Een ruïnering van vertrouwen; Kale Poes / Kingsdorp

Reactiescore
3.586
Je kan in ieder geval kijken wat Jasper voor invloed uit kan oefenen.
Ik snap echter dat je de optie niet eens wilt overwegen, gezien dit nadelig voor je is.

Hebben wij ook gedaan moest je mijn begin post tegoei hebben gelezen of Jasper zijn AF post. Hij wou zich er niet bij bemoeien. Ook de vastelleingen die je maakt in je post zijn zo vaak totaal verkeerd begrepen. Zoveel dat alles citeren en antwoorden vermoeiend gaat worden. Deze avond krijgt enkel Dennis nog een grote Post terug.

Indien er vragen zijn stel ze 1 voor 1 even en ik zal er op antwoorden. Wij hebben namelijk niets te verbergen en de dingen die Dennis gedaan heeft zijn echt gebeurd dat het snipen voor te trollen was kan bevoorbeeld al in de vuilbak gesmeten worden, dat die daarna 20 dorpen free gaf kan eveneens ook al in de vuilbak gesmeten worden dat is al reeds ontkracht. Ben ik de enige die elke post hier leest? Er zou al de helft van de foute veronderstellingen vermeden worden.

Tevens begint het een Seau - Vitae vete te worden. Ik heb in mijn openingspost Seau bewust buitenschot gehouden betreft hun nieuwe stam die ze gingen maken in het noorden ect om dit te voorkomen. Zodat het topic ook enkel over de stabs en het verraad van deze 2 eerder genoemde spelers zou gaan.
 

DeletedUser73696

Guest
Stuk van kale poes net gelezen, je verwoord en verpakt het allemaal heel mooi, maar het punt waar eigenlijk het meeste bezwaar tegen gegeven word door de meerderheid op het forum (het terug komen onder een andere naam en voordoen alsof je iemand anders bent) word miniem behandelt en heeft eigenlijk een gebrek aan uitleg naar mijn mening. Er word nog altijd niet duidelijk waarom je je voor gedaan hebt als een ander.

Verder laat je het allemaal erg mooi overkomen dat je je altijd hebt willen inzetten voor WAO, echter is dit erg tegenstrijdig aan de werkelijkheid. Als je je volledig voor WAO had ingezet gedurende deze volledige periode had je nooit gaan nadenken over een nieuwe stam genaamd NoP, had je nooit terug gekomen onder een andere naam en had je nooit gepolst / woordelijk gesolliciteerd bij andere stammen. Je verwijt Jannes dat hij niet met je heeft willen praten, maar dit kan je net zo goed omdraaien. Jij had ook op hem kunnen afstappen als Dennis en hem te confronteren met de problemen die er waren, en hoe dit opgelost kon worden. Je had immers zoals je zelf verwoorde het beste met WAO voor en wilde het beste met hen bereiken. Ik geloof echter maar weinig van de woorden met betrekking tot je bedoelingen met WAO, in twijfel getrokken vanwege de bovenstaande dingen.

Sven het beste is dat jij je niet bezig houdt met immoreel spel, aangezien je zelf de grootste immorele hypocriet bent die hier rondloopt. Het enige wat jij wilt is immoreel spelen en jij zoekt hier gewokn reden voor. Jij hebt alweer 1000 aanvallen met kata's, terwijl je er niks mee te maken heb.
 
Reactiescore
3.586
Jannes zo'n heel topic gemaakt over Kale Poes die gestabt heeft. Klopt helemaal niks van, er stond gewoon nog een rekening open.

Kan je ook iets aantonen? Stel je vragen eens persoonlijk aan mij en zal er een antwoord op geven, dat jij een persoon als lexie als een goede betrouwbare bron acht trekt echt werkelijk op niets.
 

DeletedUser76766

Guest
Ik zal straks nog met een reactie komen op Dennis zijn posten, want het klopt weer eens niet ;)

In jou ogen klopt het niet.

In mijn ogen klopt die actie van jou niet.

Is puur van welke kant je het bekijkt en wat je als feiten ziet en wat als leugens.

Ik zal je hierom ook links laten liggen aangezien ik, in tegenstelling tot jou, het me niet kan veroorloven om dusdanig lange zinloze discussies te voeren waarbij het ten alle tijden uit zal komen om een ja-nee discussie.

