Speler van het Jaar | 2015

DeletedUser19832

Guest
Ik wil hier even op inhaken aangezien dit onzin is. Wij hadden een succesvolle blitz, hierna was die stab pas, het bleek dat het front bij ons niet gestacked was omdat ze hadden verwacht dat we niet mochten edelen. Het enige wat hier is misgegaan is dat er incapabele spelers opzaten die zijn gaan rennen wat niet per se een stab is.

Geen stab? Bij de incommings in de ochtend was hij er gewoon, een lijstje met def op het forum gezet en daarna niks meer van gehoord.. Account op delete gezet zelfs..

Dus succesvolle blitz? Gewoon niks gedaan, want het def-lijstje stond eerder op het forum dan dat jullie dorpen hadden gepakt.. 2015-12-08 12:09:53 was jullie eerste dorp pas

Nadat we via een cospeler het account van delete hebben gekregen heeft Jerry zelf de VV continue verbroken waardoor er niks gedaan kon worden, duidelijke stab lijkt me :eek:
 

DeletedUser

Guest
Wie was de beste verdediger van 2015?

Op het eerste zicht zou je zeggen Sjeinen, maar door de enorme stacks die er stonden tijdens massa's vind ik het overdreven om hem beste deffer te noemen.
Persoonlijk denk ik niet dat er echt al top is gedeffed op wereld 43, De nieuwe speler van Debi (Sander) heeft dat account geweldig snel en enorm opgeknapt, dat beloofd voor de toekomst als hij er vanaf het begin van een massa op zit.

Jij hebt echt het IQ van een ezel he Steff.. Janken dat Sjeinen te dik stond, maar dat Sander wel goed werk heeft verricht, terwijl hij ook alleen maar alles volgegooid heeft.. Daarbij zou het ook wel te triest voor woorden zijn als hij dit niet had kunnen deffen.. Jan en ik hebben amper actief een beetje wat lopen sturen op hoop van zege. Als je dat niet kan deffen kan je beter stoppen met ademen.

Dus jij ithy en San holo mogen niet bij beste aanvaller aangezien je zelf al zegt dat jullie aanval slecht gepland was dus haal ithy maar van mijn lijstje af ik vind Dragonforge toch een betere aanvaller nu ik dit hebt gelezen.

Ithy heeft niet eens front met Debitum, blinde imbeciel.

aandacht, grappig dat dit net gezegd word in een topic gemaakt door finity om elkaars *nus even in te strijken.
grappig dat ik geen verstand van zaken heb, maar jullie wel eenvoudig own op meerdere fronten, wilt veel zeggen over finity uiteraard.

Ga weg man... Jij ownt ons eenvoudig op meerdere fronten? :eek: :eek: Het enige wat jij doet is accs laten bannen omdat je je muil niet kan houden, plaatjes van lullen spammen, wegrennen en accounthoppen als een konijn aan de lsd. Ga naar huis man, mafkees.
 

DeletedUser

Guest
Jij hebt echt het IQ van een ezel he Steff.. Janken dat Sjeinen te dik stond, maar dat Sander wel goed werk heeft verricht, terwijl hij ook alleen maar alles volgegooid heeft.. Daarbij zou het ook wel te triest voor woorden zijn als hij dit niet had kunnen deffen.. Jan en ik hebben amper actief een beetje wat lopen sturen op hoop van zege. Als je dat niet kan deffen kan je beter stoppen met ademen.



Ithy heeft niet eens front met Debitum, blinde imbeciel.



Ga weg man... Jij ownt ons eenvoudig op meerdere fronten? :eek: :eek: Het enige wat jij doet is accs laten bannen omdat je je muil niet kan houden, plaatjes van lullen spammen, wegrennen en accounthoppen als een konijn aan de lsd. Ga naar huis man, mafkees.

