Een ruïnering van vertrouwen; Kale Poes / Kingsdorp

DeletedUser76275

Guest
Ik zit sowieso al te lache om de mannetjes die nu beweren dat Jannes beweerde bewijs te hebben over de vv van KP. Echter was het duidelijk een sarcastisch manier om te insinueren dat hij bewijs zou hebben zodat jullie gingen twijfelen aan jullie jezelf, iets wat ik meteen door had terwijl ik buiten deze discussie sta. En dat hadden jullie ook wel door, alleen ging er toch een gedachte binnnen branden bij de betreffende seau'tje die bleven reageren... "het zal toch niet?!?!" Heerlijk Jannes, go! Echter proberen jullie nu continue posts te verdraaien en in jullie straatje te passen, met als stipt op 1 toch wel het onderstaande. Beetje jammmer.


Nee nee je moet niet mij om advies vragen, vraag het Pepijn die kan goed zinsontleden en zeggen welke interpunctie op welke woorden / stukken zin slaat enzo :cool:

a847c130fb.png


In bovenstaand citaatje slaat het vraagteken helaas op ''kan je ook reageren'', en breng je ''waarom jij de vv van kale poes doet'' als feit. Niet dat dat er nog echt toe doet, maargoed :x

Roald, ik vond jou best een sterke poster op het AF. Maar dit kan wel eens de is domste post van de afgelopen 48uur zijn. Beetje jammer dat je van een herhalende vraag op een vraagstel gewoon de context helemaal verdraait.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
Niemand leest het verhaal van onze kant :|

Naja dat bewijst maar weer dat jullie niet tegen te feiten op kunnen kijken.


Mvg

Wat zie jij dan als voldongen feiten? De rol van het account Kingsdorp ofwat? Probeer eens wat meer te duiden. Want wat je nu doet is in gebrekkig Nederlands een aantal ballen hoog in de lucht schieten en waarvan je hoopt dat iemand iets met die ballen kan doen om ervoor te zorgen dat die het doel ingaan.
 

DeletedUser73696

Guest
Wat zie jij dan als voldongen feiten? De rol van het account Kingsdorp ofwat? Probeer eens wat meer te duiden. Want wat je nu doet is in gebrekkig Nederlands een aantal ballen hoog in de lucht schieten en waarvan je hoopt dat iemand iets met die ballen kan doen om ervoor te zorgen dat die het doel ingaan.

Precies wat Vitae nu doet jochie. Wees nou is eerlijk man en kijk naar de sitiuatie. Er zijn mensen zich gaan verdiepen en wat komt er uiteindelijk uit. Ennioo was gewoon aan het internen en KP snipete wat treintjes om Ennioo te irriteren. Ik geef eerlijk toe, dit zou een stab zijn. Alleen wat niet in het verhaal staat, is dat KP vervolgens gewoon 20/30 dorpen leeg heeft gezet voor ennioo en hij dus gewoon kon internen. Ennioo en KP hadden gewoon wat ruzies en KP was geirriteerd en probeerde Ennioo te irriteren. Als jij aan het internen bent en Sven snipete voor de grap 3 treintjes. Ga je dan ook je stam leaven en zo'n topic er aan wijden?

Verder dat die gozer nog op dat account zat. Als jij als leider ruzie hebt met iemand, kan je hem dan uitsluiten? Ik kan toch ook niet mensen uitsluiten? Dan is er maar 1 oplossing, je gaat zelf uit de stam of had hem niet moeten aannemen. Als voorzitter van een voetbalclub zeg je toch ook niet, naaaah Remco moet van de vereniging af, hij is zo irritant in het 5e. Dus dit is ook geen stab.
 

DeletedUser69389

Guest
Precies wat Vitae nu doet jochie. Wees nou is eerlijk man en kijk naar de sitiuatie. Er zijn mensen zich gaan verdiepen en wat komt er uiteindelijk uit. Ennioo was gewoon aan het internen en KP snipete wat treintjes om Ennioo te irriteren. Ik geef eerlijk toe, dit zou een stab zijn. Alleen wat niet in het verhaal staat, is dat KP vervolgens gewoon 20/30 dorpen leeg heeft gezet voor ennioo en hij dus gewoon kon internen. Ennioo en KP hadden gewoon wat ruzies en KP was geirriteerd en probeerde Ennioo te irriteren. Als jij aan het internen bent en Sven snipete voor de grap 3 treintjes. Ga je dan ook je stam leaven en zo'n topic er aan wijden?

