Top/flop Spelers

DeletedUser27722

Guest
Er zijn wel 300+ K aan spelers die gratis dorpen aan je willen geven, jij moet vast een schat van een mens zijn :)
Overigens kan ik prima posten hoor maar inderdaad zoals op dit forum lijkt is het totaal niet nodig om tegen Devo serieus te posten. Ze halen hunzelf al onderuit in 2 posten verder...





Vind het ook, alleen is rimmen zo saai :(



Zie hierboven ;) er is wat een verschil in puntenaantal. Overigens zijn de laatste gekregen door dat die persoon mijn moraalbreker is blijven spelen. Het is nogal een fenomeen in de rim dat je duur moet clearen ;) Overigens heb ik 900k minder ODA en nog eens 800K minder punten. En dat na SH zijn 3 stoere massas na elkaar?

How's this for spam, Luffy?

Puntenaantal boeit niet, het hangt af van wanneer die interns vallen, als je je met een fusie verdubbelt in een beginfase, zoals jij ,dan heeft dat een véél grotere impact dan SH die uit noodzaak een aantal dorpen internt omdat een buurtgenoot stopt.
 

DeletedUser61134

Guest
Een dag van vreugde mensen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.303
Nee niet die Thijs :)
Ik verwacht in een goede post geen gebekvecht, een deftige uitleg in het AN en dat elk argument uitgebreid uitgelegd word. Momenteel voldoen we niet aan verwachting 1 en ook niet echt aan 3 maar dat doet er niet toe.
Zoals ik al zo vaak heb aangehaald en toegegeven. Ja, we hebben interns gehad. O M G, nu zijn we wel internbitches die het spel niet kunnen en boosten (Dat is Fabians opinie) en nu verdient onze stam ook geen deftige post.. Nogmaals, als mensen gratis dorpen gaan geven ga jij ook geen nee zeggen hoor. Dat was al te zien aan jouw stats en aan die van erebos. Dat wij meer aanbiedingen kregen zal wellicht aan ons gedrag IG liggen maar zeker niet aan onze kwaliteiten?? Onze ODA is laag, wattan? Krijgen we nu billenkoek omdat we meer farmen met lc dan ermee te smijten op spelers? :p Volgens mij doet SH niets verkeerds, ons aantal punten en onze rang zijn dik verdiend en als sommigen, ik zeg niet jij, daar butthurt van worden dan is dat omdat ze mad zijn. Kijk die eerste commentaar van Fabian bvb "SH hangt de internbitch uit", ben ik de enige die vind dat dat zo butthurt klinkt?

Het hele gebekvecht, waar ik je overigens in gelijk geef, kwam vooral door het feit dat spelers van Devo zich zo hoog wanen op het af. En nog niet echt grote fronten hebben moeten pakken tegen andere topstammen. Hier en daar een grote aanval tegen inactieve spelers is niet noemenswaardig lijkt me. Nuja dit is overigens jullie fout niet :)

Puntenaantal boeit niet, het hangt af van wanneer die interns vallen, als je je met een fusie verdubbelt in een beginfase, zoals jij ,dan heeft dat een véél grotere impact dan SH die uit noodzaak een aantal dorpen internt omdat een buurtgenoot stopt.

Uit noodzaak een aantal dorpen, ik gaf het verschil al aan in ODA. Als je je wilt moeien doe je best eens?
 

DeletedUser27722

Guest
Het hele gebekvecht, waar ik je overigens in gelijk geef, kwam vooral door het feit dat spelers van Devo zich zo hoog wanen op het af. En nog niet echt grote fronten hebben moeten pakken tegen andere topstammen. Hier en daar een grote aanval tegen inactieve spelers is niet noemenswaardig lijkt me. Nuja dit is overigens jullie fout niet :)



Uit noodzaak een aantal dorpen, ik gaf het verschil al aan in ODA. Als je je wilt moeien doe je best eens?

Punt is, je geeft kritiek op internen en je fuseerde zelf wat voor een makkelijke verdubbeling van je punten gezorgd heeft en een veel grotere impact.
Wat je met je oda wil aantonen, geen idee hoor, heeft daar verder weinig mee te zien.
 
Reactiescore
2.303
Punt is, je geeft kritiek op internen en je fuseerde zelf wat voor een makkelijke verdubbeling van je punten gezorgd heeft en een veel grotere impact.
Wat je met je oda wil aantonen, geen idee hoor, heeft daar verder weinig mee te zien.

Een intern van 300 a 500k zijn overigens geen grote impacten dan? :) Ik had liever later een intern van 500k gehad dan in de start 1 van welgeteld 18k? De reden dat ik 18k aangeef is, let op, omdat hij nog even door ging als mijn moraalbreker. Je kent het fenomeen vast wel? Slim omgaan met de troepen die men intern nog had :) Ik kon evengoed mijn clears gebruiken maar ik loste het wat slimmer op.