Haha im dying :D
 
Reactiescore
853
Daarom zijn er ook Daap leden die wel een normaal lijstje kunnen maken ;)
 

DeletedUser69389

Guest
Ik probeer niet te verdedigen dat wij (prinsesjoni) beste account zijn, dat interesseert me niet echt.. Ik zie heus ook wel in dat wij lekker safe liggen en het daardoor makkelijker hebben ;)
Wel verdedig ik me tegen onwaarheden :rolleyes:

1. Wat bedoel je? driemaal veel veroveringen op 1 speler? en dat zijn driemaal S. accounts (meerdere? maar je had het over 1 speler?)
2. Kan ik pas op reageren als ik weet waar je het over hebt
3. 100 dorpen klopt wel ongeveer, maar hoe je dan bij helft van de veroverde dorpen interns komt snap ik niet?
4. Waar heb je het over?
5. En je punt hierbij is..? 3,5 week geleden hadden wij ook maar 5miljoen aan punten, goed voor een 19e plaats nu..
6. Onzin, we hebben nagenoeg niks hoeven clearen op Pablo. Logischerwijs stond het gebied wat wij overnamen helemaal leeg, dit was Pablo zijn safe. Na een paar dagen hebben wij via een co-speler op Pablo de VV binnen Daap gekregen, daarmee konden dorpen leeggezet worden.. Echter werd deze VV continue verbroken door Jerry, dus effectief deffen zat er niet in. Daarna heeft de co-speler regelmatig dorpen voor ons leeg gezet, dus er is amper ODA behaald op Pablo.
7. Het account werd niet uitgeschakeld door jou of de aanval, het account werd op delete gezet door Jerry.. Daardoor is het uitgeschakeld :eek:

Wat wil je nu precies bereiken met deze reactie?
1) Nuja je begrijpt wat ik bedoel. Drie keer een grote speler geedeld.
2) Gemakkelijke reactie. Lees het eerst maar eens goed. Snap je het dan nog niet stel je vragen.
3) Ik weet niet zeker of die drie .S accounts om interns gingen. Echter heb ik toch wel sterk het vermoeden dat dit is. Omdat er gedurende een langere periode intensief is samengewerkt tussen .S en Babe. Men kan roepen dat er geen BG was, maar toen die stam begon te kraken kwamen de ´sterkere´ .S accounts over naar Babe. Ik heb geen keihard bewijs, maar veronderstel dus dat het wel om interns gingen. Dat zorgt ervoor dat wanneer ik dat in ogenschouw neem het account prinsesjoni geen 100 interns heeft gehad maar ruim 400 dorpen en wat dus meer dan de helft van alle dorpen bedraagt.
4) Zie punt 2.
5) Irrelevant. Is nog steeds te weinig voor het verkrijgen van een beste speler award. Zeker als je kijkt naar welke winsten er zijn.
6) Idiote bewering welke niet klopt. Ikzelf heb het noordelijk deel en het middenstuk gecleard voor de edelaars op .Pablo. Non-stop vernielde ik deffdorpen. Fakes zijn verzonden op het deel wat later door Daap is gepakt. Daar kwamen er vrijwel geen van door. De dorpen die ik daar diende te pakken heb ik ook zelf dienen te clearen. Het lijkt mij niet dat de cospeler in staat was om het allemaal te dodgen als die steeds werd gekickt. Dus in het begin is er weldegelijk oda behaald. Hoe verklaar je anders de clears die ik binnen kreeg op dorpen in het safegebied welke ik had gepakt? Die liepen al toen ik de dorpen pakte..Dat er in een later stadium geen clearwerk nodig was geloof ik zeker, maar in het begin was hier geen sprake van. Dus waarop behaalde je dan wel je odagroei?
7) Geloof je het zelf? Ik val aan met een blitz waarna de stamactie erop kwam. Jerry is toen gaan runnen omdat die het kansloze ervan inzag. In de morgen had ik het hele front met Sjeinen al gecleard. Hij was er zeker tot halverwege de ochtend. Toen hij in de gaten kreeg dat zijn front toch werd weggeslagen is die vermoedelijk gaan lopen om een afgang te besparen. Dus in hoeverre niet door ons uitgeschakeld. Wanneer het account niet aangevallen zou zijn had het nu misschien nog bestaan. Maarja je zou maar eens credits geven aan je vijand.:rolleyes:

