Een ruïnering van vertrouwen; Kale Poes / Kingsdorp

Reactiescore
1.278
Serieus? Naar een dieper niveau? Je vind het lager dan je eigen stam maanden lang aan het lijntje houden en VVen tegen je eigen stam? Ik heb vaak selectieve mensen gezien maar jij slaat alles.


Dan vraag ik mij het weeer af!
Willen jullie het niet snappen of doen
jullie gewoon dom voor?


Mvg
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser74452

Guest
Heb de laatste pagina's niet meer gelezen, maar wat mij lijkt is Kingsdorp afgeschilderd als stabber omdat hij liever naar een andere stam ging met zijn buur zodat hij wel zijn edelrichting kon voltooien die hij aan wou nemen dan dat hij in WAO bleef en moest luisteren naar Janens?

Nou seems legit to me... Als ik destijds geen front gekregen had van Niek en ANC dus een rim account zou moeten blijven, was ik ook 100% zeker gequit uit Seau., maakt me niet uit dan of het acc weggespeeld zou geweest zijn, maar ik vind dat je een edelrichting en dan al zeker de richting (noord, oost, zuid, west) zelf voor 90% zou mogen bepalen. Gebieden die je toegekend krijgt is weer een ander verhaal natuurlijk. Maar als mijn 1ste alinea juist was, zou ik gewoon net hetzelfde gedaan hebben als Kingsdorp.

Voor de oplettende lezers, eigenlijk zou ik gewoon gequit zijn aangezien Tom nooit Seau. zou willen leaven en ik hem respecteer in die keuze. Maar ik spreek uit het standpunt dat ik hoofdspeler van ANC zou zijn :p.
 

DeletedUser73696

Guest
Nu niet om jullie oordeel over kp in twijfel te trekken of om jullie ongelijk te bewijzen, eerder een oprechte vraag.
Ik mankeer wat bewijs bij de bekro2 feiten, waar Dennis Annabelle zou hebben aangevallen via vv...
ik heb een screentje doorgestuurd gekregen van de vv tijden van kp & kp deed vv enkel nadat de aanvallen aangekomen waren als ik twstats goed kan interpreteren?

Even dus een vraagje of iemand hier meer oplichting in kan brengen / met bewijzen kan komen. Overigens dat die vv uberhaupt hebben gewoon smerig is hoef je mij niet uit te leggen, dat weet ik, ik doel enkel op het deeltje 'kp viel via vv van bekro2 annabelle aan'

Is wederom ook gelogen door Jannes. Annabelle en Kale Poes spelen al vanaf de 1 miljoenpunten samen. Heb gister nog even Danny aangesproken, blijven gewoon samenwerken. Jannes maakt dus weer is een post, vol met leugens.
 

DeletedUser73657

Guest
Vind het eigenlijk wel grappig dat vitae gaat kata'en. Kale poes had een grote rol in het succes van rush noord, jullie hebben er dus lekker veel baat bij als het acc kapot zou gaan. De katas zijn eerder uit eigen belang / schrik en niet omdat hij ze verdient, het is de ideale situatie om jullie eigen immoreel spel ( de sloopmassa ) goed te praten. Als je echt tegen immoreel spel bent zou je jezelf nooit verlagen tot sloopmassas e.d.
 

DeletedUser73696

Guest
Heb de laatste pagina's niet meer gelezen, maar wat mij lijkt is Kingsdorp afgeschilderd als stabber omdat hij liever naar een andere stam ging met zijn buur zodat hij wel zijn edelrichting kon voltooien die hij aan wou nemen dan dat hij in WAO bleef en moest luisteren naar Janens?

Nou seems legit to me... Als ik destijds geen front gekregen had van Niek en ANC dus een rim account zou moeten blijven, was ik ook 100% zeker gequit uit Seau., maakt me niet uit dan of het acc weggespeeld zou geweest zijn, maar ik vind dat je een edelrichting en dan al zeker de richting (noord, oost, zuid, west) zelf voor 90% zou mogen bepalen. Gebieden die je toegekend krijgt is weer een ander verhaal natuurlijk. Maar als mijn 1ste alinea juist was, zou ik gewoon net hetzelfde gedaan hebben als Kingsdorp.