Wat ODA aangeeft is dat een speler van 300k dubbel aan ODA heeft in verhouding met een speler van 1.2mil punten.
Wat ik daar mee wil aantonen is dat die speler nog niet veel offensief heeft laten zien voor zijn punten aantal ;)
Uiteraard is de oorzaak hier van de vele interns die deze speler gekregen heeft.
Maar ik snap dat jij denkt dat ODA hier niks mee te maken heeft, ik krijg overal de zelfde reacties over je als ik vraag of ze je kennen :D
 
Reactiescore
1.537
Je kan beter kijken naar de verhoudingen dan naar 18K intern in beginfase en 300 à 500K midgame. Denk dat je meer voordeel hebt aan wat jij in het begin hebt gehad ;)
 

DeletedUser75778

Guest
Maar ik snap dat jij denkt dat ODA hier niks mee te maken heeft, ik krijg overal de zelfde reacties over je als ik vraag of ze je kennen :D

Dit is smerige P&P en verdient geen respect, bovendien heeft Promo Ranger wel degelijk een mooi verleden. Maar ach, zelfs legendes worden vergeten, zeker met al de newgens van tegenwoordig.
 
Reactiescore
2.303
Dit is smerige P&P en verdient geen respect, bovendien heeft Promo Ranger wel degelijk een mooi verleden. Maar ach, zelfs legendes worden vergeten, zeker met al de newgens van tegenwoordig.

Zo zo dit verdient plots geen respect? Wat is dit nou voor complete bullshit. Als ik tegen iemand post mag ik toch vragen aan andere mensen of ze Promo ranger kennen? Het smerige zie ik er niet in, beetje op de man spelen inderdaad wel. Ik noemde hem ook geen noob die niks kan? Grappig dat je met newgen afkomt. Speel het spelletje nu ook al 6 jaar, waar ga je de lijn trekken of iemand New gen is of niet? :)

Als ik zou posten zoals jij net doe zou ik gewoon het volgende zeggen: zwakke comeback!
 
Reactiescore
1.736
Dit is smerige P&P en verdient geen respect, bovendien heeft Promo Ranger wel degelijk een mooi verleden. Maar ach, zelfs legendes worden vergeten, zeker met al de newgens van tegenwoordig.

Ik ben nog iemand van de oude garde, en heb nog nooit van die naam gehoord.
 
Reactiescore
2.303

DeletedUser27722

Guest
Een intern van 300 a 500k zijn overigens geen grote impacten dan? :) Ik had liever later een intern van 500k gehad dan in de start 1 van welgeteld 18k? De reden dat ik 18k aangeef is, let op, omdat hij nog even door ging als mijn moraalbreker. Je kent het fenomeen vast wel? Slim omgaan met de troepen die men intern nog had :) Ik kon evengoed mijn clears gebruiken maar ik loste het wat slimmer op.

Wat ODA aangeeft is dat een speler van 300k dubbel aan ODA heeft in verhouding met een speler van 1.2mil punten.
Wat ik daar mee wil aantonen is dat die speler nog niet veel offensief heeft laten zien voor zijn punten aantal ;)
Uiteraard is de oorzaak hier van de vele interns die deze speler gekregen heeft.
Maar ik snap dat jij denkt dat ODA hier niks mee te maken heeft, ik krijg overal de zelfde reacties over je als ik vraag of ze je kennen :D

Ah, kan SH daar zoveel aan doen dat zijn omgeving stopt en hij die dorpen naast hem ervan overneemt?
Het zal wel een impact gehad hebben uiteindelijk, maar zelfs zonder die interns zouden ze even ver staan als je ziet hoeveel ze al gefarmd hebben en dergelijke. Ze ruimen nu ook Life op.
Dat van dat hij dan doorging als moraalbreker doet hiertoe niet ter zake, maar mooi verhaal hoor.

ODA is maar een score, de manier waarop je die bekomt wordt niet getoond, zijn het allemaal defensieve eenheden die je cleart en waarop je verliest op zijn het inactieven die je cleart waar hun off nog allemaal instaat? Je hoeft geen overdreven hoog ODA hebben om veel te groeien, als je er efficiënt mee omgaat. ;)

En kennen? Ach, leef zo niet in het verleden jongen. :rolleyes:

Zo zo dit verdient plots geen respect? Wat is dit nou voor complete bullshit. Als ik tegen iemand post mag ik toch vragen aan andere mensen of ze Promo ranger kennen? Het smerige zie ik er niet in, beetje op de man spelen inderdaad wel. Ik noemde hem ook geen noob die niks kan? Grappig dat je met newgen afkomt. Speel het spelletje nu ook al 6 jaar, waar ga je de lijn trekken of iemand New gen is of niet? :)

Als ik zou posten zoals jij net doe zou ik gewoon het volgende zeggen: zwakke comeback!