heb jij niks beters te doen dan enorm lange teksten te schrijven op oudjaarsavond? en finity zei dat de mensen bij hun wel een leven hadden en dus geen vv konden doen volgens mij hoor jij hier niet bij of wel??
verder als je van die achterlijk lange verhalen schrijft constant zorg dan dat je er tenminste iets van feiten inzet in plaats van die 99% bullshit waar heel finity goed in is
w40 (error) is inderdaad een vieze stabstam en dat is maar door 1 speler door harm. verder heb ik heel deze tekst niet gelezen aangezien ik Wel wat beters heb te doen
want ja sjeinen heeft idd wel winsten maar net als wij winst hadden op decei was de winst op pablo ook door middel van een stab welliswaar door de bespeler zelf. maar jullie hadden ook net als ons netjes kunnen zijn en een nap aan te bieden maar waar finity voor fair-play staat is 90% bullshit en zit het vol mierenneukertjes daar

Mwa ik heb persoonlijk niets met Oud en Nieuw. Die vrije dagen zijn leuk, maar dat is dan ook het enige. Daarnaast is het in de vooravond geschreven dusja... Op die sneer gaan we maar niet in....

Gemakkelijk om te verkondigen dat er allemaal bullshit in staat, maar erop ingaan doe je niet. Kom dan zelf met de feiten of argumenten, maar ik denk dat je het zo probeert omdat je er gewoon niet tegen in kunt gaan. Geef dat dan toe i.p.v. als een volslagen gek alles bullshit te noemen. Want liegen de stats? Volgens mij niet. Zijn de meest betrouwbare zaken die je zowat kunt gebruiken als bewijslast binnen tw.

Heel de tekst niet gelezen en toch verkondigen dat het allemaal bullshit is?:rolleyes: Tot zover je geloofwaardigheid als je die al had.

Error is een vieze stabstam, maar dat is niet alleen door Harm. Jij en alle anderen zitten er nog steeds in ondanks alles wat er destijds is gebeurd en nog steeds plaatsvind. Dat maakt je net zo schuldig als Harm. Diegene die zijn vertrokken uit Error verdienen respect, maar niet de mensen die nog steeds in Error zitten. Gemakkelijk om alle schuld op je leider Harm te schuiven, ben wel benieuwd hoe die hierop zal reageren.... Maar even op het W40 AF gepost dit.:eek:

Er wordt wel steeds geroepen dat dit door een stab komt, maar bewijs heb ik hier tot op heden nog niet van gezien. Want dan kunnen jullie bij elk acc wat we onder de voet lopen wel beweren dat er stabs worden gepleegd. Wij vallen een account aan en de speler gaat lopen. Finity heeft altijd gezegd dat DJ Fluke aka .Pablo Escobar een onbetrouwbare speler was. Hij had op W42 al een reputatie van een stabber te zijn en bewees dit ook al in een eerdere fase van W43. Desondanks bleef Babe en later Daap hem steunen. Jullie wilden niet luisteren en zijn later ook door hem genaaid. Het is en blijft klote, maar een stab kun je het zeker niet noemen. Ja hij dupeert zijn stam ermee, maar het is nog altijd zijn account en hij bepaalt wat er met zijn account gebeurt. Het verdiend niet de schoonheidsprijs, maar een stab kun je het zeker niet noemen.
Om dan nog te komen zeuren dat BBK en Finity Daap geen nap hebben aangeboden is gewoonweg zielig. .Pablo Escobar is weggespeeld door een goede actie en waarin zoals ik eerder al zei het front binnen 6 uur al volkomen plat lag. Dat Jerry vervolgens zo raar gaat lopen doen is niet onze schuld, maar die van het account zelf en jullie als stam. Ja er stond geen stackwall tegen Sjeinen, maar die hadden jullie zelf ook al in een eerder stadium kunnen aanbrengen. Was dat gedaan dan was de directe misschien niet direct geweest en was het account deffbaar. Gelukkig zijn er wel spelers in Daap die wel een compliment kunnen geven voor zo´n actie zoals Purr. Ik ga als aanvallende partij geen nap aanbieden aan een vijandelijk account als het zelf wegloopt van de actie hoe vervelend dat ook is voor de vijandelijke stam. Dan kun je ons wel een onfaire stam noemen, maar het is Tribalwars en is zoals ik al eerder zei geen stab te noemen.

