Een ruïnering van vertrouwen; Kale Poes / Kingsdorp

DeletedUser62454

Guest
Ik lees dit enkel voor cona wat een knappe kop.
Mike ik ken je niet maar neem een glaasje water.
 

DeletedUser76769

Guest
Geloof dat wij niet anti kata zijn, maar voor strikte kata afspraken. Wanneer die er zijn leven wij die na. Dat zijn de principes.

Kom dus alsjeblieft niet aan met de 'Vitae heeft geen principes' varianten, want dat klopt gewoon niet. Zijn er afspraken? Houden wij ons aan die afspraken. Zijn er geen afspraken? Mogen kata's op elk doel.

Mike? zucht.
Meer hoef ik daar niet over te zeggen geloof ik.

Heb jij het begin van de wereld meegemaakt vraag ik me af? Mocht je dat wel hebben meegemaakt zal je het forum niet gevolgd hebben want Vitae zou nooooit en nooit iemand zomaar kata'en als de tegenpartij niet begon met kata's! Alleen actie - reactie, dus je kan nu wel heel mooi dit iedere keer herhalen maar het enige wat wij vragen is welke actie er is geweest om tot deze reactie te komen. Of heeft Vitae dus toch de principes overboord gegooid en toch is overgegaan tot een kata stam? Begint er toch zwaar op te lijken.
 

DeletedUser62454

Guest
Beste Janus de 1ste,
Het is een reactie op een stab, waar vitae in geloofd of wilt geloven.
Veel lastiger zit het niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76769

Guest
Beste Janus de 1ste,
Het is een reactie op een stab, waar vitae in geloofd of wilt geloven.
Veel lastiger zit het niet.

Ten eerste, met jouw "woordgrap" profileer je je als een kindje uit groep acht. Dat achterwege gelaten, denk ik niet dat dat de reden is dat Vitae kata's stuurt vanaf de andere kant van de wereld. Mocht dat wel zo zijn dan hadden ze dat allang zo verwoord.

Ik heb al meerdere keren rondgevraagd wat het account Kale Poes Vitae misdaan heeft. Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat ze op hun teentjes getrapt zijn dat KP kata's op adelshoeve/verzamelplaats heeft gegooid. Actie - reactie zou betekenen gooi evenveel adelshoeves plat. Wat doet Vitae, smederij, leemgroeves etc. Meer rapportjes heb ik nog niet te zien gekregen maar zullen er ongetwijfeld zijn.

Het mooiste vind ik nog "Dream to be Supreme", oh zo hard tegen kata's, gooit nu zonder één goede reden kata's op de leemgroeve net als al die andere ja-knikkers in Vitae.
 

DeletedUser62454

Guest
Ik zit in groep drie dus opzich is dat een compliment.
Je moet niet zoveel denken, ik volg niks van deze wereld maar ik kan je al 5 redenen geven waarom ze dat zouden doen. En als je het wist wat schiet je er mee op?
Ik zou er als ik jou was gewoon vanuit gaan dat KP dit verdient heeft in de ogen van vitae.
Hun anti kata principe staat vast maar hun anti stab is gewoon sollid.
Alhoewel ik geloof zelf eerder dat vitae meer een yolo principe heeft.
 

DeletedUser73696

Guest
Ik zit in groep drie dus opzich is dat een compliment.
Je moet niet zoveel denken, ik volg niks van deze wereld maar ik kan je al 5 redenen geven waarom ze dat zouden doen. En als je het wist wat schiet je er mee op?
Ik zou er als ik jou was gewoon vanuit gaan dat KP dit verdient heeft in de ogen van vitae.
Hun anti kata principe staat vast maar hun anti stab is gewoon sollid.
Alhoewel ik geloof zelf eerder dat vitae meer een yolo principe heeft.

Lieve schat, dat ik je weggespeeld heb, geef je nog geen recht als een loslopend teletubbie dingen te gaan roepen in de naam van Vitae. Misschien moet je eerst even lezen, alvorens je Vitae weer voor schut zet. Het is wel eentonig aan het worden, elke dag komt er iemand anders op het AF voor Vitae posten en vertrekt een paar uur later met de staart tussen de benen en reageert nergens meer op. Zou jij het wel langer volhouden?