Verder dat die gozer nog op dat account zat. Als jij als leider ruzie hebt met iemand, kan je hem dan uitsluiten? Ik kan toch ook niet mensen uitsluiten? Dan is er maar 1 oplossing, je gaat zelf uit de stam of had hem niet moeten aannemen. Als voorzitter van een voetbalclub zeg je toch ook niet, naaaah Remco moet van de vereniging af, hij is zo irritant in het 5e. Dus dit is ook geen stab.

Alleen pak jij maar een gedeelte van het hele gebeuren er uit. Allereerst is deffen tegen je stam not done inderdaad. Maar dat vormt maar het topje van de ijsberg van wat KP heeft gedaan. Os zetten bij externe partijen terwijl je stam het nodig heeft. Deff terugtrekken terwijl een account onder vuur ligt en ga zo maar door. Daarnaast spelen er nog tal van andere zaken.

Tsja laatste gedeelte is een scheve vergelijking. Stel ik zou een soortgelijk geval begaan dan denk ik dat ik diezelfde dag nog hoogstpersoonlijk door de leiding buiten gezet zou worden. Al zou de eigenaar van het account nog zo tegenstribbelen. Dat is niet meer dan normaal. Rotte appels dienen verwijderd te worden en Kale Poes blijkt een vieze, stinkende poes te zijn.
 
Reactiescore
1.278
Wat mij opvalt is dat sommige mensen zodra ze feiten te lezen krijgen
gelijk overspringen naar spelling :) vind het heel mooi,
je zet alleen jezelf voor schut.
 

DeletedUser69389

Guest
Wat mij opvalt is dat sommige mensen zodra ze feiten te lezen krijgen
gelijk overspringen naar spelling :) vind het heel mooi,
je zet alleen jezelf voor schut.

Ik spring niet gelijk over op spelling echter zijn de posts van Kingsdorp op een zo´n dergelijk abominabel niveau dat er vaak niet eens uit valt te destilleren wat de poster/posters bedoelt/bedoelen. Ikzelf ben ook geen ster in spelling, maar zinnen enigszins normaal laten lopen lijkt mij toch wel een vereiste voor het hier kunnen posten. Ik vroeg je zojuist al naar de feiten, omdat die voor mij en vele anderen nou niet echt te zien zijn. Althans zaken die figuren zoals jij en Mike als feiten zien.
 
Reactiescore
7.943
Alleen pak jij maar een gedeelte van het hele gebeuren er uit. Allereerst is deffen tegen je stam not done inderdaad. Maar dat vormt maar het topje van de ijsberg van wat KP heeft gedaan. Os zetten bij externe partijen terwijl je stam het nodig heeft. Deff terugtrekken terwijl een account onder vuur ligt en ga zo maar door. Daarnaast spelen er nog tal van andere zaken.

Dat staat er niet. Jannes vond het juist prima dat hun Def bij rush hadden staan om zo de opmars van Vitae te stoppen, dat was niet alleen in het belang van hunzelf maar voor heel |WAO|. Waar het op neerkomt is dus de Def wegtrekking bij Amen, die overigens al was gebroken (ook bevestigd in dit topic) en de paar treintjes die zijn geblocked waarna dus nu ook blijkt gewoon dorpen te zijn leeggezet. Laatste puntje van Dennis is dan ook het zich voordoen als Peter, wat ik me dan af vraag is of Jannes aan Dennis had gemeld waarom hij was gekickt, of is dit niet aan de orde geweest. Zou je dat kunnen toelichten Jannes?
 
Reactiescore
1.278
Wat voor feiten wil je nog meer?