Elke vergelijking met DBTD is indeze dan ook volledig krom. Jij en NK profiteerden destijds van een gore stab welke was en is gepleegd door bespelers uit jullie eigen stam en hebben onder grote druk uiteindelijk een nap aangeboden. Bij ons was het zo dat de aanvallende partij een account aanviel en de verdedigende partij zelf wegliep en oneervol begon te spelen richting de stam. Maar beargumenteer maar gerust waarom wij wel een nap dienden te geven aan Daap en ook graag met bewijs.
 

DeletedUser69389

Guest
Vraag of de daap leiding je aars komt schoonlikken doen jullie wel vaker hoor ik:)

Nee Pablo stabde en jullie konden als de zogenaamde fair-players die jullie zijn een NAP aanbieden toen wij lucht kregen van een stap op decei boden wij ook direct een NAP aan dat dit door onze ex-leider is gebeurd boeit me vrij weinig een stab= een stab tegen welke stam/door welke speler dan ook.

Ook al is de een nog minder netjes dan de andere

Beide gevallen zijn in geen enkel geval met elkaar te vergelijken zoals eerder ook al door Jeremy is verteld. Een stab=een stab gaat in dit geval niet op. Volgens mij was jij diegene die zei dat wij niet moesten miepen toen wij vermoedens hadden van een stab. Toen zei je dat we eerst maar eens aan bewijs dienden te komen. Waar is het bewijs voor een stab door .Pablo? Daarnaast wat moeten wij als aanvallende partij daarmee doen? Dus als ik jou aanval en jij loopt weg en stabt Daap moet ik maar een nap aanbieden en dat jij daarna weer vrolijk terugkeert om het account weer recht te trekken?:confused: Zie je überhaupt wel hoe belachelijk je wel niet bezig bent? Dan kunnen we bezig blijven met naps uitdelen aan elkaar en zeker aan Babe/Daap. :eek:

Daarnaast werd er helemaal geen nap aangegaan met Finity. Want jullie werden destijds teruggevloten door jullie eigen leiding. Dat heeft hier op het AF gestaan. Pas toen bleek dat het om een spion ging en wij als stam enorm pushden kwamen jullie met een nap, maar die werd zelfs nog gebroken. Tot zover je hypocriete bewering.


Geen stab? Bij de incommings in de ochtend was hij er gewoon, een lijstje met def op het forum gezet en daarna niks meer van gehoord.. Account op delete gezet zelfs..

Dus succesvolle blitz? Gewoon niks gedaan, want het def-lijstje stond eerder op het forum dan dat jullie dorpen hadden gepakt.. 2015-12-08 12:09:53 was jullie eerste dorp pas

Nadat we via een cospeler het account van delete hebben gekregen heeft Jerry zelf de VV continue verbroken waardoor er niks gedaan kon worden, duidelijke stab lijkt me :eek:

Bewijs of het heeft niet plaatsgevonden en daarnaast is het geen stab te noemen. Alleen vies spel. Eigenaar bepaald wat er met het account gebeurt en hij wilt het op delete zetten. Is gewoon een succesvolle actie en als je niet inziet hoe belachelijk je hier post dan is dat weer een teken van onvermogen en bewijs van het feit dat je het niet eens waard bent om als beste speler van 2015 bestempeld te worden.

Maar kom eens met dat bewijs. Zeiden we toen al, maar tot op heden nog niet te zien gekregen.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb medelijden met de mensen die met Martijn nu in een stam zitten.. al die lange posts, al dat gezeur constant om helemaal niks. Echt iemand die constant inzit over de details en het grote plaatje maar niet wil zien of beter gezegd: niet kan zien. Toen ik leider nog was van hem was het duidelijk. Ik was overduidelijk beter en hij snapte de basis van het spel nog nauwelijks, inmiddels heeft hij het idee dat hij behoort tot de pro's.. maar ondertussen denk ik dat hij er maar weinig van bakt. De tegenstanders van Martijn -prijs je dus gelukkig- hij gaat ervoor zorgen dat jullie deze wereld winnen :)

En verder veel plezier hier op W43.
 