Je ervaart iets op een bepaalde manier, en dat laat een indruk achter. Bij iedereen is die anders.

Daarnaast vind ik het geen stijl dat je zo lang al een post aan het maken was en dat er verwacht word van mij dat ik direct overal antwoord op kan leveren. Ik werk minimaal 46u per week, ik heb daar niet de tijd voor en niet de zin in om zoon vies achterbaks spelletje van jou mee te spelen.

Ik heb bepaalde keuzes gemaakt in mijn leven waar ik achteraf spijt van heb, en waar ik nu voor moet boeten (staat los van TW) en ik ben op de beterende hand. Dit is een klasiek verhaal waarbij ik er alles aan zal doen om KP zo goed mogelijk te deffen, maar waarbij ik de grens moet trekken.

De mensen die mij steunen en die er echt voor mij toe doen zullen nog een mooie brief krigen.
Wanneer? Dat zien we dan. Het is iets waarvoor ik ga zitten aangezien hun wel belangrijk voor me zijn en mijn AF reputatie niet.

Ik speel TW al ruim 9 jaar en zal wss niet snel stoppen, er is altijd wel een oplossing te vinden en anders start ik zelf wel weer opnieuw :)
Niet de eerste keer dat er een dergelijke vieze streek kwam jegens mij of mijn CO's.

Mvg -D

P.S. hoe block je iemand op het fora :S?
 

DeletedUser75826

Guest
In jou ogen klopt het niet.

In mijn ogen klopt die actie van jou niet.

Is puur van welke kant je het bekijkt en wat je als feiten ziet en wat als leugens.

Ik zal je hierom ook links laten liggen aangezien ik, in tegenstelling tot jou, het me niet kan veroorloven om dusdanig lange zinloze discussies te voeren waarbij het ten alle tijden uit zal komen om een ja-nee discussie.

Je ervaart iets op een bepaalde manier, en dat laat een indruk achter. Bij iedereen is die anders.

Daarnaast vind ik het geen stijl dat je zo lang al een post aan het maken was en dat er verwacht word van mij dat ik direct overal antwoord op kan leveren. Ik werk minimaal 46u per week, ik heb daar niet de tijd voor en niet de zin in om zoon vies achterbaks spelletje van jou mee te spelen.

Ik heb bepaalde keuzes gemaakt in mijn leven waar ik achteraf spijt van heb, en waar ik nu voor moet boeten (staat los van TW) en ik ben op de beterende hand. Dit is een klasiek verhaal waarbij ik er alles aan zal doen om KP zo goed mogelijk te deffen, maar waarbij ik de grens moet trekken.

De mensen die mij steunen en die er echt voor mij toe doen zullen nog een mooie brief krigen.
Wanneer? Dat zien we dan. Het is iets waarvoor ik ga zitten aangezien hun wel belangrijk voor me zijn en mijn AF reputatie niet.

Ik speel TW al ruim 9 jaar en zal wss niet snel stoppen, er is altijd wel een oplossing te vinden en anders start ik zelf wel weer opnieuw :)
Niet de eerste keer dat er een dergelijke vieze streek kwam jegens mij of mijn CO's.

Mvg -D

P.S. hoe block je iemand op het fora :S?

In mijn ogen ben je een mislukte stabber.
 
Reactiescore
57
WAO gaat weer lekker zie ik, positief.

Zag een paar pagina's terug mn naam genoemd mbt het kicken van weer eens een noob op casimodo, dat kan ik bevestigen. Verder mooie wereld dit, jammer dat ik niet actief kan zijn.
 

DeletedUser74452

Guest
Anders kunnen we een gokje wagen op wat de rekening zou zijn?

Ik gok erop dat er helemaal geen rekening is :eek:.
 

DeletedUser75826

Guest
Dat mag je vinden, maar je vind 2en en 3en halen op toetsen ook normaal, daar lach je om.
Dus ach, wat er nogmeer in jou ogen wel goed of fout is, het zal me een worst wezen :)

Mvg -D


Snap niet waarom je Skype gesprekken erbij haalt. Maar wat jij wilt, stabber.
 