"Jannes: Ik anticipeerde 3 maanden geleden al dat jullie geen deel zouden uit gaan maken"
3 maanden geleden..... Weet jij hoeveel dagen dat zijn?
3 maanden geleden was d'r niet eens contact.
Ziet het er dan niet zo uit dat jullie begonnen zijn met de stab?
 

DeletedUser73696

Guest
Alleen pak jij maar een gedeelte van het hele gebeuren er uit. Allereerst is deffen tegen je stam not done inderdaad. Maar dat vormt maar het topje van de ijsberg van wat KP heeft gedaan. Os zetten bij externe partijen terwijl je stam het nodig heeft. Deff terugtrekken terwijl een account onder vuur ligt en ga zo maar door. Daarnaast spelen er nog tal van andere zaken.

Tsja laatste gedeelte is een scheve vergelijking. Stel ik zou een soortgelijk geval begaan dan denk ik dat ik diezelfde dag nog hoogstpersoonlijk door de leiding buiten gezet zou worden. Al zou de eigenaar van het account nog zo tegenstribbelen. Dat is niet meer dan normaal. Rotte appels dienen verwijderd te worden en Kale Poes blijkt een vieze, stinkende poes te zijn.

Jij leest het misvormde verhaal van Jannes. Dat def terugtrekken is allang ontkracht door de spelers van Amen zelf. Er is nooit def teruggetrokken tijdens de massa, hiermee heeft hij alleen gedreigd. Er is pas def teruggetrokken toen het account al verloren was en de laatste dorpen werden opgeedeld. Zijn OS staat daar totaal niet gek, als dat Rush account zou breken, dan zou KP front hebben met Vitae en zou er veel meer WAO deff daarheen moeten. Verder stonden er overal 70/80k stacks al aan de fronten. Alleen dan ga ik je nu een vraag stellen, als een speler in de stam geen OS wilt geven, vanwege de sferen in de stam en niemand ooit naar hem luistert, is het dan een stabber of is er dan iets mis in de stam? Je zou hier die OS zaken meer kunnen wijten aan de gebreken binnen de leiding dan aan KP.
 

DeletedUser69389

Guest
Dat staat er niet. Jannes vond het juist prima dat hun Def bij rush hadden staan om zo de opmars van Vitae te stoppen, dat was niet alleen in het belang van hunzelf maar voor heel |WAO|. Waar het op neerkomt is dus de Def wegtrekking bij Amen, die overigens al was gebroken (ook bevestigd in dit topic) en de paar treintjes die zijn geblocked waarna dus nu ook blijkt gewoon dorpen te zijn leeggezet. Laatste puntje van Dennis is dan ook het zich voordoen als Peter, wat ik me dan af vraag is of Jannes aan Dennis had gemeld waarom hij was gekickt, of is dit niet aan de orde geweest. Zou je dat kunnen toelichten Jannes?

In eerste instantie vond Jannes het prima ja. Echter valt toch wel duidelijk te lezen dat naarmate de tijd zich vorderde en de rol en houding van Kale Poes meer en meer veranderde dat dit niet echt geaccepteerd meer werd. Gebroken of niet, je trekt deff niet zonder overleg terug en zeker in verband staande tot de andere gebeurtenissen is het not done.

Wat voor feiten wil je nog meer?

"Jannes: Ik anticipeerde 3 maanden geleden al dat jullie geen deel zouden uit gaan maken"
3 maanden geleden..... Weet jij hoeveel dagen dat zijn?
3 maanden geleden was d'r niet eens contact.
Ziet het er dan niet zo uit dat jullie begonnen zijn met de stab?

Dat noem jij feiten?:eek: Jij leeft echt in je eigen denkbeelden jemig. Nu wil je dus beweren dat niet Kale Poes is begonnen, maar de stam WAO onder leiding van Jannes?
 

DeletedUser69813

Guest
Guttegut... Nee jij bent koosjer wil je beweren?;) Spelers talloze malen zwart maken over zaken waar ze niet bij betrokken zijn of geen bewijs voor hebben. Volgens mij wacht Laurens ook nog steeds op een antwoord van jou. Hypocriete lul.;)

Dit ligt jou wel lekker in de mond, niet?
 