Reactiescore
372
^ deze vent negeren, wat je mening over Martijn ook is. Harm is een Willem maar dan erger, heeft zelf nog mijn account geprobeerd te hacken op W19.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik heb medelijden met de mensen die met Martijn nu in een stam zitten.. al die lange posts, al dat gezeur constant om helemaal niks. Echt iemand die constant inzit over de details en het grote plaatje maar niet wil zien of beter gezegd: niet kan zien. Toen ik leider nog was van hem was het duidelijk. Ik was overduidelijk beter en hij snapte de basis van het spel nog nauwelijks, inmiddels heeft hij het idee dat hij behoort tot de pro's.. maar ondertussen denk ik dat hij er maar weinig van bakt. De tegenstanders van Martijn -prijs je dus gelukkig- hij gaat ervoor zorgen dat jullie deze wereld winnen :)

En verder veel plezier hier op W43.

Kruip toch lekker in je hol terug. Je spreekt over W19, mijn eerste wereld waar ik boven de 100K en zelfs de miljoenen uitkwam. Daarnaast behoor jij tot een illuster rijtje van de stabbers hier, Ringo, Agonoize etc die keer op keer stabben. Denken moet je maar aan anderen overlaten.:eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik heb medelijden met de mensen die met Martijn nu in een stam zitten.. al die lange posts, al dat gezeur constant om helemaal niks. Echt iemand die constant inzit over de details en het grote plaatje maar niet wil zien of beter gezegd: niet kan zien. Toen ik leider nog was van hem was het duidelijk. Ik was overduidelijk beter en hij snapte de basis van het spel nog nauwelijks, inmiddels heeft hij het idee dat hij behoort tot de pro's.. maar ondertussen denk ik dat hij er maar weinig van bakt. De tegenstanders van Martijn -prijs je dus gelukkig- hij gaat ervoor zorgen dat jullie deze wereld winnen :)

En verder veel plezier hier op W43.

Bedankt voor deze bijdrage, nu weer vlug terug naar je stabvriendjes oke? Groetjes thuis (y):eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik heb medelijden met de mensen die met Martijn nu in een stam zitten.. al die lange posts, al dat gezeur constant om helemaal niks. Echt iemand die constant inzit over de details en het grote plaatje maar niet wil zien of beter gezegd: niet kan zien. Toen ik leider nog was van hem was het duidelijk. Ik was overduidelijk beter en hij snapte de basis van het spel nog nauwelijks, inmiddels heeft hij het idee dat hij behoort tot de pro's.. maar ondertussen denk ik dat hij er maar weinig van bakt. De tegenstanders van Martijn -prijs je dus gelukkig- hij gaat ervoor zorgen dat jullie deze wereld winnen :)

En verder veel plezier hier op W43.

Martijn is een hele fijne gozer, kruip jij nu je hol maar weer in droeftoeter
 
Reactiescore
768
Ik zal ook maar eens een poging wagen :).

SPELERS
Wie was de beste speler van 2015?
Aan de kant van DAAP vind ik dit Purrperfect. Die heeft toch wat winsten behaald op SjEiNeN behaald + de aanvallen van Purrperfect was best goed.

Aan de Finity kant vind ik San Holo de beste. Edelen van de vijand is nu eenmaal een van de belangrijkste dingen in het spel als je wil presteren. Debitum Naturae, Eviction, Cerebral-Assassin, calvin.b, Shadow Warrior, Towely, Durante A en 'Generaal Bonaparte' zijn toch slachtoffers geworden van de edelmachine van Finity. De laatste heb ik tussen haakjes staan, omdat deze op delete is gegaan. Ik zeg voor nu dat San Holo goed geanticipeerd heeft op het vervelende verlies voor cruise. toentertijd. Ik weet dat het nog steeds niet bekend is wat er gebeurd is, maar ik hoop dat Finity er niets mee te maken blijkt te hebben. Hopelijk komt het antwoord nog daarop.

