Staat vaag in me herinnering*, iets van |WAO|? Waar was jij ook alweer leider van?

Ik snap je denigratie niet bepaald, als er accounts/mensen in een stam hebben gestabd oid en ze worden gekickt, heb ik daar juist respect voor. Toont toch wel aan dat Jannes dat niet accepteert en met zijn stam een ander pad wilt bewandelen.
 

DeletedUser73696

Guest
Jannes is een uitzondering op de regel :D.



Ik snap je denigratie niet bepaald, als er accounts/mensen in een stam hebben gestabd oid en ze worden gekickt, heb ik daar juist respect voor. Toont toch wel aan dat Jannes dat niet accepteert en met zijn stam een ander pad wilt bewandelen.

Ik snap niet dat jij reageert, als je post totaal niet relevant is.
 
Bovenaan