Voor de oplettende lezers, eigenlijk zou ik gewoon gequit zijn aangezien Tom nooit Seau. zou willen leaven en ik hem respecteer in die keuze. Maar ik spreek uit het standpunt dat ik hoofdspeler van ANC zou zijn :p.

Hierdoor snap ik ook de post van Sweehx en Jannes voor geen centimeter. Hun vinden het gek dat Lexie zich ging vervreemden van de stam, terwijl lexie in een kooitje werd gestopt. Alles draaide om het verslaan van Seau, wat kansloos was. Spelers als Lexie moesten alleen maar def sturen en luisteren, want hun almachtige Jannes ging Seau verslaan. Dezelfde speler die W23 ging winnen en finaal weggespeeld wordt.
 
Reactiescore
1.278
"3 maanden geleden" is dit bedacht, maar 3 maanden geleden
was Dennis niet gekickt en over die vv en dan voor hem deffen?
Ennio en Dennis gingen altijd bij elkaar op de bek ze gunde elkaar
niks dit kwam vaak door een grote mond gevolgd door een ruzie :).

Een stamgenoot?

Een stamgenoot bedenkt niet 3 maanden lang om jou aan te vallen en
te breken. Jannes heeft hier gewoon de makelijkste weg uit gekozen we wachten
op het goede moment en vragen vitae ons te helpen"." En zoals we zien is alles
gewoon goed uitgepakt. Niemand boeit "onze" mening omdat ze ons als stabbers zien
maar dan gaan we toch naar de tijd van Jannes ik heb dit 3 maanden geleden al bedacht.

Toen was d'r niet eens gesolliciteerd of dergelijke.
KP voelde gewoon dat z'n leider hem niet wou en iedereen zou het zelfde
reageren indien je leiding van plan is jou te kicken.

Maar ja dit pakt dus goed uit Jannes plant het ziet dat
we voelen dat wij gaan achter gelaten worden en zoeken hulp
dit gebruikt hij dan mooi gelijk. Of is deze kant
van het verhaal niet mogelijk? Ik weet niet hoe jullie denken
maar normaal wacht men tot ze antwoord van beide kanten hebben gehad
en reageren ze niet gelijk zo fell. Maar ja, je kan vitae ook niet beschuldigen
ze profiteren gewoon van de tekortkomingen van Jannes en
dat zou iedereen doen.

Conclusie:

KP stabbde omdat Jannes hem weg wou?
dan haal ik niet eruit dat dit een stab is (maar met goede redenen)
Wel degelijk een stab, maar KP had d'r genoeg redenen voor om
te geloven dat Jannes hem eruit wou. En zoals jullie weten
is dit ook gebeurd.


"."
 
Reactiescore
1.278
+ vind het best komisch dat de helft van de
wereld een beetje gaat haten terwijl ze 0.0% van het verhaal kennen
van de andere kant.

En dan katas gooien???

We weten allemaal dat vitae heel erg houd van Katas
en dit was een goede manier om het fortje in het noorden te breken
Jannes is gewoon mee gegaan met hun plan.

Zou me ook niet verbazen als ze binnenkort een BG of dergelijke aangaan.

Naja het is gewoon volledige onzin dat jullie je bemoeien met stam affaires.
Als jullie een BG waren kon ik het enig sinds begrijpen maar dit slaat nergens op
het bewijst alleen dat jullie jezelf verlagen naar "dat" niveau.