Wie was de meest tactische speler/leider van 2015?
Het plan om de spion te pakken in Finity vond ik zelf wel tactisch gedaan. Niet echt heel moeilijk, maarja het zorgt er wel voor dat het lek weg was. daardoor kwam ook de nachtblitz van Calvin B. er goed uit.

Ook was ik wel te spreken van het dagenlang faken van Deceived By The Devil een tijdje terug en het daarna aanvallen met echte clears. Simpel maar effectief.

Wie was de beste aanvaller van 2015?
Squirtle The Turtle, Sjondeertrekker, Ithyphallophobia hebben voor veel geclearde dorpen gezorgd voor San Holo en de accounts ernaast (Sjondeer en Ithyphallo zelf). Ze hebben hiermee toch veel accounts mee weggedeld. Vooral Cruise. en ROVI accounts.

Bij DAAP Dragonforce en Nighthunterz. Voor een RIM account heeft Nighthunterz een redelijke ODA. Ik heb op VV's vaker zijn aanvallen voorbij zijn komen :p. Dragonforce omdat die een hoge ODA heeft.

Wie was de beste verdediger van 2015?
Laurens & Jeremy bij Finity. Ze hebben SjEiNeN toch redelijk hersteld na de aftrek. Daarbij hebben ze meerdere blitzes/massa's noem hoe je het wil noemen verdedigd.

De beste deffer bij DAAP weet ik zo niet :p. Ik ken niet zoveel mensen in die stam en ze hebben nog niet echt veel te doen gehad qua deffen. Ik weet ook niet wie de vv's enzo daar pakken (ik ben zelf vrij inactief geweest :$).

Wel wil ik zeggen dat Lineweaver goede deffers op het account heeft zitten. De bespelers ervan weten wel wie ik bedoel ;).

Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?
Voor mij persoonlijk zelf Davey van Fietsventiel. Hijs mijn buurman en heeft het account: Legendary meerdere malen geholpen. Verder vind ik het te prijzen dat hij zoveel geduld met mij heeft, omdat ik inactief was. Dit geldt overigens voor heel Finity ;).

Voor de wereld Calvin B. en dat niet in een positieve zin. De originele bespelers herken ik van W41 en die zijn niet slecht, maar wat hadden die nieuwe spelers het verneukt :(.

Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?
De beste stamspeler voor Finity was Jessey. Jessey heeft talloze VV's gedraaid en heeft voor belangrijke dingen intern gezorgd.

Bij BBK is Robin heel belangrijk. Deze man gebruikt zijn sociale skills toch om een stam/stammetje succesvol te leiden. De stamleden van BBK zijn heel loyaal richting hem toe en dat leidt in 99 van de 100 gevallen tot succes.

Bij DAAP zal Twan (Blueknife) wel belangrijk zijn. Hij heeft hetzelfde een beetje als Robin. Een speler met een leuke babbel en daar bereik je veel mee.

Wie was je favoriete forumposter dit jaar?
Ik hou van leuke oorlogstopic dus Maick daarmee :p. Wel vind ik de laatste maanden bijna iedereen op het AF reageren als personen zonder hersenen xD. Moddergooien en beschuldigingen zonder goed gegronde argumenten. Dan kun je naar mijn mening beter je kop in het zand steken en weggaan :D.

Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?
Niemand. Veel modder gegooid en foute opmerkingen gemaakt. Als ik echt een keuze zou moeten maken zou ik waarschijnlijk iemand van Finity kiezen. Ik kan hier geen momenteel ook geen objectieve blik op geven. Als ik sommige reacties lees en dat diegene dat dan aanschouwt als P&P denk ik net zoals Rob Geus: manmanman.

Bij BaBe vond ik alleen Ruben642 (of hoeveel het ook is) enigszins iets vanuit een neutrale blik te posten. Dit was helaas de laatste maanden ook minder. (no offence ofc)

Wie was de beste leider van 2015?
Robin van BBK.

