Speler van het Jaar | 2015

DeletedUser72576

Guest
weg geloofwaardigheid van daap :eek:

Om even op dat hele lijstje in te haken:

[01:58:40] Jeremy | AF: Felicitys: kerel
[01:58:42] Jeremy | AF: Felicitys: maick
[01:58:44] Jeremy | AF: Felicitys: als je dit meetelt
[01:58:48] Jeremy | AF: Felicitys: ik kom je steken
[01:58:49] Jeremy | AF: Felicitys: eerlijk waar

Iemand maakt een lijstje dat jullie niet aanstaan en het moet maar niet meetellen? :rolleyes:
 
Reactiescore
1.075
SPELERS
Wie was de beste speler van 2015?
prinsesjoni, ondanks dat het niet zo lijkt, vanuit hun eigen account bekeken, doen ze echt ontiegelijk veel werk, zetten hun compleet in voor DAAP, ook in de BaBe periode was dit al.

Wie was de meest tactische speler/leider van 2015?

leiding finity wellicht, al moet er zeker ook een boontje naar Arjan (killb) gaan voor de sterk tactische planningen dat hij op tafel legt.

Wie was de beste aanvaller van 2015?

Dit komt misschien als een verrassing, maar hier wil ik team lineweaver neerzetten, van een """noob""" rim account, uitgegroeid tot een top account op w43 in slechts enkele maanden.

Wie was de beste verdediger van 2015?

Op het eerste zicht zou je zeggen Sjeinen, maar door de enorme stacks die er stonden tijdens massa's vind ik het overdreven om hem beste deffer te noemen.
Persoonlijk denk ik niet dat er echt al top is gedeffed op wereld 43, De nieuwe speler van Debi (Sander) heeft dat account geweldig snel en enorm opgeknapt, dat beloofd voor de toekomst als hij er vanaf het begin van een massa op zit.

Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?

marcvs200, BBK knows why.

Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?

Sjondeertrekker & ithy, ondanks ik niet in finity zit, ken ik de bespelers goed genoeg om te weten dat ze alles zouden doen voor hun stam.

Wie was je favoriete forumposter dit jaar?

lmnt, altijd lachen met nathan :D

Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?

P&P is moddergooien??

Wie was de beste leider van 2015?

leiding finity

Welke speler gaf je de meeste motivatie?

er zijn tal van finity accounts die me toch steeds motivatie geven om bij daap/babe, ik ga geen namen noemen want het zijn er teveel vrees ik :D

Wie was dé flopspeler van 2015?

calvin.b en dan vooral kenneth, hoog van de toren blazen maar de eerste massa meteen falen.

Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?

Pepijn :(

Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?

Dragonforge :eek: als sammy en marc actief zijn, word het een geweldig 2016 :D

Stammen
Wat was dé topstam van 2015?

BBK, een stam zonder enige tegenslag kom je niet vaak meer tegen, om die reden nomineer ik finity dus ook niet.

Welke stam werkte volgens jou het beste samen?

100% BBK, de teamspirit is daar perfect, DAAP bestaat te kort om dit op lange termijn te voorspellen, en finity heeft tal van tegenslag intern gehad (door stabs o.a).

Welke stam was aanvallend het beste?

finity, de gebroken cruise accounts zijn hier het bewijs van, of dit door kunde van de aanvaller komt of door onkunde van de verdedigers komt is wat anders.

Welke stam was defensief het beste?

defensief was het gebroken BaBe wellicht het sterkste, geen enkel gebroken account(?).

Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015?

/

Welke stam is dé flopstam van 2015?

cruise, wat een bende ongeregeld.

Welke stam was dé vijand van 2015?

/

Van welke stam verwacht je het meeste in 2016?

DAAP, nu de bemanning van (bijna) alle accounts goed zit, zal het vuurwerk geven (hopelijk :p)
 
Reactiescore
1.075
beste speler & beste stamspeler zijn echt zowat like dezelfde hoor:p
 

DeletedUser63354

Guest
Jullie stellen me wel teleur dat ik geen veren in mn reet krijg hoor.
Btw, Steff, Pepijn was een stabber.
 
Reactiescore
853
Iemand maakt een lijstje dat jullie niet aanstaan en het moet maar niet meetellen? :rolleyes:

Daar gaat het niet eens om, het gaat er hier om dat zij zelf ook weten dat het nergens op slaat.

beste speler & beste stamspeler zijn echt zowat like dezelfde hoor:p

Nee totaal niet, als iemand veel vvs etc draait is dat iets heel anders dan kwalitatief sterk zijn. Ik weet namelijk zeker dat Prinses NIET het beste account van W43 is waartoe jij hen toch benoemd.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.075
Nee totaal niet, als iemand veel vvs etc draait is dat iets heel anders dan kwalitatief sterk zijn. Ik weet namelijk zeker dat Prinses NIET het beste account van W43 is waartoe jij hen toch benoemd.

als iemand veel vv's doet en kwalitatief sterk werk doet wel, overigens is het niet aan jou om te oordelen wie ik de beste speler op w43 vind;)
 
Reactiescore
1.075
and thats just your opinion
 
Reactiescore
853
Gelukkig zegt het benoemen van Prinses tot beste speler door 2 daap leden meer over hun inzicht in het spelletje dan de kwaliteiten van Prinses ;)

Ik ga het hier bij laten voor vandaag (denk ik), allemaal vast een fijne jaarwisseling en succes aan Daap in het volgende jaar :D
 

DeletedUser9529

Guest
Al goed dat jullie de spelers op prinses amper kennen en zo graag beginnen lachen. Sterke spelers en doen enorm veel voor de stam. Leuk dat jij je mening als feit wil doen overkomen, maar het is Steff z'n goed recht om ze daar neer te zetten.
 