Mvg
 

DeletedUser73657

Guest
Jannes vermeld wel niet dat KP met diezelfde vv ook 20 dorpen heeft leeggemaakt voor ennioo :eek: alles is zo uit de context gerukt, nogal hypocriet om dennis dan een manipulator te noemen
 
Reactiescore
1.278
Jannes vermeld wel niet dat KP met diezelfde vv ook 20 dorpen heeft leeggemaakt voor ennioo :eek: alles is zo uit de context gerukt, nogal hypocriet om dennis dan een manipulator te noemen

Zoals ik al melde dit is een gewoon allemaal doordacht
ze halen wat kleine ruzies omhoog en maken dit tot een mooi verhaal.
Iedereen weet hoe goed Jannes is in verhalen bedenken.


Maar ja het is morgen ik wacht vol spanning af
op de reacties die naar mijn gezicht gaan vliegen.

Zoals Rob gister al zij Vitae gaat Seau niet gelijk geven WAO rush niet en zo door
Vitae blijft gewoon aan de kant van het meest profijt staan.

"." Hetzelfde met alle andere stammen ;)
 

DeletedUser73696

Guest
Vitae is gewoon een vies immoreel stammetje, maarja heb je met zo'n leidertje.
 
Reactiescore
1.278
Ik snap best wel dat veel mensen elkaar niet mogen tussen
Mij en Sven klinkt het ook niet. Maar wij mensen bekijken alles
zo negatief. Bijv: Jannes laat 2 vrienden vallen omdat ie graag wereld winst wil pakken
Sven wil dat ook dus hij werkt er aan mee. Dit is gewoon
normaal tw gedrag"."

+ vecht die ruzies van jullie gewoon in prive uit.
Wij zijn ook mensen en hebben ook onze rust nodig.
 

DeletedUser69389

Guest
Vitae is gewoon een vies immoreel stammetje, maarja heb je met zo'n leidertje.

Guttegut... Nee jij bent koosjer wil je beweren?;) Spelers talloze malen zwart maken over zaken waar ze niet bij betrokken zijn of geen bewijs voor hebben. Volgens mij wacht Laurens ook nog steeds op een antwoord van jou. Hypocriet bitterkoekje.;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.168
Guttegut... Nee jij bent koosjer wil je beweren?;) Spelers talloze malen zwart maken over zaken waar ze niet bij betrokken zijn of geen bewijs voor hebben. Volgens mij wacht Laurens ook nog steeds op een antwoord van jou. Hypocriete mergpijp.;)

Haha Martijn hap toch niet zo snel.. Mike doet aan selectief reageren en wanneer het hem te heet onder zijn voeten wordt, reageert hij niet meer. Dacht dat het wel duidelijk was voor je :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.278
Verder ga ik mij niet als een heilig boontje gedragen want
dit ben ik bij verre na niet.

Maar ik vraag nog steeds aan de begrijpende leden van tw dit ook vanuit
ons perspectief te bekijken. Want alles wat wij zeggen maakt net zoveel "sense" als
wat Jannes hier in kilometers heeft staan lullen.

Mvg
 

DeletedUser73147

Guest
Ik ga niet alles lezen, maar jullie kunnen wel lullen als brugmannen jezus...

Lijkt wel of Seau beter op de hoogte is dan Kingsdorp / KP & WAO zelf, alle handen op 1 buik?

Ga lekker ergens anders sneren naar toe maken ipv naar Vitae, wat hebben wij hier fout gedaan?
Als Kingsdorp & KP gewoon normaal speelden was dit topic er nooit geweest, was deze discussie er nooit geweest.



Om nog even op Mikeee in te haken, wat is de leiding van seau dan wel niet? Die gaat zich scharen achter een paar stabbers, wat aangeeft uit wat voor hout zij zelf gesneden zijn. Als leiding van Seau of Vitae zou je beter moeten weten dan stabbers verdedigen, wat VITAE dus beter doet dan Seau.
 
Reactiescore
1.278
Ik ga niet alles lezen, maar jullie kunnen wel lullen als brugmannen jezus...

Lijkt wel of Seau beter op de hoogte is dan Kingsdorp / KP & WAO zelf, alle handen op 1 buik?