Welke speler gaf je de meeste motivatie?
Gewoon heel Finity. Wel in het speciaal: Davey (Fietsventiel), Jeremy (SjEiNeN), Niels (.Deathwing), Maick en Jan (Sjondeertrekker). Daan van Lion. noem ik speciaal vanwege zijn komische plaatjes altijd :D.

Wie was dé flopspeler van 2015?
Calvin B. en lord of the Shadows. De eerste was een drama met deffen en de tweede had op het AF een grote bakkus en was weg. Doeidoei zeggen we dan.

Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?
Thomas (blond)

Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?
Nighthunterz is naar het front gejumped. Ik zeg laat het maar zien in 2016 :). Ik verwacht wel wat van je. En ik verwacht meer van mezelf. Het wordt eens een keer tijd dat ik ga edelen. Dat inactieve gedoe is afgelopen.

Stammen
Wat was dé topstam van 2015?
Topstam wil ik niet per definitie zeggen, maar de stam was wel Finity vind ik zelf. Aangevallen door BBK, Cruise., BaBe, zo'n noordelijke rimstam, ROVI en TFT in het oosten. Alleen Baba is uiteindelijk verloren gegaan. Finity heeft veel meer slachtoffers gemaakt :p.

Welke stam werkte volgens jou het beste samen?
BBK en Finity op Freddy K/Pablo. Cruise. & BaBe op Finity.

Welke stam was aanvallend het beste?
Finity (veel accounts weggespeeld)

Welke stam was defensief het beste?
BaBe. Geen accounts verloren voordat Cruise. erbij kwam volgens mij.

Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015?
BBK

Welke stam is dé flopstam van 2015?
Cruise.

Welke stam was dé vijand van 2015?
BaBe.

Van welke stam verwacht je het meeste in 2016?
Finity. Ik moet wel durven uitspreken dat er van ons wat verwacht mag worden als we de wereld willen winnen. BBK gaat zich ook meer showen in 2016 denk ik. Langzamerhand kunnen ze zich niet meer verstoppen als klein stammetje :X. Er komen steeds minder stammen uiteindelijk :p.
 

DeletedUser

Guest
^ deze vent negeren, wat je mening over Martijn ook is. Harm is een Willem maar dan erger, heeft zelf nog mijn account geprobeerd te hacken op W19.

Kruip toch lekker in je hol terug. Je spreekt over W19, mijn eerste wereld waar ik boven de 100K en zelfs de miljoenen uitkwam. Daarnaast behoor jij tot een illuster rijtje van de stabbers hier, Ringo, Agonoize etc die keer op keer stabben. Denken moet je maar aan anderen overlaten.:eek:

Bedankt voor deze bijdrage, nu weer vlug terug naar je stabvriendjes oke? Groetjes thuis (y):eek:

Martijn is een hele fijne gozer, kruip jij nu je hol maar weer in droeftoeter

Dat ik een gave heb om mensen op de kast te jagen was ik al wel achter, maar dat het zo makkelijk gaat... Ach, de tijd zal het uitwijzen of Martijn hier wel wat kan presteren :p
 

DeletedUser69389

Guest
Dat ik een gave heb om mensen op de kast te jagen was ik al wel achter, maar dat het zo makkelijk gaat... Ach, de tijd zal het uitwijzen of Martijn hier wel wat kan presteren :p

Moet je beter kijken en lezen droeftoeter. 1 dorpsverlies op 4 a 5 acties en dat zonder stabs. Dus dikke doei hacker.:eek: We zullen het wel zien he als je tegenstanders me oproepen om te deffen op 40.
 
Reactiescore
117
Dat ik een gave heb om mensen op de kast te jagen was ik al wel achter, maar dat het zo makkelijk gaat... Ach, de tijd zal het uitwijzen of Martijn hier wel wat kan presteren :p

Jij kan iig niks presteren, tyf nu maar weer op naar je eigen stabwereld.
 

DeletedUser

Guest
Dat ik een gave heb om mensen op de kast te jagen was ik al wel achter, maar dat het zo makkelijk gaat... Ach, de tijd zal het uitwijzen of Martijn hier wel wat kan presteren :p

Ben je er nou trots op dat je een eikel bent of hoe is het?
 
Bovenaan