Laten we even je post behandelen.

1. Ze hebben geen anti stab beleid, in hun stam zitten nog steeds 2 spelers die gestabt hebben op W42.
2. Ze zijn niet gestabt door Kale Poes, dus ze hebben er niks mee te maken.
3. Hun kata beleid valt even serieus te nemen als de echtheid van Sinterklaas.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76769

Guest
Ik zit in groep drie dus opzich is dat een compliment.
Je moet niet zoveel denken, ik volg niks van deze wereld maar ik kan je al 5 redenen geven waarom ze dat zouden doen. En als je het wist wat schiet je er mee op?
Ik zou er als ik jou was gewoon vanuit gaan dat KP dit verdient heeft in de ogen van vitae.
Hun anti kata principe staat vast maar hun anti stab is gewoon sollid.
Alhoewel ik geloof zelf eerder dat vitae meer een yolo principe heeft.

Klaarblijkelijk heb je niet de hele wereld gevolgd. Dat is jammer voor deze discussie, anders zou je inzien dat Vitae zich ten alle tijden als heren heeft geprofileerd door geen kata strijd te willen en nu bij de eerste beste kans, de vensters wijd open trekt en de kata's laat lopen. Vitae had niks maar dan ook niks te maken met deze zogenaamde "stab". Het enige wat er uit te halen valt is dat ze op een gemakkelijke manier het front willen breken door kata's te sturen.

En nogmaals ik geef ze geen ongelijk, zonder kata's kregen ze een veel moeilijkere opgave, maar dat hypocriete gedoe van "Wij kata'en alleen als reactie, zonder de actie te geven, mogen ze dan nu wel vanaf stappen. Kom maar uit de kast dat jullie t liefst gewoon iedereen plat kata'en.
 

DeletedUser62454

Guest
Lieve schat, dat ik je weggespeeld heb, geef je nog geen recht als een loslopend debieltje dingen te gaan roepen in de naam van Vitae. Misschien moet je eerst even lezen, alvorens je Vitae weer voor schut zet. Het is wel eentonig aan het worden, elke dag komt er iemand anders op het AF voor Vitae posten en vertrekt een paar uur later met de staart tussen de benen en reageert nergens meer op. Zou jij het wel langer volhouden?

Laten we even je post behandelen.

1. Ze hebben geen anti stab beleid, in hun stam zitten nog steeds 2 spelers die gestabt hebben op W42.
2. Ze zijn niet gestabt door Kale Poes, dus ze hebben er niks mee te maken.
3. Hun kata beleid valt even serieus te nemen als de echtheid van Sinterklaas.

Waar heb je het over kromme wortel jij mij wegspelen?
 

DeletedUser51467

Guest
Lieve schat, dat ik je weggespeeld heb, geef je nog geen recht als een loslopend debieltje dingen te gaan roepen in de naam van Vitae. Misschien moet je eerst even lezen, alvorens je Vitae weer voor schut zet. Het is wel eentonig aan het worden, elke dag komt er iemand anders op het AF voor Vitae posten en vertrekt een paar uur later met de staart tussen de benen en reageert nergens meer op. Zou jij het wel langer volhouden?

Laten we even je post behandelen.

1. Ze hebben geen anti stab beleid, in hun stam zitten nog steeds 2 spelers die gestabt hebben op W42.
2. Ze zijn niet gestabt door Kale Poes, dus ze hebben er niks mee te maken.
3. Hun kata beleid valt even serieus te nemen als de echtheid van Sinterklaas.

Geen zin om in die katadiscussie te verzeilen want daar ken ik te weinig van. Om echter te zeggen dat Vitae geen anti stab beleid heeft is wel opnieuw een loze bewering van jou. Men weet dat Vitae een heel streng anti stab beleid heeft. Bij Fisherman en Pathos is het opgelost en zitten de 2 spelers die gestabt hebben niet meer op w42, daarnaast is het ook mooi opgelost met de omringende spelers. Daarnaast zijn door de problemen op W43 ook 2 leden ontslagen vanuit Vitae, wanneer dit niets te maken had met w42. Hoe kan je dan beweren dat Vitae geen anti stab beleid heeft?
 