Het boeit me maar heel weinig wat anderen over mij denken hoor.
Verder speelde ik op AF W15 vooral een rolletje toen dat nog interessant was, mensen die me werkelijk IG gekend hebben spreken wel anders. Ik hoef me voor jou niet te bewijzen noch voor die zogezegde andere mensen. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75778

Guest
Zo zo dit verdient plots geen respect? Wat is dit nou voor complete bullshit. Als ik tegen iemand post mag ik toch vragen aan andere mensen of ze Promo ranger kennen? Het smerige zie ik er niet in, beetje op de man spelen inderdaad wel. Ik noemde hem ook geen noob die niks kan? Grappig dat je met newgen afkomt. Speel het spelletje nu ook al 6 jaar, waar ga je de lijn trekken of iemand New gen is of niet? :)

Als ik zou posten zoals jij net doe zou ik gewoon het volgende zeggen: zwakke comeback!

Volgens mij betrof het puur een trap na, in plaats van een toevoegende waarde aan je argument. Of het nu licht op de man spelen is, dat is niet van toepassing.

Verder vind ik het grappig dat je zo snel hapt op mijn laatste zin, die valt namelijk ook volledig los te zien van Promo Ranger en jijzelf. Ik zei niet dat Promo Ranger onder de legendes valt, noch beweerde ik dat jij newgen bent. Ik denk enkel dat met alle nieuwe spelers van tegenwoordig, de historie van tribalwars vergeten wordt. Jij mag bepalen of jij tot die historie of juist de newgens hoort.

mohniels1 zei:
Ik ben nog iemand van de oude garde, en heb nog nooit van die naam gehoord.

Je moet elkaar ook maar net tegengekomen zijn, zeker met de grotere werelden van toen. Of wil je zeggen dat je iedereen kent die op de oudere werelden heeft gespeeld?
 
Reactiescore
2.303
Ah, kan SH daar zoveel aan doen dat zijn omgeving stopt en hij die dorpen naast hem ervan overneemt?
Het zal wel een impact gehad hebben uiteindelijk, maar zelfs zonder die interns zouden ze even ver staan als je ziet hoeveel ze al gefarmd hebben en dergelijke. Ze ruimen nu ook Life op.
Dat van dat hij dan doorging als moraalbreker doet hiertoe niet ter zake, maar mooi verhaal hoor.

ODA is maar een score, de manier waarop je die bekomt wordt niet getoond, zijn het allemaal defensieve eenheden die je cleart en waarop je verliest op zijn het inactieven die je cleart waar hun off nog allemaal instaat? Je hoeft geen overdreven hoog ODA hebben om veel te groeien, als je er efficiënt mee omgaat. ;)

En kennen? Ach, leef zo niet in het verleden jongen. :rolleyes:

Het is maar een score, het zijn maar punten, het is maar een spel. Het zijn "maar" statistieken. Zoals ik meermaals aangaf er zijn nog geen noemenswaardige offensieven gebeurd en dat is dus mijn hele punt. Dat ik SH hier nu aanhaal, mijn excuses. LB zei dat er al schermutselingen waren tussen Devo en Season. Nuja een topactie is het niet :) er zijn onderling geen accounts weggespeeld. Nuja prima deffed dan!

Ik ken je niet hoor promo, ik vroeg gewoon wie je was. Is dat in het verleden leven? :) Maarja even puur hypotetisch: iemand stabbed op w27, komt daarna op w36. aanvaard je die persoon meteen met open armen?
Nuja dat was weer even een vergelijking terzijde.

Volgens mij betrof het puur een trap na, in plaats van een toevoegende waarde aan je argument. Of het nu licht op de man spelen is, dat is niet van toepassing.

Verder vind ik het grappig dat je zo snel hapt op mijn laatste zin, die valt namelijk ook volledig los te zien van Promo Ranger en jijzelf. Ik zei niet dat Promo Ranger onder de legendes valt, noch beweerde ik dat jij newgen bent. Ik denk enkel dat met alle nieuwe spelers van tegenwoordig, de historie van tribalwars vergeten wordt. Jij mag bepalen of jij tot die historie of juist de newgens hoort.

Jullie hapten anders wel al mooi hele tijd op wat ik zeg? :) Mag ik dan niet 1x omgekeerd doen?
Wat maakt het mij nou ene zwier uit dat SH internt of niet? :p Het is pas eens ik een front heb met hem dat ik zie wat voor speler hij is ;) Maar ruffy en luffy blijft een verschil :/

Nuja ik gaf zogezegd een trap na, wat jij deed bij je laatste zin is exact wat ik deed bij Promo .
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser75778

Guest
Jullie hapten anders wel al mooi hele tijd op wat ik zeg? :) Mag ik dan niet 1x omgekeerd doen?
Wat maakt het mij nou ene zwier uit dat SH internt of niet? :p Het is pas eens ik een front heb met hem dat ik zie wat voor speler hij is ;) Maar ruffy en luffy blijft een verschil :/

Nuja ik gaf zogezegd een trap na, wat jij deed bij je laatste zin is exact wat ik deed bij Promo .