Ga lekker ergens anders sneren naar toe maken ipv naar Vitae, wat hebben wij hier fout gedaan?
Als Kingsdorp & KP gewoon normaal speelden was dit topic er nooit geweest, was deze discussie er nooit geweest.



Om nog even op Mikeee in te haken, wat is de leiding van seau dan wel niet? Die gaat zich scharen achter een paar stabbers, wat aangeeft uit wat voor hout zij zelf gesneden zijn. Als leiding van Seau of Vitae zou je beter moeten weten dan stabbers verdedigen, wat VITAE dus beter doet dan Seau.

Volgens mij heb je moeite met lezen?

Jullie verwachten een tegen reactie vanuit onze kant en dan
geef je d'r niet eens aandacht aan. Zaten d'r teveel feiten in?
Bang dat je zwart word gemaakt?

Nee sorry zwart maken doen wij niet aan en
wat betreft Vitae of Seau hou jullie aan je eigen stam zaken.

Ga ergens voor mij part toneel spelen. Indien je het verhaal niet wil aanhoren van beide kanten
dan heb je het recht ook niet om te oordelen.

Zoals ik al zij wij hebben "net zoveel feiten" als Jannes dat heeft.
 

DeletedUser73696

Guest
Ik ga niet alles lezen, maar jullie kunnen wel lullen als brugmannen jezus...

Lijkt wel of Seau beter op de hoogte is dan Kingsdorp / KP & WAO zelf, alle handen op 1 buik?

Ga lekker ergens anders sneren naar toe maken ipv naar Vitae, wat hebben wij hier fout gedaan?
Als Kingsdorp & KP gewoon normaal speelden was dit topic er nooit geweest, was deze discussie er nooit geweest.

Om nog even op Mikeee in te haken, wat is de leiding van seau dan wel niet? Die gaat zich scharen achter een paar stabbers, wat aangeeft uit wat voor hout zij zelf gesneden zijn. Als leiding van Seau of Vitae zou je beter moeten weten dan stabbers verdedigen, wat VITAE dus beter doet dan Seau.

Biertje toch, wat leuk dat je weer reageert. Het is juist Vitae die constant Seau beschuldigd, dus als je volgende keer reageert, verdiep jezelf dan even. Verder schaart Seau zich niet achter stabbers, maar jullie zijn diegene die zich verschuilen achter het onterechte verhaal van Jannes. Het verhaal is misvormd en misplaatst. Er zitten vele leugens en onwaarheden in het verhaal, maar jullie hebben de kata's toch al lopen he.
 

DeletedUser69389

Guest
Biertje toch, wat leuk dat je weer reageert. Het is juist Vitae die constant Seau beschuldigd, dus als je volgende keer reageert, verdiep jezelf dan even. Verder schaart Seau zich niet achter stabbers, maar jullie zijn diegene die zich verschuilen achter het onterechte verhaal van Jannes. Het verhaal is misvormd en misplaatst. Er zitten vele leugens en onwaarheden in het verhaal, maar jullie hebben de kata's toch al lopen he.

Tsja wanneer het niet een verhaal is waarin jij je kunt vinden staan er onwaarheden in. Maar wat vaststaat is dat Kale Poes aan enorm vies spel heeft gedaan of van plan was en alleen maar voor eigen gewin.;)
 
Reactiescore
1.278
Tsja wanneer het niet een verhaal is waarin jij je kunt vinden staan er onwaarheden in. Maar wat vaststaat is dat Kale Poes aan enorm vies spel heeft gedaan of van plan was en alleen maar voor eigen gewin.;)



Niemand leest het verhaal van onze kant :|

Naja dat bewijst maar weer dat jullie niet tegen te feiten op kunnen kijken.


Mvg
 

DeletedUser67517

Guest
Niemand leest het verhaal van onze kant :|

Naja dat bewijst maar weer dat jullie niet tegen te feiten op kunnen kijken.


Mvg

Nee ik kon niet opkijken tegen het foutief Nederlands, het was gewoon totaal niet volgbaar. Ik heb het proberen te lezen, eerlijk waar..
 
Bovenaan