DeletedUser34772

Guest
Zijde 1:
Stammen: Daap
Spelers: zswader
Zijde 2:
Spelers: Deceived by the Devil

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 45
Kant 2: 8
Verschil: 37

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 430,262
Kant 2: 76,454
Verschil: 353,808

chart


beter dan 45 dorpen verliezen aan een spontane blitz zeker?

Maar niemand heeft dbtd als beste deffer genoemd -> irrelevant
 
Reactiescore
117
Ik wil even inhaken op het punt van Debitum, waarom zou hij een goede deffer zijn als er niet extreem veel edels zijn verstuurd en ze enigzins klakkeloos zijn gestuurd? Er zou normaal geen tot weinig moeite in moeten zitten dat gedeffed te hebben gezien ik totaal niet aanwezig genoeg was om overal deff oid achter te timen. Als ik weer een serieus aanval en mijn CO's weer uit de kerststop zijn, wil ik wel eens zien hoe die Sander het er vanaf brengt. :rolleyes:

BTW: Ik heb je deffwall wel gespot hoor Steff ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik wil even inhaken op het punt van Debitum, waarom zou hij een goede deffer zijn als er niet extreem veel edels zijn verstuurd en ze enigzins klakkeloos zijn gestuurd? Er zou normaal geen tot weinig moeite in moeten zitten dat gedeffed te hebben gezien ik totaal niet aanwezig genoeg was om overal deff oid achter te timen. Als ik weer een serieus aanval en mijn CO's weer uit de kerststop zijn, wil ik wel eens zien hoe die Sander het er vanaf brengt. :rolleyes:

BTW: Ik heb je deffwall wel gespot hoor Steff ;)

Dus jij ithy en San holo mogen niet bij beste aanvaller aangezien je zelf al zegt dat jullie aanval slecht gepland was dus haal ithy maar van mijn lijstje af ik vind Dragonforge toch een betere aanvaller nu ik dit hebt gelezen.
 

DeletedUser

Guest
Lijstje kan een beetje verouderd zijn..

SPELERS
Wie was de beste speler van 2015? Ithy. Dit account had heel lang een enorme voorsprong en heeft deze enkel maar verloren door in stambelang te denken (instemmen met edelrichtingen, andere helpen clearen, etc.). Het account heeft al heel wat verschillende bespelers gehad maar lijkt toch keer op keer geschikte personen te vinden.

Wie was de meest tactische speler/leider van 2015? Maick, alhoewel hij zeker moet bijgestaan worden door enkele mensen. Als hij merkt dat je wat zinnigs te zeggen hebt is hij zeker bereid te luisteren (in tegenstelling tot wat heel wat forumgangers ongetwijfeld denken ;) ) en in dat geval geeft hij ook de nodige vrijheid. Natuurlijk is hij vaak arrogant, maar naar je vijanden toe moet dat kunnen, zeker na al die stabs. Op een nipte tweede plaats komt hier Manu. Die twee vormden echt een heel sterk duo.

Wie was de beste aanvaller van 2015? Moeilijke nominatie, aangezien aanvallen vaak meer een kwestie is van zin en tijd dan van kunde. Als ik iemand moet nomineren zal het toch maar Ithy zijn. Hij heeft ons zo te zien dik ingehaald op de ODA ranglijst en bovendien al heel wat winsten gepakt op ex-Cruise leden dus je kunt er moeilijk omheen.

Wie was de beste verdediger van 2015? Deceived en Sjeinen.

Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast? Sjeinen. Ik herinner mij nog dat er een lange discussie was om dit account wel of niet toe te laten in de stam. Uiteindelijk is dat toch gebeurd en daar kunnen we als Finity enkel maar blij om zijn.

Welke speler was volgens jou de beste stamspeler? Jessey nu, vroeger Strange Subject.

Wie was je favoriete forumposter dit jaar? mijn co edward van woodstock geeft altijd wel amusante posts. Meestal zijn ze amusant omdat hij zich stoerder wilt voordoen dan hij is, soms zijn ze ook wel grappig op zichzelf.

Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015? Perfect Hatred, geen twijfel over mogelijk.

Welke speler gaf je de meeste motivatie? Geen idee. Motivatie moet vooral uit jezelf komen vind ik.

Wie was dé flopspeler van 2015? Zo zijn er wel een pak, maar als ik eentje moet kiezen is het toch calvin.b, omdat ik gewoon veel meer had verwacht van deze speler. Bij de andere vijanden kon je vaak al verwachten dat het niet veel soeps zou zijn, maar bij hem had ik toch meer weerstand verwacht.

Welke gestopte spelers zou jij terugwillen? Ik weet niet goed wie er ondertussen allemaal gestopt is..

Stammen
Wat was dé topstam van 2015? Finity
Welke stam werkte volgens jou het beste samen? Finity
Welke stam was aanvallend het beste? Finity
Welke stam was defensief het beste? Finity
Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015? Finity heeft denk ik nooit echt een bondgenootschap gehad buiten met BaBe dan, maar het lijkt mij belachelijk om hen te nomineren dus laat deze maar open.
Welke stam is dé flopstam van 2015? Cruise
Welke stam was dé vijand van 2015? MTG was wel een leuke stam om tegen te vechten in het begin.
Van welke stam verwacht je het meeste in 2016? Daap. Eigenlijk is het gewoon BaBe onder een andere naam zonder een paar stabbers, maar er lijkt mij toch wat meer in te zitten dus ik ben benieuwd of ze dit keer wel wat meer weerstand kunnen bieden. Vooral in het Oosten dan, want daar werden door Babe/Cruise/Daap nog bijna nooit overwinningen geboekt.
 
Bovenaan