Reactiescore
1.278
De drie maanden zijn jannes z'n woorden
En de deff was terug getrokken op akkoord van de stam vriend ;)
 

DeletedUser69389

Guest
Jij leest het misvormde verhaal van Jannes. Dat def terugtrekken is allang ontkracht door de spelers van Amen zelf. Er is nooit def teruggetrokken tijdens de massa, hiermee heeft hij alleen gedreigd. Er is pas def teruggetrokken toen het account al verloren was en de laatste dorpen werden opgeedeld. Zijn OS staat daar totaal niet gek, als dat Rush account zou breken, dan zou KP front hebben met Vitae en zou er veel meer WAO deff daarheen moeten. Verder stonden er overal 70/80k stacks al aan de fronten. Alleen dan ga ik je nu een vraag stellen, als een speler in de stam geen OS wilt geven, vanwege de sferen in de stam en niemand ooit naar hem luistert, is het dan een stabber of is er dan iets mis in de stam? Je zou hier die OS zaken meer kunnen wijten aan de gebreken binnen de leiding dan aan KP.

Dreigen is toch ook al erg zat? Dat noem ik stamleden in de kou laten zetten. Je zegt het zelf al, dan had KP front. Maar dat bevestigd dus weer het beeld dat Kale Poes voorzichzelf speelde en niet voor de stam en wat ook vaker is gebeurd. Het is dat ik Dennis de kans wil geven om zijn eigen verhaal te doen, want ik kan aantonen dat alles wat die heeft gedaan puur in het belang van Kale Poes zelf is en niet die van WAO. Dat maakt hem dus weldegelijk een stabber. Temeer met de plannen die hij beraamde op WAO.
 
Reactiescore
1.278
Dreigen is toch ook al erg zat? Dat noem ik stamleden in de kou laten zetten. Je zegt het zelf al, dan had KP front. Maar dat bevestigd dus weer het beeld dat Kale Poes voorzichzelf speelde en niet voor de stam en wat ook vaker is gebeurd. Het is dat ik Dennis de kans wil geven om zijn eigen verhaal te doen, want ik kan aantonen dat alles wat die heeft gedaan puur in het belang van Kale Poes zelf is en niet die van WAO. Dat maakt hem dus weldegelijk een stabber. Temeer met de plannen die hij beraamde op WAO.
m

Nee mensen waarom zouden we noord front houden?????
Waarom!!!??? Fuck dat! WAO heeft toch zoveel deff laat noord maar open gooien!!
Volgens mij was Mwr degene die kwam met ik heb nog 200 deffjes in huis :)?
 
Reactiescore
7.943
In eerste instantie vond Jannes het prima ja. Echter valt toch wel duidelijk te lezen dat naarmate de tijd zich vorderde en de rol en houding van Kale Poes meer en meer veranderde dat dit niet echt geaccepteerd meer werd. Gebroken of niet, je trekt deff niet zonder overleg terug en zeker in verband staande tot de andere gebeurtenissen is het not done.

Jij zegt dat WAO de Def nodig had, dat is niet aan de orde geweest gezien Jannes hun al 3 maanden terug had afgeschreven. Immers kon WAO prima op 2 fronten oorlog voeren las ik. Als het in eerste instantie prima was dan moet je dat er bij melden en niet alleen selectief lezen en posten. De kata's van Vitae vind ik daarom ook overdreven, zoals Sven eigenlijk in zijn post toegeeft is het puur uit eigenbelang omdat er nog een 'rekening' openstaat. Waar waren de Vitae katas bij de stab van DJ fluke? Waar waren de katas van Vitae bij gevalletje Nolletje? Het is echt niet zo dat Vitae hun aanvalt en neer gaat smijten vanwege deze stab hoor, denk om eerijk te zijn niet dat het Sven ook maar iets boeien kan.
 

DeletedUser69389

Guest
m

Nee mensen waarom zouden we noord front houden?????
Waarom!!!??? Fuck dat! WAO heeft toch zoveel deff laat noord maar open gooien!!
Volgens mij was Mwr degene die kwam met ik heb nog 200 deffjes in huis :)?