DeletedUser62454

Guest
Klaarblijkelijk heb je niet de hele wereld gevolgd. Dat is jammer voor deze discussie, anders zou je inzien dat Vitae zich ten alle tijden als heren heeft geprofileerd door geen kata strijd te willen en nu bij de eerste beste kans, de vensters wijd open trekt en de kata's laat lopen. Vitae had niks maar dan ook niks te maken met deze zogenaamde "stab". Het enige wat er uit te halen valt is dat ze op een gemakkelijke manier het front willen breken door kata's te sturen.

En nogmaals ik geef ze geen ongelijk, zonder kata's kregen ze een veel moeilijkere opgave, maar dat hypocriete gedoe van "Wij kata'en alleen als reactie, zonder de actie te geven, mogen ze dan nu wel vanaf stappen. Kom maar uit de kast dat jullie t liefst gewoon iedereen plat kata'en.


Helemaal mee eens.
Ik zit persoonlijk wel anders in elkaar als mijn stamgenoot mij zo voor het lapje zou hebben gehouden en mij zou hebben tegengewerkt zou ik met of zonder kata regel al zijn gebouwen afbreken.
 

DeletedUser

Guest
Helemaal mee eens.
Ik zit persoonlijk wel anders in elkaar als mijn stamgenoot mij zo voor het lapje zou hebben gehouden en mij zou hebben tegengewerkt zou ik met of zonder kata regel al zijn gebouwen afbreken.

Was jij niet bezig om de beste Pokemon trainer te worden? Je Reacties worden volgens mij toch niet gewaardeerd :D:p
 

DeletedUser62454

Guest
Was jij niet bezig om de beste Pokemon trainer te worden? Je Reacties worden volgens mij toch niet gewaardeerd :D:p

Nee ik wordt afgeblaft en nerdje mike zegt dat ik een debiel ben en geonwed door hem. :confused:
Ik had niks anders verwacht van iemand wiens iq net boven zijn schoenmaat uitkomt maar het doet toch zeer.
Hij denkt dat ik in vitae speel...
 

DeletedUser74452

Guest
Nee ik wordt afgeblaft en nerdje mike zegt dat ik een debiel ben en geonwed door hem. :confused:
Ik had niks anders verwacht van iemand wiens iq net boven zijn schoenmaat uitkomt maar het doet toch zeer.
Hij denkt dat ik in vitae speel...

Mike staat bekend om zijn grote voeten hoor :s.
 

DeletedUser73696

Guest
Geen zin om in die katadiscussie te verzeilen want daar ken ik te weinig van. Om echter te zeggen dat Vitae geen anti stab beleid heeft is wel opnieuw een loze bewering van jou. Men weet dat Vitae een heel streng anti stab beleid heeft. Bij Fisherman en Pathos is het opgelost en zitten de 2 spelers die gestabt hebben niet meer op w42, daarnaast is het ook mooi opgelost met de omringende spelers. Daarnaast zijn door de problemen op W43 ook 2 leden ontslagen vanuit Vitae, wanneer dit niets te maken had met w42. Hoe kan je dan beweren dat Vitae geen anti stab beleid heeft?

Pathos is nooit opgelost.

Nee ik wordt afgeblaft en nerdje mike zegt dat ik een debiel ben en geonwed door hem. :confused:
Ik had niks anders verwacht van iemand wiens iq net boven zijn schoenmaat uitkomt maar het doet toch zeer.
Hij denkt dat ik in vitae speel...

Scroll naar mei 2015

http://nl.twstats.com/nl42/index.php?page=player&mode=conquers&id=487768031&type=&pn=-1

Niet zo slim als de feiten wederom in mijn voordeel praten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71618

Guest
Hebben alle 4 gestabt, waarvan 2 van de 4 Vitae spelers zijn, waarom kregen die nooit kata's en sterker nog, waarom zijn deze nog actief in Vitae?

Hey, de nieuwe Jannes komt om de hoek kijken. Doorhameren op al lang afgehandelde zaken waarbij de desbetreffende spelers gekickt zijn. Ik neem aan dat niemand hier een serieuze poging tot uitleg gaat doen, je zoekt maar lekker terug op het AF hoe dat afgehandeld is, als je simpele brein dat niet te veel werk vindt natuurlijk.

Spelers van Pathos zijn nooit gekickt ;)

Van welke betrouwbare vrienden heb je het deze keer gehoord?
 