DeletedUser74430

Guest
Dennis, ik vind je post klasse hoor! Het kan mooi verpakt zijn, of wat ze nu weer aan willen halen. Wat het wel laat zien, is de andere kant van het verhaal, waar velen, in ieder geval ik, op zaten te wachten. Jannes maakt een ellenlange post, denkt het verhaaltje helemaal rond te hebben, maar alles blijft nog steeds vaag. Hoe dan ook, wat de waarheid is van deze kwestie, het hele verhaaltje stinkt en dat stinkt niet enkel bij KP zoals Jannes wil doen voorkomen, dat strekt zich uit naar heel WAO, naar heel Vitae.

Sven, negen letters, twee woorden.
 

DeletedUser75826

Guest
Mijn vraag aan Seau. ontkennen jullie dat KP/Dennis gestabt heeft?
 

DeletedUser76766

Guest
Snap niet waarom je Skype gesprekken erbij haalt. Maar wat jij wilt, stabber.

Scroll even naar de post van jannes en vele andere?

Juist... Wat zie je daar nou voor moois :O?

Ohjha!!!!

Chatlogjes uit Skype :)

Momentsopnames waarbij er met emotie gereageerd werd en door bepaalde manieren van vragen de gewenste resultaten behaald werden.

Mvg -D
 

DeletedUser69813

Guest
Ik heb de beginposts helemaal gelezen jannes, dus ja ik weet dat er al een poging gedaan was jasper hierin te betrekken, ook weet ik dat hij niet de hoofdspeler is. Later gebruik ik ook 'invloed uitoefenen op', daarnaast heeft jasper hier ook gepost waarin hij zijn 'nalatigheid' naar voren laat komen. Ik zou dan denken dat er op basis daarvan wellicht een betere basis zou zijn om dit pp te verwezenlijken. Niet zo heel gek, de eerste poging van je is ook alweer een tijd terug, het is heel goed mogelijk dat hij er nu anders in zou kunnen staan.

Ga gerust verder in op mijn post, ik haal niks aan alsof het feiten zijn, ik geef weer wat ik denk/wat ik vermoed. Simpelweg zeggen 'het is fout' kan ik niks mee en doet mij neigen er vanuit te gaan dat je het gewoon niet KUNT ontkrachten.
Vertel mij gerust waar ik de fout in ga en waarom, en onderbouw dit ook voor de verandering. Of zeg gewoon helemaal niks.
 

DeletedUser75826

Guest
Scroll even naar de post van jannes en vele andere?

Juist... Wat zie je daar nou voor moois :O?

Ohjha!!!!

Chatlogjes uit Skype :)

Momentsopnames waarbij er met emotie gereageerd werd en door bepaalde manieren van vragen de gewenste resultaten behaald werden.

Mvg -D

Ben ik Jannes?

Lees dit topic nou eens terug man, hoevaak moet het nou herhaalt worden. Jezus, heb echt de neiging mijn gsm tegen de muur te gooien

Toevallig lees ik niet alles omdat jullie allemaal dezelfde onzin verkondigen.
 

DeletedUser74430

Guest
Mijn vraag aan Seau. ontkennen jullie dat KP/Dennis gestabt heeft?

Alles blijkt nogal omslachtig, het verhaal van Dennis is echt best aannemelijk en geeft ook wel wat antwoorden. Kan prima zijn dat er onwaarheden inzitten, maar ik geloof nooit dat de eerste post van Jannes 100% heilig is, hooguit de helft. Ik ga dus ook niets ontkennen, zal ik waarschijnlijk nooit doen. Voor mij is het van belang wat WAO en Vitae doen, omdat dat veel grotere partijen zijn dan KP. Hierbij zeg ik niet of KP goed dan wel fout gehandeld heeft, maar het interesseert mij gewoon minder. Want of hij dat nou wel of niet gedaan heeft, ik vind de actie van WAO ver buiten proporties en de ongelooflijke idiote reactie van Vitae is al helemaal lachwekkend. Why on earth moeten zij zich de moraalridders uit gaan hangen om direct zo belachelijk te reageren ingame. Reden: Er is een rekening te vereffenen. Duidelijkheid over de rekening, neen. Wat er ook voor een post over die rekening komt, het wordt moedwillig ontweken, want het is duidelijk dat er gevraagd wordt naar de bedoeling van die quote en tussendoor zijn er genoeg andere posts van Vitae'ers geweest.
 
Bovenaan