Jammer dat je dan met zo´n debiele reactie dient te reageren. Ondanks die deff van MWR werden er wel verliezen geleden welke gestut hadden kunnen worden door Kale Poes. Jij zegt dat je het huis open gooit, maar dan is er ook iets mis met de deffhuishouding in Rush en het beleid aldaar. Het is bij mij zo eerst mijn stam en dan pas mijn vrienden. Maarja bij sommigen luidt dat devies dus niet zo te zien.:rolleyes:
 

DeletedUser75339

Guest
Uit je post valt af te leiden dat je geenszins op de hoogte bent van de situatie, noch de volledige beweegredenen van Vitae om kale poes aan te vallen, welke hier tot op heden nog niet (volledig) verwoord zijn. Zoals ik al zei heeft Vitae een rekening open staan met deze spelers, betreffende eerdere soortgelijke aanvallen op ons.

Als dat zo is lijkt dit mij het gepaste topic om te tonen wat ze jullie al wel niet allemaal hebben aangedaan.

Met betrekking tot de punten die je aanhaalt op Noodly. Barbaren die Noodly destijds pakte lagen binnen de politieke invloedssferen van Vitae. En zijn dan inderdaad direct afgebroken om een 2e a different life situatie te voorkomen, wat niet meer dan terecht is, Rush heeft met dat account immers tientallen cf's gepakt dmv bb dorpen. Mbt derest van de dorpen van noodly hebben Rush en Vitae een overeenkomst bereikt tussen beide leidingsgroepen. Wat daar exact ter discussie gestelt is en hoe dit precies gelopen is weet ik zo 1, 2, 3 uit mijn hoofd niet meer gezien ik zelf die gesprekken niet bijgewoond hebt. Deurwaarder kan hier ongetwijfeld meer over inhoudelijk over vertellen, even eens als Hangover. Wel weet ik dat dit geheel goed is opgelost tussen beide partijen en Vitae ook hier naar haar eigen beleid woord heeft gehouden.


Het enige wat zou kunnen bewijzen dat het geen cf is, is een print screen van de politieke kaart voordat het dorp werd overgenomen. Verder kun je ons mocht je hiervan in bezit zijn altijd een mededeling sturen.

Je hebt mij of adl nochtans nooit dergelijke informatie verschaft , dus volgens jouw eigen bewoording waren het dan ook geen cf's.
Het zou me trouwens verbazen als je dergelijke informatie wel naar de huidige leiding van rush hebt gestuurd , maar jij zou toch zeker niet zo hypocriet zijn om dergelijke zaken van anderen te verlangen maar niet dezelfde eisen aan jezelf/je stam te stellen :eek: ?

Als |WAO| zou kata'en , zou ik het een overdreven reactie vinden maar ergens nog begrijpelijk
Als Vitae zou kata'en , zou ik het een onbegrijpelijke immorele zet vinden , aangezien deze kwestie een intern geschil is bij |WAO| en Vitae dit puur en alleen uit eigen belang zou doen.
Overigens ben ik zelf van mening dat de actie van de speler van KP helemaal fout was en dat aanvallen van |WAO| een logisch gevolg zijn , maar kata's laat staan van een externe stam lijken mij overroepen en duiden enkel op de gretigheid van vitae om de defleveranciers van rush plat te bombarderen en niet om moreel spel te promoten.

Tussen 2 haakjes ben ik zelf ook met een klein offensiefje bezig , maar daar ga ik mee stoppen als Vitae kata's zou beginnen gooien.
Dit om mezelf te distantieren van immoreel spel.