DeletedUser73696

Guest
Hey, de nieuwe Jannes komt om de hoek kijken. Doorhameren op al lang afgehandelde zaken waarbij de desbetreffende spelers gekickt zijn. Ik neem aan dat niemand hier een serieuze poging tot uitleg gaat doen, je zoekt maar lekker terug op het AF hoe dat afgehandeld is, als je simpele brein dat niet te veel werk vindt natuurlijk.



Van welke betrouwbare vrienden heb je het deze keer gehoord?

Sven vond het toen geen stab, dus heeft geen maatregelen genomen.
 
Reactiescore
3.586
Nee het is gewoon zo dat KD niets heeft fout gedaan. KP wel, en dat vindt ook niemand kunnen, echter doen we vv uit eigenbelang ja. Maar wij profileren ons tenminste niet als mensen die het heilige boontje zijn en niets uit eigenbelang doen. Dus je argument slaat op niets.

KD heeft wel degelijk dingen fout gedaan, zoals het verzwijgen van het Dennis/Peter gedoe, het heulen met de vijand, soliciteren naar de vijand, info lekken, arrogante houding/dreigen tegen stamgenoten. Daarom is hij gekickt, KD zal dan ook geen kata massa krijgen maar zijn ontslag was niet zomaar.

Jullie doen vv uit eigenbelang wtf is dat voor onzin? Dus als Ichronic nu zijn Seau buren begint te nachtblitzen zou je het verantwoord vinden dat WAO hem ging volsteken met def en zijn vv zou gaan draaien, want dat is namelijk in eigenbelang? Ik weet niet of je zelf in ziet dat dat volstrekt onzin is.

Het maakt niet uit hoe hard de tegen bewijzen waren. Al had ik met 20 argumenten gekomen, Sven had al besloten voor Vitae, want vrijwel direct na het topic had hij 1000 aanvallen lopen op Kale Poes, vol kata's. Niemand heeft Kale Poes de kans gegeven om zich te verantwoorden en jullie zijn allemaal blind afgegaan op het half verzonnen verhaal van Jannes en Sven. Kruip alsjeblieft lekker weer onder je steen, maar om een account te bestoken met 7000 kata aanvallen, is echt zielig hoor. Vitae heeft momenteel het dieptepunt bereikt, ik speel nu nog liever samen met Dennis dan met Vitae. Wat een zielig zooitje bij elkaar. Ben benieuwd of moraalridder Martijn wel in Vitae blijft.

Wat is er verzonnen aan mijn verhaal? Tot nog toe is er nog niet de kleinste aanwijzing dat nog maar 1 woordje van mij in mijn begon post fout zou zijn. Weet je hoe dat komt? Doordat ik de situatie die zich afspeelde objectief geschetst heb dat wil ook zeggen dat mijn begin post voor de volle 100% klopt. Indien ik alles half verzonnen heb zou ik graag zien dat je de helft van mijn post onderuit houd en aantoont wat er niet klopt.

Blijf vooral in dat wereldje van Sven hangen. Jullie kijken allemaal met een roze bril. Zelfs wij, als vijanden van |WAO|, die hier het grootste profijt hebben, zien dat het niet koosjer is. Hij heeft 3/4 treinen gesnipet, zoals in de beginpost staat. Alleen hij heeft ook gewoon 20/30 dorpen daarna afgestaan. Wat is de stab dan? Kan jij mij dat is even uitleggen. Hij gaf daarna zelfs toe dat hij ze gesnipet had, waarschijnlijk gewoon even om Ennioo te irriteren, omdat het wederzijds niet lekker liep.

Je hebt duidelijk mijn post van afgelopen nacht niet gelezen. Indien je dat wel had gedaan wist je dat wat je nu zegt niet klopt. Ennio/MWR viel een vijand aan, het was een noob dus het stelde niet veel voor. Dennis kon er niet tegen dat die vijand noob werd genoemd en om Ennio een lesje te leren gin hij op dat account snipe zodat zijn mening over die vijand anders zou zijn ook al klopt het dan alsnog niet want het blijft een noob doordat hij niet snipte. Dennis ging dus bewust zijn eigen stamlid tegen werken omdat hij zich stoorde aan een uitspraak. Dat is gewoon bewust je eigen stam tegen werken omdat het niet liep zoals hij het wou. Dat dagen/week later dat vijandig account zegt van je mag al mijn dorpen hebben en de vv bij Dennis terecht komt doet niets van dat feit af dat hij een vies spelletje speelde hij heeft dan ook 0,0 aandeel in de gratis dorpen die later verkregen zijn.

