Een ruïnering van vertrouwen; Kale Poes / Kingsdorp

Reactiescore
2.508
Frankje <3 gedraag je :eek::mad:
 

DeletedUser67517

Guest
Dat is echt onzin, ik vraag uitleg, jullie beweren namelijk tegen overmatig kata gebruik te zijn maar doen net zo vrolijk mee met het kata'en van iemand die jullie nooit wat verkeerds heeft aangedaan.

Dat hij dingen heeft gedaan waar ik niet van op de hoogte was en ook zeker niet goedkeur heeft daar niks mee te maken.

Kijk daar gaat het fout. We (lees:ik) zijn tegen overmatig katagebruik uit principiële gronden en morele waarden. Hier proberen we ook afspraken over te maken. Het moet enkel van twee kanten afkomen. Met stabbers en mensen die totaal onbetrouwbaar zijn vallen geen afspraken mee te maken. Dat is een. Daarnaast waar staan de kata's van Vitae op? Juist boer en smid. Precies op gebouwen die Seau. hanteert. Lijkt me dus dat Seau daar geen probleem van moet gaan maken, gezien ze zelf zulke afspraken willen maken met Vitae.

Daarnaast mag je je afvragen wat beter is. Een stabber kata'en of alle stabs proberen goed te praten. Precies. Seau lijkt vuistdiep in de NorthPac en haar acties te zitten.
 
Reactiescore
7.944
Sven is op 37 ook niet zo proper geweest met zijn actie, en kan daarom ook bestempeld worden als onbetrouwbaar. Mogen we hem nu ook kata'en?
 

DeletedUser69813

Guest
Kijk daar gaat het fout. We (lees:ik) zijn tegen overmatig katagebruik uit principiële gronden en morele waarden. Hier proberen we ook afspraken over te maken. Het moet enkel van twee kanten afkomen. Met stabbers en mensen die totaal onbetrouwbaar zijn vallen geen afspraken mee te maken. Dat is een. Daarnaast waar staan de kata's van Vitae op? Juist boer en smid. Precies op gebouwen die Seau. hanteert. Lijkt me dus dat Seau daar geen probleem van moet gaan maken, gezien ze zelf zulke afspraken willen maken met Vitae.

Daarnaast mag je je afvragen wat beter is. Een stabber kata'en of alle stabs proberen goed te praten. Precies. Seau lijkt vuistdiep in de NorthPac en haar acties te zitten.

Vergeet leemgroeve niet
 

DeletedUser73696

Guest
Bedankt! Ik vind Seau anders ook zeer nobel hoor :D Een zeer smerige stabber backen die zeer zeker een pact met Seau zou gaan sluiten.

Je gaat me toch zeker niet vertellen dat jullie coulant waren geweest tegen een stabber die jullie zou stabben en waar wij plannen mee zouden kunnen maken? Laat me niet lachen

Wil de stabber jullie stabben dan? Nee. Jullie hebben er niks mee te maken, dat is het hele probleem nerd.
 

DeletedUser

Guest
Ahja gelukkig hebben we nog geen afspraken met Vitae over kata gebruik.
 

DeletedUser73696

Guest
Moet je aan iemand vragen die wat langer op W42 speelt. Ik ken die verhalen niet.

Hebben alle 4 gestabt, waarvan 2 van de 4 Vitae spelers zijn, waarom kregen die nooit kata's en sterker nog, waarom zijn deze nog actief in Vitae?
 

DeletedUser58964

Guest
Wil de stabber jullie stabben dan? Nee. Jullie hebben er niks mee te maken, dat is het hele probleem nerd.

Ehm, weet je uberhaupt wel waar KP ligt? :0
Die knalde vrolijk mee op TSL hoor, dus dat moet sws nog rechtgezet worden. :)

Mike, mike, mike.
Waar is de benoeming 'nerd' nou weer voor nodig? Naast dat het getuigd van weinig beschaving is mij altijd geleerd dat het gebruik van beledigende benamingen altijd duidt op zwakte :eek:
 

DeletedUser30607

Guest
spelers zijn direct gekickt na de voorvallen, wat bij kp onmogelijk is omdat de eigenaar van het acc achter de stab staat?
 

DeletedUser30607

Guest
Hij heeft tenslotte nog zijn RL-vriend dennis terug op het account gelaten, lijkt me al reden genoeg dat hij ook van geen meter te vertrouwen is en zijn vriend volledig vertrouwd.
 

DeletedUser69813

Guest
Hij heeft tenslotte nog zijn RL-vriend dennis terug op het account gelaten, lijkt me al reden genoeg dat hij ook van geen meter te vertrouwen is en zijn vriend volledig vertrouwd.

Kun jij mij een printscreen laten zien waarin de eigenaar zegt dat hij achter de stabs stond?
 
Bovenaan