MkU4qO6.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.278
Jammer dat je dan met zo´n debiele reactie dient te reageren. Ondanks die deff van MWR werden er wel verliezen geleden welke gestut hadden kunnen worden door Kale Poes. Jij zegt dat je het huis open gooit, maar dan is er ook iets mis met de deffhuishouding in Rush en het beleid aldaar. Het is bij mij zo eerst mijn stam en dan pas mijn vrienden. Maarja bij sommigen luidt dat devies dus niet zo te zien.:rolleyes:


Kom je nou weer met het onzin eigen belang?
Wij hielden het noorden clear zodat jullie seau konden bezig konden houden. Wij
Hielden daar alles netjes zodat jullie je 100% kon inzetten voor je stam in het zuiden?
Maar waarom moeten wij!!?? Deff leveren waarom leverden jullie ons niks?
Clears ect? O wacht dat was niet van stam belang omdat wij toen al veroordeeld waren V oordat alles begon. het is heel mooi dat je het even mooi verteld ;)

Dat het noord front bewaren niet van stam belang is :x
 

DeletedUser69389

Guest
Jij zegt dat WAO de Def nodig had, dat is niet aan de orde geweest gezien Jannes hun al 3 maanden terug had afgeschreven. Immers kon WAO prima op 2 fronten oorlog voeren las ik. Als het in eerste instantie prima was dan moet je dat er bij melden en niet alleen selectief lezen en posten. De kata's van Vitae vind ik daarom ook overdreven, zoals Sven eigenlijk in zijn post toegeeft is het puur uit eigenbelang omdat er nog een 'rekening' openstaat. Waar waren de Vitae katas bij de stab van DJ fluke? Waar waren de katas van Vitae bij gevalletje Nolletje? Het is echt niet zo dat Vitae hun aanvalt en neer gaat smijten vanwege deze stab hoor, denk om eerijk te zijn niet dat het Sven ook maar iets boeien kan.

In eerste instantie niet, maar later wel veronderstel ik. Alleen zou ik als leider zijnde niet de deff van zulke accounts aan het front willen hebben als ik er niet 100% op kan vertrouwen dat die deff zou blijven staan. Stel jij trekt opeens deff terug van het front van pak hem beet Frank Underwood. Denk jij dat Underwood en de stam dan er nog vertrouwen in hebben dat die deff van jou zou blijven staan de volgende keer.

De kata´s kan men over twisten, maar het is niet aan mij om daarover een oordeel te vellen, want ik val zelf KP niet aan en heb ook niets te maken met de desbetreffende actie echter zal men er vast een goede reden voor hebben wanneer dat het geval zou zijn. Maar daarvoor dien je bij de initiators van de actie zijn.

Kom je nou weer met het onzin eigen belang?
Wij hielden het noorden clear zodat jullie seau konden bezig konden houden. Wij
Hielden daar alles netjes zodat jullie je 100% kon inzetten voor je stam in het zuiden?
Maar waarom moeten wij!!?? Deff leveren waarom leverden jullie ons niks?
Clears ect? O wacht dat was niet van stam belang omdat wij toen al veroordeeld waren V oordat alles begon. het is heel mooi dat je het even mooi verteld ;)

Dat het noord front bewaren niet van stam belang is :x

Blijkt alweer hoeveel je weet, want dan zou je weten dat ik niet in WAO zit en dat dat jullie gedoe niet relevant is voor mij. Ik lees hieruit gewoon een legitimatie vanuit jullie kant om geen deff te hoeven leren.
 
Reactiescore
1.278
In eerste instantie niet, maar later wel veronderstel ik. Alleen zou ik als leider zijnde niet de deff van zulke accounts aan het front willen hebben als ik er niet 100% op kan vertrouwen dat die deff zou blijven staan. Stel jij trekt opeens deff terug van het front van pak hem beet Frank Underwood. Denk jij dat Underwood en de stam dan er nog vertrouwen in hebben dat die deff van jou zou blijven staan de volgende keer.

De kata´s kan men over twisten, maar het is niet aan mij om daarover een oordeel te vellen, want ik val zelf KP niet aan en heb ook niets te maken met de desbetreffende actie echter zal men er vast een goede reden voor hebben wanneer dat het geval zou zijn. Maar daarvoor dien je bij de initiators van de actie zijn.



Blijkt alweer hoeveel je weet, want dan zou je weten dat ik niet in WAO zit en dat dat jullie gedoe niet relevant is voor mij. Ik lees hieruit gewoon een legitimatie vanuit jullie kant om geen deff te hoeven leren.


Voor iemand die niet veel weet praat/oordeel je wel veel :S
 
Bovenaan