Dus deffen tegen je eigen stamleden mag als je die persoon niet mag? rare mening die wellicht niemand deelt.

Bla bla bla, als ik wil vv'en doe ik dat toch lekker :D ik ben geen moraalfag en zal dat ook nooit worden. Ik ga zelf geen naps verbreken oid , maar een vv afwijzen waar ik mijn tegenstander mee kan irriteren wijs ik niet af

Dat je geen moraalfag bent toon je inderdaad aan, je bent zeker ook geen eervolle speler en dat maakt van jouw een zwakke speler in mijn ogen. Je stam beweerde altijd moreel te handelen geen idee waarom ze dit dan toestaan als ze dit toestaan. Die vv naaide ons en jij profiteert van de situatie en toont jullie onmacht aan. Zoals ik al vaker zei vind ik dit extreem zwak en zeker niet topstam waardig.

Vitae profileert zich als een stam die tegen katas is. Logisch dat er commentaar komt als je dan het hele achterland van een account gaat slopen terwijl dat account nooit vuil heeft gespeeld tegen vitae

Dat account speelde vuil tegen meerdere partijen, moest een account Seau naaien en niet WAO zou ik het verantwoord vinden moesten wij hen mee komen slopen. Snap in de verste verte niet wat daar abnormaal aan is.
Dat is hetzelfde zeggen als je op straat rond loopt en een random iemand zijn mes bovenhaalt en een onbekende neer steekt is het dan raar als jij die man gaat neer meppen? Volgens jouw wel want die man heeft jouw niets misdaan? Dat noemt menselijkheid, collegiaal zijn. Het is een natuurlijke reactie al wat kwaad is te bestrijden ook al is het niet naar jouw gericht.

Je gaat me toch zeker niet vertellen dat jullie hetzelfde hadden gehandeld als een stabber ons zou stabben als dat jullie nu met KP doen? :rolleyes:

Ik kan je vertellen dat WAO dit wel zou doen als de stab van het niveau is als KP en die speler niet aan de andere kant van de wereld zou liggen. Lijkt me niet meer dan normaal zefls?

Dennis is anders gequit, maar dat zal zeker een heel ander geval zijn.

Raar dat die dan vandaag nog Pm's met zijn handtekening eronder stuurde naar spelers? Hij logt gewoon nog altijd en Seau helpt daarbij nog altijd deze stabber en neem aan dat jullie tegen stab gedrag zijn?

Ik wacht nog altijd op het bewijs dat Olaf er in zoverre van wist.

Ik heb Olaf gesproken dat Dennis gekickt moest worden, hij ging akkoord en stelde enkele dagen later zijn nieuwe medespeler voor genaamd 'Peter' in hoe verre valt zo iemand nog te vertrouwen als hij je in het gezicht zit te beliegen.

Ik zou ook graag het HELE gesprek willen zien tussen de WAO leiding en Olaf, en dus niet 2 of 3 zinnen dat jannes er zijn eigen context aan kan geven of dat ik er zelf maar een context bij moet verzinnen.

Ik wil graag dat Seau handelt als een top stam maar ik krijg dit ook niet? Zoals ik al eerder zei verdraai ik niets in een andere context, wat ik zeg is hoe het ook werkelijk is.
 

DeletedUser62454

Guest
Pathos is nooit opgelost.



Scroll naar mei 2015

http://nl.twstats.com/nl42/index.php?page=player&mode=conquers&id=487768031&type=&pn=-1

Niet zo slim als de feiten wederom in mijn voordeel praten.

Oja doen ze dat, vraag maar aan benji, die zal je vertellen dat ze het niet doen.
Jammer man zo een sterk begin.
Maar leuk dat je jeroen hebt geowned een speler waarmee ik op wereld 14 enkele maanden mee samen heb gespeeld.
Bij mij moet je van betere huizen komen jochie.
 
Bovenaan