Happen en simpelweg reageren omdat iemand een post op jou richt is een subtiel, doch belangrijk verschil.

Mijn laatste zin houdt alleen in dat jij voor jezelf mag bepalen of je newgen bent of dat je in de geschiedenislessen van tw hoort te staan. Hoe vaak ik de zin ook teruglees, het stukje waarin ik een trap na geef kan ik niet ontdekken. Bovendien sloot het nog eens aan op mijn totale verhaal, iets waar jij duidelijk geen kaas van hebt gegeten.

Zou je overigens nog op mijn post kunnen reageren in het top-/flopstammen topic?
 

DeletedUser27722

Guest
Het is maar een score, het zijn maar punten, het is maar een spel. Het zijn "maar" statistieken. Zoals ik meermaals aangaf er zijn nog geen noemenswaardige offensieven gebeurd en dat is dus mijn hele punt. Dat ik SH hier nu aanhaal, mijn excuses. LB zei dat er al schermutselingen waren tussen Devo en Season. Nuja een topactie is het niet :) er zijn onderling geen accounts weggespeeld. Nuja prima deffed dan!

Ik ken je niet hoor promo, ik vroeg gewoon wie je was. Is dat in het verleden leven? :) Maarja even puur hypotetisch: iemand stabbed op w27, komt daarna op w36. aanvaard je die persoon meteen met open armen?
Nuja dat was weer even een vergelijking terzijde.

Sorry hoor, maar ODA is echt wel niet de reden waarom dit spel bestaat. :rolleyes:
Topactie, ach jongen, er zijn al een hoop massas geweest die gezien de wereldgrootte er best mochten zijn, het is niet omdat jij en Memo geen acties doen dat die er daarom niet zijn. Je moet dan maar eens reageren bij wat ik zei over topstammen, wat je mooi genegeerd hebt. ;)

Hahahaha, vergelijk jij mij nu met een stabber? Is het feit dat ik ooit een fervent P&P poster en spammer op het AF w15 was nu zo'n grote impact 30 werelden later? Jij hoeft mij niet te ontvangen en jij hebt nooit het AF W15 bekeken om daar een oordeel over te geven, je baseert je puur op informatie van een of andere vriend en kijkt louter naar het verleden waar je niet eens duchtig weet van hebt? Wat een zielig mannetje ben je dan niet? ;)

Je kan beter kijken naar de verhoudingen dan naar 18K intern in beginfase en 300 à 500K midgame. Denk dat je meer voordeel hebt aan wat jij in het begin hebt gehad ;)

Voila, nog iemand die exact hetzelfde zegt, zou nu ook duchtig de archieven induiken om iets te vinden dat zogezegd de geloofwaardigheid zou aantasten. :rolleyes:

Want ho maar als je eens duchtig on-topic zou blijven ipv de focus te leggen op randzaken.

Jullie hapten anders wel al mooi hele tijd op wat ik zeg? :) Mag ik dan niet 1x omgekeerd doen?
Wat maakt het mij nou ene zwier uit dat SH internt of niet? :p Het is pas eens ik een front heb met hem dat ik zie wat voor speler hij is ;) Maar ruffy en luffy blijft een verschil :/

Nuja ik gaf zogezegd een trap na, wat jij deed bij je laatste zin is exact wat ik deed bij Promo .

Pas als jij een front hebt ermee, dan pas kan je over iemand zeggen of hij al dan niet een deftige speler is?
Ben je al god in eigen persoon? En makkelijk om groot te spreken als je goed weet dat je nooit of ten nimmer een deftig front zult hebben op deze wereld gezien jouw edelrichting en dat je bent omringd door stamleden in de veilige rim. :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27722

Guest
Spelers zoals ons maken ze niet meer hé ;)



w15... Oude garde... Lol
Alles na w5 is al een aftreksel van de oude garde.

W15 is al 5 jaar geleden dus toch al 'oud'? Merendeel hier begon na W20 ofzo.
En toevallig ook W5 gespeeld, boerderijregel werelden waren pas de shit. :cool:
 

DeletedUser27722

Guest
Opvallende actie..

800.000 oda gestegen en neemt alleen bb-dorpen?
Justhim van Cr heeft er 4 mil ODD bij en nog geen dorp kwijt aan Season, opvallend..
Waar haalt die justhim dan de troepen om dat allemaal te blocken, heeft geen stam meer?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan